manio49 Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2014 manio49, też się kiedyś zastanawiałem nad tą kwestią, nie ma problemu żeby podejść z padem pod relingi? Nie ma problemu, a nawet jak znajdzie się tak upierdliwe miejsce, że nie podejdziesz maszyną, to zawsze jest tricolor... FG 400 / UC na białej stronie, Koch antihologram na czarnej i bajka. Dużo szybciej i bardziej bezproblemowo niż zabawa z targaniem relingów. Ale fakt, jak ktoś jest niższy, to bez stołka nie podchodź. Ja mam 198 cm i czasem dach robię na zydelku
jarekrk Opublikowano 19 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2014 jarekrk lepiej daj sobie spokój ze ściąganiem relingów ja próbowałem i po chwili zrezygnowałem jak się urwał zaczep z jednej zaślepki praca pod relingami nie jest zbyt przyjemna i jeśli nie masz dwóch metrów organizuj sobie najlepiej jakąś ławeczkę żeby na nią stanąć i robić dach może pomocny był by też niski talerz mocujący i szeroki pad plus ewentualnie przedłużka Dziękuję wam za pomoc, to nie zabieram sie za to, poinformuje ownera jak wyglada sprawa i zrobimy jak sie da z relingami, dwóch metrów nie mam, wiec taborecik jakis zorganizuje
Maciej WTN Opublikowano 19 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2014 Panowie możliwe jest ogarnięcie czarnej Hondy bez maszyny Dual Action tylko samą rotacją?
Moderator Eryczek Opublikowano 19 Października 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 19 Października 2014 Panowie możliwe jest ogarnięcie czarnej Hondy bez maszyny Dual Action tylko samą rotacją? Oczywiście (ale nie za pierwszym, drugim ani siódmym razem )
matek55 Opublikowano 19 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2014 Koledzy czy zółty pad flexi bedzie dobrze gral z pasta Koch Antihologram ? A moze polecacie jakiś inny pad na wykończenie ?
grabek246 Opublikowano 19 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2014 niebieski 3m albo czarny nat. ogólnie to musisz spróbować czym bedzie Ci się lepiej pracowało
matek55 Opublikowano 19 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2014 A waflowy moze byc ? czy przy tej pascie nie ma znaczenia ?
ludwik93 Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Panowie, dwa krótkie pytania czy mogę użyć megsa UP pod FK 1000p, chodzi mi o trwałość bo chce już powoli ogarnąć autko na zimę czy po UP przetrzeć IPA i na to FK ? i drugie pytanko, żółty flexi pod UP może być czy przelecieć na miękkim LC ? pozdrawiam !
manio49 Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 przetrzyj IPA, bo FK lubi jałową powierzchnię, co do pada to się nie wypowiem.
Qub@ Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Uzywanie Megsa Up po to by go potem ipą przemyć to taka bezsensowna robota, kup cleaner, najlepiej ścierny. Do Megsa UP proponowałbym raczej miękki pad LC niż żółtego flexi.
ludwik93 Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 mam menzerne 2500, scholla A15 i megsa swirlx, no i mało lubianego diamondbrite dual finish pełną korektę chce zrobić na wiosne bo teraz to bezsensu to po prostu w dużym skrócie umyć, wyszuszyć, wyglinkować, IPA i FK tak ??
pawelpp Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Umyć z brudu,wyglinkować (bez suszenia bo i tak psikasz), umyć, wysuszyć, IPA i FK jak już
ludwik93 Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 pawelpp, zasady znam, napisałem to powyżej w takim dużym skrócie tak też myślałem, że się bez cleanera obejdzie dzięki
pawelpp Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Tzn. o cleanerze nie pisałem bo go nie uwzględniłeś. Też napisałem w skrócie. Zmieniłem Twoją kolejność. Chodziło mi głównie o to,że niepotrzebne jest suszenie przed glinką a potrzebne jest mycie po glinkowaniu
ludwik93 Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 to UP megsa można podpiąć pod cleaner ?? czyli słusznie było by tak Umyć z brudu,wyglinkować (bez suszenia bo i tak psikasz), umyć, wysuszyć, IPA i FK jak już ale przed IPA wpadłby UP bo to mam lub to co wyżej pisałem
Chat Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 to UP megsa można podpiąć pod cleaner ?? czyli słusznie było by tak Umyć z brudu,wyglinkować (bez suszenia bo i tak psikasz), umyć, wysuszyć, IPA i FK jak już ale przed IPA wpadłby UP bo to mam lub to co wyżej pisałem Up to politura, ale posiada również właściwości lekko ścierne. Stosując po niej IPA po prostu ją wymyjesz. To tak jak byś połozy BH a później wymył go IPA. Po co to robić? Chyba, ze chcesz mikrofibrę odżywić 1. Po glinkowaniu na UP połóż FK, w tej konfiguracji będziesz miał większy wet look i głębie lakieru, ale krócej poleży. 2. Po glinkowaniu IPA i FK 3. Po glinkowaniu inny cleaner - bez glaze i FK.
ludwik93 Opublikowano 20 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2014 Chat, dzięki za pomoc wybiorę opcję nr 2
virllix Opublikowano 21 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2014 ludwik93, jeżeli byłbyś zainteresowany to mam na zbyciu cleaner Achilles Prep o znikomym zużyciu. Jak coś to PW, masz rzut kamieniem.
Kasjan Opublikowano 22 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2014 Witam mam proglem z maszyną DA, chodzi o to że szybko niszczą mi się pady, czy chodzi o niewłaściwe użytkowanie przezemnie? Niektóre się niszczą a czasami tylko ten rzep traci przyczepnosć i potrafi się odczepić ( no i jak spadnie na podłoge to już nie jest do użytku )
Druss Opublikowano 22 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2014 To i ja mam jednego szybciocha. Jaki pad do polerki żeby wykorzystywać przy np. klamkach - gdzie jest mało miejsca i normalny pad niepodejdzie ? Takie coś zda egzamin ? http://www.pielegnowacauto.pl/materialy ... -cali.html Jak Wy to robicie ?
escimo Opublikowano 22 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2014 Druss, ja tam zawsze sobie ręcznie tricolorem opanowuje
Treys Opublikowano 22 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2014 Panowie prosił bym o odpowiedz Ile ml GT C1 potrzeba aby zrobić 1 samochód typu Sedan 30 ml , 50 ml , 250 ml ?
bartek2202 Opublikowano 22 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2014 Mam pytanie , czy z tym czymś na mojej klapie jest szansa coś zrobić? Podobne tematy mam na reszcie auta. Mam polerke orbitalną , Niebieskim korkiem w połączeniu z miękka gąbką niewiele zdziałałem. Mam to jechać od zera czymś twardszym? http://zapodaj.net/40202f8c27310.jpg.html
Rekomendowane odpowiedzi