kepa416 Opublikowano 5 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Nie warto iść w Runflat? Czy nie warto kupić kolo zapasowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vujek Opublikowano 5 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 Nie warto runflat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 5 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2023 @Saczi, odnosiłem się do trwałości Vredesteinów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
analyzator Opublikowano 6 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Jakieś realne doświadczenie CONTI sport contacty 7 vs Goodyear eagle F1 6? Sport contacty na fokusie mają już ostatni sezon i albo zmienię auto albo opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 9 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 W dniu 4.05.2023 o 09:05, Saczi napisał(a): Co polecicie w miejsce Continental Premium Contact 5? Rozmiar 205/55 R16. 5'ki są diabelnie głośne; szumią, ale są trwałe. Wstępnie myślałem o 7'kach Continentala ale wymianę o sezon (max 10 tys km) odłożyłem. "Gumiarz" proponował mi Vredestein UltraC. Indeksy głośności mają niższe o 2 dBa, czyli mogą być zauważalnie cichsze. Nie wiem co wybrać. Jestem skołowany ilością dostępnych opon ... Continental z myślą o dużych przebiegach wypuścił niedawno UltraContact - myślę, że warto je rozważyć, ja dojeżdżam w tym sezonie Pirelli Cinturato P7 i to będą moje kolejne opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vujek Opublikowano 9 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2023 CONTI od zawsze należy do opon głośnych. Co do tych nowych to bym się wstrzymał zanim coś się o nich konkretnego pojawi. To produkt skierowany do zamożnych klientów którzy najczęściej mają auta luksusowe z dobrym wyciszeniem więc im hałas nie doskwiera. Poza tym jednym parametrem i ceną są super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 10 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 W dniu 9.05.2023 o 14:29, Vujek napisał(a): CONTI od zawsze należy do opon głośnych. Co do tych nowych to bym się wstrzymał zanim coś się o nich konkretnego pojawi. To produkt skierowany do zamożnych klientów którzy najczęściej mają auta luksusowe z dobrym wyciszeniem więc im hałas nie doskwiera. Poza tym jednym parametrem i ceną są super. Dlatego pozostawiam ten sezon do ich testowania przez innych klientów i jeżeli ich wysoka odporność na ścieranie przy zadowalających parametrach jezdnych się potwierdzi, to je kupię. W rozmiarze 205/55 R16 nie widzę sensu dziadowania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vujek Opublikowano 10 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 Popieram. Jeśli auto przyspiesza poniżej 10sec do setki nie powinno się dziadować i stosować pożądane opony. Do wolniejszych bryk czy do jazdy wokół komina można lekko przyoszczedzić z naciskiem na lekko. Rozważ Bridgestone T005 i Dunlop SP Sport Bluresponse. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 10 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 Pierwsze km za mną, kleją srogo z AsC off trudno mi zerwać trakcje . Oczywiście jak każda S mam legendarne Quattro z torsenem. Jutro sprawdzimy jak to wygląda jak załączymy elektroniczna szperę 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi1509 Opublikowano 10 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 21 minut temu, Crasher napisał(a): Oczywiście jak każda S mam legendarne Quattro z torsenem. Niestety nie każda S jest na Torsenie, patrz S3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 10 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 5 minut temu, adi1509 napisał(a): Niestety nie każda S jest na Torsenie, patrz S3. Tak wiem o tym, nawet taka mam jedna po opieką jednak wydaje mi się ze te z roczników jak moja 2012-2016 w większości miały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaszek96 Opublikowano 11 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2023 Żadne S3 nie miało torsena. Od początku był haldex i tak zostało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 12 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 @Adaszek96 ich strata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keza Opublikowano 10 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2023 Hej, Używa ktoś tych zimówek Vredestein Wintrac PRO i mógłby się wypowiedzieć? Mogą być też również propozycje w tych pieniądzach. Rozmiar opon, które będę kupował to 225/50/17. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vujek Opublikowano 11 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2023 Godne polecenia. Nie ustępują czołówce. Na bank warte swojej ceny. Następna bardzo rozsądna propozycja to Kleber Krisalp HP3. Najcichsze i ze ścisłej czołówki. Biorąc pod uwagę jakość do ceny to obecnie najlepsze produkty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelus Opublikowano 11 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2023 Czy ktoś ma doświadczenia z Kleber Quadraxer 3? Dokładnie szukam 225/55 R17 XL dla 2 tonowego auta niezbyt szybkiego. W góry raczej nie jeżdże, ale fajnie jakby dawały radę w śniegu. Dalej rozważam vredesteiny i goodyeary, ewentualnie zostanę przy 2 kompletach. Czy conti premium 6 są w miarę odporne na