Viento Opublikowano 29 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 @W1Michal czy bzdura totalna? Być może. Każdy ma jakąś swoją teorię. Obejrzyj od 2:22, widać doskonale. To tylko przykład, natomiast takich opon jest znacznie więcej. Nie twierdzę, że mam monopol na jedyną słuszną rację. Ale 2 mm bieżnika znikają na ogół po pierwszym sezonie normalnego użytkowania. W tym wypadku po dwóch sezonach opona IMO nadaje się na śmietnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 29 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 7 godzin temu, clavikord napisał: Pytanie z innej beczki. Nabyłem te oponki ale z oznaczeniem XL - były tańsze od zwykłych oraz wg etykiety EU miały mniejsze opory toczenia (co wg mnie jest paradoksem, opona XL powinna mieć chyba większe opory?) Ktoś potrafiłby określić wady/zalety opon XL na samochodzie osobowym, które nie będzie zbytnio przeciążane wagowo. W internetach piszą, że lepiej się sprawują podczas dynamicznej jazdy. Nie, nie jest paradoksem. opory toczenia zalezą od ugięcia ścianki opony im opona bardziej się ugina tym opory większe. Opony o oznaczeniu XL wzmacniane mają mocniejsze ścianki i mniej się uginają dlatego opory mniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 29 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 1 godzinę temu, Viento napisał: @W1Michal czy bzdura totalna? Być może. Każdy ma jakąś swoją teorię. Obejrzyj od 2:22, widać doskonale. To tylko przykład, natomiast takich opon jest znacznie więcej. Nie twierdzę, że mam monopol na jedyną słuszną rację. Ale 2 mm bieżnika znikają na ogół po pierwszym sezonie normalnego użytkowania. W tym wypadku po dwóch sezonach opona IMO nadaje się na śmietnik. No pisałeś że takie płytkie naciecia to są w oponach premium a pokazujesz Falkena która raczej topowa nie jest. Te lamele są raczej specjalnie takie a nie inne inaczej by opona się uginała jak diabli klocki bieżnika by pracowały zbyt mocno i przy hamowaniu bylaby masakra. Michelin podobno opracował Alpin 6 która ma do końca lamele, było brać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepa416 Opublikowano 30 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 Panowie takie zimowki średniej klasy do auta miejskiego 205/55r16. Kleber, Kormoran czy Dębica? Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Hankook Winter Icept RS2 zerknij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 8 godzin temu, kepa416 napisał: Panowie takie zimowki średniej klasy do auta miejskiego 205/55r16. Kleber, Kormoran czy Dębica? Najpopularniejszy rozmiar świata. W tym temacie zostało napisane już WSZYSTKO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paperson Opublikowano 31 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 W dniu 4.10.2018 o 09:01, Pływak napisał: (...) a co do 16 to Kleber Krisalp HP3 lub wspomniana Dębica HP2 @kepa416 wystarczy sięgnąć delikatnie wstecz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepa416 Opublikowano 1 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 A to nie jest tak że one schodzą w oczach bo dobrze kleja? Miałem podobnie z Dunlopami spoko ale czuć że opona miekka ale trzyma bo Pirelli p7 to przy 520 Nm piszczaly ciągle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 1 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 37 minut temu, kepa416 napisał: A to nie jest tak że one schodzą w oczach bo dobrze kleja? Miałem podobnie z Dunlopami spoko ale czuć że opona miekka ale trzyma bo Pirelli p7 to przy 520 Nm piszczaly ciągle. Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Nie wiem czy "dobrze kleją" bo to auto ma 125km więc nie jest to żaden demon prędkości. Poza tym 80-90% to autostrady więc żadnych krętych dróg na granicy przyczepności nie było. Są tak niemiłosiernie głośne że mam ich dość. Prawko mam od 13 lat i to najgorsze opony na jakich jeździłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 1 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 zaraz założysz zimówki :) a na lato kup nowe i już :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 1 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 Godzinę temu, W1Michal napisał: zaraz założysz zimówki a na lato kup nowe i już Na zimówkach jeżdżę już od zeszłego tygodnia. Nie myślisz chyba że założyłbym ten szmelc zjechany do ograniczników z powrotem na auto ? Oczywiście że kupię nowe. Szukam tylko info które opony są mega ciche a przy tym wystarczająco przyczepne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 @Fredi88 gdybym nie