niron Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 Potrzeby hm powiedzmy że mieszane. narazie własne do zrobienia z 5-10 aut w przyszłości kto wie. Lare jest takie bardziej hm kulturalniejsze, k2 ciosane siekierą z kawałka aluminium ;p
TfB Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 Dla mnie samo 0,8kg juz jest warte 200 zl;D chyba ze masz lapy atlety;D
niron Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 Dla mnie samo 0,8kg juz jest warte 200 zl;D chyba ze masz lapy atlety;D No niestety nie. Wiesz początek przygody troche ciągnie po kieszeni jak sie nie ma nic Więc trzeba równoważyć koszty i wybierasz mądrze. Jak trwałość sama ergonomia pracy tymi maszynami ? No nie urkywam że lare bardziej mi sie podoba ;p
TfB Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 Nie chodzi o wyglad ale polerke mozesz robic 20-50h nawet z przerwami ale zwykle siadasz w weekend:-) 0.8 kg trzymnych przed soba na docisku daje w kosc tak jak talerz 75mm na polerce ze skokiem 15mm z wywazeniem pod 125;P a nie chcesz kupic jednak da z 15-21 mm skokiem? Czy po prostu chcesz sie naucYc polerki rotacja do perfekcji i potem da? Kwestia zarobkowo czy hobbistycznie i ile samochodow na rok
niron Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 aktualnie hobbistycznie, kiedyś może zarobkowo. Myślałem własnie o ogarnięciu rotacji i późniejszym wejściu na DA. Ile aut na rok- bardzo ciężko powiedzieć
niron Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 Nie kupuj K2. argumenty jakieś ? Nie że nie wieże ale chciał bym abys opisał swoje doświadczenia
TfB Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 Samo mbieniek nie wymaga nic wiecej;P
niron Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 no tak ale "nie kupuj k2", to co- Lare? czy tez nie kupuj Lare. Aktualnie na nic droższego sobie nie moge pozwolić. I juz naprawde nie wiem co kupić Na pw Kolega z forum też mi pisze że lare bee kup krauss P7 a jak nie p7 to k2 bo szkoda kasy na lare i bądz tu człowieku mądry ;p PS: Mało bywałem na forum ale akurat to że mbieniek jest mistrzem nad mistrzami i zna sie na rzeczy wiem Tylko no wlasnie- co robić, jak żyć panie prezydencie
czech4 Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 Też jestem początkującym na tym forum .Po przeczytaniu obszernych wiadomość o korekcie lakieru zakupiłem w lipcu K2 trochę padów i potrzebnej chemii zrobiłem jako amator 5 samochodów 70-80 % korekty ,myślę że jak zaczniesz na gorszym jakościowo sprzęcie i jeszcze ci to będzie dobrze wychodziło to po pewnym czasie zmieniając na coś lepszego będzie sie o wiele łatwiej pracowało. Ale od czegoś trzeba zacząć
niron Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 no okej. tylko jeśli Lare jest maszyna znośną mogł by zemną zostać dłużej. Czy ktoś wie jak wygląda awaryjnośc Lare Lite, daja rade ?
Snickers Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 Cleaner Soft99 przy aplikacji dodanym do zestawu aplikatorem narobił mi hologramów. Skapnąłem się jak zacząłem robić drugą stronę auta przy lepszym świetle. Porównywałem na odcięciu i definitywnie przed aplikacją ich nie było. Miał ktoś taki problem? Nie używałem siły, nie dociskałem aplikatora. Może mi ktoś coś podpowiedzieć? Ja już nie wiem. Wykańczający pad z wykańczającą pastą robi mi hologramy, cleaner tak samo. Pacjent to Saab 93 2003r Czarny.
Freddy Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 Rotacja? i jakie obroty? Jaki system polerski? I na całym aucie czy jakieś konkretne elementy? Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Michał126 Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 Jeszcze tu zapytam... Miał ktoś styczność? Warte to coś?
