Jump to content
AreK

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź

Recommended Posts

Tak wszystko wyzywam czysta ipa.

 

Co znaczy prime padów?

 

Najgorsze jest to ze nigdy z tym nie miałem problemów a teraz na każdym aucie tak mi się robi ale zazwyczaj anty holo sobie radził a teraz nic :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

A te hologramy przypadkiem nie tworzą się po machaniu czystą IPA i od szmatek? Tzw micro marring czy też mikrorysy, pod halogenem może wyglądać jak holos, pod ostrym ledem widać ryski

 

No ale z założenia jak trzepiesz one stepa to chyba nie dodajesz do niego kolejnego stepa bo wtedy jaki z tego onestep??

 

Przygotowanie pada do pracy odpowiednią ilością pasty. Impregnacja mówi Nowicki na to. Inaczej jest możliwość, że suche placki na gąbce tworzą takie spoty co mogą tworzyć jakiś bałaganik.

 

Według Rupesa wygląda to tak: Nakładasz na pad dwukrotnie tyle pasty co na zwykły przejazd. Maszyna na bieg 2 i kładziesz ją w jednym miejscu na lakierze i włączasz na 25-30 sekund.

Następnie nakładasz pastę jak zwykle i uprawiasz normalny przejazd roboczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie zawsze robiłem tylko jeden przejezd dalszych etapów nie było potrzeba bo było już dobrze.

 

Nawet jak nie wymyje ipa to są holsy.

 

Wcześniej nawet robiłem biała gąbka royal padsa pasta heavy cut nanolex i wychodziło na igle (one step) teraz czym nie robię to one są niezależnie od auta.

 

Na ta chwile peugeota na jednym elemencie wyciąłem do zera żadnych rysek a hologram jest.

 

Ręce już opadają

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za podpowiedzi problem okazał się w talerzu mocującym nie wiem co mu dolega ale założyłem nowy i problem zniknął

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.DeWalt dwp849x czy Krauss p7?

2. Lare Ld 09 (skok 9mm, 600W) starczy tylko na finish (bez holo), cleanery?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy DA o skoku 8mm (np. Krauss DB5800S ) jest szansa żeby wypolerować czołową szybe tlenkiem ceru ? Czy w przypadku szyby w gre wchodzi tylko rotacja ? :ad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zawisza Tylko rotacja, jeśli chodzi o polerowanie szkła. DA możesz tylko szybę wyczyścić pod NW.

 

Panowie, czy wam również farbi pady podczas polerki, czy to może wskazywać tylko na jakieś nieudolnie zrobione zaprawki? Jest to również możliwe jeśli zamiast IPA używam zmywacza silikonowego(Ranal)? Spokojnie to element do nauki, niebieska maska ze starej ibizy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lakier który polerujesz to akryl jednoskładnikowy dlatego zostaje na gąbce

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy jest mnóstwo tematów dot. preparatu na zanieczyszczenia metaliczne, ale czy tak często polecany chociażby ADBL Vampire będzie tak samo skuteczny i bezpieczny dla felg jak i dla lakieru auta ? Kompletuję "grubszy" zestaw pod zapewne pierwszy wosk na auto i chce jak najdokładniej oczyścić auto. Mam już tuge zieloną ale przeznaczoną pod felgi.

 

Ps. Ile ml takiego preparatu mi pójdzie na całego sedana (passat b5) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jakie to ma znaczenie czy felgi czy nadwozie chyba lakier tu i tu więc skąd dedykacja do felg czy do lakieru?? Tego typu preparaty mają neutralne ph więc są bezpieczne dla wszystkich powierzchni bo przez swój skład reagują wyłącznie z zanieczyszczeniami a słynne krwawienie to nic więcej jak reakcja chemiczna

Ilość na takiego paska myślę że około 500ml jeśli nigdy wcześniej nie widział takiego zabiegu

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie.

Planuję zakupić halogen do 50/50. Na aukcjach znalazłem coś co wydaje mi sie sensowne, ale moge być w błądzie. Numer aukcji to 6092015809. Polecacie czy raczej sobie odpuscic i dopłacic i wziąć metahalogen. Chciałbym żeby to było do odbioru w Warszawie.

Jeszcze cos takowego znalazłem nr aukcji 5831262342.

pozdrawiam

Zapomniałem - Życzę szampańskiej zabawy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam na dachu nieudaną próbę zrobienia przez kogoś zaprawki... Była, jak już kupiłem auto i miałem coś z tym zrobić, ale ciągle brak czasu. Czy można to jakoś wyprowadzić, czy tylko lakierowanie pomoże?

466dbf40c47b1860med.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy a czym się różni vamrire liquid od deironizer ?

Pewnie ten drugi jest skuteczniejszy ale czy warto dopłacać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

[ref]rapmen93[/ref], tutaj jest chyba zly kolor polozony? Bo nie wiem czy to az tak slabo czy telefon mnie oszukuje. Ja bym wzial papier wycial to oczywiscie wieksze pole zeby zniwelowac przejscie polozyl podklad baze i klar potem polerka bo jesli jest inny kolor tak jak widze to nic juz z tym nie zrobisz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,TERSUS EX850 według producenta powinien byc rozrobiony jedna miarka (15ml) na 10l wody i teraz pytanie czy jak rozrobię jedna miarkę na 6l wody to będzie za wysokie stężenie do płukania czy o nie wiele większe od tego co podaje producent?

Share this post


Link to post
Share on other sites

[ref=#ff3366]Torbba[/ref], chyba logiczne, że jak obniżysz dwukrotnie ilość wody to stężenie będzie również dwukrotnie większe... Z prostej proporcji wychodzi, że na 6 litrów potrzebujesz 9ml.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czym szybciej osusze auto: Fluffym czy Waflem? Aktualnie mam to 2 i przynajmniej raz muszę ręcznik wykręcić wycierając sedana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[ref=#ff3366]Torbba[/ref], chyba logiczne, że jak obniżysz dwukrotnie ilość wody to stężenie będzie również dwukrotnie większe... Z prostej proporcji wychodzi, że na 6 litrów potrzebujesz 9ml.

Dobra sory zachowałem sie jak gówniarz,patrzyłem na to od strony ze to 4l mniej a faktycznie nie przyszlo mi do głowy ze to połowa prawie.dziekuje za odpowiedz

  • Lubię to 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy mechaniczne pytanko.

Basowy dźwięk przy dodawaniu gazu dobiega spod miejsca pasażera w pasacie b5. I równocześnie nie widać zbytnio dymu z tłumika. Czy oprócz pękniętego układu wydechowego wchodzi coś jeszcze w grę?

Nie znam się zbytnio na mechanice, a nie mam kanału i nie chce się dać nadziać u mechanika.

Wydaje mi się jeszcze ze z tyłu za mną (kierowca) się coś tłucze na nierównościach, czy oprócz puszki wydechu coś tam jeszcze może się tłuc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.