ścieranie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vujek Opublikowano 12 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2023 Rozważ jeszcze Nokian seasonproof. Zajeżdżam drugi komplet i poza Goodyer G3 nie widzę dla nich konkurencji. Co ważne są pozbawione wad jak niektóre inne z tej marki. W zimę nie ustępują dobrym zimowką a Klebery w tej materii są dość daleko w tyle. Osobiście jeżdżę tylko na całorocznych od paru lat i nie zmienię już nigdy na sezonowe, chyba że coś pokombinują "ekolodzy". Co do CONTI premium contact to świetne opony ale jak większość z tej marki skierowane do aut wyższej półki. W niższej klasie są dość głośne i oblatują też dość szybko. Z letnich rozważył bym Bridgestone T005, Goodyear UP2 lub Uniroyal Rainsport5 tańsze a nie gorsze. Dla zamożnych polecam świetne pod każdym względem Michelin Primacy 4+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelus Opublikowano 12 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2023 Miałem Primacy 4 w poprzednim aucie, świetne opony ale po 2 latach zaczęły delikatnie parcieć plus szybko bieżnik leciał. Uniroyale też nie polecą szybko w 2 tonowym aucie? Birdgestone z kolei nie za głośne? Warto brać pod uwagę Vredesteiny Ultrac lub Klebery Dynaxer? Jeżeli chodzi o wielosezon to nokian w tej samej cenie co goodyeary ale nokiany parametrowo niby cichsze. Mam drugi komplet alufelg i dlatego jeszcze bije się z myślami nad 2 kompletami, w przeciwnym razie bym dawno kupił wielosezon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander.p Opublikowano 12 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2023 Polecam vredestein ultra.satin. bardzo fajna guma. Wcześniej miałem uniroyal rain. Szybko znikały, pływające. Do lekkich aut. Jak producent i nazwa skazuje Rain i tak było. Hankook mega głośneZużywam i upałami wiele gumek, także... ten tego ;)Wysłane z mojego SM-A326B przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelus Opublikowano 12 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2023 Z hankookami mam obecnie duży problem, po leżakowaniu sezonu zimowego cały czas założone na alu zaczęły mocno ściągać, jedyna ich zaleta to że się nie ścierają, ale i tak pójdą w śmietnik pomimo 7mm. Ultra Satin słabo dostępne w tym rozmiarze, a i różnica w cenie 150 zł na oponie względem zwykłych Ultra. Obecnie Klebery 469 zł, Vredestein Ultrac 508 zł, Satin o ile dobrze pamiętam 640, Goodyeary EG2 630 zł Ale za 680 już są Vector 4sezon i chyba do tej wersji najbardziej się skłaniam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vujek Opublikowano 13 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2023 Całoroczne Vector G3 jak najbardziej. Vredesteiny Ultraki są trochę głośne. Nie rozumiem czemu nie bierzesz pod uwagę Nokian całorocznego to świetna trwała opona o naj głębszym bieżniku z wymienionych, bezkonkurencyjna zimą i nie jest głośna. Słychać ją tylko w ostrzejszych zakrętach. Cena z najlepszą relacją do jakości. To nr 1 na tą chwilę bo Goodyear nie jest tak trwały że względu na głębokość bieżnika i cena dość wysoka. Polecam kupić XL bo na lato są znacznie lepsze. Nie kładą się tak w upale, lepiej się prowadzą w zakrętach i odporność na uszkodzenia ze względu na dodatkowe 4 płótno. Poprzednie miałem zwykłe a teraz na takim samym aucie mam Nokiany XL i nie spodziewałem się takiej różnicy. Co do Uniroyal Rainsport5 to już nie pływają tak jak wcześniejsze modele tylko zdążają się problemy z jakością.Jak się dobrze trafi to warte swojej ceny Z letnich osobiście bym wybrał Bridgestone Turanza T005. Mój osobisty ranking cena/jakość: Wielosezon Nokian seasonproof Lato Bridgestone Turanza 6 Zima Kleber Krisalp HP3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtszudi Opublikowano 13 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2023 kleber najlepiej cena/jakosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelus Opublikowano 13 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2023 Nokian ma ta sama cenę co Goodyear vector 4seasons, bardziej jednak zaufanie mam do Goodyear z wiadomych chyba względów. Xl musze kupic tak czy inaczej, tak wymagała fabryka. @gtszudimowisz o dynaxerach także? Bo opinie są o nich skrajne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar Opublikowano 13 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2023 @Vujek a miałeś doświadczenie z Continental wielosezonowe? Zdecydowałem się na nie i o ile do 140km/h są zaje... trzymają na mokrym, suchym, w zakrętach, to powyżej 160km/h staja się głośne, a powyżej 180km/h to naprawdę głośno. A gdzie tu sprawdzić do ilu auto dociągnie Auto pokroju dużego, więc płynie ładnie na autostradzie, na szczęście mandaty dosyć wysokie więc staram się jeździć "w zakresie przystępnej głośności opon" 2 godziny temu, Vujek napisał(a): Mój osobisty ranking cena/jakość: Wielosezon Nokian seasonproof Lato Bridgestone Turanza T005 Zima Kleber Krisalp HP3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepa416 Opublikowano 13 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2023 Hej. Szukam powoli zimówek do f10. Budżet raczej nie ogarniczny, potrzebne dokładnie 225/55r17 97H bez Runflat. Podoba mi się Continental TS850P nie miałem nigdy tej marki a opinie miał ok w ur. testach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się