Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@zonk jak dla mnie wybór jest oczywisty ilość/cena, a sam fakt, że jest bardziej uniwersalny od pozostałych czyt. plastiki, reflektory już w ogóle stawia go nad resztę.

Mycie felg przy dluxie jest bajeczne
FX miałem i nie zrobił na mnie wrażenia zwłaszcza w kwestii domywania
MetalGuarda nie używałem więc się nie wypowiem.

Wysłane z mojego CPH2009 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
2 minuty temu, krzygaj napisał:

daj jakiegoś linka do tego dluxa za 110 - dzięki

W Detailinghouse masz teraz do końca miesiąca za 108zł 🙂

Opublikowano

https://www.detailing-house.pl/carpro-dlux-kit-30ml

 

u nich wszystkie powloki do felg w promocji dlatego musze cos w koncu kupic :D xd

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ja położyłem fx protect wheel armour. Aplikacja banalna dosłownie bez docierania na felgach grafitowych. Nadało mega połysku po miesiącu pierwsze mycie pianka aktywna i szamponem i nie ruszyło powłoki. Jestem

mega zadowolony. Podobno powłoka na rok około 20tys km 

D382795A-25B4-4CA7-A479-6900CE79940D.jpeg

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
3 minuty temu, alexander.p napisał:

Jeden zestaw kół, Po 24h, jak sobie przypomniałem Drugi zestaw po 5min. Kolejne koła, bez znaczenia, po ilu min, ważne żeby dotrzeć, bo się klei 😉

Acha stad rozne info bo nie ma to znaczenia 😉

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam. Mam 2 komplety alusów zima i lato. Na letnich od kwietnia siedzi Dlux. Na zimowe chce ją dopiero polozyc (niestety felgi już na aucie). 

I teraz moje pytanie: jak najlepiej przygotować felgi bez powłoki pod jej polozenie? Felgi lakierowane, po regeneracji, mają zrobione ok 500km wiec nie ma dużego syfu. 

A druga rzecz: jak przygotować te z powłoką na kolejny sezon letni? Wydaje mi się że Dlux jeszcze siedzi ale czym je doczyscic żeby ewentualnie położyć kolejną powłokę?

Opublikowano

@r3k1n przygotowanie - minimum dobre mycie z dekonem, cleaner, odtłuszczenie. Na aucie za dużo nie zrobisz.

Felgi po sezonie pełne mycie, deiron, smoła i do wora. Jak masz ochotę to jakiś qd z kwarcem.

Nie wiem jak siedzi dlux ale wrzucałem fotki ADS wheel coata, który był położony na tylko umytych i przelecianych ipa bębnach. Fajnie kropelkował po całym sezonie. Wnętrze kół było zrobione niezgodnie ze sztuką, bardzo oszczędnie i bez miłości. Felgi były zrobione z miłością - były od frontu nieźle polerowane. Po prostu nie planowałem bębnów i na koniec wskoczył jw. W ciągu tygodnia zrzucę koła i pewnie w grudniu umyję przed zimowaniem - będzie updejt.

Opublikowano

Dzieki bardzo! Przez mycie masz na myśli szczotkę ewentualnie szyszke na wkrętarkę? Rozumiem że na felgach bez powłoki spoko, ale przy powłoce nie porysuje jej takimi rzeczami? Już na samą myśl serce podchodzi mi pod gardło 🙂

Dlux siedzi bardzo ładnie po całym sezonie, zarówno środek jak i na zewnątrz. To moja pierwsza powloka i jestem pozytywnie zaskoczony. 

Masz może linka do tych felg z ADS? Szukałem ale cos nie widzę

Opublikowano

Przyszły mi nowe felgi, lecz nie będę mieć w najbliższych miesiącach na nich opon. Felgi będą na lato

Chciałem na nie położyć jakąś powłokę, przeczyłem cały topik (widziałem wpisy by lepiej nakładać dopiero jak będą opony), i się zastanawiam czy czekać na opony i dopiero potem nakładać powłokę? Czy doświadczyliście, by odważniki odpadały po nałożeniu powłoki? 
Chciałem się tylko upewnić (będę to robić pierwszy raz), bo nie ukrywam, że najwygodniej byłoby mi to zrobić teraz i schować fele do szafy 😄

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 16.10.2021 o 14:27, alexander.p napisał:

Jak się zaczyna kleić, docierać.

Dobrze po fakcie wiedzieć 🙂

Mam w avensisie to nałożone na komplet zimówek, przód super, no rzeźnia, ale się jakoś super ramiona bo bokach się nie domywają, rant jak najbardziej.

Jeszcze przed nałożeniem były felgi przepolerwoane menzerna 3000, ipa 50/50 + car pro eraser, fibra trzeszczyła.

Cholera wie co sypią teraz na drogi.

Tył średnio chyba po prostu to auto tak sypie syfem bo dużo mam powbijanych rdzawych drobinek jakbym po stoczni jeździł.

W sezonie letnim miałem 3 razy kładziony FK1000, od lutego do sierpnia siedział (póki nie dostał jakąś chemią mocną) i domywanie było za pomocą FM30 + BH autowash, boki ramion średnio, wnetrza wystarczy palcem mocniej przejechać i schodzi syf, wtedy szła glinka, teraz też.

W dniu 16.10.2021 o 14:27, alexander.p napisał:

Jak się zaczyna kleić, docierać.

OLO,

To klejenie to że fibra ciężko idzie czy że paluchem się klei ?

Opublikowano
8 godzin temu, Szuedat napisał:

 

OLO,

To klejenie to że fibra ciężko idzie czy że paluchem się klei ?

Tak, na początku fibra ciężko idzie. I należy wypolerować do śliskości.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Koledzy, w tym roku oddałem felgi do regeneracji- aluminiowe będą robione na czarny mat.

Po tym zabiegu planuję zabezpieczyć je powłoką- która powłoka lepiej nadaje się do malowanych felg aluminiowych- Wheel Armour czy Metal Guard?
Metal Guard zdaje się być lepszy w przypadku felg posiadających elementy polerowane/szlifowane. Wtedy faktycznie nakładamy powłokę na goły lakier. A co w przypadku kiedy na feldze nie posiadam takich elementów, a cała jest pomalowana w czarnym macie? Czy wtedy nie lepszym wyborem będzie Wheel Armour?

 

Z góry dzięki za pomoc 🙂

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Ultracoat Metal Guard czy Gyeon Rim ? A może jest coś lepszego ? Priorytet to samooczyszczanie i ułatwienie mycia. Dluxa miałem i jakoś średnio byłem zadowolony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.