musiał odwołać wyjazdu do Słowenii w przyszłym tygodniu, umówiliśmy się w Austrii przy autostradzie i przejechałbyś się na moich Dunlopach SP Sport Maxxx RT3 - jak dla mnie są kapitalne, ciche i oby równie trwałe jak poprzednie RT2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1419 Opublikowano 1 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 7 minut temu, vangsta napisał: @Fredi88 gdybym nie musiał odwołać wyjazdu do Słowenii w przyszłym tygodniu, umówiliśmy się w Austrii przy autostradzie i przejechałbyś się na moich Dunlopach SP Sport Maxxx RT3 - jak dla mnie są kapitalne, ciche i oby równie trwałe jak poprzednie RT2. Jest model rt3? Czy coś pomyliłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 1 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 6 minut temu, vangsta napisał: @Fredi88 gdybym nie musiał odwołać wyjazdu do Słowenii w przyszłym tygodniu, umówiliśmy się w Austrii przy autostradzie i przejechałbyś się na moich Dunlopach SP Sport Maxxx RT3 - jak dla mnie są kapitalne, ciche i oby równie trwałe jak poprzednie RT2. Teść założył do rapida ostatnio hankooki tylko nie wiem który model dokładnie. W każdym razie jest cicho. Na poprzednich conti było głośniej ale też miał je już gdzieś dohamowane lub wyząbkowane bo było charakterystyczne huczenie. I tak myślę właśnie o hankookach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 1 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 jak hankook to S1 Evo 2. Albo Michelin Pilot Sport 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 @Tomek1419 możliwe sprawdzę w poniedziałek na fakturze albo na aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gardor Opublikowano 2 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 Potrzebowałem kupić nie za drogie zimówki i wybrałem KLEBER KRISALP HP3 205/55 R16 zobaczymy jak będą się spisywać. Letnie mam Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 235/45 18R jestem z nich zadowolony. Jeszcze mnie nie zawiodły a biją na głowę poprzednie Bridgestone potenza. Ale nie przywiązuje się bardzo do marki opon(jeszcze). Więc chyba następnym razem kupię chyba pilot sport 4 żeby mieć porównanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 2 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 21 godzin temu, Fredi88 napisał: Teść założył do rapida ostatnio hankooki tylko nie wiem który model dokładnie. W każdym razie jest cicho. Na poprzednich conti było głośniej ale też miał je już gdzieś dohamowane lub wyząbkowane bo było charakterystyczne huczenie. I tak myślę właśnie o hankookach. Conti miał Eco czy Premium? Ja bym rozważył ContiPremiumContact 6, Michelin Primacy 3 i Pirelli Cinturato P7. Wszystkie ciche i wolno schodzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander.p Opublikowano 2 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2018 z premedytacją kupię xl dla żonki i jej kraweżników ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz04 Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 W dniu 1.11.2018 o 21:56, Fredi88 napisał: Teść założył do rapida ostatnio hankooki tylko nie wiem który model dokładnie. W każdym razie jest cicho. Na poprzednich conti było głośniej ale też miał je już gdzieś dohamowane lub wyząbkowane bo było charakterystyczne huczenie. I tak myślę właśnie o hankookach. Ventus Prime 3 nie polecam...na mokrym masakra, zero trakcji przy ruszaniu a auto tylko 200nm.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 ile lat mają te ventusy ? świeże czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander.p Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 rozmiar. ciśnienie. auto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
attur Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 też mam vp 3 natomiast 270nm i świetny patent na ruszanie na mokrym - wystarczy nie wciskać gazu w podłogę;) natomiast przyznaję że cinturato p7 które kupiłem do poprzedniego auta były lepsze chyba pod każdym kątemWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 też nie kumam jak przy 200 nm może nie być trakcji .....chyba trzeba startować z butem w podłodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 59 minut temu, attur napisał: natomiast przyznaję że cinturato p7 które kupiłem do poprzedniego auta były lepsze chyba pod każdym kątem A widzisz, w tym wątku te opony są spalone, czego zupełnie nie rozumiem. Chyba dlatego, że ludzie wkładali je do 300-konnej ośki i oczekiwali trakcji jak na Pilot Sportach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się