Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, Shiny Garage All in 1 Resin Wax Polish - nakładać maszynowo czy ręcznie, jakaś różnica będzie oprócz braku bólu ręki?

Auto z bardzo cienkim lakierem, nie chcę robić korekty a chce zrobić ładną sesję zdjęciową no i miło by efekt się trochę czasu utrzymał.

Auto prywatne, nie do sprzedaży 8-)

Na koniec wosk czy nie ma sensu bo nie będzie się trzymał? :)

Opublikowano

Leć maszynowo i na koniec możesz rzucić wosk ale aio osłabi jego trwałość... Jak chcesz moge Ci podesłać foto z aplikacji tego produktu aio + sealant też od nich dramatic gloss

 

97de082dc110d047dc0f00994b36c1b6.jpg7eb5bbbc7b39236112c430e6628ccd5b.jpgb6d495ebfa14f461c14913b5a0be4c42.jpg

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Mam pytanie czy ktoś używał jakiegoś środka ew.szpachla która uzupełnia przetarte ranty felg.Nie chce odnawiać całych felg ponieważ tylko w 2 mam małe otarcia. Wykonywał ktoś taki "smart repair"

Generalnie do takich elementów jest szpachlówka z opiłkami aluminium, ale radzę to zrobić naprawdę ostrożnie, żeby nie było jeszcze gorzej.

Opublikowano

No chyba nie do końca jest tak z tą szpachlówką. Szpachlówki z opiłkami aluminium mają za zadanie zwiększyć oddawanie ciepła danego elementu i stosuje się je na płaskie elementy karoserii typu dach, maska itp. To że felgi są z aluminium nie oznacza, że trzeba taką szpachlę stosować. Zwykle bardziej wytrzymałe i odporne są szpachlówki z włóknem.

 

Co do naprawy felgi to czasem lepiej jest zeszlifować delikatnie rant na jakimś odcinku (jeżeli uszkodzenie nie jest głębokie) i normalnie to później polakierować.

Opublikowano

Czy szybe moge spokerowac maszyna DA? Jakis filc do tego tlenek ceru? Czy tylko w gre wchodzi rotacja?

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Tylko rotacja szyby to mega twardy materiał a usunąć da tylko powierzchowne defekty

 

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Co sądzicie o położeniu NW na czołową szybę w ciężarówce, na boczne i lusterka położę, ale nie wiem jak zachowa się na przedniej pionowej szybie i czy nie utrudni to jazdy w deszczu.

Opublikowano
A w jaki sposób miałoby zbieranie się wody w krople i spadanie utrudnić życie ?

 

Nakładaj

Mi na tylnej strasznie utrudnia życie :) ale mówię tu o osobowce :)

Opublikowano
Co sądzicie o położeniu NW na czołową szybę w ciężarówce, na boczne i lusterka położę, ale nie wiem jak zachowa się na przedniej pionowej szybie i czy nie utrudni to jazdy w deszczu.

 

Z własnego doświadczenia szczerze odradzam stosowania NW na szyby, na których pracują wycieraczki, a na pozostałych... w sumie też, ale z innego powodu. Przyznam, że stosowałem tylko jeden produkt, kupiony i wypróbowany pięć lat temu z alledrogo, natomiast był bardzo skuteczny - na moje nieszczęście. Na szybach bez wycieraczek, jeżeli padała mżawka lub zebrana byłą po prostu wilgoć, NW tworzyła gęsty układ sperlonych kropel, która BARDZO ograniczała widoczność i rozwiązanie problemu sprowadzało się do konieczności wytarcia szyb. Na przedniej szybie natomiast wycieraczki zaczynały "skakać", jak przy próbie odpalenia wycieraczek "na sucho", tyle, że o wiele mocniej.

 

Skończyło się na usunięciu NW.

