Killaz Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 Gdzie mogę znaleźć ten zestaw początkowy od Krzyśka? Był gdzieś na forum ten wątek a teraz przepadł. Z zestawem za ok. 400 zł
senz Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 Jak zastosować FG 400 na DA jako one step na VW Golfie III kolor czarny. Jakie prędkości zalecacie? Lakier ma być odświeżony, nabrać połysku, ale nie musi być idealnie, to auto ma prawie 20 lat i jest mocno styrane, a na ogarnięcie będę miał tylko 1 dzień. Większość tematów o fg400 dotyczy rotacji, ale ja mam tylko DA. FG400 na DA jako one step możesz śmiało robić - twarda gąbka, bieg 6 i jedziesz do wypracowania pasty.
bergsonek Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 Justyna, Rozumiem, że ta gąbeczka może być? http://www.rossnet.pl/Produkt/3M-magiczna-gabka-2-szt,116425,6530,6345
Arkadio_Gdansk Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 Panowie czym myc wewnetrzne części silnika takie jak glowica miska olejowa pokrywa zaworow itp. Chodzi o usunięcie olejów nagarów itp. Znajomy chce wyczyścic silnik w czesciach benzyna/ropa/nafta Srednio daje rade Wysłane z mojego P6-U06 przy użyciu Tapatalka
Justyna Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 Justyna, Rozumiem, że ta gąbeczka może być? http://www.rossnet.pl/Produkt/3M-magiczna-gabka-2-szt,116425,6530,6345 tak
Eidos71 Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 Julian_cg - po 400 nie będzie idealnie. Obawiałbym się, że może być nieciekawie. Osobiście bałbym się robić "one step" 400-tką, bez wykończenia finiszem/antyholo...
double-bart Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 double-bart pisze:Arkadio_Gdansk pisze: Panowie czym myc wewnetrzne części silnika takie jak glowica miska olejowa pokrywa zaworow itp. Chodzi o usunięcie olejów nagarów itp. Znajomy chce wyczyścic silnik w czesciach benzyna/ropa/nafta Srednio daje rade Myślisz, że mechanicy używają czegoś innego? niech próbuje dimerem silnie skoncentrowanym, ale niech uważa na stopy aluminium
rryba Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 polerowalem recznie swoja honde przy uzyciu UC , około tygodnia , wiadomo niektore elementy jak to w garazu juz sie zakurzyły . Czy przed nalozeniem wosku wystarczy przetrzec mikrofibra lakier z kurzu czy lepiej jest znowu umyc na 2 wiadra ? Umyć, zawsze to pewniej. specjlanie po UC nie przemywałem IPA , czy myjac na 2 wiadra nie wymyje pasty ? chodzi mi zeby efekt chwile polezał pod woskiem , wiem ze to przeciw sztuce ale chociaz przez chwile chce widziec efekty 15 godzinnego machania łapa
Julian_cg Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 Eidos71 - w razie nie wyjdzie, to mam tez SF4000 i Koch Antihologram, ale tak jak pisałem, na całość mam tylko jeden dzień, stąd szukam drogi na skróty, żeby osiągnąć jakiś pozytywny efekt, w ostateczności mogę użyc Megs UC zamiast tej FG400, mniej zbierze, ale zostawi lepsze wykończenie.
Crockett84 Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 Gdzie mogę znaleźć ten zestaw początkowy od Krzyśka? Był gdzieś na forum ten wątek a teraz przepadł. Z zestawem za ok. 400 zł viewtopic.php?f=38&t=2685 Gdzieś w połowie 1 strony tematu.
