dario3103 Opublikowano 9 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2015 Panowie jesli mowa o gabkach...to chcial bym zapytac o gabki Flex. Ze wzgledu na to ze nie mialem innej mozliwosci to zmuszony bylem kupic gabki Flex.Biala/Niebieska/Czarna.Ale cieniutko bylo cos z usuwaniem rys.Maszyne mam Festool RO 150 FEQ.Jechalem bialym na max. na 2 biegu (balem sie szybciej zeby laku nie przykopcic) i duzo poschodzilo ale pare pozostalo.Sa te gabki dobre do polerki albo sobie powinienem inne sprawic.Pasty mam Menzerna 500/1000/2500/4000/PP....co najlepiej dobrac do tych past ? Mam jeszcze niebieska gabke 3M falista mega miekka wydaje sie byc calkiem ok...
dawid.zu Opublikowano 9 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2015 Nie ma dostępnej białej gąbki NAT w rozmiarze 80mm ale jest niebieska w tym rozmiarze czy będzie ona równie twarda jak biała czy raczej nie??
xxManiekxx Opublikowano 10 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2015 Jest twarda ale.jest to otwarto komórkowa. Mi się lepiej białymi pracuje
dario3103 Opublikowano 14 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2015 Witam, Od paru dni zastanawiam sie jakie talerze i pady do nich dokupic.Mam 180mm na rotacji i 150mm na DA.Ale przydalo by sie cos mniejszego do detali.I teraz nie wiem .Widzialem najmniejszy talerz 50mm potem wiadomo 70/75/125. Ale ktory wybrac?Chce zapobiec poprostu zakupienia wszystkich a potem beda lezec nieuzywane.Mogl by ktos cos doradzic.Najczesciej widze, ze polecane zestawy zyczynaja sie od 75mm czyli co jest on wystarczajacy i nie warto pakowac sie w 50mm ? To bylo o rotacje ptanie.A teraz zapytam bo nigdzie nie znalazlem....czy jak mam DA Festool 150 to moge w niej rowniez zalozyc mniejsze talerze?Np. 125mm albo jeszcze mniej?Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
dario3103 Opublikowano 16 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2015 I jak panowie nikt nic nie podrzuci......? -- 16 maja 2015, 14:43 -- I jak panowie nikt nic nie podrzuci......?
cannonn Opublikowano 16 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2015 Jak masz 150 na DA, to dokup 80mm na rotację i tyle. Tylko pamiętaj od razu o odpowiednio mniejszym talerzu.
BARONEK Opublikowano 19 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Maja 2015 Jakie najlepiej pady DO Rupes LHR15 bo te oryginalne szybko padaja??
jarekrk Opublikowano 20 Maja 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Maja 2015 wróć sobie na np. 31 stronę, podobne pytania i dyskusja była.
Przem@S Opublikowano 9 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2015 -- 10 cze 2015, o 16:25 -- Panowie ten sam produkt(PRO-Wool Detailing Velcro Pad) u różnych sprzedawców i różne opisy :1.Futro polerskie z krótkim włosiem 10mm postawionym na sztorc o zwiększonej sile cięcia. 2.Pad polerski na gąbce, wykonany z wełny. Idealnie nadaje się do prac wykończeniowych. Do cięcia czy wykończenia? Bo się już zakręciłem Coś ktoś podpowie? Zakupiłem ten pad i teraz nie wiem czy cos tym wytne na DA
YaHoo Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2015 Panowie kupiłem polerkę Bass BP-5119, oraz dokupiłem BP FLEXIPADS BACKING PLATE 125MM Teraz potrzebuje kupić lepsze pady. Możecie coś polecić? te będę dobre? rozmiar dobry? http://showcarshine.pl/pady-i-bp/2157-l ... ednia.html http://showcarshine.pl/2156-lake-countr ... iekka.html http://showcarshine.pl/2155-lake-countr ... warda.html
hulku Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2015 Na moje oko to jak na pierwsze pady to trochę przy drogowe Ale ja w kieszeni Ci nie siedzę Stałem przed takim samym wyborem jak Ty i kupiłem NAT Flexi i Royal Pads najlepiej pracowało mi się Royalem pod DA tym z dziurką w środku o tymi http://showcarshine.pl/pady-i-bp/2107-r ... 150mm.html
YaHoo Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2015 dzięki za odpowiedź, rozmiar 135mm będzie pasować? BP mam 125mm
Yasiek Opublikowano 11 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2015 Tak. Pad powinien ze względów bezpieczeństwa lekko wystawać za BP
mateuszk Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2015 Witam, posiadam następujące pady: 135mm: 1x Biały Flexi (strasznie twardy kiepsko mi się nim na DA) 1x żółty NAT (najlepiej mi się nim na DA) 2x żółty Flexi 1x czerwony NAT 2x czarny NAT 80mm: 1x Biały Flexi 1x Pomarańczowy Flexi 1x Żółty Flexi 1x Czarny wafel chyba NAT Polerka to DA Krauss ale mam zamiar zamówić drugą do kolekcji Kraussa P7. Jakiego pada dokupić ? Wydaje mi się, że jakiś twardy i może futro oraz średni. Na finish mam wystarczająco. Na początek lakier akrylowy z Golfa IV, w dość dobrym stanie. Polerowałem już go DA ale nie odniosłem sukcesu a jedynie ból i drgawki rąk. Pasty jakie mam zamiar zakupić to Menzerny FG400/PF2500/SF4000 a posiadam jeszcze Meg's UC, Menzerne PP ultra oraz AG SRP. Na początek aby zapoznać się z maszyną planuję potestować tą Menzerną PP ultra na błotniku, którego ruda łyka i będzie i tak do wymiany FG400 - niebieski NAT ? biały flexi ? Futro PF2500 - żółty NAT/Czerwony NAT/ żółty flexi ? SF4000 - Czerwony NAT ? Czy Czarny NAT ale według mnie za miękki na mój lakier
/miodu/ Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2015 SF4000 zamień na kocha antihologram, będzie Ci szybciej szło wykończenie lakieru. Jeśli lakier niemiękki to czerwony pad NAT na DA wykończy powierzchnię. Niebieski NAT w moim odczuciu jest mniej agresywny niż biały flexi,a ten z kolei lubi się grzać w czasie pracy i jego skuteczność maleje. Futro mieć w arsenale wskazane.
