Skocz do zawartości

Jakie Gąbki / Pady wybrać ?


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Na moje tylko ten stozkowy ksztalt je odroznia od normalnych padow DA. Dopiero pady nat swap to niby jakies mieknace podczas pracy ... na one step jakis?  😜 Tyle ze to na autko potrzeba bylo z 5 lub nawet na kazdy element po jednej , no chyba ze szybko twardnieja i mozna co drugi element juz nia dzialac jak nowa? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.06.2018 o 14:01, powalla napisał:

Na moje tylko ten stozkowy ksztalt je odroznia od normalnych padow DA. Dopiero pady nat swap to niby jakies mieknace podczas pracy ... na one step jakis?  😜 Tyle ze to na autko potrzeba bylo z 5 lub nawet na kazdy element po jednej , no chyba ze szybko twardnieja i mozna co drugi element juz nia dzialac jak nowa? 

Podłącze się do pytania. Jak pracować tą gąbką? Na każdy element nowa? Jakoś nie umiem tym pracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupiłem jej , bo sobie tak myślę ... lecę maskę , dzielę ją na 6 części  i teraz  mam 6 padów kupić , czy np. kupuję tyko 2 sztuki i po zrobieniu części nr2 maski pierwszy pad już będzie znów "twardy" i mogę pierwszym padem robić część 3? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Podpowie ktoś co zrobiłem, źle że pad mi się rozwalił w 2 dni. Jednego dnia robiłem dach tym padem i go wyprałem. Następnie robiłem kolejnego dnia maskę innego pojazdu i go umyłem tylko. Dziś przed polerka 2 błotnikow i zderzaka go zainpregnowalem i ruszyłem do zabawy. Gdy kończyłem 3 element to się rozlecial. Powinienem go częściej impregnowac? Nie przekraczałem 5 biegu na maszynie adbl roller 9mm. Docisk był raczej średni. Ile razy impregnowac pad przed każdym elementem? I czym go czyścić i jak często jak nie mam dostępu do sprężarki? Zawsze pierzecie pady po pracy czy wystarczy je umyć? 

IMG_20180726_210223.jpg

IMG_20180726_210237.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Michal90x napisał:

Jednego dnia robiłem dach tym padem i go wyprałem. Następnie robiłem kolejnego dnia maskę innego pojazdu i go umyłem tylko.

 

Plus doszła do tego temperatura z bp maszyny i poszło. Pad musi wyschnąć nawet kilka dni, potwierdzają się słowa Pawła Nowickiego jak i kolegów z forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Padem przeleciałem dwie lampy i wrzuciłem do namoczenia na ok2h (nie miałem czasu na wrzucenie do pralki) a potem pranie z BJ.  Czarny pad spta 80mm. Pad zakupiony w zeszłym roku i dopiero teraz użyty pierwszy raz. Czy to moja wina czy pad jest marnej jakości? Da się to naprawić czy kosz?

IMG_20180802_111645.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Panowie do cięcia lepsza będzie wełna z flexipads czy np. mikrofibra na twardej piance z DM? - ewentualnie co innego byście polecili do wycięcia głębokich rys (bez matowienia oczywiście)

Dostałem informacje, że podobno pady od NAT i DM niczym się nie różnią - to prawda?

Co powiecie o Flexipads Microfibre Finishing, ktoś używał i podzieli się opinią czy jest sens to kupować?

Jest różnica w efekcie finishu między gąbką zwykłą a waflem?

Co będzie najlepsze na One-Step, Menzerna 3in1?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
3 godziny temu, Slobek napisał:

Jest różnica w efekcie finishu między gąbką zwykłą a waflem

Od 27:02 - częściowo masz odpowiedź na Twoje pytanie.

 

3 godziny temu, Slobek napisał:

Co będzie najlepsze na One-Step, Menzerna 3in1?

