Skocz do zawartości

Co mi dziś poprawiło humor 3


Rekomendowane odpowiedzi

  • Master
W dniu 24.08.2018 o 21:23, Tomas22 napisał:

tez czujesz ten klimat archiwum x ? 😄

takie wciskanie kitu z wazelina 😄

Panowie, dla mnie najfajniesze jest to, że to trochę jak odkrywanie ameryki na nowo. Stara gwardia zapewne pamięta ONR. Zresztą ONR'a mam do dziasiaj.

Oto fajny teskt z grudnia 2010 roku naszego kolegi @Tomasz KRK z Detailer.pl:

http://www.detailer.pl/blog/2010/12/optimum-no-rinse-czyli-jak-umyc-auto-bez-splukiwania/

Musicie również wiedzieć, że ONR'em naprawdę daje się umyć auto bez rysowania i jest to niezła propozycja dla osób, które nie maja możliwości 'normalnie' umyć auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jednej z grup detailingowych (w usa) spotkalem sie z przesmiewczym sposobem wypowiedzi o ONR 😄

pytanie typu "co najlepszego na smole ? Za odopwiedzi ze ONR dziekuje "

Na filmiku po prostu zauwazylem taka  bezmyslnosc 🙂 Pawel zadal pytanie i od razu odpowiedz Pana Optimum ze nie, ze tak. Ja tak odbieram ten filmik. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami myję auta Megsem D114, ONR-em, lub Blackfire Rinseless Wash (gdy nie ma możliwości umyć w sposób normalny, ze spłukiwaniem, lub gdy po prostu nie chce mi się wyciągać całego zestawu i rozwijać węża). Tak, jak napisał @kecav - idzie tym skutecznie i bezpiecznie umyć aut. Warunek: wcześniej (jeśli nie ma możliwości użyć myjki na miejscu) nieodzowna jest wizyta na bezdotyku. Myjąc auto metodą "bez spłukiwania" używam opryskiwacza (mam 7-litrowy) z roztworem wody i szamponu "bez spłukiwania" - roztworem najpierw opryskuję dwa elementy (ten, który będę mył i następny). Następnie mam gotowe dwa wiadra (jedno z roztworem wody i szamponu, drugie z czystą wodą, oba z grit-guardami). Gąbkę MF maczam w wiadrze z roztworem i lekko wyciskam, po czym poziomymi ruchami, bez docisku, zmywam pierwszy element. Gąbka następnie trafia do wiadra z wodą, w którym spłukuję gąbkę. Spryskuję opryskiwaczem trzeci element, a następnie wycieram do sucha ręcznikiem pierwszy, umyty już element. Powtarzam te czynności przy kolejnych elementach. Jeszcze nie stwierdziłem, aby takie mycie powodowało jakieś widoczne uszkodzenia lakierów i idzie mi to co najmniej tak szybko, jak mycie metodą tradycyjną "na dwa wiadra". 

Koniec OT 😄

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszy że cupra z przodu stawki. Nie zapominajmy jednak że przepaść cenowa między megane a cuprą jest spora. Wybrałbym podobnie. Cupra, megane, i30, pug i syfik... niestety pokemonowate kształty tego auta od dłużego czasu do mnie nie przemawiają a te 3 rurki z tyłu to już w ogóle komedia :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Początkowo też byłem sceptyczny co do pokemonowego wyglądu nowego tajpera ale na żywo wygląda bardzo fajnie (no może po za tym wydechem)... no i te osiągi. Honda z FWD 320KM robi Foke RS 4x4 350KM 😄

1 godzinę temu, Fredi88 napisał:

Cieszy że cupra z przodu stawki. Nie zapominajmy jednak że przepaść cenowa między megane a cuprą jest spora. Wybrałbym podobnie. Cupra, megane, i30, pug i syfik... niestety pokemonowate kształty tego auta od dłużego czasu do mnie nie przemawiają a te 3 rurki z tyłu to już w ogóle komedia :lol:

Ja dodam jeszcze, ze Megane jest w wersji zwykłej a i30 w wersji Performance i Cupra w wersji R limitowanej. Na jesieni ma być Megane w wersji Trophy 300KM, a poźniej pewnie wjedzie Trophy-R

🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te auta nie są do macania palsticzków u mnie w RS też bieda z nędzą i plastiki z przetapianych butelek ale nadrabia czym innych 😄 Hothatche miał być z założeniu autem w miarę tanim dającym maximum frajdy z jazdy za rozsądną cenę co ostatnio trochę zostało zatracone i ceny niektórych HH to jak na ten segment nieporozumienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kryman a Ty siedziałeś w Civicu X generacji?

