Novus Opublikowano 25 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Max Protect UNC-R Kilka słów o tej niedocenianej, nieznanej, nie reklamowanej powłoce. Opis pozwoliłem sobie spisać od jednego ze sprzedawców (mam nadzieję, że bez urazy). Max Protect Ultimate Nano Coat-R to pierwsza na świecie powłoka, tworząca na lakierze gumową membranę. UNC-R jest bardzo elastyczna, a jednocześnie zapewnia doskonałą ochronę przed rysami, chemikaliami oraz działaniem twardej wody. Jedynym sposobem na usunięcie tego permanentnego zabezpieczenia jest polerowanie. UNC-R jest bardzo trudna w aplikacji i powinna być nakładana jedynie przez profesjonalistów. Optymalna temperatura otoczenia podczas aplikacji to 5-15oC (nie zalecamy apliakcji jeżeli temperatura przekracza 20oC). Aplikacja. Wbrew ostrzeżeniom producenta aplikacja w wysokich temperaturach nie sprawia trudności. Zdarzało się w temp ok 24-25 stopni Celsjusza i jedyna różnica w porównaniu do aplikacji przy 10 stopniach to szybsze utwardzanie, które nie przeszkadza w żaden sposób. Elementy takie jak maska i drzwi dzielimy na połowę, błotniki w całości, dach na 4 części. Osobiście używam 3 mikrofibr. Pierwsza służy do zbierania nadmiaru, druga do wstępnego wypolerowania, a trzecia do ostatecznego wypolerowania już całego elementu. Tu zaraz po aplikacji zalecam porządne pranie mikrofibr ponieważ kiedy zaschną to będą nadawać się co najwyżej do nadkoli. Aplikować można za pomocą płatków kosmetycznych. Po skończonej aplikacji warto odstawić auto na 24h w zamkniętym pomieszczeniu. Kilka zdjęć auta z powłoką: Insignia GLK XC60 Kilka zdjęć kropelek. Powłoka na tym aucie leży 4 miesiące. Po ostatnim myciu zrobiło 300 km w deszczu i postało w nim później 2h. Po 4 miesiącach i ok 7-8 tys km ma się świetnie, zupełnie jak w dniu aplikacji. Zmniejszona podatność na zarysowania bieżące (mycie itp.), znaczy spadek przywierania brudu, łatwość mycia. Przy następnym myciu nagram film jak zachowuje się powłoka względem bieżącej wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geniusz Opublikowano 25 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Trzyma się grubo. Świetny produkt dla kogoś kto woli raz i porządnie coś położyć :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 25 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Novus, Jak już się chciało założyć komuś temat o Max Protect to jak będzie chwila to również powrzucam jakieś zdjęcia, powłoka bardzo przyciemnia lakier. Na plastikach i reflektorach również trzyma się jak zła. Trwałość i nie brudzenie karoserii to chyba bije konkurencję na łeb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Liczyłem, że się odezwiesz bo masz dużo zdjęć 50/50 nawet z przykrywaniem rys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matleniuszek Opublikowano 25 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Jakieś sugestie co do przygotowania powierzchni przed położeniem tej powłoki? Jak sprawa się ma z wydajnością tego produktu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Z jednej butelki zrobisz kilka aut. Wszystko zależy jakie, czy mają dachy panoramiczne itp itd. Nieraz będą to 2 nie raz 3. Przygotowanie jak pod każdą powłokę, czyli lakier w jak najlepszym stanie + bardzo mocne odtłuszczenie. Ja robię przeważnie 2xIPA + 2xKoch Chemie Silicon & Wachsentferner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekrk Opublikowano 25 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Aplikacja rzeczywiście taka trudna i tylko dla profesjonalistów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matleniuszek Opublikowano 25 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Novus, dzięki za informację. Czekamy na film Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Lee Opublikowano 25 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Aplikacja rzeczywiście taka trudna i tylko dla profesjonalistów? +1 też miałem o to zapytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dimmu Opublikowano 25 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Mnie interesuje nie brudzenie się powłoki. Kilkukrotnie ten aspekt był podkreślany w dyskusjach na temat tego produktu. Czy rzeczywiście w tej kategorii ta powłoka wypada wyraźnie lepiej od średniej wśród konkurencji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Producent wyolbrzymia z aplikacją. Nie ma się czego obawiać. Odnośnie brudzenia to posiłle się opinią klienta, któremu zabezpieczałem nowe, białe auto i spotkany po tygodniu ulewnych deszczy mówi: "to auto wcale sięvnie brudzi" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 UNC-R aplikowałem już kilkukrotnie i mogę z czystym sumieniem potwierdzić, że ingi ma więcej niż rewelacyjne, auto duuuużo łatwiej się domywa niż np. w porównaniu do Opti 2.0 + seal. Co do wytrzymałości to zima będzie czasem weryfikacji, natomiast po kilku miesiącach nie zauważyłem spadku właściwości hydrofobowych na żadnym z samochodów. Novus, natomiast nie mogę się z Tobą zgodzić co do dwóch kwestii. Napisałeś "wbrew ostrzeżeniom producenta aplikacja w wysokich temperaturach nie sprawia trudności". To kompletnie rozmija się z moimi (oraz kilku innych osób) spostrzeżeniami. Aplikacja jest ciężka ale zaznaczę od razu, że moim zdaniem gra jest warta świeczki ze względu na właściwości powłoki, które osobiście bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły a wręcz wprawiły w zachwyt. Niemniej jednak aplikacja jest trudna jeśli nie przestrzega się restrykcyjnie temperatur podanych na opakowaniach. Aplikacja w 25 stopniach skończyła się katastrofą podczas docierania - powłoka nie dawała się dobrze dotrzeć, ekstremalnie szybko wysychając i tworząc mazy. Przy 20 było sporo lepiej ale największy komfort zapewniała praca przy temp. 15 stopni. Zostawienie powłoki na minutę przy 20-25* gwarantuje polerowanie elementu bo mikrofibrą nie dało się dotrzeć tejże powłoki. Maska na pół? No to na pewno nie. Nie przy UNC-R. Najlepiej malutkie obszary, max. 30x30. Te spostrzeżenia dotyczą paneli metalowych. Na plastiku jest dużo lepiej (ciekawe dlaczego). Testowane na autach z ciemnymi i jasnymi lakierami zarówno po refinishu jak i na oryginalnym fabrycznym lakierze. Wszystkie auta po korekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Widziałem krople u Szymona kiedyś na bezdotyku i rzeczywiście bardzo dobrze to wyglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Położyłem UNC-R na kilkanaście aut i niezależnie od koloru (białe, srebrne, grafitowe, czarne) nie miałem najmniejszych problemów z docieraniem. Czy to przy 10 stopniach czy nawet 25. Może problem leży w Waszych mikrofibrach lub przygotowaniu powierzchni? Obszary 30x30 coś chyba jednak u Was nie gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Powierzchnia przygotowana zgodnie ze sztuką. Ciekawe skąd taka różnica w spostrzeżeniach...zagwostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Jakaś koncepcja jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 jaka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artih Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Mamy w kujawsko-pomorskim lepsze powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 nie da się ukryć, po takich inhalacjach działacie w przekłamanej rzeczywistości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Musicie przyjechać do kujawsko-pomorskiego. Tu sami życzliwi ludzie, służymy pomocą, chętnie nauczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Koniecznie, południe docenia gest ekspertów. Btw zawsze nam o tym mówiono ale teraz możemy spać spokojnie że to nie mit. W końcu to słowa ekspertów - "Zabezpieczenie lakieru przed powstawaniem mikrorys." http://novus-ad.pl/powloka-kwarcowa-max-protect-unc-r/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Widzisz i już się czegoś nauczyłeś. Jeszcze tylko musisz wpaść w odwiedziny, nauczymy Cię kłaść powłokę i będzie wszystko dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poorsultanpl Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Inowrocław - miasto uzdrowiskowe. To i powłoki lepiej się nakładają I ładne światełka na tężniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Jeżeli chodzi o mniejsze brudzenie to mniej więcej wygląda to tak : Po prawej stronie UNC-R, na reszcie maski 3 inne powłoki. upload pic Tu na dole maski UNC-R image hosting Wiadomo że powłokę nakładamy na lakier w dobrym stanie, no ale ta powłoka potrafi i tak ładnie wypełnić capture screen Tu na plastikach : free image host Niby są kolory z których ciężko wyciągnąć look: image hosting over 10mb Na czarnym wiadomo : gifs upload Używam tej powłoki również do zabezpieczania reflektorów po renowacji Jak dla mnie powłoka jest bardzo dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komzi Opublikowano 26 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Po co szukać lepszego kwarcu skoro istnieje ideał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się