ad.am Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Szybkie mycie, potem RG Clearmist. i standardowa formułka: sorry za jakość zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Raczej mts technic.Fk ma czerwone kolory głównie a eibach czarne.Mtsa ma kilku znajomych i narzekają że mega to twarde jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 MTS ma czerwone sprężyny w gwincie i kicie, FK z serii AK Street żółte, Eibach w swoich sprężynach ma czarne (pro kit) i czerwone (sportline) kolory, ja mam właśnie Eibach Sportline i są czerwone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu2805 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Oczyściłem wczoraj autko z zimowego syfu. Glinka BH Auto Clay Soft, Na lakier - AB Cherry Glaze, następnie Dodo Juice Blue Velvet, Plastiki - SG Jet-Black Exterior Trim Restorer Felgi - Sonax BSD Opony - SG Back2Black Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazman Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 blue velvet zrobił dobrą robotę btw kup sobie ori dekielki do tych montreali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemcio Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Ostatnio naszło mnie zrobić porządek z oczami mojej Signumki Wyglądało to tak przed zabiegiem Masakra to mało Po demontażu Poszły w ruch papiery na DA (400, 800, 1500, 2000 i gąbki 3000 i 4000) potem pasty fastcut 3m, scholl s17 i s30 i na to powłoka do lamp soft99 Efekt końcowy zadowalający Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu2805 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 blue velvet zrobił dobrą robotę Fajny wosk na sezon letni btw kup sobie ori dekielki do tych montreali Właśnie będę musiał, bo komuś były bardzo potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mickul Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Pamiętaj, aby dzień święty święcić. Założyłem gwint i letnie kapcie. Tył jeszcze idzie do regulacji w górę. Teraz pozostało tylko dekielki znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Ciepło się zrobiło więc nadszedł czas na zmianę obuwia na letnie. Auto nie było myte bo priorytetem było odszczurzenie kół oraz praca przy końcówce wydechu. Koła odszczurzone na zewnątrz i od wewnątrz: - Sonax "krwawiący" do felg - poprawka Tenzi do felg - Mycie szamponem samochodowym - od wewnątrz przejechane glinką - wypłukane, odtłuszczone, wysuszone - Wosk Finish Kare Hi Temp 1000 - na opony Meg's Endurance Druga sprawa to pokombinowanie z końcówką wydechu. Nie mam ostatnio czasu, żeby szukać jakiejś końcówki czy tłumika pasującego do tego auta więc postanowiłem znaleźć salomonowe rozwiązanie. Dotychczasowa końcówka była za długa i przez to, że ją oszlifowałem to zaczęła trochę zachodzić syfem. Została więc oszlifowana, lekko przycięta i pomalowana na czarny połysk. Jak dla mnie - wygląda znacznie lepiej niż wcześniej. Wizualnie bardziej dyskretna i bardziej zlana z nadwoziem. Na początku było tak: Później (ostatnio) było tak: Obecnie jest tak: Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes12 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 @ Manolito77 ciekawie to wygląda czym malowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Najpierw oszlifowanie końcówki z resztek pozostałej farby, zmatowienie, wymycie rozpuszczalnikiem nitro, antykorozyjny podkład epoksydowy, na to 3 warstwy akrylu - czarny połysk w sprayu Motip Dupli Color Car's. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Narobiłem się jak wół, więc niech już sobie mam tę chwilę przyjemności i wrzucę tu trochę fotek z weekendowego pucowania, szczególnie że samochód po dzisiejszych opadach już brudny. Pierwsze etapy zacząłem już 3 tygodnie temu ale jakoś nie było czasu żeby skończyć ciągiem. Środek nadal nie ruszony. Dekontaminacja: - CAR PRO IRONX (resztka) - Shiny Garage Iron Off Bleeding - Prickbort Mac Serien 124 Prewash: - Blink Active Foam Bubble Gum + opłukanie na bezdotykowej - pędzelkowanie NIELSEN APC CYCLONE miejsc trudno dostępnych (klamki, wlew paliwa, znaczki, kratki, itp.) Mycie na dwa wiadra: - SHINY GARAGE STRAWBERRY SHAMPOO + opłukanie na bezdotykowej Glinkowanie: - ValetPRO Yellow Poly Clay Plastiki: - 303 Aerospace Protectant Korekta: - Menzerna Power Finish PF 2500 + NAT Pro Snake 135mm - Koch Chemie Hochglanz Antihologram Politur + NAT Honey Czarna Miękka gąbka 135 mm - IPA - VALETPRO ACHILLES PREP + NAT Czarna Karbowana Miękka Gąbka 150mm