Sebek330 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2021 Mam maszynę z mniejszym skokiem myślisz zs może to coś zmienić ? Na innym lakierze normalnie działało i z 21
PiterG Opublikowano 26 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2021 @Sebek330 lakier lakierowi nierowny. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
D@ViD Opublikowano 26 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2021 13 minut temu, Sebek330 napisał: Mam maszynę z mniejszym skokiem myślisz zs może to coś zmienić ? Na innym lakierze normalnie działało i z 21 Weź z mniejszym skokiem i podejrzewam, że problem rozwiązany
Sebek330 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2021 15mm i dalej to samo właśnie tez mi się wydaje ze wina leży po stronie lakieru zs na fibrzegadce jest ok a futro lipa
D@ViD Opublikowano 26 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2021 Brata BMW E49 jesli testowałem pasty i futra to też pasta "szybko wysychała". Na gąbce wszystko ok Lakier lakierowi nie równy. Przerzuć się na gąbki i po temacie
Sebek330 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2021 Tak trzeba zrobić . Ale nie wiem czy tez tak macie ze jak coś się dzieje to zawsze próbuje rozwiązać temat poznać odpowiedz czemu tak jest
Moderator Streat Opublikowano 27 Stycznia 2021 Moderator Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2021 W dniu 26.01.2021 o 14:11, Sebek330 napisał: odpowiedz czemu tak jest w detailingu nie ma tak łatwo tutaj trzeba wszystko robic z wyczuciem i podchodzić na wszystkie sposoby, niekiedy tak jest i koniec
Sebek330 Opublikowano 27 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2021 Dziś zacząłem dalej kombinować i na maszynie rotacyjnej taki problem nie występuje pasta normalnie pracuje dochodzę coraz częściej do wniosków ze jednak pora wrócić do maszyny rotacyjnej
andrew-mks Opublikowano 27 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2021 wg mnie wnioski wyciągnięte pochopnie
D@ViD Opublikowano 27 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2021 5 godzin temu, Sebek330 napisał: Dziś zacząłem dalej kombinować i na maszynie rotacyjnej taki problem nie występuje pasta normalnie pracuje dochodzę coraz częściej do wniosków ze jednak pora wrócić do maszyny rotacyjnej Szukaj maszyny i skoku 8-9mm
Ubotek Opublikowano 4 Maja 2021 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2021 Dostałem do poprawy po lakierniku całe auto. Auto było w całości lakierowane po czym najprawdopodobniej siadła wilgoć na nim (porobiły się kratery). Lakiernik wytarł jakimś grubym papierem (mysle ze 1200-1500) całość by zniwelować ten efekt przecierając w kilku miejscach. Potrzebuje to wypolerować szybko by jakoś wyglądało. Lepiej użyć do tego futra fioletowego Lake Country czy jakiegoś twardego pada? Po 2 wypracowaniach na futrze większość grubych rys po papierze znika. Zastanawiam się czy dobrze, że daje około 6-7 dużych groszkó na pada ?
Ubotek Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Pady Nat używane na rotacji. Co robię nie tak, że te pady się tak szybko rozlatują, nawet gdy są używane na prostych elementach i wydmuchiwane kompresorem co element?
alexander.p Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2021 20 minut temu, Ubotek napisał: Pady Nat używane na rotacji. Co robię nie tak, że te pady się tak szybko rozlatują, nawet gdy są używane na prostych elementach i wydmuchiwane kompresorem co element? Przegrzany pad. Za szybko wydmuchujesz, rozgrzany dostaje strzał i tak się dzieje. Masz jeden pad? Kup trzy i co wypracowanie zmieniają, przed użyciem przedmuchaj
xadamx Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Zbyt duże obroty, zbyt duży nacisk, za długa praca w efekcie czego: 3 godziny temu, alexander.p napisał: Przegrzany pad. Pomijam fakt, że pady NAT-a nie są mistrzami wytrzymałości. Są za to tanie.
GrzechuKR Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2021 A to nie jest czasem slash?