InspektorKot Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 Pytanko takie: Sonax PNS czy dołożyć i kupić GYEON Q2 Can Coat ? Jakie ewentualnie są różnice między tymi produktami jeśli chodzi o trwałość i czy warto się w to bawić mając Soft 99 Fusso ?
hoffmann Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 Meguiar's Glass Cleaner Concentrate rozcieńczony 1:10 żre wosk? podczas mycia szyb coś poleci na karoserię i chciałbym wiedzieć jak działa na powłokę pokrytą woskiem
Grzechu_FH500 Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2015 Panowie nurtuje mnie jedno pytanie, jeśli chodzi o car detailing to jestem po prostu koziołkiem , zacząłem czytać forum i dowiedziałem się, że przed myciem dobrze jest spryskać auto pianą aktywną, a z drugiej strony dowiedziałem się, że na myjniach ręcznych piana aktywną jest szkodliwa. To jak to z tym jest? Czy piana aktywna, ktorą większość z Was używa zmyje wosk? Pozdrawiam
Moderator krd Opublikowano 25 Września 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 25 Września 2015 Grzechu_FH500, są różne piany aktywne. Te delikatne, przydatne przy pre-washu i te mocne, które zmywają sporo Myjnie z reguły idą na łatwiznę i używają pian mocnych żeby przyspieszyć i ułatwić sobie proces mycia.
bergsonek Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2015 Grzechu_FH500, jeżeli chcesz żeby piana nie ruszyła wosku to najlepiej wybrać o neutralnym PH.
Grzechu_FH500 Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2015 Dzięki panowie za odpowiedź. Czyli co jakiś czas używając delikatnej piany nie muszę się bać, że np srebrne listwy podejdą białym nalotem jak miało miejsce po myjniach ręcznych? Wysłane z mojego Lenovo TAB S8-50L przy użyciu Tapatalka
Michael MSTP Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2015 Jezeli będziesz używam bezpiecznych środków i tez nie pozwalał im zaschnac to nie ma opcji ze coś się stanie
GreQu Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2015 Dzięki panowie za odpowiedź. Czyli co jakiś czas używając delikatnej piany nie muszę się bać, że np srebrne listwy podejdą białym nalotem jak miało miejsce po myjniach ręcznych? Wysłane z mojego Lenovo TAB S8-50L przy użyciu Tapatalka Warto wspomnieć, że mycie samochodu za pomocą pianownicy z użyciem piany aktywniej to nie to samo co mycie na dwa wiadra, więc cudów bym nie oczekiwał. Ja posiadam myjkę Karcher HDS 450, włączam ogrzewanie wody + dedykowana pianownica + piana SG i robi zamiast piany mega puch którzy utrzymuje się około 5 minut na samochodzie, ale z domywaniem różnie bywa.
Michael MSTP Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2015 Dokladnie od pian z neutralnym PH cudów nie ma co oczekiwać
double-bart Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2015 hej, pytanie odnośnie sonaxa w czerwonej butelce do usuwania lotnej rdzy, jest coś wart? wcześniej używałem tenzi prix
Vespa Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2015 Dziś kupiłem swojej żonie Opla Corsę z 2001 r. w kolorze czarnym (nie metallic), który ma jej służyć do nauki jazdy jak już zda egzamin. Został sprowadzony przez poprzedniego właściciela z Niemiec 7 lat temu i ewidentnie przez te 7 lat nic nie było z lakierem robione. Zdecydowałem się na niego pomimo głośnej pracy silnika i kiepskiego lakieru ponieważ cena była dla mnie okazyjna. Teraz chciałbym go tanio doprowadzić do porządku. Samochód niby bezwypadkowy, szyby oryginalne, masa zarysowań itp, co świadczy raczej, że nie był szykowany do sprzedaży. Ma kolor czarny i w kilku miejscach, np. na dachu i na masce schodzi klar, dziwne jednak, że pod spodem lakier nie jest matowy... Czy to świadczy, że mógł być pokryty dwiema warstwami klaru i jedna z nich schodzi? Jest sposób na naprawienie tego łuszczącego się klaru bez lakierowania elementów?
piter007i Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2015 Double-bart sprawdź jeszcze tuga zielona - konkurencyjna cena ma tle deironizatorów Wysłano z mojego G4S
haks Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2015 Double-bart sprawdź jeszcze tuga zielona - konkurencyjna cena ma tle deironizatorów Wysłano z mojego G4S Na lakier?
franekfr Opublikowano 26 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2015 Jak najbardziej się nadaje:) tylko jak widać adbl vampire lepiej się sprawdził. https://www.facebook.com/waxitcarpolska ... 1576179153
Rekomendowane odpowiedzi