mar79 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2015 to atakuj to najmocniejszą kombinacją jaką posiadasz. Mocniejszy docisk, ale tak co by maszyna nie stawała i co masz na myśli po 4 razach?
Cendra Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Podchodziłem do polerowania maski 4 razy Mikrofibre sprzedawca doradził mi do cleanera (o ile mnie pamięć nie myli) wiec tego nie próbowałem.
powalla Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Cendra, no a jak tam z prędkością maszyny, tzn. na jakiej prędkości pracujesz? Pytam , bo znajomy też sobie kupił tę maszynę DA, zabrał się od rana za polerkę i wieczorem napisał że nie idzie (ryski nie schodzą) i że to już pierniczy i w ogóle ...po krótkim opisie tej "polerki" okazało się że prędkość ustawiał max 2 bo wyżej się bał że spali lakier Na drugi dzień ustawił na 6 i wieczorem już jego C5 kombi lśniło
Cendra Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Mam 6 prędkości i korzystałem z 1-2 do rozsmarowania a potem na 5 i 6.
mar79 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Podchodziłem do polerowania maski 4 razy Mikrofibre sprzedawca doradził mi do cleanera (o ile mnie pamięć nie myli) wiec tego nie próbowałem. proponuje poczytać lekture
Cendra Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Wydawało mi się, że odpowiednio się przygotowałem. Pady są polecone przez sprzedawcę. Bardziej chodzi mi o to czy coś robię źle, czy coś więcej uzyskam z tego co mam...
zegarek Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Użyj pad z mikrofibry z najmocniejszą pastą jaką masz (chyba UC?). Obroty na 6, docisk i wolne przejazdy (5-10cm na sec). Później czerwony NAT z tą pastą na 4 biegu z lekkim dociskiem. Czarny NAT na DA sobie odpuść do polerowania. I co rozumiesz jako "drobne ryski"?
Smirnoff07 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Witam, przymierzam się do pierwszej polerki ale mam jeszcze kilka wątpliwości. Tak więc proszę Was o pomoc Zabieram się za pierwszy element, powierzchnia polerowania to 40cm X 40cm i robię na całości elementu np. polerowanie, potem przechodzę na kolejny element i jak już skończę całe auto to dopiero zmieniam pad i pastę i robię finisz? Na pad przykładowo żółty 3M 150mm nakładam 3 krople po 1cm Menzerna 2500, a na mniejszy (80mm) tylko 2? i poleruję max 20x20cm? Auto myję przed finiszem czy już przed cleanerem?
Cendra Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Użyj pad z mikrofibry z najmocniejszą pastą jaką masz (chyba UC?). Obroty na 6, docisk i wolne przejazdy (5-10cm na sec). Później czerwony NAT z tą pastą na 4 biegu z lekkim dociskiem.Czarny NAT na DA sobie odpuść do polerowania. I co rozumiesz jako "drobne ryski"? Np coś takiego jakby ktoś zdrapal coś z lakieru paznokcie. Robiłem 50:50 i dla mnie zero różnicy.
zegarek Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Wydaje mi się, że piszesz o grubszych rysach, a to wymaga takich przejazdów o jakich pisałem.
Cendra Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Z mikrofibra jest lepiej, większość swirli znika, ryski odrobinę mniej widoczne. Lepsze to niż nic, już wiem że trzeba się doposazyc w kolejne pady i pasty.
Qub@ Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Witam, przymierzam się do pierwszej polerki ale mam jeszcze kilka wątpliwości. Tak więc proszę Was o pomoc Zabieram się za pierwszy element, powierzchnia polerowania to 40cm X 40cm i robię na całości elementu np. polerowanie, potem przechodzę na kolejny element i jak już skończę całe auto to dopiero zmieniam pad i pastę i robię finisz? Na pad przykładowo żółty 3M 150mm nakładam 3 krople po 1cm Menzerna 2500, a na mniejszy (80mm) tylko 2? i poleruję max 20x20cm? Auto myję przed finiszem czy już przed cleanerem? Długa droga przed Tobą, czytaj, ogladaj coś na yt... poświęc troche czasu na forum, bo zadajesz takie pytania, że nawet nie wiadomo co napisac
mar79 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Zgłoś Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Cendra u kolegi Zegarek zakupisz co potrzeba (a potrzeba), a i wiedzą się podzieli. Tylko się nie poddawaj
Moderator Domel Opublikowano 2 Maja 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2015 Chce sie zabrac za te słupki za chwile. Od razu jechac Menzerna 400 czy zacząć mimo wszystko od 2500 ?
Qub@ Opublikowano 2 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2015 Zacznij od 2500, choć i to może nie wystarczyć.
bienek Opublikowano 2 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2015 Jak dla mnie 400 spokojnie da rade bez papierów.. Po co sobie dokładać roboty.
qob Opublikowano 2 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2015 Domel, jeżeli chodzi ci o Menzerne 2500, to zacznij od tego właśnie. Jak nie da rady pojedziesz 400. Jeśli zaś chodzi ci o papier 2500, to chyba aż tak zniszczone te słupki nie są.
Administrator AreK Opublikowano 2 Maja 2015 Administrator Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2015 Focus słupki :-( Broń boże nie szlifuj tego bo się za....meczysz. Podejdź do tematu jak do zwykłego lakieru. Może trochę bardziej wrażliwego. Pamiętaj tylko żeby tego zbytnio nie rozgrzewać.
Moderator Domel Opublikowano 3 Maja 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2015 Jestem wkurzony. Nie wiem co robię źle. Na oko błysk i lustro efekt super - ale pod ledem - masakra - zostaja dziwne mikro "swirle" Robiłem na spokojnie, cierpliwie, dokładnie - Menzerna 400, potem 4000, potem SRP. (Jeden słupek około 45 minut cały cykl) Może za duży przeskok. Może powinienem przejechać od M400 po 2500 potem 3000 i na koniec 4000. Efekt po Menzernie 400 Po Menzernie 4000 i Autoglym SRP
Administrator AreK Opublikowano 4 Maja 2015 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Trochę duży przeskok robisz. 400---> 4000 no i nie wiem w jakim celu SRP? Zrób normalną korektę bez udziwnień.
Moderator Domel Opublikowano 4 Maja 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Thx. Będę walczył znowu
Pajko Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Ja słupki zawszę jadę tak jak normalne panele , wiadomo że pilnuje temperatury ale dobór past taki sam i nigdy mi nie zostają żadne swirle czy holsy
SJake Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Oooo ludzie... kto robi pastami cuttingowymi plastikowe słupki? Pasta typu PF2500 i miękki pad polishingowy (np. żółty 3m). Obroty 900-1200 max - wolne przejazdy z kontrolą temperatury, żaby ich nie potopić. Nie za dużo pasty(tak tylko dla poślizgu) i wychodzi super lustro.
dawid.zu Opublikowano 4 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Zabieram się dzisiaj za odświeżenie lakieru. Mam drobne nie głębokie rysy z którymi myślę ze poradzi sobie Manzerna 2500 na żółtym NAT na DA. Wykończę Kochem. Pytanie czy wymywac Manzerne czy jechac od razu Kocham?
Moderator psemo Opublikowano 4 Maja 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2015 Jak chcesz zobaczyć jak poradziła sobie M 2500 to musisz wymyć IPA. Jeśli nie chcesz psuć sobie humoru to nie wymywaj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się