LZ Opublikowano 31 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2014 Na pierwszej stronie jest odpowiedź Faktycznie, pod latarnią najciemniej piotr13, jak było myte auto przez ten rok? Z myjni bezdotykowych często korzystałeś? Kusi ten produkt. Jeszcze Gtechniq c4 wydaje się interesujący ale nikt na Forum go nie testował więc nie jest sprawdzony.
piotto0 Opublikowano 31 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 31 Lipca 2014 piotr13, Wielkie dzięki za bardzo dobry test produktu. Dzięki niemu mam jasność co kupić do długo trwałego zabezpieczenia plastików. :-)
manio49 Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2014 piotr13, super test! A ja mam pytanie, na które nie znalazłem odpowiedzi. Czy TRIM dałby radę przy zabezpieczeniu plastikowych nadkoli?
DS_Tomek Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2014 piotr13, super test! A ja mam pytanie, na które nie znalazłem odpowiedzi. Czy TRIM dałby radę przy zabezpieczeniu plastikowych nadkoli? Naturalnie !
sardzent Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2014 a idac dalej tym tropem ... na chlapacze, pp nielakierowane ?
Justyna Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2014 na wszystko co jest plastikiem nielakierowanym można kłaść
Piotrek Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2014 Na pierwszej stronie jest odpowiedź Faktycznie, pod latarnią najciemniej piotr13, jak było myte auto przez ten rok? Z myjni bezdotykowych często korzystałeś? Kusi ten produkt. Jeszcze Gtechniq c4 wydaje się interesujący ale nikt na Forum go nie testował więc nie jest sprawdzony. Ręcznie myję co około 2 tygodnie. W międzyczasie, płuczę na bezdotykowej. Zimą często stosowałem proszek/piana i ostatni program. Podczas ręcznego mycia myje normalnie szamponem, zmieniam tylko rękawicę na taką z MF. Płukanie, wycieranie i gotowe. Co do C4 to kolega rickson robił porównanie z DLUXem na wszystko co jest plastikiem nielakierowanym można kłaść + na klosze reflektorów
cortezo87 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Na elementy gumowe typu uszczelki wokół szyb się nie nada? Mam je wypłowiałe i nie idzie ich żadnym preparatem do dressingu opon przyciemnić.
Justyna Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2014 powinien się nadawać. Przynajmniej u mnie Dlux się nadawał, a ten jest podobny.
michałoś Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Co do C4 to kolega rickson robił porównanie z DLUXem Miałem C4 na nielakierowanych klamkach i sprawował się bardzo dobrze
Moderator Domel Opublikowano 14 Września 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 14 Września 2014 Mam problem z TRIM'em a właściwie z moimi felernymi plastikami. Użyłem 4 środków do przygotowania plastików przed aplikacją kwarcu. PRIX, PRICKBORT, pędzelkowanie, szampon, APC i pędzelkowanie. Zadowolony pojechałem do garażu. Zacząłem PREPEM przygotowywać wszelkie możliwe czarne plastiki oraz listewki w około szyb. Z każdym przejazdem mikrofibra robiła się czarna. Bylem załamany. 20 przejazdów dziesięciocentymetrowego odcinka i brud nie znikał. WTF ... Pojawiły się przebarwienia i waterpolisty. WTF ???!!! Te plastiki w focusie przez ponad 3 lata zabawy w detailing wchłonęły chyba głęboko wszelkie możliwe zanieczyszczenia. Ten materiał ma chyba tez jakaś strukturę gąbki. Co zrobić? Czego użyć aby wyciągnąć ten brud z plastików ? Za małe stężenie APC ? użyć 1:1 ? A może glinka ? ... grrr Materiał wydawał się perfekcyjnie wymyty i wysuszony. A PREP zadziałał dosłownie jak glinka. Wyciągał brud z najgłębszych porów. Dałem sobie spokój po godzinie szorowania ... Zastanawiam sie co teraz. Sa środki do usuwania kwarców ? Nie wiem czy dać mu zejść teraz samemu ( bo pewnie na tej nie do końca czystej powierzchni długo nie posiedzi ) albo usunąć to czymś i jeszcze raz jakoś doczyścić głęboko te plastiki i ponowić aplikacje. Dodam, że gdy mi sie juz wydawało że plastik jest czysty. TRIM na gąbeczce i ściereczce tez wyciągał brud i ściereczka robiła się brązowa ... jakiś koszmar
Moderator krd Opublikowano 14 Września 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 14 Września 2014 Domel, mocniejsze apc, magiczna gabeczka i tarcie... Jeszcze Justyna podpowiada, ze byc moze farba z plastiku Ci puszcza, i stad caly czas barwi fibre.