Moderator BiałyGTi Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Moderator Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Masz pady slash. Sa malo trwale max 2-3 elementy ale za to dobrze tna. Ten typ tak ma
7777777 Opublikowano 25 Maja 2022 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2022 Po polerowaniu Sonaxem EX 0406 zmywam resztki pasty Panel Wipem od Gtechniq (spsikuję element i docieram najpierw jedną potem drugą stroną fibry), niestety zostają dziwne smugi i plamki - ścierki czyściutkie, świeżo prane. Przemycie Menzerną Control Cleaner zostawia bardzo ładną powierzchnię zarówno na świeżo polerowanym elemencie jak i usuwa syf po wcześniej użytym Panel Wipe. Czemu tak się dzieje, czyżby Panel Wipe nie lubił się z niektórymi pastami?
alexander.p Opublikowano 25 Maja 2022 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2022 11 minut temu, 7777777 napisał: Po polerowaniu Sonaxem EX 0406 zmywam resztki pasty Panel Wipem od Gtechniq (spsikuję element i docieram najpierw jedną potem drugą stroną fibry), niestety zostają dziwne smugi i plamki - ścierki czyściutkie, świeżo prane. Przemycie Menzerną Control Cleaner zostawia bardzo ładną powierzchnię zarówno na świeżo polerowanym elemencie jak i usuwa syf po wcześniej użytym Panel Wipe. Czemu tak się dzieje, czyżby Panel Wipe nie lubił się z niektórymi pastami? Proponuję najpierw dotrzeć pastę na sucho, następnie na mokro CYżby MCC mocniejszy?! IPA 100%zadziałała by podobnie...
7777777 Opublikowano 25 Maja 2022 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2022 Oczywiście dotarłem najpierw grubszą fibrą, dopiero później odtłuszczałem. Panel Wipe wydaje mi się mocniej wymywać, ale menzerna control cleaner mam wrażenie, że nie wyjaławia tak lakieru i dużo przyjemniej się nią pracuje, ma fajny poślizg, wolniej paruje i nie zostawia smug. Na początku po użyciu Panel Wipa myślałem, że na powierzchni ujawnił się syf po polerowaniu, ale zobaczyłem w latarce pod odpowiednim kątem dziwne smugi i postanowiłem użyć Menzerny, dotarło się bez problemu i zostawiło ładną powierzchnię usuwając syf i dziwne smugi po Panel Wipie.
alexander.p Opublikowano 25 Maja 2022 Zgłoś Opublikowano 25 Maja 2022 Wiesz.. kwestia lakieru Twojego auta. Problem w tym, jak sprawdzić czy dobrze wymyta pasta. 1
rudi0018 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Siema! Który sposób będzie lepszy? Po one stepie pastą 3D AAT 502 kłaść od razu powłokę po wymyciu pasty wipe outem? Czy zrobić korektę i umyć auto szamponem odtłuszczającym następnie osuszyć i odtłuścić jeszcze raz i dopiero powłoka CanCoat?
Marcin1992 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2022 @rudi0018 zależy ile masz czasu na tą pracę. Ale po wymyciu pasty jak nie ma syfu na całym samochodzie itp. to odtluszczaj i kładź powłokę 1
rudi0018 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2022 A jeśli nie chodzi o czas, tylko później o trwałość tej powłoki to która opcja lepsza?
Krzysiek71 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2022 @rudi0018 tego one stępa robileś na hondzie?
D@ViD Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Zgłoś Opublikowano 9 Sierpnia 2022 3 godziny temu, rudi0018 napisał: Siema! Który sposób będzie lepszy? Po one stepie pastą 3D AAT 502 kłaść od razu powłokę po wymyciu pasty wipe outem? Czy zrobić korektę i umyć auto szamponem odtłuszczającym następnie osuszyć i odtłuścić jeszcze raz i dopiero powłoka CanCoat? Są dwie szkoły 1) Ci co myją po korekcie lakieru / one stepie 2) Ci co nie myją One step to nie lot w kosmos Robisz one step. Robisz 1-2 "wymycia" wipe outem. Czekasz dobre 30 min i przystępujesz do aplikacji powłoki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się