Lotek900 Opublikowano 16 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Pomijając że ta generacja ma "dziwne" lampy z przodu to kolor mi się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek_t Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Świetny kolor, nie wiedziałem że są takie w Octavii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 14 godzin temu, Fredi88 napisał: Nie mam dwumasy, Jaki silnik i skrzynia? A najlepiej VIN podrzuć, bo już nie jeden i nie dwóch sie zdziwił jak się okazało, że też nie ma a tu zonk, jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 3 minuty temu, siewcu napisał: Jaki silnik i skrzynia? CZCA jak dobrze pamiętam. Co do vinu to nie mam zamiaru niczego podrzucać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Ojciec też ma czca i ma dwumase, auto z tego roku. Seria niby 125KM a wypluło na hamowni 135KM. Ogólnie silnik bardzo sympatyczny, zużycie paliwa około 6,5l przy jeździe w około komina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 15 godzin temu, vangsta napisał: Panowie, z innej beczki: dzisiejsza sytuacja w Sądeckim Autoremo (miałem robiony serwis na 105kkm) - dwie panie odmówiły odbioru zamówionego auta twierdząc że kolor miał być nie taki co sądzicie? Pozdrawiam tego, który będzie kładł Dluxa na te felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 VINu się boisz, nie chcesz napisać jaka skrzynia czyli co, boisz się, że się okaże, że masz dwumas? PS. VIN jest widoczny dla każdego kto do auta podejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Nawet jak by miał dwumase, dpf i inne czary to ma auto nowe na gwarancji wiec pewnie miałby to w tyłku. Ja kupując nowe auto zupełnie bym się tym nie przejmował, a jak się skończy gwarancja to niech się martwi następny właściciel :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Godzinę temu, siewcu napisał: VINu się boisz, nie chcesz napisać jaka skrzynia czyli co, boisz się, że się okaże, że masz dwumas? PS. VIN jest widoczny dla każdego kto do auta podejdzie. Nie wiem co ty chłopie palisz ale odstaw... w niejednym temacie już takie mądrości wypisujesz.... Tak jak @Pływak po prostu mam wy...ne. Jak nie możesz spać w nocy przez moją "dwumasę" to peszek. Skrzynia? Tajemnica? Taki biegły w etce jesteś i sprawdzić nie umiesz? Baaa... 15 sek w google wystarczy i wiadomo że wkładali mq200. 2 godziny temu, buka napisał: Ojciec też ma czca i ma dwumase, auto z tego roku Musieli zmienić w polifcie który wszedł od 2017. Ja mam końcówkę roku 2016. A skąd ojciec wie? Już skrzynie zrzucał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StreamHD Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 A te dwumasy to teraz delikatne robią? Orientujecie się mniej więcej jak z trwałością współczesnych sprzęgieł, dwumasów, turbin itp? No bo jeżeli jest jak było to można to całkowicie pominąć. W moim złomie to takie koła wymieniało się po 500 tysiącach, turbiny też. Jak ktoś kupuje auto na lat kilka to takie rzeczy powinny schodzić na dalszy plan no chyba, że we współczesnej motoryzacji oberwało się także tym podzespołom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 @Fredi88 , tak powiedział pracownik serwisu VW z którym gadałem bo juz zrzucali chyba 2-3 skrzynie z auta z końca 2017r. Aczkolwiek wiadomo, największą pewność ma się jak skrzynia na zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol19pl Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 W 1.2 Tce też jest dwumasa, nie jestem mechanikiem samochodowym, ale trochę fizyki liznąłem, i o ile dwumasa w dieslu i benzynie jest wykonana w ten sam sposób, to w benzynie jest mniej narażona na uszkodzenie/zużycie, bo turbo benzyna ma mniejsze wibracje, jeździ się na wyższych obrotach i sam silnik ma mniejszy moment obrotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Wszystko zależy od konkretnego silnika. W mocnych turbodoładowanych benzynach dwumasy potrafią wytrzymać krócej niż w klekocie. Wiem z autopsji bo leży taka u mnie na garażu od 3 tygodni Czy sie jeżdzi na wyzszych obrotach? To tez zależ od użytkownika ostatnio na wakacjach śmigałem Fiatem 500X 1.4 w benzynie z turbo i to auto kazało mi zmienić biegi przy wartościach jakich nie zmieniałem nawet mając dizla wiec jak Kowalski jedzie tak jak mu ekonomizer na zegarach pokazuje to blado widzę te dwumasy w RS lampka zmiany biegu w górę mi się zapala przy niecałych 6500 obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysztofM Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Godzinę temu, StreamHD napisał: A te dwumasy to teraz delikatne robią? Orientujecie się