Skocz do zawartości

ADBL - nowa polska marka tworzona dla Was i dzięki Wam!


Chemik ADBL

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Dystrybutor

UWAGA, WAŻNY KOMUNIKAT zgłoszenia przyjmujemy do 05.02.2017.

 

Tytuł ogłoszenia: Detailer

Imię: ADBL

Mail: przemek@adbl.eu

Adres: Pajęcza 23, 04-802 Warszawa

 

Treść ogłoszenia:

Opis firmy:

Firma JJ Management to właściciel marki ADBL, produktów do profesjonalnej pielęgnacji pojazdów . Młoda, bardzo dynamicznie rozwijająca się firma produkcyjna, z młodym i energicznym zespołem.

 

Opis stanowiska:

Poszukujemy samodzielnej, kreatywnej i zorganizowanej osoby na stanowisko Detailera.

 

Zakres obowiązków:

- wsparcie techniczne promocji i sprzedaży obecnych oraz nowych produktów,

- merytoryczna dyskusja na forach internetowych, FB, imprezach branżowych,

- wsparcie techniczne działu chemicznego,

- testy wewnętrzne prototypowych produktów,

- śledzenie trendów rynkowych,

- uczestnictwo w targach, imprezach branżowych oraz dniach otwartych u klientów.

 

Wymagania wobec osób ubiegających się o to stanowisko:

-doświadczenie w detailingu co najmniej 2 lata

- niekaralność,

- wykształcenie co najmniej średnie,

- umiejętność organizacji pracy własnej,

- umiejętność pracy w zespole,

- komunikatywność,

- wysoki poziom kultury osobistej,

- umiejętność starannego i jednocześnie szybkiego wykonywania powierzonej pracy,

- umiejętność utrzymywania porządku w dokumentach oraz w miejscu pracy,

- umiejętność czytania instrukcji i wytycznych,

 

W zamian za zaangażowanie i wysoki poziom kompetencji oferujemy:

- Stałe zatrudnienie na pełny etat,

- Stała podstawa + premie,

- Interesującą pracę w młodej i bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie,

- Rozwój osobisty,

- Udział w największych imprezach motoryzacyjnych / tuningowych w Polsce.

 

Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV na adres: przemek@adbl.eu z dopiskiem DET0117 lub poprzez portal ogłoszeniowy.

 

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane przez nas aplikacje.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

A którego roku? ;)

 

Z perspektywy studia detailingowego jest to bardzo opłacalne, ale z punktu widzenia użytku osobistego, kupowanie wielkich opakowań ma mocny minus: w jeden sezon nie ma opcji "przejeść" takiej objętości, a w kolejnym sezonie będą kolejne nowości, jeszcze fajniejsze, jeszcze bardziej kuszące i trudno jest się wiązać z jedyną dostępną 5-litrową butlą która w domowym użytku będzie męczona przez kilka lat, skoro można wziąć produkt konkurencji w mniejszym opakowaniu nie tak opłacalny w przeliczeniu na ilość oczywiście, ale dający mniejszą "bezwładność zakupów".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A którego roku? ;)

 

Z perspektywy studia detailingowego jest to bardzo opłacalne, ale z punktu widzenia użytku osobistego, kupowanie wielkich opakowań ma mocny minus: w jeden sezon nie ma opcji "przejeść" takiej objętości, a w kolejnym sezonie będą kolejne nowości, jeszcze fajniejsze, jeszcze bardziej kuszące i trudno jest się wiązać z jedyną dostępną 5-litrową butlą która w domowym użytku będzie męczona przez kilka lat, skoro można wziąć produkt konkurencji w mniejszym opakowaniu nie tak opłacalny w przeliczeniu na ilość oczywiście, ale dający mniejszą "bezwładność zakupów".

 

 

sporo jest racji , duże opakowania dla klienta indywidualnego są mało atrakcyjne no chyba że chodzi np. o płyn do mycia szyb , ale w jednym ze sklepów internetowych dają do 5 litrowego lubrykanta ADBL - ADBL CLAY SPONGE , który kosztuje 49 zł , więc raczej sie w tym przypadku opłaca .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię, że nie, wskazuję tylko że oferowanie jedynie wielkich opakowań przy braku mniejszych opakowań to strzał w stopę, bo część klientów "hobbystycznych" pójdzie zwyczajnie gdzie indziej jeżeli nie będzie mogła kupić mniejszego opakowania wcale, bądź "będzie kiedyś".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.