Jump to content

Krzysiek71

Użytkownik
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

About Krzysiek71

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Lokalizacja
    Janoy
  • Województwo
    Lubelskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Krzysiek71's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. @nossy Dzięki kolego za sugestie. Czerwonym nie próbowałem więc przy najbliższej okazji spróbuję,ale to pewnie na wiosnę. Nie chcę za bardzo katować lakieru. Teraz posmalcować czymś na zimę i zbierać fundusze na wiosenne odświeżanie.
  2. Witajcie. Zrobiłem dach i pokombinowałem z tym wymywaniem. Otóż najpierw zebrałem resztki pasty tak z grubsza,a potem IPA na fibrę i wymywałem,a na koniec przetarłem suchą fibrą. Jest powiedzmy dobrze. Jednak nie mogę wyczuć czasu pracy z tą pastą. Czy wypracować ją do końca,czy tylko trochę, tak by pozostał tłusty film po niej. I druga rzecz to delikatne hologramy , które widać w latarce i ostrym słońcu. Robiłem na jeden etap żółtym natem jak i najpierw niebieskim,a potem żółtym. Jeden element przejechałem jeszcze czarnym,ale bez widocznych rezultatów. Wiem,że to honda i w dodatku czarna,a ja początkujący,ale może podpowiecie jak go wykończyć.
  3. @ShiningCar tak właśnie podejrzewam,że to jest to tzn.za mało pasty,albo za długi czas pracy maszyną. Do wymywania resztek pasty używam IPY w rozcieńczeniu, którą już wcześniej używałam i nie było problemu jak i SG scan więc tym bardziej uważam,że to nie wina zmywacza,a tylko mojej pracy. Jak pisałem wcześniej został mi do zrobienia dach to poeksperymentuję i oczywiście dam znać jak to wyszło. Ogólnie co do samej pasty to jestem zadowolony i polecam wszystkim niezdecydowanym.
  4. @Gold_Car wymieszałem. Nie było żadnych grudek. Konsystencja pasty była prawidłowa. Przeczytałem cały wątek o tych pastach i wiedziałem,że był przypadek z grudkami.
  5. @CarlosBlack Ok. Dzięki za odpowiedź. Kupię coś innego do wymywania,ale też spróbuję dać więcej pasty na pada,albo mniej przejazdów bo te resztki pasty po polerowaniu naprawdę wyglądają jak zaschnięty wosk. Powierzchnia jest tępa,że ciężko przesunąć fibrę,a powinna być chyba lekko tłusta.
  6. @CarlosBlack A co proponujesz? Jeszcze co do samego wytarcia pasty to dobrze robię,że najpierw na sucho a potem dopiero IPA ?
  7. @powalla Kurde może faktycznie coś z moją techniką polerowania. Został mi jeszcze dach do zrobienia to spróbuję albo więcej pasty albo z długością polerowania pokombinuję. Z samej pasty też jestem zadowolony bo mam jeszcze menzerne 3w1 i 3500 ale te strasznie pylą,a po 3d one praktycznie zero pyłu.
  8. Najpierw na sucho z grubsza,a potem IPA rozcieńczoną,albo SG scan.
  9. W garażu. Wczoraj robiłem jeden bok i na żółtym i niebieskim nacie jak i na one stepowym royalu to samo. Jeśli chodzi i efekt to jak na pierwszy raz jestem zadowolony. Zostały tylko grubasy,ale że to lakier miękki- honda to narazie boję się odważyć jechać np. futrem. Swirle ładnie zeszły,widać w latarce niebieskie ziarno tylko to docieranie. Coś źle robię. Może faktycznie za mało pasty na pada? Może za dużo przejazdów i za wolne?
  10. Witajcie. Mam problem z dotarciem pasty 3D one . Takie wrażenie jak mocno zaschnięty wosk. Robiłem żółtym natem na hamronie 15 i po impregnacji 3-4 groszki, 3 przejazdy. Najpierw rozprowadzenie na 1,5 a potem 4,5. Do zebrania używałem ściereczek z flexipads,gyeona,worki stuffa i tych bardziej puszystych no mamę i zawsze ciężko się zbiera. A może to tak ma być? Chociaż wątpię bo wszyscy piszą,że docieranie bez problemów.
  11. @sparco0 jeszcze raz dzięki za wszystkie podpowiedzi. Wszystkiego dobrego dla Ciebie. Zdrówka.
  12. @sparco0 dzięki serdeczne za szczegółowe wyjaśnienie. Zamawiam pastę i SG scan bo ipę posiadam,czekam na wiosnę i do roboty. Powiedz jeszcze tylko jak impregnowałeś pady? Pastą czy czymś innym?
  13. @sparco0 fajnie ta czarna honda Ci wyszła. Od razu zaczynałeś niebieskim Natem? Czy faktycznie lakier potrzebował jeszcze wykończenia czarnym? Kupuję w takim razie 3d one i do roboty. Jak coś to mam jeszcze citroena C2 też czarny tyle, że tu to trzeba będzie zacząć białym Natem,albo flexipads Pro wool i pewnie miękkim wykończyć.
  14. Ja mam też b92p i dlatego najbardziej obawiam się wykończenia. Najbardziej byłbym zadowolony jakby wyszedł one step.ShiningCar też polecał mi 3D one i nawet zakup flexipads Pro wool,ale to chyba za ostro,chociaż mam go w koszyku. A czego używałeś do wymywania past? Najgorsze to są początki, dlatego tyle wątpliwości..
  15. Kurde tak mi się zdawało,że to ty,ale jeszcze ktoś inny robił czerwone ufo białym Natem i 400 bo żółty NAT i 2500 nie dawały rady. Myślę,że jednak spróbuję 3D one. Chyba,że AAT 502 albo ACA 520. Już sam zgłupiałem. Jak to mówią pierwsza myśl najlepsza,a pierwsza była 3D one. Ktoś w tym wątku robił Accorda i był zadowolony.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.