Skocz do zawartości

Wenega

Użytkownik
  • Zawartość

    138
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O Wenega

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Lokalizacja
    Oleśnica
  • Województwo
    Dolnośląskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. trafiła się sesja Miatce
  2. a ja bym reklamował i jedno i drugie, a jak nic nie wskórasz to uderzaj do Centrali a później do rzecznika praw konsumenta, tak dla zasady
  3. papierek hardcorowo, ale mi też schodziły takie zaprawki pod twardą gąbką i np. kochem hevy cut
  4. powłoka się trzyma, kropelki są
  5. Jak widzisz średnio był autor zadowolony, poza tym co innego jest na dachu co innego na tapicerce.. te produkty się "wycierają" i nie są tak trwałe. Widzisz nie doczytałem Na dachu sprawdza się bardzo dobrze..
  6. Dzieki Po sprzedaży CRXa miałem plan na inny projekt, ale przez przypadek wpadła w moje posiadanie mx-5 z silnikiem 1.6 - chwile pojeździłem i prowadzenie tak mnie oczarowało, że plany się zmienily. 1.6 sprzedałem i jest 1.8. Prowadzenie do tego jazda top down sprawi że pewnie to autko na dłuuuugo zostanie u mnie kurcze, już nie pamiętam, dawno temu to kupowałem, ale na pewno w ktoryms z trzech sklepow: http://shiningcar.pl/ http://www.detailer.pl/sklep/ lub tu http://showcarshine.pl/ - poszukaj (chyba jeszcze tak było że zamawiałem regulowany a przysłali mi ten )
  7. UNC-R 1.5 na essence kładło się lepiej niż na jałowy lakier (jakieś 1.5 miecha wcześniej kładłem 1.5 znajomemu), problemów brak, essence dotarte tylko fibrą, powłoka kładziona bezpośrednio po nałożeniu essence, całość naświetlana lampą na podczerwień. Już teraz mogę powiedzieć, że właściwości (wczoraj załapałem się na deszcz) i wygląd znacznie lepszy w combo niż samej 1.5. Kluczem jest teraz ta trwałość. kurcze albo cos mi sie rabie w glowie albo pelno niezgodnosci tutaj wyczuwam sam essence dziala jako cleaner, primer, pod wosk i niby powloki (producent podaje zeby nie wymywac tylko przetrzec fibra i po 3 godz od nalozenia essence klasc dopiero wosk lub powloke) a tu polozony uncr odrazu na jeszcze cieply essence wiadomo essence cos tam usunie, cos tam przykryje, da lepszy look ale czy nie oslabi powloki? woski szczegolnie selanty siedza jak zle na essence, naturalne raczej nie podchodza, a co z powlokami? primer od gyeon na ktorego mozna klasc powloki producent zaleca dopiero o 12godz po to aby olejki odparowaly moze pod powloki lepszy bylby czysty cleaner siramik, ktory oczyscie lakier chemicznie po pastach a zostawia mega jalowy lakier? uncr położony na ciepły essence z premedytacją - na zimę już dwa razy kładłem fuso w taki sam sposób na essence (zaraz po aplikacji) i zawsze wytrzymywał na luzie 4 miechy, teraz chciałem sprawdzić jak zachowa się tak położona powłoka (napisałem wyżej że jest to zrobione dla testu i dla poszerzenia samoświadomości detailingowej). Liczę się z tym, że może za chwilę "spłynąć". edit: a i pasta finiszowa przed essence została potraktowana panel wipem o czym nie napisałem chyba dach po wyszorowaniu został sprzedany nowy dach zabezpieczony Gtechnic Smart Fabric
  8. UNC-R 1.5 na essence kładło się lepiej niż na jałowy lakier (jakieś 1.5 miecha wcześniej kładłem 1.5 znajomemu), problemów brak, essence dotarte tylko fibrą, powłoka kładziona bezpośrednio po nałożeniu essence, całość naświetlana lampą na podczerwień. Już teraz mogę powiedzieć, że właściwości (wczoraj załapałem się na deszcz) i wygląd znacznie lepszy w combo niż samej 1.5. Kluczem jest teraz ta trwałość.
  9. [ref]ktm950[/ref], dzięki [ref]mbieniek[/ref], holsy są po "polerce" lakiernika, glinka K2 wg mnie bardzo dobry produkt [ref=#00aa00]Pajko[/ref], Integra, która robiłeś w ubiegłym roku znowu jest do roboty, chcesz? byłaby następna relacja [ref]damiancd[/ref], też żałuje, że wywaliło mi te fotki.. niestety to były fotki nie tylko z prac nad autkiem więc mnie to bolało jeszcze bardziej [ref]DBS[/ref], do tej pory essence kładłem tylko pod woski.. taki fuso położony na essence spokojnie wytrzymuje całą zimę [ref]shinekamcar[/ref], dzięki
