Skocz do zawartości

Co mi dziś poprawiło humor 3


Rekomendowane odpowiedzi

Tak jest. 
Niedaleko trasy s7 miejscowość Królikowo pod Olsztynkiem
Pozdrawiam z Lidzbarka Warmińskiego .
U mnie dziś ciąg dalszy. Kanalizacja i już to mi humor poprawiło

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa zmiany oprogramowania silnika jest badanie wszystkiego na rolkach. Tuner który myśli ze wszystko sobie poustawia na kompie i będzie cały to dupa a nie tuner. Wystarczy zobaczyć na YouTube jak różne osoby robią programy i analizują nawet z wykresu co i jak. Z reszta zmiana oprogramowania bez wykresu przed to tez duża głupota. Stad się później bierze przeświadczenie ze silniki modyfikowane często ulegają awarii.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamownia to ostatni etap modyfikowania auta gdzie mozna sprawdzic ile tak naprawde wyszlo. Kreski nie jezdza. Najwazniejszym etapem to robienie logow na drodze jak w normalnych warunkach auto sie zachowuje. Hamownia nie jest wyznacznikiem czy program zostal poprawnie napisany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wanraf89

Totalnie się z tym nie zgadzam. Hamownie nie służy tylko do sprawdzania jakie parametry udało się nam uzyskać.

Owszem testy drogowe są ważne logi też, ale hamownia nie jest mniej ważna od ww.

To jest jeden z głównych etapów poprawnie wykonanej modyfikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, KUBA46 napisał:

@wanraf89

Totalnie się z tym nie zgadzam. Hamownie nie służy tylko do sprawdzania jakie parametry udało się nam uzyskać.

Owszem testy drogowe są ważne logi też, ale hamownia nie jest mniej ważna od ww.

To jest jeden z głównych etapów poprawnie wykonanej modyfikacji.

A ja moge Ci podac chociaz jeden przyklad gdzie 2 takie same auta jeden zrobiony na logach ktore byly zrobione na drodze drugi ktory byl robiony tylko na hamowni moc i moment identyczne. 
Te auto ktore bylo zrobione wedlug logow przy predkosci 200 kmh bylo 4 dlugosci auta w tyle. Hamownia nie jest w stanie oddac warunkow ktore sa na drodze.  Sa momenty kiedy hamownia nie jest w stanie wylapac co sie dzieje w silniku. Wiec najpierw program logi i jezeli jestesmy pewni ze auto dobrze znosi nic nie obcina wtedy mozemy jechac na hamownie i sobie sprawdzic przebieg mocy i momentu. I na koniec taka dygresja kreski nie jezdza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wanraf89 nikt nie napisał, że kreski jeżdzą. 
Ty możesz podać jeden przykład, a ja moge podać naście przykładów przewagi  aut od prawdziwych tunerów z zapleczem vs tych robionych na kolanie w laptopie. 
Którzy czołowi tunerzy robią tylko na tych śmiesznych hamowniach na koło? Nie znam żadnego. W de ma się sprawa podobnie 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mateczek do 159 będą zakładane? 

Tak, do 159. Domagały się już renowacji, więc trzeba było zainwestować. Na żywo efekt robi robotę niesamowitą. Teraz tylko jakieś sensowne oponki kupić i będzie można jeździć, ale na razie wyskoczyły drobne problemy z wałem napędowym i będzie jednak robiony nowy, wzmacniany, więc jeszcze niestety Alfa chwilę postoi


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Naprawiłem" światła dzienne w aucie żony. Podczas urlopu nagle zniknęły 🧐. Światła miałem zrobione w halogenach(30% mocy) przez moduł - z jakieś 4 lata temu już więc miał prawi się zepsuć. Dziś do modułu podłączyłem komputer celem diagnostyki - pokazuje napięcie na akumulatorze 7.1V - wtf? Biorę miernik... na akumulatorze 12.4V, po uruchomieniu silnika 14.3V - wzorcowo. No nic myślę pewnie trzeba kupić moduł... ale zacząłem ruszać kabelkami i... nagle moduł pokazuje napięcie na akumulatorze 12.4V 🙂

Co się okazało... złączka, która była podłączona do klemy obluzowała się na kablu idącym do modułu - ponownie zacisnąłem na kablu i proszę... zaoszczędzone 130zł 🤪

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.