Skocz do zawartości

Zakup używanego auta 2


Rekomendowane odpowiedzi

@Pływak po prostu identyfikuje się z firmą dla której pracuję - znowu wątek co kto ma, po prostu nie mam sił...

Podsumowując leasing - to forma bonusu za to że firma zatrudnia ludzi i płaci podatki.

Naprawdę boli Cię to auto, serio... 😞 sam przyznajesz że zwrócisz mi honor jeśli potwierdzę że firma należy do mnie (co jest nieprawdą, jestem jej pracownikiem) - doprawdy smutne kryterium dobierania znajomych - bo firma, bo auto😕

Jeszcse raz proszę, zluzuj albo pisz PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, vangsta napisał:

znowu wątek co kto ma, po prostu nie mam sił... 

No bo to temat u zakupie używanych aut gdzie wymieniamy się opiniami na temat używanych aut, ich kosztów utrzymania, użytkowaniu, mankamentach itp. Nie o tym właśnie jaką flotę ma firma w której pracuje i czym nas wożą. Jak ktoś zapyta o 208 wtedy będziesz mógł się rozwinąć napisać co ile kosztuje, jak wyglądają serwisy, dostęp cześć itp itd.

15 minut temu, vangsta napisał:

Podsumowując leasing - to forma bonusu za to że firma zatrudnia ludzi i płaci podatki.

Co ma się nijak do tego tematu ale dalej brniesz w tylko sobie znanym kierunku...

15 minut temu, vangsta napisał:

sam przyznajesz że zwrócisz mi honor jeśli potwierdzę że firma należy do mnie (co jest nieprawdą, jestem jej pracownikiem) - doprawdy smutne kryterium dobierania znajomych - bo firma, bo auto😕

Tak zwrócił bym Ci honor bo jeśli byłbyś właścicielem firmy, która na auto flotowe wybrałeś Tesle to masz mój podziw za wybranie Tesli zamiast białej Skody w Tedeiku. Natomiast jeśli jesteś postronnym pracownikiem, który wypowiada się w kontekście utrzymania auta elektrycznego ale przez pryzmat bycia czasem pasażerem auta firmowego no to sorry ale uważam to za mało obiektywne. To o doborze znajomych to chyba wytrzasnąłeś z tego samego rękawa co pękające wały w RS. Sposób twojej nadinterpretacji mnie przeraża więc EOT

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pływak swoją kulturą nie dorastasz do pięt użytkownikom tych białych Skód w TDI - bardzo dobrym i wartościowym współpracownikom, których znowu mierzysz przez pryzmat samochodu. 

Dalej dogryzasz mi personalnie a nie skupiasz się nad tematem samochodu - naprawdę zluzuj. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=21692]KrzysztofM[/mention] Dobry wybór, szkoda że biała
Spoko spoko mam jeszcze czarne Cc
Chciałem troszkę odpocząć teraz będę sukcesywnie pozbywać się chromow
Poki co po korekcie Zabezpieczenie Carpro UK 3.0

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj.

Wiecie może czy podczas przeglądu auta sprawdzają na ten moment spaliny za pomocą jakiegoś specjalistycznego urządzenia, a nie "na nos" ?

Pytam ponieważ przy ostatniej naprawie turbo wycieli mi katalizator, a muszę przeglądu dokonać  w innej miejscowości niż zawsze robiłem.

Tak wiem, że zaraz poleci fala hejtu jaki to jestem nie ekologiczny, ale szczerze mówiąc w aucie 14-sto letnim ten katalizator  ma wg mnie nieco wątpliwe działanie 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycięty katalizator sprawdzą standardowym urządzeniem na stacji diagnostycznej, póki co nie są w stanie sprawdzić wyciętego DPFu ale na większości stacji nie chce im się badać spalin bo urządzenie trzeba włączyć odpowiedni wcześniej aby się nagrzało. Byś widział minę diagnosty jak 2 miesiące tamu na przeglądzie poprosiłem o pomiar przepuszczalności szyb w moim aucie... był mocno zdziwiony i widać było, ze tego sprzętu rzadko używa 😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed operacją wycięcia nie wiedziałeś, że bez tego mogą być problemy?

