Makaveli Opublikowano 27 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2017 Tak. I jest to mega dziwne bo wszędzie oprócz dachu jest fajna gładkość....
Arkeolowy Opublikowano 27 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2017 to jeszcze szansa jest na sprawdzenie APC, IPA
Makaveli Opublikowano 27 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2017 [ref]Arkeolowy[/ref], właśnie tak zrobię i myślę,że powinno być ok. Myślicie,ze możliwe jest by taki jakby osad/szorstkość zostały po używaniu proszku na bezdotykowych? Bo szukam przyczyny takie go stanu rzeczy - auto nie stoi przy żadnej fabryce, torach kolejowych, drzewa teraz nie puszczają żadnych soków itp...
szpyrek Opublikowano 27 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2017 Lakier lepiej wygląda po bsd czy fukupice? Nie wiem co pierwsze wrzucić na "ruszt".
Bartosz85 Opublikowano 27 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2017 Chcę odświeżyć lakier w VW - usunąć mikrorysy i hologramy powstałe podczas normalnego użytkowania samochodu. Będzie to moja pierwsza "korekta" i nie potrzebuję pełnej korekty wszystkich niedoskonałości. Proszę o podpowiedz jakich gąbek użyć do maszyny Vander DA i meguiar's UC.
maciek257 Opublikowano 27 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2017 Która z tych propozycji zakupu będzie lepsza dla osoby która chce wypolerować 2 szyby czołowe oraz 2 samochody (twardy lakier BMW i bardzo miękki Hondy): Polerka Krauss P7 (570zł) Polerka K2 Masner + Polerka Bass DA 5119 (razem: 460zł) Nie mam pojęcia czy lepiej będzie kupić 1 polerkę z wyższej półki czy 2 budżetowe (oszczędzając przy tym 110zł). Do lakieru Hondy wolałbym chyba podejść polerką DA bo tam samo patrzenie na lakier powoduje mikrorysy
Gość Opublikowano 27 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2017 [ref=#ff3366]maciek257[/ref], a po co 2?
maciek257 Opublikowano 27 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2017 [ref]Znawca_Bigosu[/ref], rotacja to szyb i korekty BMW a DA do korekty Hondy, rozpracowywania cleaner'a itp.
Rafał1995 Opublikowano 28 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2017 Cześć, mam popękany bezbarwny na zderzaku, nie odchodzi on w żaden sposób od bazy, po prostu widać pęknięcia, czy da się to w jakiś sposób bez ponownego lakierowania poprawić, naprawić, lub maksymalnie zatuszować?
camus Opublikowano 28 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2017 Mam do ogarniecia białą (teraz to już jest lekko żółta) Toyotę Yaris z 2002r. Umyje ją tak jak trzeba na dwa wiaderka, pędzelkowanie, glinkowanie, później korekta (pierwsza poważniejsza), później cliner i na to wosk. Jaki wosk byście poradzili, by poleżał możliwie najdłuzej jak się da.
Bastek1980 Opublikowano 28 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2017 Chcę odświeżyć lakier w VW - usunąć mikrorysy i hologramy powstałe podczas normalnego użytkowania samochodu. Będzie to moja pierwsza "korekta" i nie potrzebuję pełnej korekty wszystkich niedoskonałości. Proszę o podpowiedz jakich gąbek użyć do maszyny Vander DA i meguiar's UC. Polecam do tej maszyny pady z mikrofibry i system past Megsa dedykowany pod maszyny DA.
xnolb Opublikowano 28 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2017 Jaki pad na DA od royala pod megsa UC? Meg zaleca swoje z serii 8xxx czyli wychodzi na miękkie pady.
Szymon_Lodz Opublikowano 28 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2017 Czy trio color nadaje się do rozprowadzenia AB CherryGlaze ?
Bartosz85 Opublikowano 28 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2017 Bastek1980, xnolb dziękuję za pomoc. Dostałem dwie skrajne odpowiedzi - z jednej strony agresywne pady z MF, a z drugiej miękkie więc kupię średniej twardości
matt55 Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 Witam Szybkie pytanie nowicjusza. IPA kupujecie jakieś specjalne do detailingu czy może być zwykłe kupione w sklepie lakierniczym ??
Gość Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 [ref=#ff3366]matt55[/ref], jest tylko zwykłe
KHOT Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 IPA kupujecie jakieś specjalne do detailingu Przy detailingu staram się nie pić, bo można jeszcze popsuć lakier.
S3ci0r Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 może być zwykłe, byle by to był czysty propan-2-ol
komar251 Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 Witam. Czy może mi ktoś powiedzieć co to za futerko? Podobno jakieś naturalne włosie czy coś. Dostaliśmy na pokazie, ale nie powiedział z czego to. Mam w pracy g-mop farecli i jest kompletnie inny. Futro farecli tnie żelkoty aż miło a to nie rusza nic i pomyślałem, że przelecę tym auto testowo z jakąś średnio ścierną pastą. Bardzo zły pomysł?
damianeuro Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 Co będzie mi potrzebne to wyczyszczenia tych felg? Domyślam się że do tych czarnych kropek (smoła/asfalt) będzie potrzebny Tar & glue remover. Z jakiej firmy byście najbardziej polecali go kupić i czy jeszcze będzie mi potrzebny jakiś inny produkt. Bo pyłu hamulcowego nie ma na nich i ogolem są czyste. Mam w razie co szampon i APC to może je tak przejade tym żeby odświeżyć .
damianeuro Opublikowano 1 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2017 [ref]Gesiu_15[/ref], dzięki wielkie
George Opublikowano 2 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2017 Poleci ktoś sprawdzoną i tanią firmę z oświetleniem LED?
matt55 Opublikowano 2 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2017 Mam jeszcze jedno pytanko. Jakiś czas temu zakupiłem metalowe dokładki na progi do samochodu , o mniej więcej takie . Mają na sobie sporo rys i nie wiem jak się za nie zabrać, tak aby dokładki nie straciły swojego wzoru. Są na forum jakieś osoby które odnawiały coś takiego ?? Czy już tego raczej nie poprawie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się