To nie jest typowa pasta one step-owa, a bardziej AIO (chociaż ostatnio granica w nazewnictwie bardzo się zaciera). Typowa pasta one step to pasta, którą jednocześnie usuniesz nawet średnie rysy, wygładzisz te grubsze i pozostawisz bardzo dobre wykończenie, nie wymagające wykonywania finiszu - np. Scholl S20 Black. W przypadku pasty one step, efekt zależy m.in. od właściwego doboru pada do danej pasty i rodzaju lakieru. W Menzernie 3in1 jest jeszcze mieszanka wosków, co kwalifikuje ten produkt do grupy AIO

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich,

chciałbym przeprowadzić korektę lakieru w Oplu Astrze J z 2011 roku. Maszyna, którą posiadam to Adbl Roller. Pytanie do was, jakich padów potrzebuję by wykonać korektę na tym lakierze? Z tego co wiem Ople posiadają raczej miękkie lakiery ale jakie pady dobrać by efekt był zadawalający?

Z góry dziękuję za pomoc 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki zestaw padów do rotacji i past polecacie na opla signum? Lakier czarny, zajechany, obecnie to z czarnego zrobił się szary. Pełno rys i swirlii od mycia szczotą. I ogólnie po ile sztuk danych padów kupić na tego typu auto? Może cięcie zacząć mikrofibrą albo futrem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, makaba napisał:

Jaki zestaw padów do rotacji i past polecacie na opla signum? Lakier czarny, zajechany, obecnie to z czarnego zrobił się szary. Pełno rys i swirlii od mycia szczotą. I ogólnie po ile sztuk danych padów kupić na tego typu auto? Może cięcie zacząć mikrofibrą albo futrem?

kup sobie zestaw flexipadow
Bialy do ciecia 2 sztuki
Pomaranoczowy 1 sztuka
Zolty 1 sztuka i bedzie okej
Pasty wedlug uznianai menzerna fg 400/2500/3500.  Koch h8/antiholo. Sonax cutmax, ex04-06
Jak troche ogarnaisz temat to moze by zalatwila tez car pro clear cut na pomaranczowej gabce i potem wykonczyc.
Ja osobiscie pewnie scial bym bialym flexi na h8 i wykonczyl menzerna 3500 ew. sonax ex04-06

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.10.2018 o 18:33, paperson napisał:

@srookers jakie masz wymagania dotyczące korekty? Jakie masz/planujesz kupić pasty? Jaki jest stan lakieru? Najlepiej wrzuć kilka zdjęć.

Chciałbym pozbyć się hologramów oraz drobnych rysek, ogólnie lakier raczej jest w dobrym stanie, jednak posiada też w kilku miejscach większe zarysowania/zmatowienia, nie jestem specjalistą ale raczej da się wyciągnąć prawie 100% Jutro rano zrobię zdjęcia i sami ocenicie o ile mogę Was o to prosić 🙂

Posiadam pasty: SSR-1 i SSR-2 próbowałem walczyć ręcznie ale efekt był mizerny, dlatego postanowiłem kupić swoją pierwszą maszynę a dokładniej Adbl Roller`a. Do past, które posiadam chciałem dokupić Menzerne 400. Czy taki zestaw będzie odpowiedni?

W dniu 20.10.2018 o 18:58, SylPio napisał:

Sam mam obecnie astre j. Jaki lakier ? Stan lakieru ? Wrzuć fotkę.

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
 

Lakier "Karbongrau", ciężko coś uchwycić na zdjęciach ponieważ na lakierze leży jeszcze fusso coat a on w miarę dobrze maskuje drobne ryski i hologramy. Ogólnie lakier jest w dobrym stanie, posiada zarysowania, które starałem się uchwycić na zdjęciach. 

 

20181021_142606.jpg

20181021_142738.jpg

20181021_142816.jpg

20181021_142249.jpg

Ktoś coś doradzi? 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Chcę kupić ze 3 pady one-step'owe. Zastanawiam się nad pomarańczowym Royal Pads, żółtym Super Shine i pomarańczowym ADBL.

Do tej pory nie maiłem padów one-step i bawiłem się padami NAT'a - białym, żółtym, czerwonym.

Ktoś coś podpowie ? Pady pod DA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.