kupusso Opublikowano 14 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2014 Wyklejałaś matami wewnętrzna stronę boczka? Wyczytałem, że wyklejamy drzwi, blachę od strony boczka (z jednej strony tylko) i boczek od wewnątrz .
Greg7 Opublikowano 15 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2014 Całą fotorelację oglądałem z zapartym tchem! Wspaniała robota , gratuluję zdolności manualnych , chęci, zaparcia i wytrwałości. To musi być prawdziwa pasja i miłość do Seata Nie dziwię się że mało jeździsz taki autem szkoda wyjeżdżać z garażu
Justyna Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2014 Wyklejałaś matami wewnętrzna stronę boczka? jeszcze nie, ale mam to w planach, bo na razie kasa się skończyła
TomekM Opublikowano 15 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2014 https://www.youtube.com/watch?v=iWeRwl0DuUQ Ciekawe czy widziałaś Pozdrawiam Tomek
Justyna Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Maja 2014 TomekM, widziałam z jednej strony program fajny, a z drugiej beznadziejny, bo są tam usterki, które nigdy by same nie wystąpiły. Pokazuje jednak "fachowców" jakich niestety pełno, dlatego swoje auto serwisuje sama, ewentualnie z moim mechanikiem.
Bugatti Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Witaj Justyno! Przeglądnąłem cały wątek i jestem pełen podziwu twojej pracy ale mam kilka poważnych uwag: Cała owijka została zdjęta, kabelki przemyte i owinięte na nowo taśmą tak jak fabryka Justyno, nie napisałaś dokładnie co oznacza "kabelki przemyte"...ale miej świadomość tego że mycie kabli jest niedopuszczalne...nie ważne że akku jest odłączony...ale zawsze pomiędzy stykami może zostać parę kropel wody które po kilkunastu miesiącach spowodują korozję i chwilowy brak styku. Ponadto pierwsze zdjęcie powyżej: Za drążkiem skrzyni biegów (pod środkową konsolą) znajduje się Airbag sensor - nie wiem czy tam też coś myłaś...ale prosiłbym o zachowanie suchości obok takich elementów przez których (headery) może przedostać się wilgoć do komponentów PCB. Tak samo dotyczy to mycie komory silnika w której są liczne czujniki: - położenia wałka rozrządu, wału korbowego, temp. silnika, moduły ABS i wiele innych.. w których kontakt elektrycznych jest za pomocą headerów i konektorów. Na twoich zdjęciach to wygląda wszystko naprawdę przepięknie ale po kilkunastu miesiącach gdy zawita drobna korozja to może być problem. Podobnie jest na innych zdjęciach gdzie czyścisz wokół kabli biegnących po płycie podłogowej - część z nich jest do napinaczy pirotechnicznych pasów bezpieczeństwa....miej to prosze na uwadze ponieważ nie chcemy aby Ci się coś stało (np. podczas kolizji drogowej)...czego Ci NIE życzę Bardzo doceniam twój nakład pracy ale proszę Cię unikaj kontaktu wody z urządzeniami elektrycznymi (kable, moduły, czujniki, sensory, przekaźniki... itd.). Samochód to nie element który ma być mega czysty. W pierwszej kolejności zawsze konstruktorzy stawiają na safety/performance (nie napisałem tego wszystkiego bo taki mam kaprys ale tym się na codzień zajmuje - praca). Styling ma znaczenie bo od tego liczy się sprzedaż aut....ale to wszystko jest ze sobą powiązane. Pozdrawiam Cię Justyno !
Artih Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Bugatti, chyba mało widziałeś jeśli chodzi o mycie komory silnika. Studia latami myją właśnie w ten sposób i jeszcze NIKT nie napisał, że miał jakąkolwiek nauczkę "że się nie powinno". Dont panic
eratez Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 (headery) headerów safety/performance Styling Żę co Po polsku poproszę W takim razie chyba trzeba samochód przez kałuże przenosić żeby się wilgoć do silnika nie dostała
cebulka Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Przejrzałam fotki na szybko i aż mnie zatkało, jak kobieta potrafi wypucować auto A myślałam, że moje jest czyste Sama lubię jak auto jest wypucowane, ale to co Ty ze swoim zrobiłaś JESTEŚ MOJĄ BOGINIĄ
voley Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Artih, bo może nikt nie miał wypadku. Fajnie, że ktoś odważył się wreszcie napisać coś na ten temat. Wiadomo, że jest drażliwy i nikt z osób mocno angażujących się w to forum nie będzie patrzeć na to z uśmiechem. Jestem jednak przekonany, że takie "rozbieranie" samochodu ma wpływ na działanie jego elementów. Nikt nie robi testów poduszek czy napinaczy po takich operacjach detailingu, więc nie możecie pisać, że to NA PEWNO nie ma wpływu. Zresztą, kolega nie pisał tylko o komorze silnika, ale też o elementach znajdujących się wewnątrz pojazdu, które podczas normalnej eksploatacji są zasłonięte przez plastiki/ tapicerkę.
rendaesl Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Panowie, nie siejcie paniki. Jeśli coś byłoby nie tak to w pierwszej kolejności zapali się kontrolka airbag widoczna zazwyczaj obok obrotomierzy - elektronika jest w takim stopniu zaawansowania, że powiadomi nas jeśli coś byłoby nie tak z sensorami/czujnikami/napinaczami czy Bóg wie czym jeszcze. Jeśli żadna z kontrolek się nie pali/komputer nie wykazuje błędów to jakim cudem poduszki miałby nie zadziałać? Nie jestem mechanikiem ale logicznie myśląc właśnie taki wniosek się nasuwa.
Justyna Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Bugatti, dzięki za informację ale jestem tego świadoma i jeśli chodzi o wszystkie kostki wewnątrz auta to nie były zalewane wodą a jedynie przecierane z kurzu wilgotną szmatką a następnie osuszane kompresorem. Tam gdzie pisałam o przemywaniu kabli wewnątrz to chodziło o wiązki, które kupiłam z innego auta, gdzie cała owijka wokół nich się do niczego nie nadawała, więc ją zdjęłam, usunęłam z kabli klej, osuszyłam i ponownie owinęłam fabryczną owijką Co do mycia silnika zawsze myję go bez używania ciśnienia i staram się omijać główne czujniki, kompa itp. Potem zawsze jest wszystko osuszane kompresorem. Stan techniczny auta też sprawdzany na bieżąco, jak i przed każdą dalszą podróżą
MarrciN Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2014 Nikt nie robi testów poduszek czy napinaczy po takich operacjach detailingu Komputer testuje wszystkie elementy systemu SRS przy każdym przekręceniu kluczyka, jeżeli gdzieś wystąpiłaby przerwa, to na pewno zostałoby to zasygnalizowane odpowiednią kontrolką
Maxior Opublikowano 5 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2014 Witam Praca Justyny jest super co do mycia to każdy mechanik wie ze nowe auta najlepiej i najdłużej pracują jak są suche i pracują w suchym klimacie to właśnie wilgoć i zima i warunki atmosferyczne uszkadzają elektronikę co do mycia to spotkałem się np w c-max fordzie po umyciu wysuszeniu spalił się ECU i czujnik sterowanie kontrolą trakcji .... wiadomo ze klient co jedzie do spa nie jest świadomy skutków sniedzienia styków oraz gubienia masy bo jest zauroczony ze komora silnikowa błyszczy potem czyta sie na forum ze coś siadło i nikt mądry nie wie i wymieniają po-kolei ps i tak Justyna jest moim idolem
Procent Opublikowano 4 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2014 chciałbym żeby mój Tolek był tak "doczyszczony"
Justyna Opublikowano 4 Lipca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2014 chciałbym żeby mój Tolek był tak "doczyszczony" no to nie pozostaje nic innego jak brać się do roboty
colobot Opublikowano 4 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2014 Pani Justyno, po pierwsze ogromne brawa. Jestem na forum dopiero od kilku dni. Przeglądam działy, czytam posty, oglądam testy mówiąc krótko uczę się. I dzisiaj trafiłem na Pani relację. Coś niesamowitego, tyle pracy, chęci... Podziwiam Panią. Ogromny szacunek z mojej skromnej strony. Zrobię z wydruk, oprawię i będę pilnie studiował. To jest doskonały step by step dla każdego, zwłaszcza takiego nowicjusza jak ja. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Justyna Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2014 Witam ostatnio tylko mała zmiana, a dokładnie wymiana kluczyka na scyzoryk i to 3-przyciskowy oraz udało się cyknąć fotkę fajnego przebiegu Pozdrawiam
SZyBA Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2014 Czym został oczyszczony oraz zabezpieczony plastik kluczyka?
BartekB Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2014 SZyBA, haha czuję małą szydere. Justysia nie słuchaj go.
Justyna Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2014 hahaha i tak był posmarowany Gtechniq C6 Matte Dash
SZyBA Opublikowano 22 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2014 Nie tylko ciekawiło mnie czy taki mały detal umknie wprawnemu oku czy zostanie odpowiednio zabezpieczony
LZ Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2014 hahaha i tak był posmarowany Gtechniq C6 Matte Dash To mój Gtechniq jakiś trefny chyba jest Jeszcze nigdy... nie zabarwił mi plastików na różowo
KWAN Opublikowano 26 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2014 Można wiedzieć gdzie, jak i ile kosztuje dorobienie takiego kluczyka? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się