Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

695264 Morał z tego: lidlowa podróbka Mothersa świetnie pracuje z oponami i nadkolami :)

U mnie niestety tych szczotek nie było :( A zawsze myślałem, ze w całej Europie puszczają asortyment jednakowo... może się trafią kiedyś :)

 

Ja dziś myjka + dwa wiadra (presta sudzz), na to QD DG#921, do środka na plastiki wleciał ADBL WOW, na opony ADBL Tire dressing, a szyby umyłem ADBL Glass Cleanerem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
Miał ktoś z was styczność na nałożony wosk Swissvax pod cleaner Zymol HDC ? :mrgreen::kox:

 

Nie wiem czy dobrze rozumiem ale jeśli pytasz czy ktoś testował kładzenie wosku SVa na HDC, to tak - ja testowałem.

Pamiętam że HDC dało bardzo fajną głębię a Insignis dołożył efekt lustra. Taka kombinacja przetrzymała bez uszczerbku do następnego woskowania czyli pewnie jakieś 2 - 3 miesiące.

Próbowałem też kłaść Titaniuma na SV Profi Regulara. Ta kombinacja znacznie mniej przypadła mi do gustu. Look był taki sobie ale za to kropelki po Zymolu to kropelki po Zymolu :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dzięki :) Kupiłęm parę lat temu podkład na rdzę w szpraju jakiejś duńskiej firmy. Nie oszukuję sie że to jakies cudo.

 

695445 Bieniek, jak ja lubię odmładzanie fajnych, lekko już wiekowych aut :good: :good: :good:

 

Ja też, o dziwo mam dużo więcej cierpliwości teraz niż kiedyś, chyba pomaga mi wyobrazić sobie ile kaski na tym zaoszczędziłem :D

 

695449 mbieniek, mówisz, że prawie nowe A4 B8 się schowa także pod względem "nowości"? :D

 

Nie, tego akurat nie powiem hehe ;) Nowsze zawsze lepsze, ale niekoniecznie tańsze. Ja zawsze lubiłem dłubać a hamulce to kwestia raczej bezpieczeństwa - przynajmniej tak mówię żonie, prawy zacisk był zablokowany i przerdzewiały tłoczek. Nie wiem kiedy zmieniany płyn hamulcowy. Poza tym to lepiej wygląda :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie dziś ale...:

zamówiłem płyny do spryskiwaczy letnie Sonax Xtreme + jakieś zapachowe sonaxy oraz brakujący pędzelek do detailingu adbl .

 

Prewash z Epoca Shiny Garage Pink + mycie na dwa wiadra z szamponem również od SG + QD BSD oraz przetarcie wnętrza fibrą z kurzu + odkurzanie .

(na więcej czasu nie starczyło)

 

[ref]mbieniek[/ref], Co do A4 - nie mam jej zbyt długo, natomiast w skrócie co mogę powiedzieć:

Po przesiadce z audi tt 8n pozytywnie zaskoczyło wyciszenie wnętrza, lekkość prowadzenia oraz komfort .

(tutaj się płynie, nie jedzie w porównaniu z poprzednikiem)

Bałem się kultury pracy diesla ale 3.0 V6 na prawdę daje radę jak na ropniaka :good:

Jakość wnętrza (200~ tys przebiegu) jest bdb jak to w audi. Po wnętrzu nie widać praktycznie w ogóle zużycia,

gdzie w TT przy podobnym przebiegu skóry i niektóre plastiki już wołały o renowację powoli.

Dynamika bardzo podobna, powiedziałbym, że nawet lepiej niż w 225km TT, a spalanie sporo niższe .

do 120km/h ok 6,2l~ emeryckim stylem, gdzie w tt przy tej prędkości wynik był w okolicach 8,5l~ .

Przy dynamicznej jeździe TT ok 12l+, a4 do 9l ;)

 

Na minus to, że z zewnątrz słychać muzykę z wnętrza jeśli jest na średnim~ poziomie głośności .

(nagłośnienie B & O ale to wg. mnie nie powinno mieć znaczenia)

Na razie (odpukać) nie mam okazji poznać dokładnie, ale zapewne koszta eksploatacji będą na zupełnie innym poziomie,

choć na razie mam spokój na jakiś czas - dosyć mocno doinwestowany i zadbany egzemplarz mi się trafił .