Woskowanie: - strona kierowcy: SOFT99 Authentic Premium położony 3 tygodnie temu, teraz druga warstwa bez cleanera - maska i dach: SOFT99 Authentic Premium położony 3 tygodnie temu, teraz warstwa Shiny Garage Beads Carnauba Wax bez cleanera - strona pasażera świeżo po korekcie: jedna warstwa SOFT99 Authentic Premium + na drugi dzień Shiny Garage Beads Carnauba Wax, na tylnych drzwiach dwie warstwy Shiny Garage Beads Carnauba Wax. Słowo dla porównania wosków. W wyglądzie nie zaobserwowałem większej różnicy, choć może SG daje trochę lepszy "wet look". Pewnie na ciemniejszym samochodzie SG by się okazało jeszcze lepsze. Zobaczymy jak z trwałością. Jednak ogólne wrażenie SG Beads Carnauba Wax wywarł na mnie nieporównywalnie gorsze niż Authentic od Softa99. Jest o wiele za miękki, za mało zbity (przy pełnej puszce można włożyć do środka palec i dotknąć denka), źle się nakłada na aplikator, kruszy się i jest mało wydajny, trudno nabierać małe ilości. Zapach początkowo fajny, po kilku minutach czuć, że jest mocno chemiczny i służy do zamaskowania nieciekawego zapachu produktu. Authentic ma rewelacyjną gąbkę, którą można całą włożyć do puszki i nabierać na prawdę minimalne ilości. Świetnie się rozciera na krzyż i poleruje. Zaznaczam, że jestem amatorem i początkującym w świecie autodetailingu. Za mało się znam żeby moja opinia mogła kogoś zniechęcić do wosku od SG, może tak to już ma być i może to jednak dobry produkt. Poniżej zdjęcia: Jak będę kiedyś sprzedawał, to fotki z zewnątrz już są 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Lee Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Te blachy to faktycznie same szóstki czy jakoś zmienione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Vespa, Nie miałem wosku SG, ale Authentic to naprawdę przyjemny i bezproblemowy wosk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barista Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Tam stoi C4 z samymi ósemkami - 88888 - gościu ma wtyki w WK albo tłucze lewe tablice w garażu ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viechooo Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Barista padłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Barista, nasz kolega Vespa jest grafikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fipa Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Vespa, mogłeś przepolerować lepiej tylne lampy, nawet na zdjęciach widać, że można by je trochę wyciągnąć lepiej reszta super, gdybyś zrobił zdjęcia przed i w trakcie - w sam raz do PSB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barista Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Od razu było widać profesjonalną robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Fajnie, że mnie nie zjechaliście Chciałem robić fotorelację ale szło jak krew z nosa, a bieganie z aparatem by jeszcze bardziej spowolniło pracę. Jak będę robił C4 by Loeb Rodziców, to nie omieszkam pokazać paru 50/50 na czarnym Lampy z tyłu tylko nawoskowane, nie polerowałem ich. Lampy z przodu przepolerowane PF2500 ale na jednej z nich brud jest chyba wewnątrz, zabiegi nie przyniosły efektu. Jest tam w środku jakiś zaciek. Tablice są w taki sposób "ocenzurowane" ... choć nie powiem, jakieś tam znajomości w Wydziale Komunikacji są, a w rodzinie panuje moda na ósemki (w Citroenie zmieniona tylko jedna litera). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 w sam raz do PSB nasz kolega Vespa jest grafikiem Od razu było widać profesjonalną robotę. To taką relację mógłby zrobić nie ruszając się sprzed kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Mógłby. Ale wszyscy wiedzą, że nie o to w tym hobby chodzi, prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 A ja dziś nabyłem nowy powóz rodzinny Będzie co pielęgnować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 gratulacje kolega też z forum avensis.info T25 się sprzedała ? diesel ? rocznik ? przebieg ? niech dobrze służy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaszczu Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 gratulacje kolega też z forum avensis.info T25 się sprzedała ? diesel ? rocznik ? przebieg ? niech dobrze służy Poprzednika wystawiałem właśnie na Avensis.info 2.0 D4D, ostatni wypust bez DPF, 200 000 km potwierdzonego przebiegu, PL salon, 2009 r. Już zaczynałem wątpić, że znajdę w miarę pewne i zadbane auto - i jednak się wreszcie udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi