Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

@Patryk14 Popatrz na masę poliuretanową klejąco-uszczelniającą Boll. Jak zaschnie jest dosyć mocna. Używana do klejenia blach. Moze u Ciebie sie nada. W starym aucie stosowałem i sie sprawdziła.
Ta masa jest taka że w razie potrzeby da się ją odkleić czy może być ciężko jak z klejem do szyb?

Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Patryk14 napisał:

Poszukuję mocnego kleju w konsystencji podobnej do silikonu. Potrzebuje podkleic progi z innego pakietu stylistycznego. Oryginalne są trochę inne, mniej masywne i podklejane taśma dwustronna. Przy tych taśma może nie dać rady i szukam alternatywy.

Progów nie robiłem ale u siebie lotkę przykleiłem na klej do luster i trzyma bardzo mocno do dziś a działa na nią opór powietrza. Jest w tubce jak silikon więc fajnie się z nim pracuje w pistolecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Patryk14 Może być ciężko. Jak jest świeża (po wyciśnięciu z tuby) to jest taka gęsta (trochę jak silikon) ale po pewnym czasie twardnieje. Nie robi się "kamień" ale jest twarda. Ja np między innymi przyklejałem (uszczelniałem) 3 światło stop w Astrze H kombi. Jak mi kiedyś przestała świecić jedna z diod w lampce i chciałem spróbować zobaczyć czy da się przelutowac - po kilku próbach z odklejaniem lampy dałem sobie na luz. Nie mogłem odkleić lampy a bałem się o lakier. Trzymało mocno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, zibi-M napisał:

Progów nie robiłem ale u siebie lotkę przykleiłem na klej do luster i trzyma bardzo mocno do dziś a działa na nią opór powietrza. Jest w tubce jak silikon więc fajnie się z nim pracuje w pistolecie.

 

4 minuty temu, PawelKRZ napisał:

@Patryk14 Może być ciężko. Jak jest świeża (po wyciśnięciu z tuby) to jest taka gęsta (trochę jak silikon) ale po pewnym czasie twardnieje. Nie robi się "kamień" ale jest twarda. Ja np między innymi przyklejałem (uszczelniałem) 3 światło stop w Astrze H kombi. Jak mi kiedyś przestała świecić jedna z diod w lampce i chciałem spróbować zobaczyć czy da się przelutowac - po kilku próbach z odklejaniem lampy dałem sobie na luz. Nie mogłem odkleić lampy a bałem się o lakier. Trzymało mocno.

Właśnie kleje do luster i szyb są bardzo mocne, chodzi o to żeby się dobrze trzymało ale w razie czego dało się odkleić bez pękniętej nakładki na próg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pioter83 anzio split. Przejeździłem na nich trzy sezony do tej pory. Jestem zadowolony. Zupełnie proste i czarny matowy lakier tam się nie ma co zepsuć 😉 jedna uwaga do nich że są dosyć lekkie a są to felgi odlewane. Rozważał bym je ale przy sensownej wysokości barku opony. Zimowe 215/50/17 u mnie okej.

Byłem dzisiaj na myjni robić taki trochę strip wash. Oponom dostało się exceede i szczotka. Zobacz foto. Perl siedzi jak głupi.

 

IMG_20200426_132649.jpg

IMG_20200426_142352_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukuje wosku, który ciągnie mało kurzu i polezy dobre 5/6 miesięcy. Czarne uni, droga polna więc szybko łapie brud. Mam fusso i colli. Bardziej skłaniam się w stronę colli, z względu na aplikację, ale nie wiem jak z ciągnięciem kurzu. Nałożyć któryś z powyższych czy kupić tester bilt hamber finis wax lub doradzicie coś innego?

Pod wosk pójdzie prawdopodobnie pb professional polish

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@analyzator Jak Ty to robisz... ? U mnie Perl nie daje takich fajnych kropelek na oponach, a jak je umyć, żeby go nie uszkodzić, to już w ogóle nie wiem... kwestia słabego przygotowania powierzchni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kuba95 zobacz do mojego tematu w dziale testów

@MMCzysci ciężko powiedzieć. tutaj wpadł na opony jak dobrze pamiętam przeszczotkowane greenstarem. Przebieg nie wiem 600-800 km

Czy ktoś kiedyś polerował lakier Ford race Red?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@analyzator czytałem Twój test. U Ciebie woski miały latwo - lakier w dobrym stanie, mały przebieg, mycie ręczne i garażowany. Auto, które mam woskowac garażowane jest tylko w weekendy, normalnie stoi pod chmurką. Lakier jest dojechany, ale właściciel chce tylko wosk. Od czasy do czasu auto pewnie wjedzie na mycie ręczne wtedy podbije jakimś qd, ale przeważnie będzie atakowane chemia z bezdotyku. Tygodniowo robi ok 800km-900km. Zastanawiam się nad finishem, ale pisałeś że na fusso było najbardziej czysto. 

Ciągle mysle, który wosk najlepiej się sprawdzi. Mam stara wersję fusso do ciemnego, lakier uni a nie chce jeszcze mocniej porysować podczas docierania. Nwm jak z colli jeśli chodzi o ciągnięcie brudy, tester bh finis nie jest drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KUBA46 fusso tyle posiedzi, pytanie jak zniesie taki przebieg. Auto teraz robi takie kilometry, w normalnych czasach właściciel podróżował pociagiem i miesięcznie robił max 1000km. Właściciel pracuje 400km od miejsca zameldowania i obecnie woli jeździć autem niż narażać się na ryzyko zakażenia. Jeśli padnemia potrwa dłużej i wosk nie przeżyje takiego przebiegu to zrobię kolejne woskowanie. Ważne, żeby wosk wytrzymał trochę na lakierze, a nie zjechał za miesiąc. Właściciel chce by wosk posiedział jak najdłużej, jeśli posiedzi 3/4 miesiące to mysle, że to zrozumie z uwagi na przebiegi. Raz w miesiącu napewno umyje na 2 wiadra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.