mbieniek Opublikowano 20 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Bardzo dziwne. Akurat jestem w temacie rozglądania się za tarczami. Kiedyś, jak najstarsi Indianie kawałkiem szmaty wcierali z furią politure sonaksa w nieumyty lakier, przerobiłem 3 komplety nowych ATE oraz 2 nowych Zimmermannów. Wszystko się pogięło. Auto E34 525tds nie jakiś demon prędkości. W międzyczasie wymienilem wszystko inne z przekladnia kierownicza włącznie... Dopiero założenie większych tarcz od E32 łącznie z wiekszymi zaviskami zmieniło sytuacje. Tarcze były używane, kupiłem je z zaciskami. Od tamtej pory był spokój. 685138 kłócił A z dodatkiem węgla łączy się też większe rdzewienie. Nie znam się, ale nie wiem czy jakieś domieszki molibdenu czy wanadu nie wpłynęłyby na ścieralność tarczy a nie klocka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajek Opublikowano 20 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 No to mam teraz zagadkę. Bo chciałem kupić tarcze i klocki ATE na tył do Civica. Muszę szukać czegoś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piepia Opublikowano 20 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Ja jezdze na tarczach ATE w mondeo z przodu i jest zyleta wiec jestem zadowolony Pewnie to zalezy od konkretnego modelu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-drummer Opublikowano 20 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Tak jak pisałem zdania są podzielone. Sam jestem wściekły bo ATE miało być porządnym wyborem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek233 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Ja jeszcze bym poruszył aspekt pochodzenia części, klocków/tarcz. Czy czasem to nie są z niepewnego źródła czyli podróby. Ale fakt jest, że nawet topowe części np. ATE to już nie ta półka jakościowa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keza Opublikowano 20 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Ja ostatnio zakładałem do Astry tarcze i klocki TEXTAR i jestem zadowolony. Opinia o pogorszeniu jakości ATE też mi się obiła o uszy, dlatego wybrałem TEXTAR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbieniek Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 685364 podróby Akurat większość kupiona u Maćka z czescidobmw.pl jeśli to jest jakakolwiek gwarancja. Poprostu zwracałem mu komplet za kompletem On sam mi wtedy mowil, o ile dobrze pamiętam, ze ma zwroty w przypadku tarcz ATE. Najmniej podobno miał na zimmermanny, ale one tez wymiękły. Pare lat temu słyszałem, ze tarcze mikoda sa OK, prawda to? Myślę o wierconych, nacietych i pomalowanych.?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charin Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Hej, przerobiłem 3 komplety ATE w e46 (kupowane w hurtowniach motoryzacyjnych) - myślałem, że to tylko moja przypadłość, ale bardzo szybko pojawiało się bicie na kierownicy - potwierdzam opinie napisane wyżej - nie polecam. Oczywiście zdarzało się też piszczenie, ale tutaj winię raczej klocki, bo na niektórych było dobrze. Potem założyłem tarcze Bosch i wszystko było OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luq92 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 U mnie mam na przodzie zestaw ATE i nic nie piszczy ani nie bije jak na razie A hamują jak głupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prox Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Hej,Potem założyłem tarcze Bosch i wszystko było OK. Ja mialem tarcze Komplet Bosha w Puncie i o ile tarcze spoko, to klocki piszczaly strasznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek_t Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 No to mam teraz zagadkę. Bo chciałem kupić tarcze i klocki ATE na tył do Civica. Muszę szukać czegoś innego. Nie musisz. Na ATE w Civicu mam IX gen mam zrobione 97000km i oprócz popiskiwania klocków brak jakichkolwiek zastrzeżeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADZIA Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 wymiana czujnika impulsów/położenia wału w volvo, czochranie wnętrza w szerszeniach i piana... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 685563 wymiana czujnika impulsów/położenia wału w volvo Nie odpalał na ciepłym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Mam od prawie dwóch lat komplet tarcze/klocki przód/tył TEXTAR i jestem zadowolony, ciche i proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADZIA Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 685610 Nie odpalał na ciepłym? odpalał, wchodził na obroty i gasł, podpięcie pod kompa pokazało czujnik. Na szczęście udało mi się dostać czujniczek o tych samych nr i tej samej firmy co pchała fabryka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Żona uszyła mi pokrowiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktm950 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 [ref]kamilb[/ref], wyglada jak jedwabna haleczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymi022 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Haftowane logo jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 W poprzedniej 307 SW miałem tarcze Mikoda. Kupiłem budżetowo na przód i tył przed sprzedażą auta. Spisywały się bardzo dobrze z klockami TRW. Teraz w V50 mam na przodzie i tyle ATE Power Diski z klockami ATE i jak na razie nic nie bije i nie piszczy. Na tym komplecie zrobiłem już ok. 10k km. Ostatnio miałem ostre hamowanie w sporej kałuży (przypomniałem sobie o tym co pisaliście o biciu), ale na razie wszystko jest w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 22 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2016 Do swojego Subaru założyłem gładkie Brembo i klocki nie pamietam jakie. Zbierają bardzo dobre opinie wśród fanatyków marki, do Opla żony tez kupowałem Brembo z klockami TRW i nie narzekaliśmy. W subaru dopiero docieram zestaw, więc jeszcze za wcześnie na wydawanie jednoznacznej opinii. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dareme89 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Prawda jest taka ze na Allegro wiekszosc zestawów do hamulców to podroby, stad się potrafią giąć wszystkie firmy, zarówno brembo, zimmermany itp. Po drugie ważne jest docieranie hebli jak i oczyszczenie wszystkich prowadnic, bo dużo osób nie czyści zacisków i później płacz ze piszczą. Natomiast wiadomo jest jak to z docieraniem. Ja sam mocno dbałem aż jechałem do roboty 150km/h i facet mi wskoczył na lewy pas jadąc z 70-80, oczywiście wyhamowalem ale co z tego jak tygodniowe tarcze się pokrzywily.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 23 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 685911 Po drugie ważne jest docieranie hebli jak i oczyszczenie wszystkich prowadnic, bo dużo osób nie czyści zacisków i później płacz ze piszczą. Czyszczenie, smarowanie prowadnic i jarzm, sprawdzenie stanu tłoczków i uszczelnień. Niestety nawet dla niektórych mechaników to jakieś zabobony. Panie, jak dobrze było to nie trzeba. Po co psuć. Ja przy każdej wymianie klocków robię sobie pełen serwis. Z resztą to nic, poza dodatkowym czasem, nie kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADZIA Opublikowano 23 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 ostatnio regenerowałem u siebie tylne zaciski, na pierwszy rzut oka wyglądało wszystko ok, ale po demontażu cudów nie było w styczniu zakładałem klocki i było ok, a zaczęło się od ręcznego który nie odbijał, wystarczyło 11 m-cy i tak zdechło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_Bojarski Opublikowano 23 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Nic nie zrobisz. Ja z zasady przed zimą rozbieram, czyszczę, smaruje i wszystko się zawsze trzymało... Wracając do tematu, na szybko szczurek umyty, adbl qw i uszczelki wyczyszczone i przesmarowane... Na święta może być Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralfs Opublikowano 23 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Fajne autko Naklejke powinieneś usunać ze zdeżaka bo słabo pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi