Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 17 Lutego 2014 Partner forum Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2014 spons, bardziej końcowe dotarcie, na które po prostu mamy mniej czasu ze względu na szybki czas wiązania jak w przypadku Gyeon Prime, C1, CQuartZ UK : (SiO2 50%).
spons Opublikowano 18 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2014 CAR CRAZY, czas pierwszego wiązania powłoki jest nie wiele zależny od zawartości substancji aktywnych. Szybkość wiązania można płynnie modyfikować w zależności od potrzeb. Temat jest trochę śliski bo w ekstremalnych przypadkach powłoka może wiązać bardzo długo (lub wcale) albo wiązać tak szybko że będziemy mieć problemy z jej dotarciem nawet zaraz po nałożeniu. Oczywiście cały późniejszy proces pełnego zkrystalizowania i osiągnięcia przez powłokę ostatecznych parametrów jak najbardziej zależy od jej "tłustości" - czyli obfitości substancji aktywnych oraz tego co z nich na lakierze zostanie. W łatwość aplikacji i końcowego docierania powłoki moża ingerować poprzez odpowiednią modyfikację samych substancji aktywnych i ich sposobu wiązania (łatwości) do powierzchni. Sam nośnik powłoki i jego ilość również może mieć spore znaczenie.
SJake Opublikowano 19 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2014 COSMIC zawiera jednak ponad 50% SiO2, więc jednak pod tym względem nie ustępuje znacznie konkurencji. Oprócz tego w składzie jest tlenek tytanu (nie więcej jak 25%) i Carnauba (nie więcej jak 10%). Docieranie Cosmica przypomina pracę hmmm... z super selantami, dobrymi woskami. Pod tym względem jest to produkt bardzo user friendly. Evo, Bienek, Cosmic w sam w sobie się nie skrystalizuje. To jest dwuetapowa powłoka i aktywtorem jest w niej Primer. Bez tego nie posiedzi za długo. Kropka Cosmic'a pozostawiona do wyschnięcia zamienia się w twardy pył, proszek.
bienek Opublikowano 19 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2014 SJake, dzięki za garść pomocnych informacji Właśnie ta aplikacja to jest niezaprzeczalna zaleta tej powłoki. Będzie się trzeba zainteresować tym produktem.
roomioo Opublikowano 20 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2014 Nie wiem który producent był pierwszy, czy Liquid Elements czy Polishangel, ale widać Niemcom spodobał się sposób aplikacji maszynowej. Dla mnie to jest przełom i poziom wyżej jeśli chodzi o łatwość i dokładność aplikacji powłok. 3 warstwy Base1 na ML'a w 2 osoby 1h20min
Stefan-16 Opublikowano 22 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2014 Panowie i Panie, macał ktoś już Modeste?? Cena trochę zaporowa
Administrator AreK Opublikowano 22 Lutego 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2014 Od forumowego guru wiem ,że szału nie ma ale sam nie macałem.
Administrator Evo Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2014 Cena trochę zaporowa Upadli na głowę z ceną, gdyby nie fakt że Modeste promuje znana osoba, to już dawno podzielili by los 22PLE. No i taka kwestia - znajdźcie gdziekolwiek w necie jakiekolwiek raporty,wrażenia etc. na temat trwałości tych powłok....
Administrator AreK Opublikowano 22 Lutego 2014 Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2014 Guru sam skomentował temat i na tym pozostańmy.
SzaKal Opublikowano 22 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2014 Ale podobno łatwość aplikacji nr. 1
Administrator Evo Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2014 Przy cenie 750 zł/butelka/auto to ten produkt powinien się sam nakładać
SzaKal Opublikowano 22 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2014 Evo, Oj nie przesadzaj z tą ceną
sebba75 Opublikowano 22 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2014 Cena trochę zaporowa Upadli na głowę z ceną, gdyby nie fakt że Modeste promuje znana osoba, to już dawno podzielili by los 22PLE. No i taka kwestia - znajdźcie gdziekolwiek w necie jakiekolwiek raporty,wrażenia etc. na temat trwałości tych powłok.... Faktycznie cena dość wysoka za opakowania 30ml, miałem nic jeszcze nie pisać ale jak jest temat podepnę się , zamówiona opłacona powinna być niebawem w moich rekach czyli Modesta BC 05 zamówiłem to z czystej ciekawości jak to działa za takie pieniążki , na moich autach raczej spektakularnego testu nie będzie ale jeśli jest chętny/chętna najlepiej z ciemnym lakierem i używa auta nie tylko od Niedzieli chętnie zaproszę do Nas do Lodzi w celu wspólnej aplikacji i wspólnego monitorowania drogiej Modesty
MatthewG Opublikowano 23 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2014 A co się stało z 22PLE? Ta powłoka swego czasu była reklamowana przez PolischedBliss.
ShineON Opublikowano 25 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2014 Przy cenie 750 zł/butelka/auto to ten produkt powinien się sam nakładać W zestawie dostajesz małego Datona... do aplikacji
PisKooR Opublikowano 1 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2014 jeśli jest chętny/chętna najlepiej z ciemnym lakierem i używa autaniee tylko od Niedzieli chętnie zaproszę do Nas do Lodzi w celu wspólnej aplikacji i wspólnego monitorowania drogiej Modesty Chętny się znalazł... Czarny Outback z martwym Cquartz polozonym w stycznu ub. roku. Miesięczny przebieg około 2000km. Choć w połowie marca szykuje się przelot 3500 w tydzień.. Jakby co to na prv.
kamilgt Opublikowano 16 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2014 Minęło już trochę czasu odkąd Echelon Zen xero jest u nas na rynku. Czy ktoś może coś o nim powiedzieć z doświadczenia? Jak inne właściwości poza kropelkowaniem ? Ktoś się orientuje jaka jest cena aplikacji na kompakta bez korekty?
malypb Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2014 Dzisiaj miałem okazję przekonać się jak działa PolishAngel Cosmic z punktu widzenia ochrony przed rysami/zadrapaniami. Wjechałem w duże, twarde krzaki całą lewą stroną auta przy prędkości ok. 40 km/h - nie miałem wyboru: albo dzwon albo krzaki. Jakiś pacan zjechał na mój pas. Zdjęcie to 50:50 przed myciem i po myciu poprawionym porzadnym wytarciem z uzyciem Meguiar's Last Touch. Trochę drobnych rysek zostało, tak więc i tak czeka mnie lekka polerka tego boku i reaplikacja Cosmic, ale myślę, że gdybym nie miał tej powłoki to sktutki byłyby dużo gorsze.
kamilgt Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2014 malypb, jak właściwości hydrofobowe i brudzenie się samochodu?
malypb Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2014 jak właściwości hydrofobowe i brudzenie się samochodu? Auto trochę się brudzi, ale nie przesadnie. Na pewno nie więcej/gorzej niż z np. Reload. Sporo mniej niż np. z Jetseal 109. Innego porównania na tym samochodzie nie mam. Niestety dość mocno przyciąga kurz, ale tu też nie wiem czy co innego działało by lepiej - pogoda ostatnio jest mocno kurzliwa - sucho, ciepło. Muszę przy nastepnym myciu zrobic jakiś dod. test. Położę na Cosmic PNS i Reload pół na pół. Zachowanie wody na brudnym i mocno zakurzonym samochodzie (Cosmic na jeden miesiąc i od aplikacji był tylko raz lekko spłukany na bezdotyku, przejechałem przez ten czas z 1500km - cos koło tego): (lepiej oglądać w HD)
kamilgt Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2014 malypb, gdybyś mógł to popsikaj wodą po czystej furze (ale nie chwile po myciu), będę wdzięczny
MatthewG Opublikowano 17 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2014 To zachowanie wody trochę słabo wygląda, ciekaw jestem jak będzie na czystym.
XGrzesX Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2014 Planuje położenie powłoki Gyeon Mohs+. Gdzie w Warszawie polecacie to wykonać ? Na razie znalazłem dwie firmy z Warszawy: Car Spa oraz DetailerWorkShop.pl. Co dziwne Czas wykonania tej usługi w tych firmach bardzo różni się od sibie. W Car Spa to 1-2 dni a w DetailerWorkShop.pl to 4-5 dni. Będę wdzięczny za opinie o tych firmach w kwestii położenia powłoki Gyeon Mohs+.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się