Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@david2888 z tym sparwdzeniem miałem oznaczyć autora problemu 😋 a widzę już ze ciebie oznaczylem, tak więc@xadamx  sprawdź jak możesz pada tak jak opisałem. 

Opublikowano

@andrew-mks rozumiem to tak   że zwyczajnie puścił klej od strony wewnętrznej czyli otworu centrujacego?  Czy włosie wypada?  Napisz mi nw priva to przejdziemy i pogadamy albo na fb napisz do mnie Marcin Serba profil napewno znajdziesz Google wskaże. 

Opublikowano
Godzinę temu, alexander.p napisał:

apropo czerwonego NAT, nie był kiedyś otwarto komórkowy?

nie, zarówno standard sprzed kilku lat, jak i nowsze czerwone slash są zamknietokomórkowe,

ogólnie bardzo fajne do finishu

 

53 minuty temu, andrew-mks napisał:

@boT odczepia się od rzepu - podczas pracy na wyższych obrotach na wyobleniu gdzie na chwilę traci kontakt cała powierzchnią 

a jakiej firmy masz talerz?

jakość rzepu w BP też ma znaczenie

 

druga sprawa to należy pamiętać żeby w pełni rozpędzonej maszyny nie ściągać z samochodu, wyłączać jak jeszcze styka się z samochodem

Opublikowano

@ghost talerz do kraussa db5800s z zestawu - BP ma dobry rzep - inne pady np royala i honeya nigdy nie spadły. Nie ściagam nigdy rozpędzonej na maks maszyny - zazwyczaj wykańczam przejazd na wolnych obrotach 2-3 bieg. Po prostu nawet patrząc na włosie mocujące z pada widać ,że jest rzadsze i krótsze niż na padach innych firm.

  • Administrator
Opublikowano
3 godziny temu, Streat napisał:

ja osobiscie pracowałem na padach ADBL, Royal pads, APP, Rupes, Nat czy nawet na RRC i jak dla mnie nawet to hejtowane rrc robi całkiem dobre pady 😄 W swojej hondzie uzyłem pomaranczowego pada RRC i paste 4000 od menzerny i wyszedł piękny one step 🙂 jak na moje to pokazany pad wyzej z Nata został przegrżany plus nadmiar pasty sam na początku tak robił ze za duzo pasty plus zbyt długa praca i tak sie działo z padami

Dziękuję za tą wypowiedź. Utwierdziłeś mnie tylko w moim przekonaniu 😉

  • Super 1
Opublikowano
50 minut temu, ghost napisał:

nie, zarówno standard sprzed kilku lat, jak i nowsze czerwone slash są zamknietokomórkowe,

ogólnie bardzo fajne do finishu

wczoraj testowałem kilka opcji na niebieskim UNI Skody

 m.in. czerwony NAT +NP 03-06 - piękny OneStep!, natomiast zółty NAT haze się pokazał. Czerwonego często używam do one step na bardziej miękkich lakierach oraz do finishu 🙂 

Opublikowano
3 godziny temu, Streat napisał:

ja osobiscie pracowałem na padach ADBL, Royal pads, APP, Rupes, Nat czy nawet na RRC i jak dla mnie nawet to hejtowane rrc robi całkiem dobre pady 😄 W swojej hondzie uzyłem pomaranczowego pada RRC i paste 4000 od menzerny i wyszedł piękny one step 🙂 jak na moje to pokazany pad wyzej z Nata został przegrżany plus nadmiar pasty sam na początku tak robił ze za duzo pasty plus zbyt długa praca i tak sie działo z padami

Może i się przegrzał. Nie pomyślałem o tym aby po tym wszystkim go sprawdzić. Tak mnie wkurzył że wywaliłem go, a przez rękawice ciepła tak szybko nie wyczujesz. Na pewno nie pracował długo, a już na pewno o wiele krócej od ADBL-a. Na pewno też nie został zabity pastą, bo po prostu nie miał po czym (tak jak wspomniałem wcześniej).  A tak nawiasem mówiąc, czy czasem gąbka zamknięto komórkowa z natury nie wchłania tak pasty? Jeżeli dobrze rozumiem to w takim razie nie wyobrażam sobie jakie ilości pasty należałoby walić aby j przemoczyć.

Być może nie umiem postępować z produktami tej firmy.  Być może ta akurat okazała się jakaś felerna. Użyłem ją po raz pierwszy. Nie wiem. Generalnie ja nie jestem z nich zadowolony. Wolę pracować na ADBL-u, który wybacza dużo więcej. Nie udało mi się jeszcze żadnej zniszczyć a czasem naprawdę byłem zmuszony dać im popalić.

  • Administrator
Opublikowano
6 godzin temu, ghost napisał:

A jak go się połączy np Sonax EX to komfort spada jeszcze bardziej.

Mógłbyś to uzasadnić? 

1 godzinę temu, xadamx napisał:

Być może nie umiem postępować z produktami tej firmy.  Być może ta akurat okazała się jakaś felerna. Użyłem ją po raz pierwszy. Nie wiem. Generalnie ja nie jestem z nich zadowolony.

Po jednym padzie to wiesz co można. Nie oceniaj tak produktów bo to jest kompletnie bez sensu.

Opublikowano

@xadamx  adbl z tego co pamiętam to na rotacje ma zamknięte komórki w czterech kolorach, a hard cuting otwarty natomiast  na DualAction  wszytskie otwarte. 

 

 

 

@andrew-mks

 

 

Opublikowano
7 minut temu, AreK napisał:

Mógłbyś to uzasadnić? 

EX jest dedykowany do DA. PF na rotację.

Ale EX szybciej zapychał mi pada na DA niż PF i gorzej mi się go czyściło z EX.

Dlatego jak już wolę pracować na PF.

 

Opublikowano
14 godzin temu, boT napisał:

@xadamx  adbl z tego co pamiętam to na rotacje ma zamknięte komórki w czterech kolorach, a hard cuting otwarty natomiast  na DualAction  wszytskie otwarte. 

Hmmm. Wczoraj specjalnie sprawdziłem. Opór podczas dmuchania znaczny. Zresztą taki sam jak w przypadku NAT-a. A NAT jest zamknięty.

PS. Wczoraj ADBL-em zrobiłem spokojnie 3 elementy (drzwi przednie, tylne, tylny błotnik). Bez problemu wytrzymał. Oczywiście czyszczony po każdym wypracowaniu pasty.

Opublikowano

Czytam, czytam i jakoś nie mogę uwierzyć w to, że pady Nat się Wam rozklejają, że nie tną itd. Przerobilem naprawdę sporo padów różnych firm, tym bardziej że mam manię kupowania nowości, aczkolwiek pady Nata sa u mnie od początku i można powiedzieć, że są nie do zajechania 😉 Wczoraj miałem okazję zrobić jednoetapowe odświeżenie lakieru w BMW e60 za pomocą dwóch padów, które na koniec pracy dosłownie wyglądały jak nowe, a lekko nie miały, niebawem pojawi sie relacja nad tym autem. Odpowiednie czyszczenie padów i naprawdę one mogą wytrzymać dużo! 😎 

IMG_20191116_231939.jpg

Opublikowano
W dniu 4.03.2019 o 07:32, BiałyGTi napisał:

1 kup sobie sredniego nata(zolty) badz royals pads pomaranczowy one step

2 według mnie 3 to min zeby zrobic komfortowo auto i nie czekajac az gabka ostygnie. Zmiana gabki co element

