• Ogłoszenia

    • AreK

      Poszukiwany grafik   20.06.2017

      Potrzebujemy osobę która wykona nowe grafiki rang (admin, mod, partner, użytkownik....) na forum. Chcemy żeby były nowoczesne i czytelne. Jeśli ktoś z Was chciałby pomóc to proszę o kontakt na PW. @AreK
    • Administrator

      Nieprzeczytane posty - ikona ułatwiająca przejście do ostatniego postu   22.06.2017

      Dodaliśmy nową ikonkę ułatwiającą przejście do ostatniego nieprzeczytanego postu, wystarczy kliknąć na zieloną ikonkę z napisem nieprzeczytane. Ikona dostępna jest również na urządzeniach mobilnych.

Dimmu

Użytkownik
  • Zawartość

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Dimmu

Informacje

  1. Parę elementów zrobiłem z lepszym lub gorszym skutkiem. Na ciemnych lakierach dość łatwo uzyskać przyzwoity rezultat, na jasnych jest to sporo trudniejsze. W mojej opinii nie jest to praca stricte detailerska, ponieważ pod ledem widać gdzie było coś robione, ale dla ogromnej większosci samochodów i ich Klientów jest super. Trwałość: Mam dwa samochody pod opieką w których robiłem rysy i obtarcia, po 4-5 miesiącach jest okej.
  2. Ma to prawo bytu, na ciemnych lakierach. Możecie próbować. Generalnie raz się uda a raz nie jeśli mowa o czymś większym Tam gdzie się udało siedzi raczej bez problemów.
  3. Beczka robiona była w zeszłym roku, krótka relacja jest na fb i www ale tu chyba nie mogę podlinkować
  4. Żółty Lare jest dużo przyjemniejszy w pracy, ale eurotec tez zrobi co ma zrobić, trochę głośniejszy i bardziej trzepiący. PS. Mówię o małym eurotecu, bo ten ze skokiem 21 jest bardzo spoko za ten pieniądz
  5. Tak, nawet dwa
  6. [ref]Daniel_E30[/ref], nie wiem czy mogę tu opisywać szczegóły ale w googlach i na youtubie znajdziesz na pewno nieco informacji, ewentualnie zapraszam na priv [ref]dominiczek9518[/ref], nieco więcej wskazówek dla amatora?
  7. Cześć! Tym razem przedstawiam krotką relację z prac nad BMW e30 Cabrio. Dostałem zaproszenie na jedną z Krakowskich imprez moto aby pokazać kilka branżowych rzeczy. Wróćmy do auta i do pracy. Samochód w dobrym stanie, rzekłbym nawet, że na standardy panujące na rynku remontowanych Youngtimerów jest nieco lepiej niż dobrze, chociaż parę rzeczy do ideału brakuje. Auto zaczęliśmy robić w czasie pokazu i na koniec dnia było może w 15% skończone Celem było racjonalna korekta, bez walki o wszystko. Prace pochłonęły ok. 30rbg Mycie którego nie ma na zdjęciach zostało wykonane standardowo. Chwilę wcześniej samochód spłukany czystą wodą, gdy przesychał nałożone T&G od ADBL, następnie piana z Unique Athena - kolor i zapach - celem było zainteresowanie gapiów. Dalej mycie właściwe, tutaj pomógł szampon Shiny Garage Strawberry Solidne płukanie i dalsza część dekontaminacji. Tutaj wspomogliśmy się ClayPadem Lare, a tam gdzie nie on dostał glinką Bilt Hamber Maszyna to Mała Lare. Tutaj opowiadam o kosmicznej technologii glinkowania maszyną jak i ręcznie Maskę podzieliliśmy na kilka paneli gdzie chcieliśmy pokazać róznice pomiędzy rożnymi usługami, (wosk, onestep, kilkuetapowa korekta) Tutaj goły lakier. Słabo widać. Prawa strona nie dotknięta, lewa po dwóch przejazdach Kochem H8 na rotacji Kraussa Impreza się kończy a ja jestem na błotniku Do finishu używałem DA 9mm W kilku miejscach na samochodzie obcierki, tak jak tutaj pod listwą i na kolejnych zdjęciach. Przyjechaliśmy do siebie. Pięćdziesiątka zrobiona jeszcze na imprezie. Wyprowadzona całość, bez wymycia. Po wymyciu Po cleanerze z woskiem - Sonax Premium Carnauba Wax- lubię go. Po dotarciu. Drzwi przed, błotnik po Tu było wcześniej przetarcie. Eksperymentuje z systemem SSR'a, raz jestem zachwycony, raz wq..ny Tu były pojedyncze, głębsze zadziory które skutecznie udało się usunąć. Spróbowałem też odświeżyć miękką szybę w dachu, ale szału niema. prawa strona. Fotograf ze mnie żaden. Wydech, tutaj auto sol na filcu + autosol na bawełnie. Kiepsko to na zdjęciach wyszło, ale jest lepiej. GOTOWE! Progi psują cały efekt, nie wiem czy tu mają być nakładki, czy to nie dokończony remont. Treba to będzie poprawić! Dressing na oponach To FinishKare, felga zabezpieczona Hitempem, umyta Vampirem Dzięki za dotarcie do końca! Pozdrawiam
  8. Po ponad roku Toyota ma się całkiem dobrze, a nawet świetnie. Myta w tym czasie chyba 3 razy przez właściciela, zaliczyła Włochy i trochę Polski. Naprawdę trzyma się swietnie. Tutaj po White Diamod'zie i Nattys Red. upload piccertificity.com
