SzaKal Opublikowano 20 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2011 Ja bym proponował np. jakąś powłokę krzemieniową.
coyote01 Opublikowano 22 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2011 Potrzebuję wypolerować szybkę licznika. SJacke pisał tutaj: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... 6880#56880 o polerowaniu maszynowym przy pomocy PlastX i Ultrafine, bo CornelOne nie dał sobie rady przy pomocy mleczka Sonax'a. jacekw1 próbował (http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?p=63900&sid=b269f1122641b7556edef20fb84fad82#63900) przy pomocy PB Professional Polish, ale nic dobrego z tego nie wyszło. Pacjent: Nie mam w tym doświadczenia, myślałem o zmatowieniu największych rys (zdjęcie 2, 3, 4, 5, 6 - podłużna rysa, 7 - podłużna) przy pomocy papieru ściernego o gradacji P3000 i późniejszym ręcznym wypolerowaniu całości pastą Menzerna Super Finish SF4000 żółtą gąbką Flexipads 80mm (kombinacja właśnie taka, bo takie rzeczy posiadam). Wydaje mi się, że gąbka 80mm jest za duża żeby to maszynowo robić, a mniejszej nie posiadam. Myślicie, że coś z tego będzie, czy lepiej jakoś inaczej się do tego zabrać?
capricorn Opublikowano 24 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2011 Jeśli materiał szyby to poliwęglan to wg. mnie SF4000 będzie stanowczo za słaby. FG500 + pomarańczowy Fexipad używałem do płyt CD i było w miarę ok. Jeśli chcesz potrenować użyj właśnie płyty CD do testów
coyote01 Opublikowano 24 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2011 Dzięki za radę, potestuję jak działa FG500, IP2000 i SF4000 w połączeniu z białym, pomarańczowym i żółtym flexipadem na płycie CD i jeśli mi coś z tego wyjdzie to spróbuję na szybce licznika.
coyote01 Opublikowano 3 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2011 Potestowałem na płycie CD i stwierdziłem, że ręcznie nie ma szans tego dobrze zrobić. Zabrałem się więc za pracę przy pomocy polerki DAS-6 Pro. Na początku zmatowiłem delikatnie największe rysy papierem o gradacji P3000. Następnie zrobiłem po trzy przejazdy z wykorzystaniem pasty FG500 i IP2000, na koniec dwa przejazdy z wykorzystaniem pasty SF4000. Wszystkie przejazdy robione na najmniejszych obrotach z minimalnym dociskiem (tyle co ciężar polerki) z wykorzystaniem żółtego pada flexipads. Ze względu na mały docisk nie było problemu z nagrzewaniem się plastiku. Największych rys nie udało się usunąć w 100%, ale nie rzucają się już w oczy. Gdybym wykorzystał papiery P2000 -> P2500 -> P3000 pewnie udało by się je całkowicie zlikwidować. Z uzyskanych efektów jestem zadowolony choć początkowo wyglądało to lepiej niż na załączonych zdjęciach. Trochę rys powstało, bo zastanawiałem się czym można by zabezpieczyć tę szybkę, nic mądrego nie przyszło mi do głowy więc stwierdziłem, że zastosuje 4nano Premium Vision i po nałożeniu środka powstała mgiełka której za cholerę nie mogłem spolerować, dopiero płyn do czyszczenia szyb i niezłe tarcie mikrofibrą spowodowało zniknięcie mgiełki, ale chyba przysporzyło kilka rys.
Lukas G Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2011 Juz dawno sie spotkalem z czyms takim, powloka niby obiecujaca, ma chronic i zabezpieczac ponad to trwale laczy sie z plastikiem. Ma ktos jakiekolwiek doswiadczenie z tym produktem? Nawet na zagranicznych forach trudno cokolwiek znalezc a sam specyfik do najtanszych nie nalezy zeby od tak sobie zamowic do testow http://www.youtube.com/watch?v=od0u0_VAKBs i strona producenta
dw4463757 Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2011 Czy uda się spolerować rysy z zegarów za pomocą takiego zestawu? -PB SSR2 (Czy 1 byłaby lepsza jak do plastiku?) -Polishing pad + wkrętarka No i na koniec poprzecierać porządnie mikrofibrą oczywiście. Jeszcze jedno głupie pytanie, bo w polerce niestety jestem jeszcze zielony, czy mając taki talerz do którego przyczepia się papier ścierny, polishing pad też się do tego przyczepi?
faraon3021 Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2011 Czy uda się spolerować rysy z zegarów za pomocą takiego zestawu? -PB SSR2 (Czy 1 byłaby lepsza jak do plastiku?) -Polishing pad + wkrętarka No i na koniec poprzecierać porządnie mikrofibrą oczywiście. Moim zdaniem wketarka daje rade tylko na YT Jeszcze jedno głupie pytanie, bo w polerce niestety jestem jeszcze zielony, czy mając taki talerz do którego przyczepia się papier ścierny, polishing pad też się do tego przyczepi? Na 100%
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 15 Listopada 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 Przy małych powierzchniach wkrętarka albo wiertarka z płynną i dobrze działającą regulacją obrotów i spokojnym palcem na tej regulacji obrotów robi robotę. Polerowałem u Siebie wiertarką elementy drewniane w aucie bo polerką nie było jak podejść i efekt taki jak powinien być. Przy większy elementach nie ma sensu brać się za polerkę wiertarką/wkrętarką.
bucki Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 Ja nie mając jeszcze polerki radziłem sobie wkrętarką akumulatorową i wychodziło cacy
demoniszcze Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2011 a co sądzicie o glinkowaniu plastikowych kloszy lamp?? czy to coś wogóle może dać??
Mazder Opublikowano 1 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2011 Jasne, że coś da. Jak glinkujesz auto, to całe, łącznie z szybami i kloszami lamp.
