Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dać się da, ale zawsze łatwiej jak wiadomo na jakich przewodach szukać przerwy w obwodzie.

Opublikowano

W Oplach łamały się przewody w harmonijkach ze słupka do drzwi. Może tu jest problem ?

Opublikowano

W przypadku zakupu budżetowego odkurzacza piorącego (mam na mysli zelmer wodnik) nie ma sensu kupować Formuła 90 Powder, bo ten odkurzacz nie ma pojemnika na detergent, więc wystarczy zakupić jakiś prespray np enz-all i ewentualnie jeśli będzie taka potrzeba, użyć go dwukrotnie, tak?

Opublikowano
Witam, pytanie mało związane z forum, ale szukam i nie mogę znaleźć, potrzebuję schematu elektrycznego do audi a3 8p potrzebny mi jest fragment z centralnym zamkiem lewe tylne drzwi bądź cała elektryka tych drzwi- centralny nie otwiera zamka w tych drzwiach. Obstawiam gdzieś uszkodzony przewód, a chciałbym znać kolor przewodu jakiego szukać.

 

Zdemontuj tapicerkę 5 min roboty bierzesz kostkę i miernik, jak prąd dochodzi to najprawdopodobniej zepsuty jest mikro przełącznik (czesty problem w grupie vag) i do wymiany zamek

Opublikowano

Dlaczego do wymiany ? Ja w Oplu rozbrajałem zamek, kupiłem nowe mikro,wlutowali mi i śmigało.

Opublikowano

Dzięki, już wiem na co zwrócić uwagę, w tygodniu wpadnę do dziadka i się pobawię z tym.

Opublikowano

etr poprałem jeszcze parę rzeczy i stwierdzam ,że na prawdę środki dają radę :) zastanawiam się tylko czy jak prespray zalewam wodą około 80-90 stopni to czy nie traci on częściowo swoich właściwości :o

Opublikowano

1. Czy myjki Black&Decker PW1300 (100 bar, 360l/min) + pianownica (techkar?) zda egzamin? Czy piana z tego raczej mizerna?

 

2. Pianownica ze zbiornikiem 1l wystarcz na kombi czy raczej mało?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Poszukuje jakiegoś sprawdzonego blacharza i lakiernika z Pomorza , który podejmie sie wymiany progów , błotników przednich i tylniej klapy i ewentualnie małych ognisk korozji + lakierowanie całego auta, ma być to osoba ktora zna sie na fachu, i jest nastawiona na jakoś a nie na czas/ilość. Z góry dziekuje ^^

Opublikowano
1. Czy myjki Black&Decker PW1300 (100 bar, 360l/min) + pianownica (techkar?) zda egzamin? Czy piana z tego raczej mizerna?

 

2. Pianownica ze zbiornikiem 1l wystarcz na kombi czy raczej mało?

 

Pozdrawiam

 

Film jednego z użytkowników forum (Tworek) właśnie z tą myjką i pianownicą:

 

 

Myślę, że film jest najlepszą odpowiedzią na Twoje pierwsze pytanie ;) Litrowa butelka wystarczy na większość osobówek. W razie czego możesz wymienić sam zbiornik, pianownice zazwyczaj mają zwykły gwint 28 mm.

Opublikowano

Czy ktoś mógłby mi rozwinąć terminy polerowania często opisywane w relacjach przy polerowaniu?

 

1. Przejście - piszecie że np były zrobione trzy przejścia taką pastą i dwa taką pastą czyli jedno przejście to pełne wypracowanie pasty?

2. Przejazd - lewo prawo góra dół?

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Niekoniecznie. Ponieważ jest to malo ważna branża bez slownika ani wymaganego wyższego wyksztalcenia nie ma tak naprawdę standaryzacji, ale mogę mówić tylko we własnym imieniu.

 

Dla mnie przejazd w kontekście jednej sekcji oznacza w pełni wypracowaną pastę ale też nie koniecznie.

Tutaj wszystko zależy od sytuacji chcesz efektywnie wycinać futrem przejazd będzie krótki na dużych obrotach i z dodawaniem pasty częściej.

Co innego z jakimś tłuściochem typu scholl S20B gdzie możesz dobrą chwilę pojeździć.

Zatem dla danej sekcji jeden pelen przejazd to może być 5 ruchów góra oraz 5 ruchów dół (dla mnie na rotacji, nie jeżdżę tez na boki) w tym wlicza się różną siłę nacisku oraz prędkość obrotową jak i przesuwną maszyny.

Natomiast dla danego przejazdu jeden cykl góra - dół można także opisać jak jeden przejazd albo jedno przejście, z tym ze niewielu chyba o tym za często wspomina właśnie z powodu tego ze różne kombinacje różnie się zachowują i różne są długości cykli.