I jaki w ogóle był powód wycięcia? Chcieli ogólnie usprawnić układ wycinając kata, który i tak już pewnie nie spełnia swojej funkcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo muszę Ci powiedzieć, że sam chciałbym dorobić się firmy w której będę mógł zakupić sobie bmw za 130k pln 😛 
Spóźniłem się z tematem o 7 godzin a też chciałem dołożyć swoje 3 grosze 😕 kurcze haha

Co do katalizatora to powiem tak. Miałem w e46 1.8 b+g wycięty i dla mnie auto chodziło o wiele słabiej niż kolegi z tym samym silnikiem itp. Mierzyłem kompresje, wymieniłem połowę bebechów i dopiero na końcu mnie olśniło aby sprawdzić co z tym katem i czy w ogóle jest. Słyszałem też, że w benz wcale się nie sprawdza wywalanie katalizatora, wręcz przeciwnie, osłaba samochód. Co do samych spalin to też jest śmisznie... Kata nie było a ja mieściłem się wzorcowo w normach, więc nie wiem czym to idzie, dla mnie było to dziwne, bardzo 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysyłam niedługo e36 na emeryturę 😞 Mając 25-30k w kieszeni da się ustrzelić turbodoładowaną benzynę ? Widzę Golf V GTI jest jakby w moim zasięgu cenowym a czy coś jeszcze bylibyście w stanie polecić? Za wszelkie uwagi będę niezmiernie wdzięczny. Mile widziany napęd na 4 koła 🙂 Uprzedzając pytania, wyżej wymieniony budżet jest tylko na zakup auta. Pierwszy serwis i ubezpieczenie to oddzielna sprawa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 99% przypadków jeżdżę w aucie sam wiec nie szukam niczego dużego. Raczej coś maksymalnie pokroju golfa gabarytowo, e36 było dla mnie bardzo dobre jesli chodzi o wielkość i wagę 🙂 Punciakiem mnie zaciekawiłeś, zabieram się za lekturę. Wielkie dzięki za propozycje, szkoda że nie moge dodać punktu reputacji. Astra H OPC też mnie interesuje ale punciak mnie bardziej pociąga stylistyką. Trzeba sie zorientować jak z osprzętem i samym silnikiem w Punto bo jeśli tam jest osprzęt z plasteliny to nie podłubie przy tym a głównie po to chce benzyne z turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej jakieś a4 b7 ze zwykłym 1.8t pod maską. W b7-kach siedziały bfb z serią 163ps/225Nm

Można się trochę pobawić: turbo K03 hybryda, wtryski 440cc, sai/02 off, fmic do tego remap i okolice 250ps przy zdrowej jednostce spokojnie osiągniesz.

Samo auto jest małe, w środku pokroju klasy kompakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim budżecie kilka propozycji się znajdzie, tylko nie w każdym aucie coś sensownego wydłubiesz. Ja sobie bym poszukał chyba właśnie S3 albo jakieś inne 1.8t i ładował dół z 2.0 tfsi... Fajnie to śmiga 😉 znajomy ma w cordobie taki silnik, mega szybko wstaje k04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaV Nie kupuj strucli, które najpierw za worek złota będziesz musiał doprowadzić do stanu używalności, a później wydasz kolejne worki na modyfikacje. Ja bym szukał za te kasę (no może ciut więcej ale warto dorzucić) Civica "UFO" Type-R albo w budżecie masz Megane II RS (tak wiem brzydkie to jak noc październikowa ale tanie w utrzymaniu i świetnie się prowadzi) lub Clio 3 RS z 2 litrowym n/a 200KM. Golf GTI fajne auto ale poczytaj o pierwszych 2.0 TFSI. Zastanawiałem się kiedyś nad szóstką GTI ale słynna wersja 211KM i jej problemy z tłokami i pierścieniami mnie odrzuciła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupilem meganke właśnie po to aby nie wtwalac kasy na mody, za które nikt nam później kasy nie odda. 300KM softem to wtstarczajaca wartosc w nieduzym hatchbacku, czasy na torach mowia same za siebie. Ponadto lepszy brak modow niz mody w stylu roztaczanie rowkow pod szersze pierscienie aby nam nie zlopalo okeju 😉 Z reszta w tym budżecie szukal bym type-r bo megane 2 mi sie nie podoba, a na trójkę 2x za mały budżet. Do f4r bez problemu kupisz kute korby i tloki, robiac ponad 350KM ale imo przerost formy nad treścią w heczbeku fwd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.