Skocz do zawartości

Co mi dziś poprawiło humor 2


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

E, chłopaki, jeździłem RX8 przez 2,5 roku - 30k km i nie opowiadajcie kocopołów jak o holcwagonie...

Samochód dobrze wykonany, super wyważony, napęd na tył, bardzo dobry zawias, wygodne fotele, klima automatyczna prawie we wszystkich egzemplarzach, spory bagażnik, etc, etc.

Problemy w nim są 3 moim zdaniem:

1. rdza - głównie z tyłu na nadkolach, progach i podwoziu

2. słaba skrzynia - szumi i po pewnym przebiegu jedynka i dwójka haczy, czasem łożysko oporowe wylata

3. spalanie - niestety, jak na około 200 KM to spalanie 14-15 l to za dużo

 

Remont od 8k PLN - podobno wymiana rozrządu w 3.0 TeDeiku kosztuje około 4 koła... A w wanklu nie ma rozrządu.

I ten remont może być i po 40k km, ale zwykle po 100-120k km. Kolega ma ponad 130 i ciśnie na okrągło - tutaj tak jest, że im bardziej ciśniesz tym lepiej dla silnika.

 

Proszę Was, nie rozprzestrzeniajcie obiegowych (często nieprawdziwych) opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

atvmmz, to że rozrząd jest na łancuchu nie znaczy że nie trzeba go wymieniać ;)

Robiłem 2x 3.0TDi gdzie rozrząd nadawał się do wymiany przy ~180tys km ;)

Wkońcu udało się ogarnąć swiatłowód i można powiedzieć że internet smiga, póki co faza testowa zobaczymy czy uda się utrzymać taką predkosć :D

lGZRrJ1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o porsche to ja mam nadzieje jeszcze tymi się przejechać. Ogólnie to te 2 prosiaczki bardziej mi się widzą niż ferrari. Nawet bardziej mi się podobają niż lambo aventador i huracan. Szczególnie jeśli chodzi o ich czyszczenie ;)

 

f1O5oF.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak mi się wydaje, że taka opcja powinna być, bo nie raz w takich autach widywałem starszawych grubszych panów i zapewne oni też by się nie zmieścili akurat w ten fotel, w którym ja siedziałem.

Nie zazdroszczę pielęgnacji supersamochodów ich właścicielom. Np. myjąc takie 458, za każdym razem musisz czyścić silnik, szklaną pokrywę i taką małą szybkę w środku, bo woda leci przez te kratki, które służą wentylacji silnika :) Na pewno takie auta są bardziej wymagające jeśli chodzi o pielęgnację. Nie mówiąc nawet ile produkują sadzy, opiłków metalowych, i jak czepia się ich smoła od tych szerokich opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.