Na twardej gąbce np cisnąc twardo ilość wytworzonego ciepła będzie zupełnie różna od relaksacyjnego przejazdu na miękkiej kombinacji.

Opublikowano

Jaka jest "bezpieczna" temperatura do wysyłki wosku naturalnego ? Chodzi mi o to że planuje zakup kolejny zakup wosku i boję się transportu(w sensie przemrożenia). Chce to zamówić w Norwegii a tutaj temperatury są na prawdę różne.

Opublikowano

Panowie potrzebna szybka pomoc. Drzwi samochodu kumpla zostały przez jakieś sk****a solidnie pojechane czarny spray'em. Lakier niczym niezabepieczony niestety.

 

Czym to najlepiej usunąć ? Jakiś rozpuszczalnik i potem mycie ?

 

Resized_20170117_181732_zpsluhgo1n0.jpeg

Opublikowano

Nie zrobi

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

 

Dodane po 3 minutach 8 sekundach:

Panowie potrzebna szybka pomoc. Drzwi samochodu kumpla zostały przez jakieś sk****a solidnie pojechane czarny spray'em. Lakier niczym niezabepieczony niestety.

 

Czym to najlepiej usunąć ? Jakiś rozpuszczalnik i potem mycie ?

/quote]

Jakiś rozcieńczalnik powinien dać radę tylko nie wiem czy nie będzie potrzebny najmocniejszy aceton ale najlepiej zapytaj w jakimś chemicznym lub lakierniczym żeby dali zmywacz do farb akrylowych tak mi się wydaje będzie najlepiej może zaproponują coś konkretnego co nie zadziała źle na powłokę lakierniczą....

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

 

[mod=Piotrek]Nie cytujemy zdjęć :acute:[/mod]

Opublikowano

Witam czy ja usunąłem farbę ze skóry ? Produkt shiny garage leather cleaner ,czyściłem szczotką do skóry colorlouck . Skóra się nie klei . Jak przecieram ją samym produktem to na mikrofibrze nie zostawia żadnego koloru. Reszta kanapy jest w takim kolorze jak u góry zdjęcia . Pozdrawiam

 

 

 

7155403_1.jpg

Opublikowano
Klej po naklejce na jasnym materiałowym daszku przeciwsłonecznym, mamy na to sprawdzony patent?

Denaturat nasącz fibre dotknij i trzymaj jak namieknie pocieraj żeby zdjąć ten klej oczywiście najpierw sprawdź na skrawku jak zachowuje się materiał ale myślę że nie będzie żadnego problemu

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Przeprowadzał ktoś z Was konserwację odkurzacza Numatic George gve370-2? Mój ma już ponad dwa lata i zapewne przydałoby mu się wyczyszczenie filtrów, wirnika etc.

Opublikowano

WItam. Mam problem z polerowaniem przy uzyciu DAS6Pro. Jestem nowicjuszem, chociaz czytam forum od roku. Kupilem DAS6pro, 3 gabki lake county, zolta, pomarancz, i czarna przeznaczona do DA. Mam rowniez pasty menzerny, 400, 2500 i 3800. Probowalem na 3 pacjentach. Wszystkie to moje auta. citroen c4 z 2005, srebrny. Renault Twingo z 2015, niebieski, i na obeznej Kii sportage z 2011, rowniez niebieski. Niezaleznie jaka kombinacje probuje, zawsze konczy sie setkami malutkich rysek, nie ogonkow. Takie 2mm ryski. Nie radze sobie z cieciem lakieru, nawet po zakupie mf z flexipad. Sprobuje porobic zdjecia po pracy. Czytalem manuale, daje 4 kropelki pasty wielkosci groszku. Jade ok 5-6 przejazdow, na przemian gora i dol. Probowalem roznych naciskow, roznych predkosci obotowych. Pad sie obraca. Auto wyczyszczone zgodnie z sztuka. IronX, Tardis, Szampon od Autoglym, zamiast glinki, rekawica z glinka (nie pamietam nazwy, ale pamietam ze chwalona na forum) Co moze byc przyczyna kompletnego braku pozadnego ciecia ? Czy poprostu ta polerka tak ma ? Poswiecilem 2 i pol godziny masce w kii, i poza odzyskaniem lekkiego blasku nic. Rysy jak byly, tak sa. Pady oczywiscie sa przdmuchiwane, i czyszczone gabka po kazdym przejezdzie... RECE MI OPADAJA :dontknow:

 

Dodane po 1 minucie 50 sekundach:

Tfu!

 

Czyszczone szczoteczka !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.