DjDarecki Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 a co sądzicie o glinkowaniu plastikowych kloszy lamp?? czy to coś wogóle może dać?? nic nie daje jak masz klosze nie ubrudzone asfaltem , smoła itp.
demoniszcze Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 Rozumiem, a zakładając że mam delikatnie porysowane klosze, czy znalazłby się jakiś środek do wypełnienia tych małych rysek coś a la taki "Paint Cleaner" do plastiku?? bo nie są ąż tak zniszczone żeby polerować papierem ściernym...
SJake Opublikowano 3 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2011 Paint Cleaner Cleaner-y to nie wypełniacze. Ja osobiście nie znam środka który wypełnia ryski na reflektorach z poliwęglanu. Spróbyh Duragloss Plastic Polish powinieneś być zadowolony z efektu przy małym nakładzie pracy. W innym przypadku zostaje matowanie papierkiem, pasty finiszowe.
popej Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2011 Witajcie, otóż chciałem się Was poradzić w temacie polerowania reflektorów. Zabrałem się do polerowania lampy w moim aucie, gdyż poprzedni właściciel zaniedbał ją. Oto co zrobiłem: Przeleciałem papierem od 800 do 2500, następnie ręcznie przeleciałem z pastą cos a'la TEMPO. Niestety nie dało rezultatu, więc zakupiłem PB SSR2 i SSR1 oraz dwa pady ABW - Pomarańczowy i czarny. Po mojej polerca lampa owszem, wygląda lepiej niż wyglądała, ale jednak to nie jest pełny błysk. Jest jeszcze jakby troszkę "zachmurzona". Doradźcie, jakich past/padów użyć, żeby wyprowadzić ją. Z góry dzięki. Oto fotki dosyć marne:
bucki Opublikowano 26 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Grudnia 2011 MENZERNA Final Finish FF3000 i miękki pad .
deos Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 Mam takie pytanie, przymatowieniu papierem 500-800... stale skraplacie woda miejsce polerowania reflektora ?
miHoo79 Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 Mam takie pytanie, przymatowieniu papierem 500-800... stale skraplacie woda miejsce polerowania reflektora ? Papierem wodnym zawsze na mokro...
Administrator AreK Opublikowano 29 Lutego 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 deos, wrzucasz papiery do wiadra z czystą wodą , jak poleżą kilka minut to szlifujesz. Podczas szlifowania co jakiś czas polewam wodą element. P500-P800 ? Konieczne jest użycie aż tak agresywnych ziarnistości?
maya Opublikowano 29 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lutego 2012 papierem 1000 idzie zrobić wszystko, po grubszej gradacji życzę powodzenia w wyprowadzeniu tego, zostaną rysy ...
miHoo79 Opublikowano 4 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2012 Nie zostana... cierpliwosc i male przeskoki w gradacji i sie wyprowadzi bezproblemowo
maya Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2012 Nie zostana... cierpliwosc i male przeskoki w gradacji i sie wyprowadzi bezproblemowotylko ile czasu wtedy zejdzie 4 godziny na lampę
greg87 Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 Koledzy, proszę o podpowiedź w sprawie usunięcia rys z lamp. Poniżej fotki rys, da się je jakoś usunąć? Jak tak to czym mogę próbować? [ Komentarz dodany przez: rychu: 15 Marzec 2012, 19:20 ] 15 stron tematu i nie znalazłeś odpowiedzi? A może wcale nie czytałeś? [ Dodano: 15 Marzec 2012, 19:24 ] Czytałem ale nie wszystkie, nie wiem jaki tu jest plastik czy poliwęglan czy jakiś inny?
miHoo79 Opublikowano 15 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2012 Nie zostana... cierpliwosc i male przeskoki w gradacji i sie wyprowadzi bezproblemowotylko ile czasu wtedy zejdzie 4 godziny na lampę Chcesz szybko czy dobrze? Koledzy, proszę o podpowiedź w sprawie usunięcia rys z lamp. Poniżej fotki rys, da się je jakoś usunąć? Jak tak to czym mogę próbować? Obrazek Obrazek [ Komentarz dodany przez: rychu: 15 Marzec 2012, 19:20 ] 15 stron tematu i nie znalazłeś odpowiedzi? A może wcale nie czytałeś? [ Dodano: 15 Marzec 2012, 19:24 ] Czytałem ale nie wszystkie, nie wiem jaki tu jest plastik czy poliwęglan czy jakiś inny? Po co brać się za coś o czym nie ma się pojęcia? a teraz mniej dosadnie: Poliwęglan też jest tworzywem sztucznym, poza tym na lampach jest oznaczenie: Housing: PP, PS itp w zależności od użytego do produkcji tworzywa Lens: analogocznie jak wyżej Potrzebne narzędzia: Maszyna zwana polerką Gabka 75mm(twarda miękka średnia) z adapterem Pasty różnych gradacji, PlastX na koniec też może być jak masz Papiery wodne różnych gradacji Taśma papierowa do oklejenia elementów wokół lampy (zdecydowanie latwiej pracuje sie na aucie niż z wyciągnietą lampą) Browar, fajki, wódka, kawa, koks, dziwki... (niepotrzebne skreślić) Chęci Papieremi wodnymi matujesz, gabkami z pasta polerujesz, plast X też możesz dla przejrzystości, woskiem zabezpieczasz, browara spijasz cieszysz się odnowioną lampą Jak o czymś zapomniałem niech koledzy napiszą... Jest jeszcze opcja - daj komuś bardziej doświadczonemu do zrobienia, zrobi fachowo i będzie miał ciut pieniędzy na rozwój hobby Poniżej masz licznik z mojego starego golfa w 50/50 - też tworzywo, ba nawet przezroczyste jak w lampach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się