Moderator BiałyGTi Opublikowano 19 Maja 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2020 @lisek_92 tak jak pisze kolega wyzej musisz użyć mocniejszej pasty badz ta podejsc jeszcze raz albo wiecej
lisek_92 Opublikowano 20 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2020 @Streat chciałem jak najwięcej usunąć ( póki co to jakieś 70-80% zeszło), ale faktycznie menzerna 1100 nie zrobiła dobrej roboty przy tym lakierze. @BiałyGTi spróbuje jeszcze raz dzisiaj z nat-em niebieskim Edit: Dalej efekt końcowy jest słaby, spróbuje sonax cutmax na twardej gąbce
szybson Opublikowano 24 Maja 2020 Zgłoś Opublikowano 24 Maja 2020 @lisek_92 ostatnio robiłem audi a6 z takimi samym lakierem i powiem Ci ze. SONAX CUTMAX i futerko do SS dało radę, ale teraz wiem że najlepiej do takiego wycięcia sprawdziłby się Megs 101.Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Piotr83 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2020 Panowie posiadam polerkę , Krauss S8 , pasty Koch M6 , M3 i P3 do tego dedykowane pady Koch( żółty , fioletowy , zielony). Pacjent to 2 letnia Honda Civic , czerwona i nie jest to metalik. Co mam dokupić do tego zestawu ? Pad z mikrofibry ? Jeszcze bardziej finiszująca pastę ?
D@ViD Opublikowano 1 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2020 @Piotr83 Kolega @Streat ma doświadczenie z takim kolorem i lakierem HONDY Z tego co pamiętam to chyba działał na paście Mazerna 2500
Piotr83 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2020 David która z past kocha odpowiada mazerna2500 ?
Moderator Streat Opublikowano 1 Czerwca 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2020 @Piotr83 tak jak @david2888 pisał ja robiłem swoją hondę co do past to używałem Menzerne 3500 i czerwony/żółty pad lakier bardzo miękki, tutaj masz nowy lakier hondy rally Red jak dobrze pamiętam nazwę, osobiście robiłem porównanie między Koch M3 a menzerna 3500 i lepsze wykończenie zostawia menzena na moim lakierze, możesz zobaczyć na czerwonym padzie i Koch M3 ale lakier hondy jest bardzo miękki
Piotr83 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2020 Dzięki , nie mam czerwonego pada , najtwardszy jaki mam to żółty od Koch. Wysłałem ci prywatna wiadomość To może lepiej zacząć od P3 Ta sama siła cięcia co M3 a lepsze wykończenie ? Czyli do Hondy pada z mikrofibry nie trzeba , ani bardziej agresywnej pasty ?
D@ViD Opublikowano 1 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2020 Godzinę temu, Piotr83 napisał: Dzięki , nie mam czerwonego pada , najtwardszy jaki mam to żółty od Koch. Wysłałem ci prywatna wiadomość To może lepiej zacząć od P3 Ta sama siła cięcia co M3 a lepsze wykończenie ? Czyli do Hondy pada z mikrofibry nie trzeba , ani bardziej agresywnej pasty ? Każdy lakier jest inny ale jak to Honda, pewnie lakier bardzo miękki. Masz Koch P3, to wykonaj nim próbę Pad czerwony, czyli średnio miękki dokup lepiej, bo żółty (polish) może ta kombinacją być za agresywna. Mikrofibra nie potrzebna Piszesz, że masz dedykowane pady KOCH no to weź zrób próbę - najpierw zielony i zobacz co ta kombinacja zrobiła. Jak za słabo, to popraw agresywniejszym np fioletowym
grechut Opublikowano 10 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2020 Panowie, w weekend prawdopodobnie bedę miał na warsztacie Chevroleta Corvette C5. Ktoś robił już podobny wóz? Jaki to ma lakier? Z tego co słyszałem to przednie i tylne błotniki są plastikowe o.O?
Mirabel Opublikowano 4 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2020 Problem z inspekcją lakieru srebrnego, nie widać za bardzo hologramów pod lampą, pod słońcem coś widać ale też nie za wyraźnie...
