Shaq3134 Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 Flexipads biała, 2x pomarańczowa i żółta
W1Michal Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 ktoś stosował MEGUIARS Air Re-fresher ?
mako.garage Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 Panowie i Panie taka sytuacja na desce z Focusa II. Pozostałość po nawigacji. Wygląda jak klej z tasmy dwustronne ale lekko nie schodzi. Czym tu zaradzić żeby nie uszkodzić deski ?
Qub@ Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 [ref]Shaq3134[/ref], fg500 na pomarańczowym i finisz, powinno wyjść dobrze, jeśli niczego nie "spiepszysz", lakier bezproblemowy w obróbce
Shaq3134 Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 [ref]Qub@[/ref], dzięki za odpowiedź. Jeszcze takie pytanie - mam SG New T&G z naklejką "New formula" bezbarwny. Na forum pojawiały się informacje o destrukcyjnym działaniu na plastiki. To o tej wersji była mowa? Faktycznie nie da się potem tego usunąć?
aneroid Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 Czy położenie na nowe auto, mające kilka tysięcy przejechane i zlecenie położenia powłoki Modesta + jest sensowne ? Co sądzicie o tych powłokach?
W1Michal Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 czemu ma być nie sensowne ? nowe auto jak najbardziej warto zabezpieczyć, z powłokami nie miałem kontaktu wiec sie nie wypowiem
aneroid Opublikowano 8 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2016 Pytam dlatego że powłok na rynku jest trochę, co powłoka to odporniejsza, i ceny spore ? Mam nadzieję że jest tu ktoś kompetentny w tej dziedzinie.
hardy_pol Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 1. Jaki QD lepiej położyć na CG Pete's 53 aby trochę dłużej pożył? CG Pro Detailer, Dodo RedMist, PB QD+, czy może jeszcze jakiego innego czorta? Dobrze by było, żeby nie ciągnął zbytnio kurzu (tak jak MD). 2. Czy na zimę kanapka Pete's i na to SG Extreme wear wax ma jakiś sens? Albo jakiś sealant na na Pete'a
pacholekck Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Już prawie skompletowałem zestaw kosmetyków, żeby po raz pierwszy zająć się autem, ale jeszcze kilka szybkich pytań. 1. Kupiłem samochód i nie wiem czy obecnie jest on czymś nawoskowany, lub czy posiada jakąś inną powlokę ochronną na lakierze. Planuje przejść cały proces łącznie z korektą lakieru. Załóżmy, że na lakierze obecnie znajduje się jakiś wosk. W którym momencie zostaje on usunięty? Załóżmy, że piana i szampon, go nie ruszą, czy Prickbort, lub ADBL Vampire ruszają stary wosk? Może glinka? Czy dopiero etap polerki? Ewentualnie czy można do piany dolać trochę APC do pierwszego mycia? On chyba ruszy/osłabi stary wosk? 2. Jeżeli już będę miał ogarnięte auto (dekontaminacja, korekta lakieru, ipa, cleaner, wosk) to czy przy kolejnych myciach używam tylko pianę i potem szampon, czy smiało mogę lać na wosk Prickbort i ADBL Vampire? Po myciu na nawoskowane auto stosujemy jakiś quick detailer? Wosk jaki planuje to Finish Kare Hi Temp 1000 na lakier i felgi, szampon Shiny Garage Strawberry Car Shampoo, a piana Time to Shine Snow White Pomoże ktoś proszę?
matix19 Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 1. Piana 2. Suszenie 3. Tar&Glue 4. Suszenie 5. Vampire 6. Suszenie 7. Piana 8. Dwa wiadra 9. Glinka 10. Dwa wiadra 11. Suszenie 12. Cleaner 13. Wosk Coś pominąłem, czegoś za dużo?
typ2006 Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 [ref]matix19[/ref], raczej coś takiego jeżeli mowa o samym lakierze: 1. Piana (mocna) 2. Spłukanie (najlepiej myjką) 3. Tar&Glue 4. Spłukanie (najlepiej myjką) 5. Vampire (+ wypracowanie najgorszych miejsc) 6. Spłukanie (najlepiej myjką) 7. Piana (opcjonalnie - może być słabsza) 8. Dwa wiadra 9. Glinka 10. Spłukanie (najlepiej myjką) 11. Dwa wiadra 12. Suszenie 13. Cleaner/Glaze 14. Wosk
matix19 Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 dokładnie o to chodzi, tylko po spłukaniu będę suszył po podobno Tar&Glue i Vampire lepiej działają na suchym
typ2006 Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Weź pod uwagę, że powinno się wycierać tylko czyste powierzchnie, a po samej pianie na pewno taka nie będzie. Musiałbyś już na start umyć pianą i na dwa wiadra i po każdym etapie suszyć. Zajechać się można Najlepiej jakbyś miał dostęp do sprężonego powietrza, bo przy obecnych temperaturach grubsze krople byś zdmuchnął, a reszta w miarę szybko odparuje. Śladami po wodzie nie ma się co przejmować, bo i tak chcesz zastosować cleaner przed woskiem
Blacha8 Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Lepiej zadbaj o miejsce w cieniu, żeby T&G i Vampire mogły sobie popracować. Jeżeli coś zostanie to ściągniesz to glinką. Brakuje jeszcze APC.
matix19 Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 będę to robił dla siebie a nie na zarobek to jakoś szczególnie nie muszę się śpieszyć więc można suszyć Z APC jasne że wjadę, przy pierwszym pianowaniu polatam z pędzelkiem
typ2006 Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Jak masz czas no to można się bawić w nieskończoność Ale mimo wszystko każde osuszanie ręczne zwiększa ryzyko zarysowania, zawsze ograniczam je do minimum i tylko gdy jestem pewny, że auto jest naprawdę czyste
morfeusz747 Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Witam, Ultimate Compound nakłada się rozumiem żółtą stroną pada TRI-Color?
analyzator Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Zaplanowałem zakupy i małą obróbkę auta i pytam tutaj co o tym myślicie, czy któryś ze środków podmienić itd. Mam same małe pytania ale będzie ich kilka. Proszę też o ocenę samego procesu. Zamierzam zlikwidować "kółeczka" na lakierze i utlenienie tak żeby wyciągnąć metalica. Samochód nie ma głębokich rys ale ma pewne problemy z korozją, których na tą chwilę nie będę rozwiązywał. Stąd nie planuję korekty a taką polerkę dla własnej radości i satysfakcji. Wnętrze auta mam ogarnięte na tą chwilę. Czyli plan to umyć, lekko odświeżyć i szybko zabezpieczyć. Budżetowo i szybko. Tak gąbka plus megs ultimate compund Pianownica epoca tec one. Piana Tenzi green, mam resztkę tenzi truck, aby ładniej się pieniło zmieszam mocną z neutralną k2 Sambo, którą już mam. - jakieś opinie o tej pianie? trucka używałem, green bezpieczniejszy, słabszy? Chcę coś co mogę dodać do zwykłej piany żeby zwiększyć moc mycia i np. przy tej zabawie zdjąć wszystkie poprzednie morning devy i inne zabawki bo coś tam leży. Sama piana o sporej mocy przyda się też w domu - na balkonie gołąb coś zostawi, kurz i brud z ulicy. Nic tylko pianować :] Auto umyję na bezdotyku, mam 400m od domu. Resztę przeprowadzę w garażu. Zamierzam myć je pianą, miękką szczotką detale (szczotki też na liście). Proszkiem. Wszystkim bo i tak ma być do zera to dodatkowego hologramu się nie boję. Dokładnie wypłuczę i osuszę. Do kół może dokupię K2 roton. Felgi są okej - po renowacji 2 miesiące temu;) Tym samym środkiem oczyszczę doły drzwi. Popatrzę jeszcze na ślady smoły - mam kilka kropek. Może zejdą pod wd40 bo nie chcę przesadzać z zakupami. Dokupię też APC Koch Green Star - będzie do wszystkiego. Również do domu. Czy znacie ten środek? Jakieś opnie? Czy podane stężenia są bezpieczne? Następnie glinka valetpro żółta na wodzie. Po glince zmycie IPA i oglądamy lakier. Potem korekcja ręcznie Royal pads dual polishing. Tu pytanie czy nie lepiej tri-color i czy ten oemowy showcarshine tri-color jest taki sam jak oryginał? W roli głównej Meguiars ultimate compound. Po megsie jeszcze raz IPA i poprawki jeśli trzeba. Finalnie nie planuję woskowania a zabezpieczenie morning devem (mam) i na niego sonax bsd.Mam dobre doświadczenie z MD (leży dlugo i ładnie wygląda) a jak do przykryję bsd to mam nadzieję, że trochę poleży. Jakby co zawsze mogę wpaść na myjkę, umyć (piana zamiast szamponu..) i przelecieć auto md+bsd. To nie jest dużo pracy Glinka pójdzie też na szyby, potem ipa, na to sonax bsd Tu lista zakupów do podejrzenia. Na liście również ręcznik, aplikator dodatkowo, pędzel do detali/kół. Za wszystkie opinie i rady będę wdzięczny nawet za sugestie użycia maszynki DA chociaż nie mam prądu w garażu http://showcarshine.pl/przygotowanie-po ... fibry.html http://showcarshine.pl/7-pielegnacja-si ... &results=3 http://showcarshine.pl/home/1291-epoca- ... eczna.html http://showcarshine.pl/aktywne-piany/13 ... piana.html http://showcarshine.pl/home/1451-sonax- ... rwaly.html http://showcarshine.pl/home/1954-royal- ... ronny.html http://showcarshine.pl/osuszanie/174-sh ... pper-.html http://showcarshine.pl/home/1724-showca ... -pack.html http://showcarshine.pl/glinki-clay/487- ... ykant.html http://showcarshine.pl/przygotowanie-po ... zerem.html http://showcarshine.pl/specjalne/914-sh ... 14-16.html http://showcarshine.pl/specjalne/911-sh ... iar-8.html
wojtekmzks Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Gościu o którego robiłem polerkę jest takim profesjonalistą, że nie okleił rantów drzwi. Efekt tego jest taki, że każdy rant, nawet ranty od wlewu do paliwa mam poprzecierane jakby ktoś leciał tam specjalnie papierem ściernym. Co z tym zrobić? Lakier w pędzelku i zaprawki?
piotrekkk1985 Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Co sie stalo z Lare? Czemu ich nie ma w dziale handlowym?
Tommy Lee Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Przestali być partnerami forum i ich dział został przeniesiony do archiwum.
powalla Opublikowano 9 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2016 Kupujecie maszyny z ali i obroty spadły Tak serio, to trzeba ich spytać chyba .
Rekomendowane odpowiedzi