mniej więcej jak z trwałością współczesnych sprzęgieł, dwumasów, turbin itp? No bo jeżeli jest jak było to można to całkowicie pominąć. W moim złomie to takie koła wymieniało się po 500 tysiącach, turbiny też. Jak ktoś kupuje auto na lat kilka to takie rzeczy powinny schodzić na dalszy plan no chyba, że we współczesnej motoryzacji oberwało się także tym podzespołom. Tak robią delikatne ja wymieniałem przy 120 tys 2.0 TDI 170 KM i był to dopiero początek i nie chciałem katować niepotrzebnie skrzyni jakimiś dodatkowymi drganiami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 No to ktoś ten dwumas katował skoro był do wymiany przy 120k. 210k brzmi bardziej realnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrsjackdan Opublikowano 17 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 U mnie w starym dieslu 1.9 tdi w octavii dwumas wytrzymał równo 500 tys km, i potem już zaczął się odzywać przy 503 zaczęło trząść budą, też byłem przekonany że jednomas, ale po zrzuceniu okazało się, że jednak dwumas. W seacie altea xl 2008 rok dwumas już zaczyna się odzywać przy przebiegu 360 tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 @Lotek900 @dudek_t dziś widziałem tę Skodę na głównej ekspozycji w salonie - czyli jednak Panie się rozmysliły:) Auto mocno wyeksponowane, oświetlone, a tu taka lipa o_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 23 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2018 Niedawno robiłem nową Skodę, tylko białą, też posalonową i podobnie to wyglądało Piano na słupkach jak w kilkuletnim aucie. Zresztą mam zamiar pokazać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol19pl Opublikowano 24 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Kolor fajny, ale nie do octavii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 24 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Mi dwumasy w obydwu klekotach, które miałem padły średnio po 170k. Nie robiłem z tego tragedii, zwykła część eksploatacyjna i tyle. Podobnie dpf, obecne są na tyle bezproblemowe, że tak naprawdę nie zwracam uwagi na to, że jest w aucie. Choć sam też preferuję benzynę, pisanie o końcu diesla jest chyba lekko przesadzone, wiele koncernów wciąż inwestuje w tę technologię, wystarczy spojrzeć chociażby na nowe audi a6 gdzie ma początek do wyboru jest jedna benzyna i 3 diesle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 24 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Osobiście trochę boli mnie określanie sześcio garowego diesla "kle kle kle" . M57 chodzi bardzo przyjemnie dla ucha, ciszej niż nie jedna benzyna... Cztero garowe TDI można nazwać "kle kle kle" nie ubliżając tym silnikom, ale nie sześć cylindrów w BMW czy Audi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdanek Opublikowano 24 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 @KapselK Zależy też w jakim stanie ktoś słyszał taki silnik, bo też znam opinię gościa, który jeździł E39 M57 po realnym przelocie ok. 700 tysięcy jak na moje oko (licznikowe 320 tysi oczywiście ), silnik chodził tak, że odpalając rano w zimę słyszałem go jakieś 200m dalej Ale to prawda, nie ma co porównywać 6-cio cylindrowych diesli do R4, to przepaść w kulturze pracy jak i samych wibracjach przenoszonych na budę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 24 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Obecnie to oni mogą sobie sprzedawać diesle ale jak petryn wspomina powoli unia wymusi brak diesli i tyle. Czy nam się to podoba czy nie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 25 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 9 godzin temu, dareme89 napisał: Obecnie to oni mogą sobie sprzedawać diesle ale jak petryn wspomina powoli unia wymusi brak diesli i tyle. Czy nam się to podoba czy nie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk coś chyba źle go słuchasz.. on właśnie uważa, że to tylko straszenie.. i faktycznie.. diesle jeszcze bardzo długo będą na rynku, niektóre marki ciągle inwestują w tą technologię, a co powiesz na to, że w nowej a6 na sam początek będzie jedna benzyna i 3 diesle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Birkhof Opublikowano 25 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Diesle drastycznie zmniejszą udział w rynku jak już wszystkie największe koncerny będą miały bardzo rozwinięte hybrydy/elektryki. Przecież UE nie zrobi tego widząc, że koncerny nie są na to gotowe, że nie ma infrastruktury do elektryków, itp. Póki co, to jest szczerzenie zębów i siłowanie czy to będzie za 10-20-30 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się