cagmyjnia Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Cześć. Jako Świeżak w tej dziedzinie mam pytanie Czy takie coś jak FLEXIPADS DUAL ACTION BACKING PLATE 75MM podejdzie do bassa?
Arkeolowy Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2017 [ref=#ff3366]Przemas9314[/ref], s21 do finiszu? ambitnie
.r. Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Przemas im większy skok oscylacji tym większa siła cięcia. Do wykończenia nie potrzebujesz takiego skoku. cagmyjnia: na poprzedniej stronie masz odpowiedź. Nie bądź leń.
Piotrek Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2017 707670 Cześć. Jako Świeżak w tej dziedzinie mam pytanieCzy takie coś jak FLEXIPADS DUAL ACTION BACKING PLATE 75MM podejdzie do bassa? Tak. Sam taki mam w bliźniaczym Vanderze
cagmyjnia Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 28 Kwietnia 2017 707670 Cześć. Jako Świeżak w tej dziedzinie mam pytanieCzy takie coś jak FLEXIPADS DUAL ACTION BACKING PLATE 75MM podejdzie do bassa? Tak. Sam taki mam w bliźniaczym Vanderze Dzięki
Przemas9314 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Chodzi mi o to że łatwiej bd miał wykończyć tym krausem niz rotacją aktualnie niekiedy pracuje na blizniaczymlare i jest spoko
Arkeolowy Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2017 [ref=#ff3366]Przemas9314[/ref], Czy ja wiem czy łatwiej wykończyć, s21 lubi zrywać pady, zostawić holo na upierdliwym lakierze to nie to samo co s15 czy s8
Vergil_PL Opublikowano 13 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2017 Witajcie! BP-5119 poradzi sobie z lakierem na Leonie III? Auto jest całe w swirlach od niepoprawnego mycia, widać również nieudolne próby polerki na drzwiach (hologramy). Taką samą korektę będę miał do wykonania na Clio III ale bardziej martwię się o Leona, bo jakby nie patrzeć VAGi mają twarde lakiery.
.r. Opublikowano 13 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2017 Lakiery Renault też nie są jakieś nadto miękkie. Hologramy i swirle ściągniesz bez spiny i problemów każdą polerką, w tym BP5119. Problemy możesz mieć z głębszymi rysami jak np gałęzie, koty czy ściągaczki do wody, ale to już wyjdzie w praniu.
Vergil_PL Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2017 Lakiery Renault też nie są jakieś nadto miękkie. Hologramy i swirle ściągniesz bez spiny i problemów każdą polerką, w tym BP5119. Głębokich rys (do podkładu) nie mam zamiaru ściągać, gdyż są to auta na co dzień. Problemy możesz mieć z głębszymi rysami jak np gałęzie, koty czy ściągaczki do wody, ale to już wyjdzie w praniu. Rozumiem, że nie byłby to problem do przeskoczenia, tzn że może to zdecydowanie więcej czasu wziąć?
agraf Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2017 Vergil_PL - ja właśnie jestem po pierwszych przygodach z Bass'em i jestem bardzo zadowlony. Zrobiłem na razie 70% samochodu (nie mam niestety tyle czasu by zrobić wszystko na raz) i z efektu jestem bardzo zadowolony. U mnie pozbyłem się większości rys i to przy jednej kombinacja pada (biały RP) + Koch Heavy Cut. Przy bardziej zmęczonych elementach użyłem pada Flexipads 135mm PRO-Wool ale po nim już trzeba wykończyć czymś miększym. Jednym słowem jestem mega zadowolony i efektu na samochodzie, który ma 16 lat i nigdy nie był poddawany korekcie
MariuszP Opublikowano 23 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2017 Witam Wszystkich Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zakupu polerki DA typowo na własny użytek , budżet 300-400zł , z uwagi na dość wąską ofertę w tym przedziale cenowym tak jak koledzy rozważałem zakup jednego z dwóch modeli z tematu. Ponieważ decyzja o zakupie w zasadzie została podjęta, a wybór padł na słabszą VPO709 , jednak wczoraj moją uwagę zwróciło urządzenie MSW-PSM 800 http://allegro.pl/polerka-oscylacyjna-1000-4000-obr-800w-samochodowa-i6776836115.html Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat tego urządzenia ? Jak dla mnie specyfikacja/cena na plus Atuty: -125mm (takiej szukam) -800W -system Dual Action -waga 2,4kg Wady -gwint M8 -krótki kabel Ale to tyle na podstawie specyfikacji , ktoś może zna te polerki, używał ? jakieś opinie ?
watada Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Jeden z kolegów polecał do BASS 5119 taki oto talerz oporowy: http://showcarshine.pl/talerze-oporowe-bp/1708-flexipads-backing-plate-125mm-talerz-oporowy-do-polerek-dual-action.html Ten talerz zgodnie z opisem jest na gwint 5/16, a polerka BASS 5119 na M8, sporo osób pisało że w BASS 5119 jest gwint 5/16 ... Postanowiłem więc zasięgnąć informacji u sprzedawców z ALL. pytanie było proste, "czy talerz z linku będzie pasował do BASS 5119" Wyniki poniżej (3x TAK, 2x NIE) Cytuj raczej nie mocowanie w polerce jest: Gwint trzpienia talerza: M8x1,0 a ten dysk: Mocowanie 5/16UNF Cytuj Z przykrością muszę poinformować, iż talerz z linku FLEXIPADS BACKING PLATE 125MM DUAL ACTION nie będzie pasował do polerki samochodowej Bass (5119). Cytuj Jest ten sam gwint, więc powinno pasować. Cytuj Tak będzie pasować Cytuj tak talerz będzie pasował Skoro jedni sprzedawcy mówią tak inni odwrotnie to jaka jest prawda? będzie pasował czy nie? I jeszcze jedno stwierdzenie sprzedawcy które mnie zbiło z tropu Cytuj (...)najważniejsze jest to produkt przeznaczony do polerek orbitalnych a polerka Bass (5119) jest polerką obrotową.