  9. [ref=#00aa00]bienek[/ref], niestety ogromna większość youngtimerów która była w jakikolwiek sposób robiona wygląda podobnie albo gorzej. Aktualnie mam kolejny taki przykład w stajni, ale o tym napiszę za jakieś 2 tygodnie [ref]Maciej WTN[/ref], cena tutaj gra pierwsze skrzypce PS. Dzięki za opinie! Czekam na krytykę, tą konstruktywną oczywiście
  10. Cześć. Chciałbym Wam przedstawić relację z prac nad tym dość już rzadkim samochodem jakim jest Volkswagen Scirocco MKII. Auto trafiło do mnie w ramach akcji charytatywnej, zbiórki na leczenie chorej osoby. (w sumie będą 4 samochody) Idea była taka aby: 1. właściciel danego samochodu wpłacił dowolną kwotę na ten cel. 2. relacja z tych prac będzie umieszczona w kilku miejscach w sieci, tak aby zainteresować więcej osób i zebrać dodatkowe parę złotych. Z mojej strony wszystkie prace wykonane za darmo. Jeśli ktoś ma ochotę wspomóc zbiórkę i pokazać że takie akcje mają sens, gorąco zachęcam! Można to zrobić tutaj --> https://zrzutka.pl/s4zuev Z góry dziękuję! Wracając do Sroki. Samochód odbudowywany przez właściciela ze stanu agonalnego. Jak to często bywa, blacharz na spółkę z lakiernikiem zapewnili sporo pracy przy lakierze Auto w deszczu i po ciemku wyglądało naprawdę nieźle Na myjni, w świetle też się mogło podobać. Caly proces przebiegał raczej tradycyjnie. Na początek koła. Oponami zajął się ADBL Tire &Rubber Cleaner Felgi nieco zniszczone ale raczej czyste. Domyły się szamponem Shiny Garage truskawa. Do pomocy użyłem rękawicy i pędzelka. Vampire nie miał prawie w ogóle pracy. Piana aktywna od BLINK Całe auto pokryte pianą, a w międzyczasie szybkie bieganie z pędzelkiem. Lakier podobnie jak felgi, umyty za pomocą szamponu od SG, ale zamiast rękawicy w tym przypadku gąbka od SOft99 Jedno wiadro! Tar & Glue od ADBL Jakoś nuda w temacie chemii Glinka to standardowo u mnie Bilt Hamber Suszenie - też standard. No to zobaczmy co my tu mamy! Generalnie auto jest malowane, w niektórych miejscach x razy poprawiane. Oprócz rys mniejszych i większych, są również te na szpachli trochę pęknięć, trochę mory, jakieś ślady po papierze . Każdy znajdzie coś dla siebie Dobranoc. II zmiana do domu. Zaczynamy cięcie. Makita, biały NAT i KOCH 08, to zestaw na początek. Błotnik nieco się zmienia. Na zdjęciu na maszynie akurat świetny pad Lake Country do finishu. Tu akurat wykończałem rotacją i FF3000 z Menzerny. Mam stare zapasy, nowych oznaczeń nie kojarzę. Korekta w zależności od potrzeb była 2, 3, 4 etapowa, z użyciem Makity i małego DA Lare 9mm Pady w większości to NAT, pojedyncze sztuki Lake Country (są świetne) W między czasie odwiedziła mnie narowista małolata z USA Morkę zdecydowanie bardziej wolę wycinać Abralonem lub Trizact'em ale czasem pomagam sobie jeans padem. Robię to wtedy gdy panele są krzywe, z wgniotkami itp. Bez papieru to nie robota! Fenice robi fajne podkładki dystansujące pod klapy, maski itp Na lakierze pełno takich drobnych smaczków, jakiś pęknieć, odcisków, śladów po "czymś". Tutaj matowane Abralonem 2000 Nie wszystko się udało. Spróbujmy więc rynkowej nowości SSR. Nieco wbrew sztuce tego systemu ale dało radę. (Będzie widać na dalszych zdjęciach) Prawie jak BigFoot Maska po Jeans Padzie. Robi bałągan, ale to akurat wiadomo. Jednak wezmę Abralona 2000 Został taki grubas. Rysa wygląda jak pod klarem. Próba z SSRem wypadła słabo . Woskujemy- SONAX Premium Carnauba, lubię go. Zadzwonił Paweł(właściciel samochodu) i poprosił aby odświeżyć ranty. Proszę bardzo! Wiertarka + krążek bawełniany i pasta do alu. Nie mam pojęcia kto to produkuje, niebieska kostka. Spisuje się na wykończenie lepiej niż autosol. Na zdjęciach szału nie ma ale Paweł przybił piątkę Dotarliśmy do końca prac. Wyjeżdżamy na zewnątrz, słońce zweryfikuje umiejętności. Poniżej kilka zdjęć w lepszej jakości niż wychodzą ode mnie (Dzięki Wojtek!) Zawsze się coś znajdzie do poprawy Foto z właścicielem i next please! Dzięki Paweł za udział w akcji! Przy samochodzie można jeszcze dużo zrobić/poprawić ale to już temat dla Pawła Osobiście mam wątpliwości czy relacja nadaje się do tego działu, nie ma szałowych 50 i innego carporno, Proszę moderatorów o ewentualne (jeśli jest taka podstawa )przesuniecie tematu. Dziękuję za dotarcie do końca relacji. Jeśli się choć trochę podobało to zachęcam do wsparcia zbiórki. (szczegóły na początku posta)
  11. Fotele nadają się do renowacji. Skąd jesteś?
  12. Fajna praca. Twoja miejscówka czy Klienta?
  13. Co to za plama?
  14. To są inne prespraye, oba bardzo dobre. Warto mieć jeden i drugi.