Moderator Domel Opublikowano 14 Września 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 14 Września 2014 Domel, mocniejsze apc, magiczna gabeczka i tarcie... Jeszcze Justyna podpowiada, ze byc moze farba z plastiku Ci puszcza, i stad caly czas barwi fibre. Dzieki za sugestie. Wlasnie juz druga osoba mi to podsunela. Spróbuje znowu.Nigdy bym sie tego nie spodziewał.No ale wszystko jest kwestia doswiadczenia (i materiało znastwa )
Borek Opublikowano 19 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2015 Czy Trim do zabezpieczenia przednich reflektorów po sandingu i polerce to dobry pomysł? Jak ma wyglądać aplikacja na klarowny plastik? Polerowanie po jakimś czasie czy posmarować i zostawić?
SpiderS Opublikowano 19 Marca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2015 Po renowacji kloszy staranie odtłuść powierzchnie dedykowanym PREP-em lub innym specyfikiem i aplikuj Trima. Ja docieram po paru minutach.
Borek Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 Zrobiłem na przednich tak jak pisałeś, ale nie jestem przekonany czy to właściwy sposób Trim już po chwili robi się klejący i polerowanie go bardziej przypomina ścieranie świeżego lakieru niż polerowanie wosku. Da się to ostatecznie dopolerować, ale mam wrażenie, że z ochrony wtedy nici i większość specyfiku zostaje na fibrze. Sama aplikacja bez późniejszego polerowania wydaje się mieć największy sens bo wyraźnie widać, że na lampie coś siedzi, ale z kolei pozostają minimalne smugi po pociągnięciach aplikatorem . Ktoś ma jeszcze doświadczenie z zabezpieczaniem klarownego plastiku, szczególnie lamp po regeneracji?
robcok Opublikowano 5 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2016 Czy można nakładać w temp ok 5stopni C? Jeśli tak to jak długo może schnąć? Czy można podgrzać np suszarką w celu szybszego związania powłoki? Autem można odrazu po związaniu powłoki wyjechać poza garaż czy musi odstać swoje np 12h, 24h lub 48h? Mam na myśli tutaj wyjazd z garażu, oddanie auto klientowi, bez mycia, bez kontaktu z woda..
DS_Tomek Opublikowano 5 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2016 Czy można nakładać w temp ok 5stopni C? Jeśli tak to jak długo może schnąć? Czy można podgrzać np suszarką w celu szybszego związania powłoki? Autem można odrazu po związaniu powłoki wyjechać poza garaż czy musi odstać swoje np 12h, 24h lub 48h? Mam na myśli tutaj wyjazd z garażu, oddanie auto klientowi, bez mycia, bez kontaktu z woda.. 5 stopni to zbyt zimno na wlasciwie kazdy kosmetyk samochodowy, nie mowiac juz o produktach high tech jak powloki
Borek Opublikowano 8 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2016 Czym zmyć TRIMa o to jest pytanie? Częściowo złazi mi już i nie wygląda to dobrze, a chciałbym położyć coś innego. Nie chcę zalewać całego auta mocną chemią, żeby nie męczyć Mohsa na lakierze, więc interesuje mnie metoda punktowa metodą szmatkową . IPY, APCki i inne zasady właściwie nie robią na nim wrażenia, Prick coś działa ale slabo.
Kryman Opublikowano 8 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2016 @Borek, a jak długo u Ciebie wytrzymał? Jesteś z niego ogólnie zadowolony?
Borek Opublikowano 8 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2016 Już prawie rok leży na uszczelkach wokół szyb i przy lusterkach. To była moja pierwsza aplikacja Trima i teraz wiem, że dałem za bogato. Na drugim aucie już było poprawnie i w dalszym ciągu wygląda idealnie, a też będzie już z 10 mcy. Trim jest dosyć wymagający i łatwo o błąd szczególnie przy takich precyzyjnych aplikacjach.
Justyna Opublikowano 8 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2016 Borek Trim schodzi magiczną gąbeczką, jeśli chcesz tylko miejscowo
DS_Tomek Opublikowano 10 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Lutego 2016 Justyna, dzięki ! To faktycznie jedyna opcja, chemia raczej tego nie zdejmie
stelmacher Opublikowano 15 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2016 ciekawe jak sie takie cos sprawdzi na zderzakach transita 2003r
Mic431 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Cena 150 pln... czy nie taniej wyjdzie powymieniać wszystkie plastiki w aucie? Albo ponownie pomalować...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się