Grz3siek Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2017 To może odpowiem, bo mam 5119 Jest standardowy gwint DA czyli 5/16. BP Flexi 125mm i 75mm pod DA jak najbardziej pasują 1
powalla Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2017 3 godziny temu, Grz3siek napisał: Jest standardowy gwint DA czyli 5/16. Dokładnie w DA BassPolska jest taki gwint. 1
Strus Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Dnia 30.08.2017 o 18:00, watada napisał: jeszcze jedno stwierdzenie sprzedawcy które mnie zbiło z tropu Cytuj (...)najważniejsze jest to produkt przeznaczony do polerek orbitalnych a polerka Bass (5119) jest polerką obrotową. Bzdura ponura
Hep Opublikowano 11 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2017 Odgrzeję trochę temat - czy mogę użyć bassa na najniższych obrotach do ścierania wosku np fusso soft99? Niby w instrukcji fusso piszą, żeby wosk ścierać ręcznie ale może pad z mikrofibry i pójdzie sprawniej i mniej boleśnie dla łap?
Moderator BiałyGTi Opublikowano 11 Października 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 11 Października 2017 ile tych padów mikrofibrowych masz 5 ? 10 ? przecież pol maski przejedziesz i pad bedzie nasiąknięty fuso po brzegi nie mówiąc o tym ze to nie zda egzaminu Ćwicz rękę i wycieraj badz zmień wosk na taki który sie łatwo wyciera
DZIADZIA Opublikowano 11 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2017 przerabiałem temat docierania mechanicznie, lipa... odpowiednia fibra i nie jest tak źle jak ci się wydaje.
Hep Opublikowano 11 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2017 Faktycznie, fibra może na sam koniec. A próbował ktoś może ścierać wosk miękką gąbką do finishu typu Booski Pads Soft Finishing/NAT? edit: może głupio drążę temat ale chciałbym sobie ułatwić życie jak tylko się da a kupować maszynkę tylko po to żeby raz na rok nałożyć politurę to słaby interes dla dlatego szukam więcej zastosowań.
ghost Opublikowano 11 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2017 54 minuty temu, Hep napisał: Faktycznie, fibra może na sam koniec. A próbował ktoś może ścierać wosk miękką gąbką do finishu typu Booski Pads Soft Finishing/NAT? edit: może głupio drążę temat ale chciałbym sobie ułatwić życie jak tylko się da a kupować maszynkę tylko po to żeby raz na rok nałożyć politurę to słaby interes dla dlatego szukam więcej zastosowań. Docieranie wosku mechanicznie, krótko zwięźle i na temat: NIE! Swoją drogą fusso nie należy do mistrzów przyjemności, ale tego się nie nakłada 5kg żeby był problem z dotarciem. Ma być cienka warstwa i cienką puszystą fibrą idzie lekko, nie odczuwam zmęczenia rąk.
Hep Opublikowano 11 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2017 2 minuty temu, ghost napisał: Swoją drogą fusso nie należy do mistrzów przyjemności, ale tego się nie nakłada 5kg żeby był problem z dotarciem. Ma być cienka warstwa i cienką puszystą fibrą idzie lekko, nie odczuwam zmęczenia rąk. Zwykle czekałem aż troche przyschnie, może za długo... Może to będzie trochę offtop ale poleciłbyś jakąś dobrą alternatywę dla fusso? Plusem fusso jest trwałość moim zdaniem na opakowaniu 12m piszą ale to chyba stojąc garażu ale co prawda zdarza mi się, że nawet po 2-3 miesiącach dalej kropelkuje ładnie.
ghost Opublikowano 11 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2017 11 minut temu, Hep napisał: Zwykle czekałem aż troche przyschnie, może za długo... Może to będzie trochę offtop ale poleciłbyś jakąś dobrą alternatywę dla fusso? Plusem fusso jest trwałość moim zdaniem na opakowaniu 12m piszą ale to chyba stojąc garażu ale co prawda zdarza mi się, że nawet po 2-3 miesiącach dalej kropelkuje ładnie. "nawet po 2-3" ? ten wosk wytrzymuje 6-10 miesięcy. Albo robisz 5tys km miesięcznie, albo traktujesz go bardzo mocną chemią, albo nie umiesz nakładać. Poproś moderatora żeby pytanie przeniósł do wątku o woskach, masz wiele do wyboru począwszy od hi-tempa skończywszy na double speed wax. Jesteś tu już rok zarejestrowany a zadajesz podstawowe pytania, a o wosk pytasz w temacie polskich producentów maszyn
Tommy Lee Opublikowano 11 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2017 11 godzin temu, Hep napisał: Odgrzeję trochę temat - czy mogę użyć bassa na najniższych obrotach do ścierania wosku np fusso soft99? Niby w instrukcji fusso piszą, żeby wosk ścierać ręcznie ale może pad z mikrofibry i pójdzie sprawniej i mniej boleśnie dla łap? Jeśli chcesz polerować wosk przy pomocy DA potrzebujesz takie nakładki https://www.autogeek.net/temibo.html 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się