Bo tak się składa,że jestem właścicielem takiego (co prawda w wersji Sport Plus), ale Type R też jeździłem dłuższy czas, także uważam,że Twoja opinia jest mega niesprawiedliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no siedziałem. Ja wiem, że teraz są takie czasy, ze nawet w klasach premium teraz plastiki trzeszczą i skrzypią. Jak to wytłumaczyć poza tekstem "sory, taki mamy klimat"? Masówka, wszystko coraz tańszymi materiałami i coraz tańszym kosztem, ale to wszyscy wiemy. W nowym Audi A6/A7 deska rozdzielcza jest pokryta takiej jakości skórą, że lepiej tego nie dotykać :mrgreen:

 

Z tym, że HH są stworzone do dawania frajdy z jazdy zgadzam się w 100% i to powinno być głównym kryterium wyboru. Którym nam jako ewentualnym przyszłym nabywcom jeździ się nalepiej, no i oczywiście w ktorym mocniej zabije nam serce ;-)

PS. W razie czego proszę brać mój komentarz trochę między palce. Od zawsze bliższe były mi samochody niemieckie i francuskie, stąd może bardziej krytyczne oko w stronę aut wschodnich producentów :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Makaveli nie ma co się spinać o auta 😉 Wiadomo że każdy bd wolał co innego. Ja niestety mam fioła na punkcie jakiegoś ładu porządku równości symetrii czy jak to nazwać. Dlatego irytują mnie takie rzeczy jak w japończykach każdy wyświetlacz z innej parafii, inaczej podświetlony czy np w qashqaiu wyświetlacz między zegarami był po polsku a system info tylko po angielsku... w mazdzie cx3 nawiew pasażera jak przestawisz to chromowana listwa nie idzie równo itp. Takie pierdółki mnie do szału doprowadzają. Niestety sprawdza się to że japońce są słabiej wykonane. Uważam że nawet korea ich wyprzedza (hyundai kia). Sam przy kupnie leona brałem pod uwagę nissana (choć to teraz w sumie renault) ale jak widzę auto klasy kompakt gdzie oszczędza się na podświetleniu przycisków el szyb (mazda to samo), plastikowy podłokietnik to dzięki.... wolę tańsze vw i wiem że wszystko jest na swoim miejscu. Dla jednego będzie to nudne, dla drugiego po prostu poukładane symetryczne i ergonomiczne wnętrze. Wracając do filmu to cupra w tym roku osiągnęła jakiś dramatyczny poziom cen i uważam że to zbyt wiele i wolałbym dołożyć do golfa r czy s3 ale to i tak chyba nie mój zasięg finansowy więc takie megane rs wydaje się bardzo fajną propozycją cenową 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fredi88 nie no spoko, nie spinam się, sam rozważałem Leona, ale niestety gdy skonfigurowałem go do poziomu Civica Sport Plusa, ceny zaczęły być bardzo niefajne... ale Leon pomimo długiego stażu rynkowego wciąż fajnie wygląda.

Ps. akurat ta generacja Civica w środku bardzo dorosła i nie ma już tych wyświetlaczy, gdzie każdy był z innej parafii - czego też nie lubiłem, a i wszystkie przyciski od szyb są podświetlone schludnie na biały kolor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pływak napisał:

Ja dodam jeszcze, ze Megane jest w wersji zwykłej a i30 w wersji Performance i Cupra w wersji R limitowanej. Na jesieni ma być Megane w wersji Trophy 300KM, a poźniej pewnie wjedzie Trophy-R

RS to zwykła wersja? 

Świetne foty! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, KapselK napisał:

RS to zwykła wersja?

Test porównawczy hothatchy wiec w gronie tego porównania Meganka była w w zwykłej wersji, a i30 oraz Leon nie. Odpowiednikiem i30N Performance i limitowanej Cupry R będzie Megane RS Trophy, które już niedługo pojawi się w salonach.

 

P.S Dzieki 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.