Piotrek Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Rozumie, że zdjęcie świeże, a nie z przed miesiącu, dwóch? Z drugiej strony mało km chyba robisz? Tak, świeże. Chcieliście zdjęcie to zszedłem na parking i zrobiłem. Że robię mało kilometrów to fakt. ( ok. 7 kkm / rok). Kilometry jakie robię to głównie Warszawa, czasami jakieś podmiejskie tereny. Gdybym robił dłuższe trasy, to nie było by to Seicento. Co by nie mówić, nadaje się tylko do miasta. Jednak mimo małego przebiegu, to stoi cały czas pod chmurką. Deszcz, śnieg, sól, słońce to wszystko działa na powłokę. Nie wspominając, jakie wcześniej miałem cyrki, żeby na plastikach coś się dłużej trzymało. Przecież nie zepsujesz lamp, a kto ci broni spróbować ? To pytanie do mnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 13 Lutego 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Które NW dzialają na przednich reflektorach z tworzywa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_rosen Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 piotr13 nie do ciebie, a do kolegi wcześniej Według mnie wyraźnie jest napisane, że nadaje się na reflektory Evo ja stosuje. Zauważyłem, że dużo lepiej się sprawuje aniżeli zwykły wosk. Wiem, że to nie produkty do tego przewidziane, ale już nieraz tu na forum ktoś kładł np Rain-X na lakier i dało się U mnie NW Diamondbrite na lampach z przodu trzyma dobrze ponad miesiąc i ma się bardzo dobrze Ale stosuje to bardziej dla zabawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimps Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 kamil_rosen, mi się nie udało położyć na reflektory, ale może mam 2 lewe ręcę Trwałość Trima jest określana na rok/15kkm No i właśnie o to mi chodziło aby ktoś się wypowiedział kto próbował nakładać środek na klosze. A co się stało jeżeli można wiedzieć że się nie udało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Zostawały smugi może dało się to jakoś wyrównać, nie wiem, starłem zanim zaschło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DS_Tomek Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Zostawały smugi może dało się to jakoś wyrównać, nie wiem, starłem zanim zaschło Tak chyba nawet powinno być Produkt trzeba wypolerować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 13 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Wygląda dobrze. Ciekaw jestem jakby to wyglądało w jakimś miejscu bezpośrednio narażonym na czynniki zewnętrze.. Będzie wiosna to wybiorę samochód i sam się przekonam Wrzucę spostrzeżenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimps Opublikowano 14 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 kamilgt - dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Drobna aktualizacja. Wstydu chyba nie ma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabat Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Nieźle się trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajek Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 piotr13, powiedz mi jak i czym czyściłeś zakraplacz i ściereczki po użyciu TRIMa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Gajek, Zakraplacz rozebrałem na części pierwsze i wypłukałem wodą z APC. Ściereczki normalnie uprałem, ale nie dużo to dało bo zrobiły się sztywne. Ściereczki w przypadku powłoki są raczej jednorazowe, bo produkt z nimi wiąże i robią się sztywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajek Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 U mnie ściereczka zesztywniała, czyli śmietnik. A zakraplacz też umyłem wodą, ale nie mogę go rozebrać, nie schodzi ta gumowa część. A powiedz mi jeszcze, którą stroną aplikatora go nakładałeś? Piankową czy gąbkową?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 ale nie mogę go rozebrać, nie schodzi ta gumowa część. Mocniej pociągnij i zejdzie. A powiedz mi jeszcze, którą stroną aplikatora go nakładałeś? Piankową czy gąbkową?? Na zdjęciu widać. Czarnym ( chyba gąbka ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajek Opublikowano 18 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 piotr13, dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Gyeon ma już 8 miesięcy. Nie wygląda jak by się gdzieś wybierał. Odprowadzenie wody ciągle na wysokim poziomie. Poziom zaczernienia, nadal robi wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 A ja mam pytanie. Czy ten środek nadaje się na szare, śliskie tworzywa? Przyciemnia je czy poczernia? Bo właśnie takie w Volvo są, Dionysus daje radę, Kochchemie radzi sobie lepiej, no ale nie dłużej jak miesiąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubertRinkon Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Mój UP bez zdjęć ( wiem wiem nie liczy się ) 15 k km - zaczernienie powoli znika , kropli coraz mniej , miejscami widać lekkie prześwity braku zaczernienia . Generalnie wypadałoby odświeżyć powłokę Zrobię fotki do wrzucę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 kedar, Nie umiem Ci odpowiedzieć na pytanie, ja mam wszystkie czarne. Najlepiej jak napiszesz do chłopaków z DS, na pewno coś poradzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DS_Tomek Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 kedar, preparat sam w sobie jest bezbarwny, więc nie można go określić czernidłem. Efektem jego zastosowania jest zintensyfikowanie koloru tworzywa, ale z pewnością nie zmieni on jego barwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 HubertRinkon, czekam na fotki czyli da się go ściągnąć, trzeba jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 HubertRinkon, czekam na fotki czyli da się go ściągnąć, trzeba jeździć Wszystko się da zrobić. Dziwni mnie tylko to, dlaczego chcesz wszystko ściągąć, usuwać, zmywać, wylewać ? Po to się używa tych produktów, żeby mieć spokój i ochronę na dłuższy czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubertRinkon Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Zakładając że produkt działa idealnie na 10 k km to wg mnie i tak super . Wymyślcie coś takiego na opony i będzie miód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 piotr13, ale ciągniecie dalej temat tego wylewania. Nie chcę, chłopaki z DS pisali, że ciężko to w jakikolwiek im znany sposób usunąć i dlatego napisałem o tym jeżdżeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 31 Marca 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Wymyślcie coś takiego na opony i będzie miód W US ludzie stosowali z powodzeniem DLUXa na opony, więc myślę że Trim też by podszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się