Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pies mi dziś skoczył na auto i pazurami porysował błotnik. Do polerki używałem wcześniej FG500 możecie polecić mi coś mocniejszego?

 

może Meguiar's Foam Cut Compound 101 ??

 

ew 300 od menzerny, mocniejszych nie ma - potem trzeba już dobierać futro.

i pewnie czeka Cię matowienie papierkiem 2000 i w górę

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
Pies mi dziś skoczył na auto i pazurami porysował błotnik. Do polerki używałem wcześniej FG500 możecie polecić mi coś mocniejszego?

 

może Meguiar's Foam Cut Compound 101 ??

 

ew 300 od menzerny, mocniejszych nie ma - potem trzeba już dobierać futro.

i pewnie czeka Cię matowienie papierkiem 2000 i w górę

 

A Farecla G3 ? Robi sporo syfu ale jest też mocną pastą.

Opublikowano

@Domel - zeszlifuj co się da, resztę wydrap małym śrubokrętem, lub dłutkiem, wytraw fosolem, przemyj i na to brunox lub podkład reaktywny, później acrylowy i lakier (dostaniesz w sprayu)

 

gumę to kładzie się na miejsca spawów i łączeń ale po uprzednim zabezpieczeniu lakierem, czy epoksydem a nie na rdze, no chyba, że ktoś lubi niespodzianki i dziury po roku czy 2 :)

Opublikowano

A może po mechanicznym oczyszczeniu Fertan na to? A później lakier? To takie miejsce gdzie idealnie nie oczyści, więc wydaje mi się, że coś typu Fertan będzie najlepszym rozwiązaniem.

Opublikowano

Jak już wcześniej pisałem w sobotę położyłem na auto Colli 476 w odstępie paru godzin dwie warstwy, w niedzielę powtórzyłem jeszcze raz. Teraz zastanawiam się czy jutro nie położyć czwartej warstwy, tak więc chciałem się zapytać:

Czy jest w ogóle sens kłaść kolejną warstwę czy pozostać przy trzech?

Czy ewentualnie wystarczy umyć auto dokładnie szamponem, czy znów przetrzeć dodatkowo IPA?

Opublikowano
Czy jest w ogóle sens kłaść kolejną warstwę czy pozostać przy trzech?

 

i do ilu tak wartsw chcesz dojść ? Wystarczy...

 

czy znów przetrzeć dodatkowo IPA?

 

położony wosk chcesz przecierać IPĄ ? A w jakim celu ?

  • Moderator
Opublikowano

maciek-drummer, nie zadajemy tego samego pytania w kilku działach :acute:

Dwie warstwy Ci wystarczą, chyba nie chcesz żeby Ci wosk poleżał do następnej zimy? ;)

Opublikowano

2 krótkie pytania:

 

1 Na jaki serwer ładujecie zdjęcia np. w relacjach PSB aby można było wrzucić klikanaście-dziesiąt zdjęc od razu? Bo nie uwierze, że po jednym każdy ładuje:)

 

2 Czy robiąc kombi ( w moim przypadku będzie to passat B5) ściagacie relingi? Bo jeśli nie a w PSB jest różnie, to jest chyba koszmarnie ciężko dach robić, i tylko z jakiegoś stołeczka można dach polerować?

Opublikowano

jarekrk, jakbym miał ściągać relingi, to zabawa trwałaby 3 godziny dłużej, nie ma problemu z polerowaniem dachu z relingami, chęci się liczą :P

 

A fotki możesz wrzucać na photobucket.

Opublikowano

Zależy od auta.Są takie, ze nie da sie wypolerować pod relingami.Zostaje wtedy demontaż jesli ma byc dobrze zrobione.

Opublikowano

z tymi relingami to ciężka sprrawa, 3a zobaczyć ocenić czy się da wejść pod bez demontażu a jak się nie da to poinformować właściciela o dodatkowej robocie czasie i kosztach

Opublikowano

jarekrk lepiej daj sobie spokój ze ściąganiem relingów ja próbowałem i po chwili zrezygnowałem jak się urwał zaczep z jednej zaślepki :zly:

praca pod relingami nie jest zbyt przyjemna i jeśli nie masz dwóch metrów organizuj sobie najlepiej jakąś ławeczkę żeby na nią stanąć i robić dach

może pomocny był by też niski talerz mocujący i szeroki pad plus ewentualnie przedłużka

Opublikowano

Kto mi rozstrzygnie spór?? :-]

 

Po polerce auta samym zielonym korkiem 3m zostają "swirlle" i hologramy, na to wosk collonite i ;

 

a)wosk "wypolorowywuje" hologramy i nie ma po nich śladu

b) widać hologramy po wosku

 

wg mnie 100% b ale kolega się upiera...więc ?? ;)

Opublikowano
Kto mi rozstrzygnie spór?? :-]

 

Po polerce auta samym zielonym korkiem 3m zostają "swirlle" i hologramy, na to wosk collonite i ;

 

a)wosk "wypolorowywuje" hologramy i nie ma po nich śladu

b) widać hologramy po wosku

 

wg mnie 100% b ale kolega się upiera...więc ?? ;)

 

C) zależy jaki lakier, jakie hologramy, jaki wosk czy pasta wymyta itp. Colli colliemu nie równy. Wygrałem

Opublikowano
Kto mi rozstrzygnie spór?? :-]

 

Po polerce auta samym zielonym korkiem 3m zostają "swirlle" i hologramy, na to wosk collonite i ;

 

a)wosk "wypolorowywuje" hologramy i nie ma po nich śladu

b) widać hologramy po wosku

 

wg mnie 100% b ale kolega się upiera...więc ?? ;)

 

C) zależy jaki lakier, jakie hologramy i jaki wosk. Colli colliemu nie równy. Wygrałem

 

collonite 476s lakier alfa romeo 159 bordowy-raczej miękki, hologramy i swirlle nieduże ;)

 

ale to już trzeba się przekonać a nie rozkminiać chyba....;)

Opublikowano
jarekrk lepiej daj sobie spokój ze ściąganiem relingów ja próbowałem i po chwili zrezygnowałem jak się urwał zaczep z jednej zaślepki :zly:

Bo zazwyczaj mocowania relingów są z założenia jednorazowe. Istnieją jednak metody pozwalające na ich zdjęcie bez niszczenia. Trzeba poczytać jak jest przy danym modelu i jak to zrobić.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.