Arkeolowy Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 Michał126 myślę, ze ekspert TfB Ci pomoże
niron Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 no okej. tylko jeśli Lare jest maszyna znośną mogł by zemną zostać dłużej. Czy ktoś wie jak wygląda awaryjnośc Lare Lite, daja rade ? Stało się, zdecydowałem się na Lare Lite- Dziękuje za pomoc!
Snickers Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 Rotacja? i jakie obroty? Jaki system polerski? I na całym aucie czy jakieś konkretne elementy? Maszyna polerska rotacyjna Masner z padami Duraflex i pastami Luster. Domyślam się, że te pady i pasty nie są z najwyższej półki, ale patrząc po testach na YT dawały radę. Maszyną testowałem na masce. Najpierw zestaw wykańczający potem spróbowałem białego pada ze średnią pastą, ipa, zestaw wykańczający i dalej hologramy trochę mniejsze niż po samym finiszu ale nadal obecne. Prędkości zalecane przez producenta past 600 do rozprowadzenia i 1500 do pracy. Co do cleanera to pracowałem z dołączonym do opakowania aplikatorem. Nie dociskałem, nie robiłem kółek tylko pracowałem lewo prawo góra dół. Hologramy na każdym elemencie na który kładłem cleaner. Oczywiście przed pracą auto zostało umyte i została wykonana dekontaminacja i deironizacja następnie wyglinkowałem auto. Po samej glince nie zauważyłem hologramów. Na elementach na których nie kładłem cleanera również ich nie ma. Aktualnie na całym aucie leży wosk Soft99 i nic dalej nie działałem.
TfB Opublikowano 28 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2016 Michał126 myślę, ze ekspert TfB Ci pomoże Ze slucham? Dodane po 1 minucie 25 sekundach: Do szczotki nie mialem nigdy dostepu to sie nie wypowiem, ale do czego chcialbys sie przyczepic?
mbieniek Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2016 680842 argumenty jakieś ? Nie że nie wieże ale chciał bym abys opisał swoje doświadczenia Z moich doświadczeń to poprostu jest ciężka szlifierka kątowa, nie mogę powiedzieć, bo poza ciągle łamiącym się kablem to silnik chodził. Przekładnia rzęziła ale trybiła To urządzenie jest cholernie ciężkie, co odczułbyś zwłaszcza na dołach drzwi, na środku dachu i na masce pod szybą. Przełącznik nie jest wielostopniowy więc od razu wskakuje na tempo wskazane na kółku regulacji, problem w tym że nawet pierwszy bieg wydaje sie dośc agresywny. Wolny start nie występuje, da się z tym żyć ale to cholernie drażniące. Stabilizacja obrotów też nie występuje, co oznacza, że jak mocniej przyciśniesz to albo zdławisz maszynę a jak na wyższym biegu na twardej gąbce może być tak że "flow" maszyny po lakierze jest zygzak a nie gładki jak roztopiona czekolada. Z tym też można żyć. Acha no i nie podsuwaj giemby zbyt blisko talerza np robiąc blisko krawędzi bo wiatrak daje huraganowy wiatr prosto w gały. Sam zdecyduj ile samochodów byś dał radę tak zrobić zanim cisnął byś ją w kąt i leżałoby 200pln gdzieś w kącie. Ja każdą maszynę jaką kupiłem rozpatrywałem właśnie pod kątem używalności. Jak narazie to DA też mi dała prztyczka bo używałem przez dwa lata tylko raz Ale dlatego nie Rupes tylko podróba. I na koniec chciałbym Ci zwrócić uwagę na perspektywę. Chcesz urządzenie za 1/5 ceny dajmy na to fleksa. Nie że jest to wyznacznik ale naprawdę przyjemnie się nim kroi. Musisz się pogodzić z pewnymi może niedogodnościami jak ograniczona żywotność czy ergonomia. O lare nie wiem nic, nie próbowałem. Widzę na stronie wagę 2.8kg, to K2 waży aż 3.5 kg?
