CalkaObrotowa Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2015 Nie probowałem, nie mam tych środków. Dzięki za odpowiedź.
sebek1993 Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2015 Bieniek , dzięki za odpowiedź
jqb Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2015 Zna ktoś jakiś magiczny środek, który spowoduje, że nie będą zostawać ślady po wodzie na czarnym lakierze, po opłukaniu na bezdotyku? Gyeon wetcoat czy coś podobnego może w jakikolwiek sposób pomóc?
haks Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2015 Zna ktoś jakiś magiczny środek, który spowoduje, że nie będą zostawać ślady po wodzie na czarnym lakierze, po opłukaniu na bezdotyku? Gyeon wetcoat czy coś podobnego może w jakikolwiek sposób pomóc? Którym programem spłukujesz?
Eidos71 Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2015 Zna ktoś jakiś magiczny środek, który spowoduje, że nie będą zostawać ślady po wodzie na czarnym lakierze, po opłukaniu na bezdotyku? Gyeon wetcoat czy coś podobnego może w jakikolwiek sposób pomóc? Prawdopodobnie najtańszym i najskuteczniejszym (choć nie magicznym) będzie osuszyć lakier odpowiednim do tego celu ręcznikiem. Jednak po bezdotyku ręcznik nadawał się będzie do prania (wiadomo, jak skuteczne jest mycie/płukanie na myjni bezdotykowej). Ewentualnie można prosto z myjki wyskoczyć na 2-3 km odcinek i przejechać go z prędkością 80-100 km/h. Auto samo się osuszy.
Michael MSTP Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2015 Ja zawsze robie tak jak pisze Eidos71 oplukanie i ciach szybsza trasa. Chociaż skuteczność tej metody jest wyższa jeżeli czymś auto jest zabezpieczone. Chociażby takim WetCoatem który pomoże odprowadzić tą wode z karoserii.
ktm950 Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2015 ]Pytanie do bardziej doświadczonych użytkowników: Czy Espuma G202 to to samo co Autosmart G101? Kolor mają taki sam. Espuma pachnie podobnie jak Nielsen Cyclone, Autosmart - nie wiem... W internecie i na DW można do czytać się całkowicie sprzecznych opinii
jqb Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2015 Którym programem spłukujesz? Oczywiście używam tego ostatniego "Nabłyszczanie" czy jakoś tak (woda demineralizowana - niby). Zna ktoś jakiś magiczny środek, który spowoduje, że nie będą zostawać ślady po wodzie na czarnym lakierze, po opłukaniu na bezdotyku? Gyeon wetcoat czy coś podobnego może w jakikolwiek sposób pomóc? Prawdopodobnie najtańszym i najskuteczniejszym (choć nie magicznym) będzie osuszyć lakier odpowiednim do tego celu ręcznikiem. Jednak po bezdotyku ręcznik nadawał się będzie do prania (wiadomo, jak skuteczne jest mycie/płukanie na myjni bezdotykowej). Ewentualnie można prosto z myjki wyskoczyć na 2-3 km odcinek i przejechać go z prędkością 80-100 km/h. Auto samo się osuszy. Ja zawsze robie tak jak pisze Eidos71 oplukanie i ciach szybsza trasa. Chociaż skuteczność tej metody jest wyższa jeżeli czymś auto jest zabezpieczone. Chociażby takim WetCoatem który pomoże odprowadzić tą wode z karoserii. Czytałem, że nie powinno się wycierać samochodu umytego tylko bezdotykiem, bo brud który został będzie robił ryski Co do metody suszenia jazdą - właśnie taką stosuję, aczkolwiek nie jest dla mnie idealna - 90% wody znika, ale zostaje woda w różnych zakamarkach z których później wypływa i na tylnym zderzaku, który nie jest owiewany powietrzem. Niestety po takiej przejażdżce, te krople łapią już kurz i zostawiają ślady. Oczywiście samochód jest systematycznie zabezpieczany - aktualnie FK1000. Chyba muszę się po prostu pogodzić z kroplami, jak nie ma czasu na mycie rękawicą i QD
Michael MSTP Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2015 To fakt ,ze przy takim osuszaniu cos tam zostanie. Niestety czarny to piekny ale najbardziej wymagajacy kolor auta
hoffmann Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2015 na klapie bagażnika mam kilka punktów z początkiem rdzy. czy podczas deironizacji nadwozia pryskać na miejsca z oznakami korozji czy je ominąć? preparat Gyeon Q2 Iron
banan_44 Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2015 Hej. Po raz kolejny potrzebuję Waszej pomocy. Zrobiłem polerkę kloszy i nadszedł czas na odnowienie skórzanych foteli w moim samochodzie i samochodzie siostry. Prosiłbym o poradę jakie dobrać środki do odnowy oraz jakie kupić środki do impregnacji i pielęgnacji foteli, żeby efekt utrzymał się jak najdłużej i skóra nie pękała. Fotel kierowcy, samochód Mercedes-Benz CLK W209 (może to ma jakieś znaczenie) Fotel pasażera Dziura w boczku i rysa na skórze koło podajnika pasa Fotel kierowcy w samochodzie siostry - Mercedes-Benz W211 Siostra narzeka, że robią się jej rysy na fotelach i chce je jakoś zabezpieczyć (zdjęcie 1). No i pojawiają się drobne odkształcenia (zdjęcia 2 i 3).