MMCzysci Opublikowano 4 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2020 Na srebrnym pod słońcem bardzo wyraźnie widać
mlodziak22 Opublikowano 15 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2020 Panowie mam taki problem, mam na lakierze chyba haze, świńskie ogonki jak zwał tak zwał.Cięcie zrobiłem na niebieski nat i Cutmax, pozniej czerwony nat i perfect finish. Maszyna flex xce, lakier ori VW. Za mocna pasta?? Czy zła technika? Ogólnie z usunięciu defektów jestem bardzo zadowolony. Proszę o pomoc. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
D@ViD Opublikowano 15 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2020 @mlodziak22 widać, że słabo wykończone czerwony NAT + Sonax PF widocznie za słaba kombinacja na wykończenie. Spróbuj Zółty Nat
mlodziak22 Opublikowano 15 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2020 @mlodziak22 widać, że słabo wykończone czerwony NAT + Sonax PF widocznie za słaba kombinacja na wykończenie. Spróbuj Zółty Nat Dzięki wielkie spróbuję żółtym i dam znać ;) Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
hashin Opublikowano 15 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2020 Potrzebuję porady, bo narobiłem sobie bałaganu na lakierze. Zacząłem przygodę z polerowaniem ale niestety od złej strony. Z braku wiedzy kupiłem polerkę rotacyjną i futro. Przepolerowałem auto w garażu i wyjechałem. Jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłem stan lakieru w słońcu. Ślad po polerce w postaci wielu drobnych rys uwidocznił mój brak doświadczenia. Czy to co widać na zdjęciach jest do uratowania? Mam zamiar użyć MENZERNA MCP 2500 z żółtym padem NAT oraz MENZERNA SF 3500 z czarnym padem.
Lukaso Opublikowano 15 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2020 @hashin zaatakuj to menzerną 2500 i zobaczysz czy pójdzie, powinno jeśli nie to jakiś cutting trzeba uskutecznić i dopiero menzerna 3500
hashin Opublikowano 15 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2020 @Lukaso dzięki za odpowiedź. Jak nie pójdzie 2500 z żółtym padem to próbować tą samą menzerną ale z niebieskim czy przejść na hcc 1100?
Moderator BiałyGTi Opublikowano 15 Lipca 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2020 Men 2500 i żółty pad powinien załatwić sprawę . Ale ja tu widze ze bardziej rotacja miota toba a nie ty rotacja . Ewidentne kontujesz maszyne i dlatego taki bałagan
hashin Opublikowano 15 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2020 @BiałyGTi racja, robiłem pod lekkim kątem. Jeszcze sporo nauki przede mną
Lukaso Opublikowano 16 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2020 Myślę że 2500 powinna dać radę. Mi wyciągała ładnie po futrze na twardym lakierze
Karlex Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Panowie, wykonuje polerkę i mam spory problem z hologramami. Pacjent to Honda Civic VIII Sedan z 2007 r, lakier czarna perła (kod B92P) bardzo miękki (sticky paint). Działałem na rotacji Masnera K2, żółtej gąbce nat'a i menzernie 2500 i miałem zamiar wykonać one step. Było ciężko bo pasta się rolowała i musiałem często wymywać pada żeby jakoś to zrobić, docieranie też było trudne. Jednak po wypolerowaniu samochodu i wyjeździe z garażu zobaczyłem spore hologramy. Spróbowałem w takim razie usunąć je pastą kocha antihologram m2.01 i czarną gąbka nata bezskutecznie. Pasta się rolowała i nie byłem w stanie jej do końca wypracować. Próbowałem zmniejszać obroty, spryskiwać gąbkę wodą, zmieniać ilość pasty ale tak jak napisałem bez efektów. Poczytałem troche informacji tu na forum z których wynika że najlepiej zabrać się do tego lakieru z maszyna DA. Zaopatrzyłem się w taką maszynę (ADBL Roller D09125-01) oraz pastę sonax np 03-06. Niestety próby z DA zakończyłem również bez efektów. Próbowałem kombinacji z czerwoną gąbką (otrzymanej do zestawu z maszyną) pastą sonax'a lub kocha na biegach 2,3,4 oraz z zwilżaniem pada. Następnie próbowałem usunąć te hologramy menzerna 2500 lub menzerna 3 w 1 na DA i żółtej gąbce (biegi 3,4) niestety także bez efektów. Ma ktoś z was jakiś pomysł co mógłbym jeszcze przetestować albo co mogę robić źle? Wiem że lakier jest niewdzięczny i wymaga sporo cierpliwości oraz doświadczenia (tego mi pewnie brak ).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się