Tomas-sg Opublikowano 20 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 3 godziny temu, Streat napisał: @Tomas-sg ten typ tak ma niestety... Ciekawe jakby założyć inny atomizer czy też tak będzie przeskakiwać i krzywo się nakręcać Jak mi trochę czasu starczy to posprawdzam różne opcje. Zobaczymy czy wina gwintu czy samego atomizera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kostek88 Opublikowano 21 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 W dniu 19.05.2020 o 10:02, Fredi88 napisał: @Crasher doskonale rozumiem o co biega. Szwagier jest świeżo upieczonym policjantem. Mieszka w południowej wlkp a wysłali ich do Warszawy na obstawę tego śmiesznego strajku 8 maja. Gdzieś nawet na foto jest obok gowina. I teraz jest tak jak piszesz. On może być totalnie przeciwko gowinowi, jego kolega obok zwolennikiem a razem muszą zatrzymać tego co robi dym. Uważam nagonkę na policję czymś mega słabym. Tylko w wielu wypadkach to policja zaczyna "robić dym" sama, patrz policjanci poprzebierani parę lat temu za chuliganów rzucający kamieniami i racami w swoich umundurowanych kolegów dla zaczęcia środków przymusu, tudzież słynna budka pod ambasadą Rosji. W ogóle żeby bronić polskiej policji to chyba trzeba byłoby nigdy nie mieć z nimi do czynienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 21 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 1 godzinę temu, Kostek88 napisał: Tylko w wielu wypadkach to policja zaczyna "robić dym" sama, patrz policjanci poprzebierani parę lat temu za chuliganów rzucający kamieniami i racami w swoich umundurowanych kolegów dla zaczęcia środków przymusu, tudzież słynna budka pod ambasadą Rosji. W ogóle żeby bronić polskiej policji to chyba trzeba byłoby nigdy nie mieć z nimi do czynienia Albo tak na prawdę zobaczyć jak to wygląda oczami każdej ze stron. Polaków gubi nurt płytkiej oceny, jak bym słyszał cytat "nie wiem, nie znam się ale mogę się wypowiedzieć jak powinno się to zrobić..." Nie twierdzę ze wszyscy są idealni i nie bronię tej formacji ale trzeba pamiętać że to ogromna grupa zawodowa i to że raz zostało się źle potraktowanym nie oznaczę ze każdy niebieski jest taki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gozdziu23 Opublikowano 21 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Szczerze, dopóki ludzie są ludźmi jest ok, z każde absolutnej każdej sprawy da sie wybrnąć jeżeli mamy chociaż trochę charyzmy i się nie awanturujemy, ile to mandatów poszło w niepamięć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xadamx Opublikowano 22 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 W dniu 20.05.2020 o 11:03, Tomas-sg napisał: Można pomyśleć że marudzę. Kupiłem dosyć drogie produkty Aenso kompatybilność atomizer/butelka wygląda naprawdę słabo. Ja ma tak z butelkami i atomizerami z WS. Kupiłem swego czasy 4 szt. i wszystkie 4 krzywo się nakręcają i przekręcają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 22 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 No i przyszedł czas na pierwszą dziarę... Pan wyjeżdżał z podporządkowanej na "zielonej strzałce" i postanowił się nie zatrzymać. Ile mogłem uciekłem na lewy pas (obok jechało auto w tym samym kierunku) ale zabrakło jakichś 5 cm. Czekam na akceptację kosztorysu przez ubezpieczalnię sprawcy, z którym Inchcape BMW Wrocław ma podpisaną umowę współpracy. Jak klepną, auto będzie u nich zrobione. Uszkodzenia nie są duże - rant błotnika zagięty ponoć wyciągną i obejdzie się bez wycinania / roznitowania błotnika. Wstępnie ponoć kwota naprawy w okolicy 7 tys pln. Pzdr. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzygaj Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Niedzielne malowanie zacisków skończyło się tym Felga nie chciała odkleić się od piasty, więc w ruch poszedł młotek - ostatnie uderzenie i zonk... - felga oczywiście i tak została na swoim miejscu - w poniedziałek pojadę do fachowców od takich tematów. Coś mi się wydaje, że to felga, którą na wiosnę malowałem - no cóż na kolejną wiosnę znowu pójdzie do malowania. Doświadczenie zebrane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano2007 Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 @krzygaj poważnie biłeś młotkiem w felgę? To ja Ci powiem, że jak u mnie fela nie chce zejść to uderzam w oponę i nie młotkiem. No ale wnioski sam wyciągnąłeś i pewnie już tak nie zrobisz pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzygaj Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 @damiano2007 oczywiście, że w oponę, ale niestety nie wcelowałem Jak nie chciało zejść, to kilka razy młotkiem w oponę, następnie spryskałem odrdzewiaczem - dałem chwilę żeby popracowało. Lekko złapałem ponownie śrubami i po parkingu 200m z hamowaniem na ręcznym żeby coś wzruszyć. Odkręciłem śruby, kilka stuknięć w oponę. Chwila przerwy i miało to być ostatnie podejście - 3 puknięcia i jak nie zejdzie to koniec... no i wystarczyło jedno Nauka będzie kosztowała ok 70zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano2007 Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 @krzygaj to jest właśnie to z alumami... Utlenia się na piaście i później ciężko zdjąć. Ja to zawsze siadam na dupie przed kołem i z buta w gumę jak zejść nie chce Ale znam ten ból z ciężko schodząca felgą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzygaj Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 4 minuty temu, damiano2007 napisał: @krzygaj to jest właśnie to z alumami... Utlenia się na piaście i później ciężko zdjąć. Ja to zawsze siadam na dupie przed kołem i z buta w gumę jak zejść nie chce Ale znam ten ból z ciężko schodząca felgą But był na początku ale uznałem, że to za słabo. Koledzy w wulkanizacji mają taki "5kg młoteczek" do takich tematów Jak nie będzie padać, to jutro pojadę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlimaxss Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 @krzygaj @damiano2007 Panowie , a nie próbowaliście od wewnątrz uderzać wiadomo wtedy to Kobyłka i żabka aby nie było lipy że się auto zsunąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzygaj Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 @Qlimaxss mądrego to i dobrze posłuchać. W sumie już bardziej nie mogę zepsuć tej felgi i tak idzie do malowania po sezonie - także spróbuję, bo jeszcze ten jeden zacisk mi pozostał do pomalowania. Dzięki za wskazówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Wystarczy przy każdej zmianie kół posmarować miejsce kontaktu pasta miedziowa. I schodzi jak masełko. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlimaxss Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 @krzygaj Nie ma za co. Trzymam kciuki aby się udało. Daj znać czy to wypaliło . @dareme89 To fakt , malutko i będzie elegancko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzygaj Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 @Qlimaxss @dareme89 gdzieś czytałem, że smar miedziany z felgą aluminiową wchodzi w jakąś reakcję i lepiej smarować ceramicznym? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlimaxss Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 @krzygaj Aaa no ta. Nie przeczytałem jaki.smar. Ceramiczny kładź 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ct240 Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Można jeszcze spróbować uderzać drugim kołem np. zapasowym na zasadzie turlania tak, aby uderzyła opona o oponę, tylko z wyczuciem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lotek900 Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 @krzygaj Skoro mówisz że to chyba ta malowana felga to czy przed założeniem, wyczyściłeś otwór centrujacy z lakieru? Jeśli nie to masz odpowiedź czemu felga nie chce zejść. Kiedyś się zapomniałem i nowo pomalowane felgi zakręciłem bez zeszlifowania tego miejsca. Później przy zmianie na zimowe pół dnia walki żeby to puściło. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hawk Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 40 minut temu, Lotek900 napisał: Później przy zmianie na zimowe pół dnia walki żeby to puściło. Potwierdzam... założyłem tak świeżo odnowione stalówki na zimę.. ile potem było przekleństw i tłuczenia młotkiem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 3 godziny temu, dareme89 napisał: Wystarczy przy każdej zmianie kół posmarować miejsce kontaktu pasta miedziowa. I schodzi jak masełko. Tylko nie pasta miedziowa. To zaproszenie dla korozji galwanicznej. Ja nigdy nie smarowałem piast, ale że bez przerwy coś usprawniam (tylko, kurła, czasu jakoś nie przybywa), rozpoznałem temat i zakupiłem smar z myślą o tym: https://eshop.wurth.pl/Kategorie-produktow/Wysokotemp.-pr.-sm.-w-pascie-HSP-1400/31113008080203.cyid/3111.cgid/pl/PL/PLN/ To jest taki, jakiego niektórzy używają przy montażu klocków hamulcowych. Zapłaciłem 54 zł brutto w sklepie firmowym w Bytomiu. Zastosowałem go na letnich stalówkach, bo takowe mam w dupowozie: dotąd miały mocno zardzewiałe (z wżerami) miejsca styku z piastą, więc wyczyściłem rdzę i na goły metal trysnąłem smarem. Oprócz tego dałem je do wymiany zaworów i wyważenia. Generalnie chciałem tak zrobić, żeby wyeliminować całkowicie bicie od kół, które ujawniało się powyżej 120 km/h - doszedłem bowiem do wniosku, że z powodu korozji mogą nie siedzieć równo i całopowierzchniowo. Póki co bicia brak. Zobaczymy jak to się spisze. Ten smar daje też bardzo silny efekt hydrofobowy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzygaj Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 @Lotek900 no i jest przyczyna - jakie sposoby stosowałeś u siebie żeby koło w końcu zeszło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubsonke Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Auto zaparkowane na mostku, ze względu na remont. Przednie drzwi w starciu z zamykaną przez wiatr furtką przegrały. Zostaje tylko zaprawka zapewne.Mimo ze małe, to boli, całe auto w idealnym stanie :))Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lotek900 Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 @krzygaj gumowy młotek na przemian z kopaniem w oponę z jednej i drugiej strony. Dużo cierpliwości, jak zacznie się kiwać to już z górki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzygaj Opublikowano 25 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2020 Byłem dziś u chłopków z wulkanizacji - opona 3 razy "popieszczona młoteczkiem" i zeszło. Zaprawka zrobiona, do końca sezonu już tak przejeżdżę, a przed kolejnym pójdzie do malowania i teraz już wiem co zrobić przed założeniem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się