 

[EDIT] Dodam, że stosowałem na szybach Opla Astry B, rocznik 99

Opublikowano

Jeżeli jesteśmy przy temacie NW. Co na dach panoramiczny - NW czy wystarczy wosk ?

Opublikowano

Czy zielona tuga mogę uzyc na lakier auta? Jako deironizer

 

Wysłane z mojego CAM-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Rozwiń proszę :o

po deszczu lub porannej rosie gdy krople się zbierały na szybie i podczas świecącego słońca z tyłu kompletnie nic nie widziałem. .. musiałem wyjść i przetrzeć szybę by cokolwiek widzieć. Utrudnialo to cofanie itp. Krople strasznie rozpraszaly światło słoneczne :) także osobiście nie jestem zwolennikiem NW na tylnej szybie

Opublikowano

Hej. Ja mam do Was prośbę, widziałem na forum tabelkę jak rozcieńczać daną chemię. Szczerze, nie zawsze mam chęć samemu liczyc a to była doskonała pomoc. Wiem ze mogę na Was liczyć i mi podpowiecie gdzie to mogę znaleźć.

Opublikowano
693079 po deszczu lub porannej rosie gdy krople się zbierały na szybie i podczas świecącego słońca z tyłu kompletnie nic nie widziałem. .. musiałem wyjść i przetrzeć szybę by cokolwiek widzieć. Utrudnialo to cofanie itp. Krople strasznie rozpraszaly światło słoneczne :) także osobiście nie jestem zwolennikiem NW na tylnej szybie

 

A jaki produkt był zastosowany?

Bo Twoje historie i kolegi @Bartpabicz zupełnie nie pokrywają się z moimi spostrzeżeniami.

 

Dla mnie jedyny powód dla którego nie używałbym NW to wżery niekiedy. Sam miałem z tym problem i był ból w tyłku usunąć.

Zwłaszcza biorąc pod uwagę szyby prostopadłe, zanim jakakolwiek kropla zdąży się uformować, juz spada. A jak nie spada sama, to kilometr jazdy i już spadła.

Nie wiem czy znajdzie się produkt w tym biznesie, który jest ideałem. Ja nie widziałem jeszcze takiego. Ale z tego co widziałem uświnione szyby na których woda leży plackami są mniej przezroczyste niż te z których łatwo spływają krople.

 

Jedyna sytuacja, kiedy to w sumie sie nie sprawdziło, to był hełm motocyklowy gdzie próbowałem nałożyć produkt do szkła i o dziwo nie podobno nie działał, ale też wcale nie przeszkadzał.

Opublikowano

[ref]mbieniek[/ref], To też są moje spostrzeżenia. na tył użyłem gyeon view 2 warstwy.

Wiadomo nie przeszkadza to aż tak mocno ale jednak przeszkadza. z NW robi największą robotę nie sam produkt ale opór powietrza. i z tyłu go jednak brak :)

Opublikowano
Z własnego doświadczenia szczerze odradzam stosowania NW na szyby, na których pracują wycieraczki

Też tak myślałem, ale zaryzykowałem i zmieniłem zdanie. Bywa, że po przejeździe wycieraczek powstaje delikatna smuga (na sekundę), ale warunki zimowe na tyle NW osłabiają (nie usuwając jej do końca - przynajmniej przy porządnych płynach do spryskiwaczy), że i ta smuga niknie. Natomiast szybę z NW (nawet osłabioną) można bez problemu umyć bezdotykowo (piana+strumień wody pod ciśnieniem), zaś bez NW - nie. Mówię o RainXie i NW Autolandu, czyli w sumie podstawowych produktach, w czterech samochodach, więc jakaś próba jest.

Opublikowano
Witam, czy w passacie b6 listwy na dzwiach, ramki okien i relingi [czyli tzw "full pakiet chrom"] to faktycznie chrom czy plastik ?

 

jakim preparatem najlepiej o to zadbać?

 

jeśli ktoś miał passata b6 niech się wypowie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.