 

Jak wyglądała a4 z Twojej perspektywy i do jakiego przebiegu~ ją posiadałeś ?

I czy serwisowałeś do końca w trybie LL, który mnie nie przekonuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasie zimy oddałem felgi do renowacji i zamówiłem nowe opony letnie.

A w ciągu ostatnich dni:

umyłem felgi szamponem ADBL Pro, a opony Tyre and rubber cleaner

8ex7Ibm.jpg

Felgi odtłuściłem IPA, CarPro Eraser i Gyeon Prep

m4O5gPS.jpg

Zabezpieczyłem CarPro Dlux i Endurance

ziiYHEW.jpg

i wrzuciłem na opłukane na bezdotyku auto

KXjHm3T.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ja tylko zszedłem ze stężeniem koncentratów płynów do spryskiwaczy, zastępując roztworami gotowe płyny :D Moja popisowa przejściowa mikstura - jedna część Adixola Organiki, dwie części wody demineralizowanej i 30 ml koncentratu letniego Autolandu. Strzeżonego Pan Bóg strzeże ;) A jak stosowałem to od przełomu października i listopada, to mnie to uratowało przed niefunkcjonalnością spryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

695784 mbieniek, Co do A4 - nie mam jej zbyt długo, natomiast w skrócie co mogę powiedzieć:

Po przesiadce z audi tt 8n pozytywnie zaskoczyło wyciszenie wnętrza, lekkość prowadzenia oraz komfort .

(tutaj się płynie, nie jedzie w porównaniu z poprzednikiem)

Bałem się kultury pracy diesla ale 3.0 V6 na prawdę daje radę jak na ropniaka :good:

Jakość wnętrza (200~ tys przebiegu) jest bdb jak to w audi. Po wnętrzu nie widać praktycznie w ogóle zużycia,

gdzie w TT przy podobnym przebiegu skóry i niektóre plastiki już wołały o renowację powoli.

Dynamika bardzo podobna, powiedziałbym, że nawet lepiej niż w 225km TT, a spalanie sporo niższe .

do 120km/h ok 6,2l~ emeryckim stylem, gdzie w tt przy tej prędkości wynik był w okolicach 8,5l~ .

Przy dynamicznej jeździe TT ok 12l+, a4 do 9l ;)

 

Na minus to, że z zewnątrz słychać muzykę z wnętrza jeśli jest na średnim~ poziomie głośności .

(nagłośnienie B & O ale to wg. mnie nie powinno mieć znaczenia)

Na razie (odpukać) nie mam okazji poznać dokładnie, ale zapewne koszta eksploatacji będą na zupełnie innym poziomie,

choć na razie mam spokój na jakiś czas - dosyć mocno doinwestowany i zadbany egzemplarz mi się trafił .

 

Jak wyglądała a4 z Twojej perspektywy i do jakiego przebiegu~ ją posiadałeś ?

I czy serwisowałeś do końca w trybie LL, który mnie nie przekonuje ?

 

Bardzo fajny silnik :good:

 

Jak dla nas - buddę błogosławię, że już nie ma tego auta z nami :-] Nie ma co powtarzać, dlaczego. ;)

Ale jakby to napisać, na 40 moich współpracowników 25 procent ma, lub oczekuje na Q7, jeden właśnie odebrał SQ7 za dwie duże.

W skrócie? Jedno z tych aut to nie Audi :lol:

Kupiłem auto przy bodajże 27 tysiącach czy jakoś tak zaraz po serwisie 30tkm i sprzedałem przy 48 tysiącach zaraz przed drugim dużym, który zubożyłby moją skąpą kieszeń o minimum 17 000. A tak to wykpilem się 1500 za serwis płynu hamulcowego.

Gdyby plan był długofalowy, wymieniałbym olej częściej - sam.

 

695805 W czasie zimy oddałem felgi do renowacji i zamówiłem nowe opony letnie.

A w ciągu ostatnich dni:

umyłem felgi szamponem ADBL Pro, a opony Tyre and rubber cleaner

 

Bardzo kozacko się prezentuje, piękny kolor i moim zdaniem najbardziej gustowny model w gamie Subaru, nie zalatuje aż tak japońszczyzną ;):good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.