Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

701235 OT: pisałeś kiedyś o Menzernie 400 jako paście do one stepów. Ja też jej tak od dawna używam ale właśnie butelka zaczyna mi się kończyć. Trochę wypadłem z tematu i dziś znalazłem nowość (dla mnie) - Menzernę 300. Próbowałeś? - warta zakupu czy lepiej zostać przy sprawdzonej "czterysetce"?

U mnie temat bardzo spowolnił i też pokończyłem wszystko. Teraz sam muszę popatrzeć co ciekawego na rynku, także nie pomogę :/

 

Dodane po 34 sekundach:

Ale 300 to chyba bardziej pod zielony korek podchodzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj na warsztat poszedł tatowóz, piana YETI, mycie na dwa wiadra szamponem SG, odsmalania prickiem, deironizacja Vampirem, glinkowanie Clay Spongem z dedykowanym poślizgiem, szyby RainX 2w1, a na lakier poszedł GD od Good Stuff. Na resztę nie starczyło czasu, ale to następnym razem się nadrobi oraz wleci twardy wosk. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
Ta, wyprałeś... chyba w ASO. :lol:

 

Rozgryzłeś mnie ;)

 

Jakie LSP wpadło?

 

Dwa produkty. Na większości auta został położony niezawodny FK 1000HT. Na dachu i jednych drzwiach dość egzotyczny u nas Mothers California Gold Synthetic Wax. Kolega ma po Wielkanocy do mnie wpaść to zobaczę jak Mothers leży na aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

701215 Podwójna płukanka?

 

Tak jest, nigdy nie stosowałem oleju do płukania, raczej tylko szybkie płukanki lub takie na 200-300km, tym razem spróbowałem Mitasu od Tomka i jestem zadowolony :D sporo syfu wyleciało, silnik pracuje zdecydowanie ciszej i bardziej kulturalnie. Pytanie ile w tym zasługi AR9100 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten filmik udowadnia wszystko i nic i nie jest w tym jedyny. Ceramizer owszem, pokrywa powłoką przeciwzużyciową elementy silnika, tego nikt nie kwestionuje. Pytanie, na ile jest to rzeczywiście korzyść. Samo pokrycie ma charakter losowy - wiadomo tylko, że po wlaniu tworzy się jakaś warstwa. Natomiast z punktu widzenia układu smarowania jest to bez sensu. Układ smarowania został przystosowany do napełniania olejem smarowym, o konkretnych, właściwych dla danej jednostki cechach. Te cechy zamykają się w klasach i normach, a olej o wysokich parametrach wybrany pod kątem danej klasy czy aprobaty jest niepodważalnym gwarantem bezawaryjnej i bezproblemowej pracy, przy zachowaniu odpowiednich interwałów oczywiście. Można używać dodatków olejowych, które w konkretnych proporcjach dają określone działanie, jednak nie jest to żaden produkt zastępczy dla skrupulatnie dobranego oleju. Poza tym olej jest w pełni zmienny i chcąc uzyskać jakieś inne cechy, wystarczy po prostu użyć odpowiedniego. Także ja jestem z obozu tych, co nie oszczędzają na oleju, zamiast wymyślać kolejne dodatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie po zimie udało się odszczurzyć auto. Pierwsze mycie ręczne na 2 wiadra + odkurzenie w środku. Szampon ADBL a po umyciu Sonax BSD + Endurance na opony. Nie kładłem nic twardszego ponieważ po zimie tu i ówdzie jakieś mikroryski sa więc trzeba je będzie przepolerować dlatego bezsensowne byłoby kładzenie wosku. Auto jeszcze na zimówkach ale w najbliższy weekend wpadnie już letni setup.

 

tKoiNFo.jpg?2

 

tjh11Hd.jpg?2

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymyty letni setup opony: ADBL APC, ADBL Tire Cleaner i Tire Dressing. Felgi wymyte Green Gine'm + Szampon i zabezpieczone woskiem Fireball Ultimate Carnauba Wax i po dwóch godzinkach nałożony Quick Detailer SG Morning Dew bo stwierdziłem że ten wosk nie miał dobrze przygotowanej powierzchni z braku czasu bo wyjazd do miasta to dostały quick detailer.. Zobaczymy ile posiedzi :o:dontknow::mrgreen:

 

Oraz pierwsze testy porównujące Good Stuff Black Panther Interior Dressing z ADBL Interior WoW w BMW i Passacie :good::-]

 

Edit. Nowy akumulator do BMW :zly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dzisiaj mało detailingowo. Wymiana świec, oleju i pakietu filtrów. Jutro odstawiam auto na wymianę sprzęgła i sprężyn i w końcu będzie można na spokojnie wrzucić letnie koła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był sobie brudasek.

I nadal jest... :/ (Czeka mnie dużo pracy przy lakierze :ad: )

Umyłem po raz pierwszy (w życiu) siódemę.

Piana SG Perfect active, szampon ADBL, Dressingi: Koch, Bare Bones nadkola, opony BtB

Mimo że ultraszorstki po myciu to walnąłem NGPS'a na lakier.

Sufit i słupki robią się w czerń, shadowline na zderzakach ogarnięty a na bokach niestety jeszcze nie ogarnięty (zrobiony pędzlem przez poprzedniego właściciela)

20170328_173738_HDR_zpsmvqhsumv.jpg

Już Ciemno było na foty i nie ustawiłem dobrze aparatu w Tel. :/

20170328_185900_HDR_zpsdabohf4c.jpg

20170328_185914_HDR_zpsf0brn5jl.jpg

20170328_185920_HDR_zps3tezypxl.jpg

20170328_185934_HDR_zps30bmxa9e.jpg

 

Co dalej?

dużo spraw mechanicznych, Korekta i cały proces, malowanie felg (na normalny kolor a nie upośledzony czarny mat)

 

P.S

UWAGA BONUS

A tak wygląda rozebrane i pomalowane M52B28 z 14 szpilkami 12mm:

20170303_175814_HDR_zpsurkouxpg.jpg

Słupek w niewyobrażalnie świetnym stanie jak na przebieg 360K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.