3 czarny nat karbonowy sie nada 

4 Po takim one stepie tylko odtluscic lakier i kladz czy wosk czy powloke

5 kup sobie flexipads tricolor i recznie przelec szybe a jak chcesz maszyna to twardy pad  

hej, odnośnie tej szyby przedniej, mam rollera 9mm, w jaki sposób ją polerować i jaki pad konkretnie proponujesz + jaki cleaner, nie chce zrobić bałaganu, 

mam mercedesa w203 czarny metalik, zrobię jednoetapową korektę ex04-06 +Royal Pads pomaranczowy, potem cleanerem pasuje przejechać też proszę o podanie jaki pad+cleaner 

widzę że masz sporą wiedzę to pytam 😄

Opublikowano

Cleaner po one step? A po co? 😉 a co do szyby, jeśli masz możliwość to użyj glass polish od auto glym albo sg i twardego pada. Rollerem 9 szybie szkody nie zrobisz 😉

Opublikowano
12 minut temu, Streat napisał:

@Szurszur1 04-06 i pomaranczowy pad na mercedesie? Nie za słaba kombinacja na one stepa?

nigdy wcześniej nie robiłem polerki. Kupuję rollera 9mm. To w takim razie co byś proponował na one stepa z sonaxem ex04-06 ?

Opublikowano
31 minut temu, Streat napisał:

@Szurszur1 04-06 i pomaranczowy pad na mercedesie? Nie za słaba kombinacja na one stepa?

EX04-06 + żółty średni NAT + DA 9mm na mercedesie to nawet żadnych swirli sensownie nie ruszył na mercedesie, co najwyżej lekko nabłyszczył 😄

 

1 godzinę temu, Szurszur1 napisał:

mam rollera 9mm

Coś nie możesz się zdecydować czy masz czy kupujesz

18 minut temu, Szurszur1 napisał:

Kupuję rollera 9mm.

Olej 9mm, na mercedesie z oryginalnym lakierem jest niemal bezużyteczny jako jedyne narzędzie, bierz 15mm. 

Opublikowano
2 godziny temu, ghost napisał:

 

Olej 9mm, na mercedesie z oryginalnym lakierem jest niemal bezużyteczny jako jedyne narzędzie, bierz 15mm. 

serio nie da rady rollerem 9 wypolerować w203 2005r czarny metalik ? no nie, załamka za dużo 15stka kosztuje

  • Moderator
Opublikowano

@Szurszur1 

2 godziny temu, ghost napisał:

Olej 9mm, na mercedesie z oryginalnym lakierem jest niemal bezużyteczny jako jedyne narzędzie, bierz 15mm. 

zależy co chce uzyskać bo tak naprawde 9mm do one stepa moze wystarczyć, do wycięcia wiekszych rys bedzie za słąby ale nie kazdy chce zrobić 3 etapy 🙂 

Sam roller 9mm jest ok jeżeli nie zalezy Ci na 3 etapach do tego kupiłbym twarde pady typu biały/niebieski żółtego tez mozesz kupić bo nie wiadomo czym masz oryginalny lakier czy nie wiec tez sie moze przydać plus do tego kupiłbym własnie 03-06 albo PROFI Easy, bardzo fajna pasta na one step do twardych lakierów 😉 

Opublikowano
5 minut temu, Streat napisał:

@Szurszur1 

zależy co chce uzyskać bo tak naprawde 9mm do one stepa moze wystarczyć, do wycięcia wiekszych rys bedzie za słąby ale nie kazdy chce zrobić 3 etapy 🙂 

Sam roller 9mm jest ok jeżeli nie zalezy Ci na 3 etapach do tego kupiłbym twarde pady typu biały/niebieski żółtego tez mozesz kupić bo nie wiadomo czym masz oryginalny lakier czy nie wiec tez sie moze przydać plus do tego kupiłbym własnie 03-06 albo PROFI Easy, bardzo fajna pasta na one step do twardych lakierów 😉 

miałem robioną dwuetapową korektę w tamtym roku pod wosk, ale tydzień temu jak byłem robić folie na reflektory, majster dziwił się, bo wg niego jak na dwa etapy to jest już zbyt porysowany. Myję na 2 wiadra ale mniejsza z tym..

Chcę odświeżać lakier one stepem i też maszynowo rozprowadzać cleaner pod ew. powłokę. Ale jak to ma wcale nie ruszyć to idk..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.