  10. Cóż, nie jest to relacja poziomu forumowych mistrzów, ale cos tam mi się w końcu udało wyrzeźbić Lista użytych produktów na fotkach w relacji. Generalnie ostatnie zdjęcia pokazują efekt, który pewnie niejednego by zadowolił, jednak ten lakier była tak zmęczony, że miejscami udało mi się go wyprowadzić jedynie na jakieś 50% (jednak wszystkie "grubasy" dobrze się zamaskowały po korekcie - na szczęści). Po sezonie 2017 podejmę decyzje w sprawie nowego lakieru jednak - dlatego też nie robiłem żadnych zaprawek, nic nie zrobiłem z "przepalonym" lub przetartym lakierem na klamkach i mocowaniu jednego lusterka - taki spadek po poprzednim właścicielu chyba (klamkę można dostrzec na jednej focie). Grubość lakieru na 90% auta wachala się od 95 do 120 mikronów, na lewym przednim błotniku około 200 mikronow (na jednej focie widać profesjonalne przejście jakie zrobił lakiernik. Niestety nie mam fot z miernikiem - poszły się jeb..ć razem z kart SD (również foty z finiszu - wspominam o tym niżej). Lakier bardzo wymagający, ciężko się go cięło i jeszcze ciężej wykańczało. Chyba tyle słowem wstępu, miłego oglądania. Tak wygląda pacjent: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 Zaczynamy więc. Mazda była dzień wcześniej płukana na bezdotyku więc zaczynamy od Prixa: 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 Następnie PrikBort 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 no i pianowanie 67 67 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 APC i szczota w ruch - robimy nadkola (szczota posiada miekkie końskie włosie ) 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 Troszkę popieszcze felgi, jednak przyznaję sie bez bicia, że tutaj sie nie przyłozyłem, dlaczego? okaże się dalej 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 APC, pędzelek i detale 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 I znowu pianujemy 156 157 158 Atak przypuszczony na dach 159 160 161 162 163 W ruch szampon, rękawica i dwa wiadra 164 165 166 167 Glinkujemy 168 169 170 171 172 173 174 I jeszcze raz myjemy 175 176 I po umyciu wygląda nienajgorzej.. z daleka 177 178 179 180 181 Inspekcja, najpierw delikatnie, w ostatnim słońcu 2016 roku.. 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 I trochę hardckoru pod ledem 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 Zaczynamy pracę. Kombinacja była nastepująca: krótkie futro flexi + megs 105 niebieski booski pads + menzerna fg400 czerwony booski pads + Megs 205 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 Lampki tez trochę popieściłem 253 254 Wymycie past przed finiszem 255 I tutaj powinny być fotki z finiszu, ale w tak zwanym miedzy czasie padła mi karta i fotki poszły w pis..u.. Więc popatrzmy na wnetrze 256 257 258 259 260 261 262 A w wnętrzu małe zmiany 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 No i LSP : Na felgi poszło Tenzi Q7 291 Na dach Gtechniq Smartfabric 292 Na lakier CarPro Essence + UNC-R 1.5 (wiem że pewnie dziwne połączenie, ale zrobiłem to tylko i wyłącznie dla testu, żeby powiększyć swoją wiedze praktyczną oraz samoświadomośc ) (te dwie fotki nie sa mojega autorstwa (jeszcze, za chwilę zmienie to ) Przed pokazaniem efektu końcowego pokaże jeszcze co poza pracami detailingowymi uległo zmianie w między czasie (pomiędzy myciem a praca na lakierem) nowy wydech: przewody w oplocie: zawias zmienił troche wygląd: było tak jest tak: doszedł Gwint ISC: nowy dach: felgi i stylebar w kolorze pyrite brown nowe hamulce: dolot: no i efekt końcowy.. 1 2 3 4 4 6 7 8 9 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 Kropelki na lakierze 29 30 31 32 kropelki na dachu 33 34 35
  11. Wenega

    FLEX PE-14-2 150

    Cóż, a mój FLEX, trzeci raz jedzie do serwisu (tym razem niestety już nie na gwarancji bo kupiłem na fv). Od grudnia 2015 zrobiłem może z 7-10 aut po całości i kilka politur/cleanerów + kilka pojedynczych elementów, więc był używany raczej rekreacyjnie - aż strach pomyslec jak ktoś kupuje maszynę, żeby na niej zarabiać. Więc nie polecam tego alegrowicza, Flex dla mnie nie jest już synonimem jakości (wybrałem go, właśnie po to żeby nie mieć problemów, a w efekcie jest najgorszym elektronarzedziem jakie kiedykolwiek miałem). Kraus na przykład, kilka razy tańszy, nie sprawia żadnych problemów.
  12. krótkie futro+105, następnie biały flexi i koch hevy cut
  13. Wenega

    Max Protect UNC-R

    po pierwszej aplikacji UNC-R 1.5, wniosek jest taki, że nakładanie i docieranie jest banalnie łatwe w porównaniu do poprzednika.. ale mam poważne wątpliwości czy look po, jest na tym samym poziomie.. (po jednej warstwie, nakładana na AshGrey z Toyoty)..

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

Obsługa graficzna

Magda Stępień

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.