niron Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2016 680842 argumenty jakieś ? Nie że nie wieże ale chciał bym abys opisał swoje doświadczenia Z moich doświadczeń to poprostu jest ciężka szlifierka kątowa, nie mogę powiedzieć, bo poza ciągle łamiącym się kablem to silnik chodził. Przekładnia rzęziła ale trybiła To urządzenie jest cholernie ciężkie, co odczułbyś zwłaszcza na dołach drzwi, na środku dachu i na masce pod szybą. Przełącznik nie jest wielostopniowy więc od razu wskakuje na tempo wskazane na kółku regulacji, problem w tym że nawet pierwszy bieg wydaje sie dośc agresywny. Wolny start nie występuje, da się z tym żyć ale to cholernie drażniące. Stabilizacja obrotów też nie występuje, co oznacza, że jak mocniej przyciśniesz to albo zdławisz maszynę a jak na wyższym biegu na twardej gąbce może być tak że "flow" maszyny po lakierze jest zygzak a nie gładki jak roztopiona czekolada. Z tym też można żyć. Acha no i nie podsuwaj giemby zbyt blisko talerza np robiąc blisko krawędzi bo wiatrak daje huraganowy wiatr prosto w gały. Sam zdecyduj ile samochodów byś dał radę tak zrobić zanim cisnął byś ją w kąt i leżałoby 200pln gdzieś w kącie. Ja każdą maszynę jaką kupiłem rozpatrywałem właśnie pod kątem używalności. Jak narazie to DA też mi dała prztyczka bo używałem przez dwa lata tylko raz Ale dlatego nie Rupes tylko podróba. I na koniec chciałbym Ci zwrócić uwagę na perspektywę. Chcesz urządzenie za 1/5 ceny dajmy na to fleksa. Nie że jest to wyznacznik ale naprawdę przyjemnie się nim kroi. Musisz się pogodzić z pewnymi może niedogodnościami jak ograniczona żywotność czy ergonomia. O lare nie wiem nic, nie próbowałem. Widzę na stronie wagę 2.8kg, to K2 waży aż 3.5 kg? Dzieki! Wiadomo ze sprzet za 1/5ceny nie bedzie sie rownal z polka najlepszych elektronarzedzi no ale od czegos trzeba zaczac :)z czasem zaplecze sprzetowe sie pewnie bedzie rozrastac. Zobaczymy, Lare bedzie za pare dni,pewnie bede zadowolony. Do tej pory bawilem sie makita ciezka i duza jak pustak z min obrotami 1000rpm Pozdrawiam
jasiek Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2016 co to za określenie "Look" np. po QD
bartas2 Opublikowano 30 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2016 Cześć, Miał ktoś do czynienia z lakierem Jeep'a Grand Cherokee WK2 tj. po 2010r ? Grubość oryginalnej powłoki lakierniczej ? tak +/- czy raczej grubsza czy cieńsza jak np. w japończykach (nie ruszana nigdy) Twardość lakieru ? Pacjent mocno okaleczony przez myjnie automatyczne, nie widziałem jeszcze na żywo ale mam chociaż film Celem będzie ok 90% korekcji, JEŚLI będzie trzeba to jest i futro w zanadrzu. - film przedstawia dokładnie ten egzemplarz.
TfB Opublikowano 30 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2016 Mysle ze ocena grubosci lakieru bez zmierzenia pacjenta mija sie z celem... mowia ze nowe bmw maja od 100-400 i wez tu ocen na oko?a moje ma 90 wszedzie... Okaze sie ze w jakims miejscu masz cieniutko i bedziesz mial problem.
radek7155 Opublikowano 30 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2016 681284 Jeep'a Grand Cherokee WK2 tj. po 2010r ? Grubość oryginalnej powłoki lakierniczej ? tak +/- Ja kiedyś chciałem nabyć grand cherokie tylko wk i tam były około 120 mikronów w nowszym myślę że będzie odrobinkę mniej 110-100 mikronów Ale wiesz dużo zależy od egzemplarza czy nasi już tam czy jeszcze nie jak nie zmierzasz to nie będziesz wiedzał
Rekomendowane odpowiedzi