gary Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Pierwsze Pagani w PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 funkoval, tak, ale jednak w autach z podobnej epoki. AR GTV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Nie podoba mi sie. Ale za to Brera V6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 A to już krowa straszna No dobra, pora kończyć ten OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk30 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Pierwsze Paganini i pierwszy karny k...s za parkowanko co niektórzy by wlepili pewnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszkopt Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 E, chłopaki, jeździłem RX8 przez 2,5 roku - 30k km i nie opowiadajcie kocopołów jak o holcwagonie... Samochód dobrze wykonany, super wyważony, napęd na tył, bardzo dobry zawias, wygodne fotele, klima automatyczna prawie we wszystkich egzemplarzach, spory bagażnik, etc, etc. Problemy w nim są 3 moim zdaniem: 1. rdza - głównie z tyłu na nadkolach, progach i podwoziu 2. słaba skrzynia - szumi i po pewnym przebiegu jedynka i dwójka haczy, czasem łożysko oporowe wylata 3. spalanie - niestety, jak na około 200 KM to spalanie 14-15 l to za dużo Remont od 8k PLN - podobno wymiana rozrządu w 3.0 TeDeiku kosztuje około 4 koła... A w wanklu nie ma rozrządu. I ten remont może być i po 40k km, ale zwykle po 100-120k km. Kolega ma ponad 130 i ciśnie na okrągło - tutaj tak jest, że im bardziej ciśniesz tym lepiej dla silnika. Proszę Was, nie rozprzestrzeniajcie obiegowych (często nieprawdziwych) opinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 25 Stycznia 2016 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Przyszło zawieszenie od CUPa, misja "2:00:00" na Poznaniu rozpoczęta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Humor poprawił mi ciekawy test V60 Polestar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 617863 Przyszło zawieszenie od CUPa, misja "2:00:00" na Poznaniu rozpoczęta Jak tam poczynania z gumami? Wybrałeś już coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 25 Stycznia 2016 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Chyba AD08R, ale to kwestia otwarta bo gumy kupuje na samym końcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Evo, A w jaki rozmiar celujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atvmmz Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Biszkopt, W których 3.0 TeDIkach jest rozrząd na pasku/ach? Mój ojciec miał dwie A6 i w żadnej nie wymieniał bo był łańcuch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 25 Stycznia 2016 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Evo, A w jaki rozmiar celujesz? 195/50R15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 W sumie AD08R połowę tańsza od Toyo czy Direzzy. Fajny rozmiar. Jest w czym wybierać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buka Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 atvmmz, to że rozrząd jest na łancuchu nie znaczy że nie trzeba go wymieniać Robiłem 2x 3.0TDi gdzie rozrząd nadawał się do wymiany przy ~180tys km Wkońcu udało się ogarnąć swiatłowód i można powiedzieć że internet smiga, póki co faza testowa zobaczymy czy uda się utrzymać taką predkosć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 A mi humor poprawiła przejażdżka F10 M5,później Ferrari 458 Italia i smartem brabus Już wiem, że nie chce ferrari bo ma za wąskie "krzesła" jak dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg73 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Ja też nie chcę Ferarri - w garażu mi się nie mieści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał82 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 I ja tego modelu Ferrari nie chcę, wolę e30 M3 w 100% oryginale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Heh,pamietam jak o F Californii też mowiłem, że to auto dla gejowatych fryzjerów..do momentu,aż zaliczyłem przejażdzkę,odszczekałem wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Nie, no ferrari są zajebiste, ale serio, większy gość z troszkę szerszymi plecami nie zazna w środku zbytniego komfortu. Mnie gniotło okropnie. Za to M5 jak dla mnie jest mega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał82 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Mnie po prostu nigdy nie jarały "naleśniki" typu Ferrari, Lambo.... Co innego Porsche 911 (seria 993) najchętniej w wersji Carrera 4S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KeepeR Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 U mnie też Ferrari odpada, musiałbym sprzedać Porsche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Jeśli chodzi o porsche to ja mam nadzieje jeszcze tymi się przejechać. Ogólnie to te 2 prosiaczki bardziej mi się widzą niż ferrari. Nawet bardziej mi się podobają niż lambo aventador i huracan. Szczególnie jeśli chodzi o ich czyszczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 bienek, jak się bawiłem konfiguratorem ferrari to można było wybrać rozmiar foteli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 No tak mi się wydaje, że taka opcja powinna być, bo nie raz w takich autach widywałem starszawych grubszych panów i zapewne oni też by się nie zmieścili akurat w ten fotel, w którym ja siedziałem. Nie zazdroszczę pielęgnacji supersamochodów ich właścicielom. Np. myjąc takie 458, za każdym razem musisz czyścić silnik, szklaną pokrywę i taką małą szybkę w środku, bo woda leci przez te kratki, które służą wentylacji silnika Na pewno takie auta są bardziej wymagające jeśli chodzi o pielęgnację. Nie mówiąc nawet ile produkują sadzy, opiłków metalowych, i jak czepia się ich smoła od tych szerokich opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi