Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to atakuj to najmocniejszą kombinacją jaką posiadasz. Mocniejszy docisk, ale tak co by maszyna nie stawała i co masz na myśli po 4 razach?

Opublikowano

Podchodziłem do polerowania maski 4 razy :)

Mikrofibre sprzedawca doradził mi do cleanera (o ile mnie pamięć nie myli) wiec tego nie próbowałem.

Opublikowano

Cendra, no a jak tam z prędkością maszyny, tzn. na jakiej prędkości pracujesz? Pytam , bo znajomy też sobie kupił tę maszynę DA, zabrał się od rana za polerkę i wieczorem napisał że nie idzie (ryski nie schodzą) i że to już pierniczy i w ogóle ...po krótkim opisie tej "polerki" okazało się że prędkość ustawiał max 2 :shock: bo wyżej się bał że spali lakier :D

Na drugi dzień ustawił na 6 i wieczorem już jego C5 kombi lśniło :-]

Opublikowano
Podchodziłem do polerowania maski 4 razy :)

Mikrofibre sprzedawca doradził mi do cleanera (o ile mnie pamięć nie myli) wiec tego nie próbowałem.

 

proponuje poczytać lekture :acute:

Opublikowano

Wydawało mi się, że odpowiednio się przygotowałem. Pady są polecone przez sprzedawcę. Bardziej chodzi mi o to czy coś robię źle, czy coś więcej uzyskam z tego co mam...

Opublikowano

Użyj pad z mikrofibry z najmocniejszą pastą jaką masz (chyba UC?). Obroty na 6, docisk i wolne przejazdy (5-10cm na sec). Później czerwony NAT z tą pastą na 4 biegu z lekkim dociskiem.

Czarny NAT na DA sobie odpuść do polerowania.

 

I co rozumiesz jako "drobne ryski"?

Opublikowano

Witam, przymierzam się do pierwszej polerki ale mam jeszcze kilka wątpliwości. Tak więc proszę Was o pomoc :) Zabieram się za pierwszy element, powierzchnia polerowania to 40cm X 40cm i robię na całości elementu np. polerowanie, potem przechodzę na kolejny element i jak już skończę całe auto to dopiero zmieniam pad i pastę i robię finisz?

Na pad przykładowo żółty 3M 150mm nakładam 3 krople po 1cm Menzerna 2500, a na mniejszy (80mm) tylko 2? i poleruję max 20x20cm?

Auto myję przed finiszem czy już przed cleanerem?

Opublikowano
Użyj pad z mikrofibry z najmocniejszą pastą jaką masz (chyba UC?). Obroty na 6, docisk i wolne przejazdy (5-10cm na sec). Później czerwony NAT z tą pastą na 4 biegu z lekkim dociskiem.

Czarny NAT na DA sobie odpuść do polerowania.

 

I co rozumiesz jako "drobne ryski"?

Np coś takiego jakby ktoś zdrapal coś z lakieru paznokcie. Robiłem 50:50 i dla mnie zero różnicy.

Opublikowano

Z mikrofibra jest lepiej, większość swirli znika, ryski odrobinę mniej widoczne. Lepsze to niż nic, już wiem że trzeba się doposazyc w kolejne pady i pasty.

Opublikowano
Witam, przymierzam się do pierwszej polerki ale mam jeszcze kilka wątpliwości. Tak więc proszę Was o pomoc :) Zabieram się za pierwszy element, powierzchnia polerowania to 40cm X 40cm i robię na całości elementu np. polerowanie, potem przechodzę na kolejny element i jak już skończę całe auto to dopiero zmieniam pad i pastę i robię finisz?

Na pad przykładowo żółty 3M 150mm nakładam 3 krople po 1cm Menzerna 2500, a na mniejszy (80mm) tylko 2? i poleruję max 20x20cm?

Auto myję przed finiszem czy już przed cleanerem?

 

 

Długa droga przed Tobą, czytaj, ogladaj coś na yt... poświęc troche czasu na forum, bo zadajesz takie pytania, że nawet nie wiadomo co napisac :shock:

  • Moderator
Opublikowano

Chce sie zabrac za te słupki za chwile.

20150430_153740_zpsfzw6jwgs.jpg

Od razu jechac Menzerna 400 czy zacząć mimo wszystko od 2500 ?

Opublikowano

Domel, jeżeli chodzi ci o Menzerne 2500, to zacznij od tego właśnie. Jak nie da rady pojedziesz 400. Jeśli zaś chodzi ci o papier 2500, to chyba aż tak zniszczone te słupki nie są.

  • Administrator
Opublikowano

Focus słupki :-(

Broń boże nie szlifuj tego bo się za....meczysz. Podejdź do tematu jak do zwykłego lakieru. Może trochę bardziej wrażliwego. Pamiętaj tylko żeby tego zbytnio nie rozgrzewać.

  • Moderator
Opublikowano

Jestem wkurzony. Nie wiem co robię źle.

Na oko błysk i lustro efekt super - ale pod ledem - masakra - zostaja dziwne mikro "swirle"

 

Robiłem na spokojnie, cierpliwie, dokładnie - Menzerna 400, potem 4000, potem SRP. (Jeden słupek około 45 minut cały cykl)

 

Może za duży przeskok. Może powinienem przejechać od M400 po 2500 potem 3000 i na koniec 4000.

 

Efekt po Menzernie 400

 

2015_05_02_15_19_11.jpg

2015_05_02_15_19_13.jpg

 

Po Menzernie 4000 i Autoglym SRP

 

2015_05_02_14_52_01.jpg

 

2015_05_02_16_07_46.jpg

 

2015_05_02_15_00_55.jpg

  • Administrator
Opublikowano

Trochę duży przeskok robisz. 400---> 4000 no i nie wiem w jakim celu SRP?

Zrób normalną korektę bez udziwnień.

Opublikowano

Ja słupki zawszę jadę tak jak normalne panele , wiadomo że pilnuje temperatury ale dobór past taki sam i nigdy mi nie zostają żadne swirle czy holsy

Opublikowano

Oooo ludzie... :wallbash: kto robi pastami cuttingowymi plastikowe słupki? :/:?

 

Pasta typu PF2500 i miękki pad polishingowy (np. żółty 3m). Obroty 900-1200 max - wolne przejazdy z kontrolą temperatury, żaby ich nie potopić. Nie za dużo pasty(tak tylko dla poślizgu) i wychodzi super lustro.

Opublikowano

Zabieram się dzisiaj za odświeżenie lakieru. Mam drobne nie głębokie rysy z którymi myślę ze poradzi sobie Manzerna 2500 na żółtym NAT na DA. Wykończę Kochem. Pytanie czy wymywac Manzerne czy jechac od razu Kocham?

  • Moderator
Opublikowano

Jak chcesz zobaczyć jak poradziła sobie M 2500 to musisz wymyć IPA.

Jeśli nie chcesz psuć sobie humoru to nie wymywaj :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.