Daniobr Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2015 Czy na aucie, na którym leży wosk (FinishKare 1000P Hi-Temp) mogę używać hydrowosku Tenzi Rollex? Może osłabić wosk czy wręcz przeciwnie, wydłuży jeszcze jego ochronę?
WaxItCar Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2015 Czy na aucie, na którym leży wosk (FinishKare 1000P Hi-Temp) mogę używać hydrowosku Tenzi Rollex? Może osłabić wosk czy wręcz przeciwnie, wydłuży jeszcze jego ochronę? nic nie osłabi jednak jeżeli chciałbyś wydłużyć żywotność to szukałbym typowego quick detailera Hej. Po raz kolejny potrzebuję Waszej pomocy. Zrobiłem polerkę kloszy i nadszedł czas na odnowienie skórzanych foteli w moim samochodzie i samochodzie siostry. Prosiłbym o poradę jakie dobrać środki do odnowy oraz jakie kupić środki do impregnacji i pielęgnacji foteli, żeby efekt utrzymał się jak najdłużej i skóra nie pękała. takie są efekty jak się nie pielęgnuje skóry, jednak wszystko da się naprawić po zdjęciach widzę, że jest to chyba skóra półanilinowa więc zerknij na środki Gliptone jak np. GT13,50 - GT12 - GT15 bądź środki Colourlock jeżeli chodzi o szybkie pokrycie przetarć to Saphir Juvacuir balsam mocno koloryzujący, bądź większa zabawa w renowacje ze środkami tonującymi Colourlock, Renoskór
hoffmann Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2015 na klapie bagażnika mam kilka punktów z początkiem rdzy. czy podczas deironizacji nadwozia pryskać na miejsca z oznakami korozji czy je ominąć? preparat Gyeon Q2 Iron
banan_44 Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2015 takie są efekty jak się nie pielęgnuje skóry, jednak wszystko da się naprawić po zdjęciach widzę, że jest to chyba skóra półanilinowa więc zerknij na środki Gliptone jak np. GT13,50 - GT12 - GT15 bądź środki Colourlock jeżeli chodzi o szybkie pokrycie przetarć to Saphir Juvacuir balsam mocno koloryzujący, bądź większa zabawa w renowacje ze środkami tonującymi Colourlock, Renoskór Dzięki za odpowiedź. Oba samochody zostały kupione niedawno. To zaniedbania poprzednich właścicieli, a ja nie zamierzam tego tak zostawiać. Dlatego chcę to "naprawić" i pielęgnować jak trzeba. Nie mam pojęcia jak odróżnić rodzaj skóry, dlatego napisałem na wszelki wypadek modele samochodów. W moim W209 jest chyba inna skóra niż w W211 siostry. Moja jest taka bardziej śliska i twarda w dotyku, u niej jest takie lekkie uczucie chropowatości. No i jej skóra jest bardziej miękka. Moja ma dziurki (czy to perforacja?), jej fotel jest gładki. Czy te środki będą wystarczające do wygładzenia skóry (pozbycia się tych rowków"), czy muszę kupić coś jeszcze osobno? Czy te środki będą odpowiednie dla obu aut, czy tylko do mojego? Ja chyba będę się bawił w "kolorowanie" wszystkich foteli, żeby wszystkie miały taki sam kolor. Nie jestem dobry w cieniowaniu Aha, i jak pozbyć się tej nieszczęsnej dziury w boczku?
hoffmann Opublikowano 7 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2015 na klapie bagażnika mam kilka punktów z początkiem rdzy. czy podczas deironizacji nadwozia pryskać na miejsca z oznakami korozji czy je ominąć? preparat Gyeon Q2 Iron Jak najbardziej pryskac ale czy przypadkiem nie przyniesie to złych skutków? tzn odsłoniona zostanie czysta blacha i czy nie przyspieszy to postępu korozji ? czym najlepiej zabezpieczyć te miejsca po deironizacji?
Siwy_Artur Opublikowano 7 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2015 Panowie takie pytanie stosuję wosk naturalny firmy Anglewax, po nałożeniu i wypolerowaniu jest ok po wyjechaniu na słońce przy dużych temp. pojawiają się hologramy, wystarczy wypolerować go szmatką lub umyć u wypolerować aby znikły ale pojawiają się nawet do dwóch tygodniu po nałożeniu wosku czy macie jakiś sprawdzony sposób aby po jednym już polerowaniu nie powracały?
rahim Opublikowano 7 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2015 Ktoś kiedyś pisał o jakiejś dobrej firmie produkującej dywaniki samochodowe, pamięta ktoś www?
Procent Opublikowano 7 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2015 Woski naturalne lubia sie podobno wypocic.jak lakier si nagrzeje to wyparowuja olejki i sa takie cuda.nic na to nie poradzisz.po wygrzaniu trzeba umyc albo przepolerowac z pomoca qd
KenyBDG Opublikowano 7 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2015 Mam pytanie. Dwa tygodnie temu miałem robiony "auto detailing" po którym pokazało się pełno białych kropek, pytanie co z tym teraz zrobić ?. Czy pozostaje tylko malowanie ? http://1drv.ms/1KAhuwW
piszczek Opublikowano 7 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2015 Prawdopodobnie są to odpryski w które wniknęła pasta polerska. Należałoby umyć dokładnie auto APC albo użyć myjki cisnieniowej. Jeśli nie masz APC jedz do firmy która Ci wykonała usługę.
KenyBDG Opublikowano 7 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2015 Możesz rozwinąć ?. Co to jest APC ?.
Rekomendowane odpowiedzi