mateuszk Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2015 Poleciłbyś jakieś futro ? Który wobec tego wybrać twardy pad ? Jak pisałem białe Flexi już mam w arsenale.
/miodu/ Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2015 Jeśli chcesz lepsze futro to np od Braythttp://www.pielegnowacauto.pl/brayt-futro-polerskie-z-welny-jagniecej-150mm.html Lake Counrty. Z tańszych flexipads też daje radę. Przy twardym lakierze vw jeśli pojedziesz futrem, to potem można podejść niebieskim NAT. Jeśli bez futra to chyba próbowałbym wpierw białym flexi. Przy innych lakierach trzeba próbować kombinacji i znaleźć tą najlepszą.
mateuszk Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2015 Powiedz mi jeszcze jakim padem PF2500 ? Coś co już mam się nada ? O tym tańszym pisałeś http://showcarshine.pl/690-flexipads-fu ... 130mm.html ? Do tego talerza 125mm będzie pasowało ?
/miodu/ Opublikowano 19 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2015 Tak o tym Do IP/ PF te żółte pady co masz będą ok
mateuszk Opublikowano 20 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2015 Cofnąłem się wstecz o ponad 20 stron i wybrałem cos takiego: 1. Lake Country CCS – Żółta Tnąca 135mm 2. Royal Hard Pad Polishing 135mm biały czytałem, że biały to twardy 3. NAT Biała Twarda gąbka polerska 135mm 4. NAT Niebieska twarda gąbka polerska 135mm LC najdroższe, a według tego co wcześniej napisałem wydaje mi się, że wystarczy dokupić 1 tnącą oraz 1 średnią tutaj wezmę żółtego NATa który uważam za produkt . Mam jedynie problem z twardą bo białym flexi okropnie mi się polerowało na DA, nie wiem jak na rotacji. Czym się różni biały NAT od niebieskiego ?
wojciech0015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2015 Witam serdecznie, chciałem odświeżyć swój 8 letni samochód Passat b6 kolor: LC9X. Zakupiłem zestaw do regeneracji lakieru i proszę o pomoc oraz odpowiedzi na kilka pytań. Zestaw: Polerka SKIL 1144 AA Menzerna HCC 1100 Menzerna MCP 2500 Menzerna SF 3500 Menzerna PP ultra Gąbki polerskie na gwint M14: Farecla Biała 150mm Farecla Pomarańczowa 150mm Farecla Czarna 150mm ABW Biały 80mm ABW Pomarańczowy 80mm ABW Czarny 80mm Moje pytania : 1. czy po menzernie SF3500 w celu nałożenia Menzerny PP można umyć i wykorzystać gąbkę czarną Farecla czy lepiej dokupić do wosku jakąś inną gąbkę ? 2. proszę o poradę jak mocno dociskac i jakie obroty stosować na moim zestawie w poszczególnych etapach czyli np: HCC1100 na poczatku 1000 obr docisk mocny, pod koniec 2000 obr docisk lekki, MCP2500 na początku 1000 obr docisk ......itd będę bardzo wdzięczny, oczywiście czytałem poradnik ale z waszego doświadczenia z tymi pastami może macie jakieś lepsze rozwiązania Zacząłęm od błotnika przedniego, z racji tego, że dzisiaj nie miałem wiele czasu nie brudziłem farecli tylko pobawiłem się gąbkami ABW. Efekt jest znakomity aczkolwiek po zakończeniu wyjechałem i zaczął padać deszcz i mam wrażenie, że ten wosk PPu jest kiepski. Chyba,że to przez to iż nie myłem gąbki tylko nałożyłem na czarną po SF3500 odrazu PPu. Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc.
daniel87 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2015 Raczej one step. Scholl s17+...pady najlepiej 135mm i 80, polishing i finishing. Fajnie żeby były w miarę wytrzymałe. Jakich najlepiej szukać
Pimps Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2015 Raczej one step. Scholl s17+...pady najlepiej 135mm i 80, polishing i finishing. Fajnie żeby były w miarę wytrzymałe. Jakich najlepiej szukać LAKE COUNTRY CCS DA - te pady są bardzo fajnie i wytrzymałe
daniel87 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2015 Pimps, dzięki, do najtańszych nie należą docelowo będą pracowały na epl-12
Pimps Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2015 daniel87, nie pisałeś nic o tanich a o wytrzymałych więc podałem te - może ktoś coś innego wytrzymałego poleci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się