Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 3 Stycznia 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2011 art'ek, Wyprzedzę pytanie i od razu odpowiem że powertec nie ma stabilizacji więc jak masz możliwość zamówić z amazon to zawsze taki element jak stabilizacja lekko ułatwi pracę. Czekamy na nowe polerki których cena powinna zejść poniżej 200zł ale niestety także bez stabilizacji
art'ek Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2011 dzieki za odpowiedz jeszcze jedno pytanie czy poradze sobie z polerowaniem ?? mam golfa V 2004 rok dzialalem juz recznie paint renovatorem ale efekt byl kiepski na to srp dlatego pojscie w polerke mech kolor to czarny jakie pady i czym polerowac bo napewno macie wieksze doswiadczenie z lakierami w vw a nie chce duzo kasy wydawac bo to tylko bedzie uzywane do 1 auta wogole nie zarobkowo
malkolm Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2011 tylko nie używaj paint renovatora na maszynie, możesz krzywdę lakierowi zrobić, na początek może być na przykład uc na średniej gąbce i do tego jakiś ścierny cleaner powinien poradzić sobie z wykończeniem ja stosowałem scholla s17 na pomarańczowym schollu i na takim samym DC1 od megsa, super rezultaty
art'ek Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2011 logiczne ze paint renovator tylko recznie ja wlasnie myslalem o czyms z megsa 105 i 205 myslicie ze sobie poradze i nie przepale lakieru??
vanquisz Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2011 Pracowałem na takim golfie, ten lakier dużo wymaga. Co prawda wtedy byłem całkiem zielony, ale to nie zmienia faktu, że jest baardzo twardy. Ręcznie to możesz go umyć i nawoskować
Muti Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2011 Potwierdzam twardość...mam tourana z 2004 i żółty korek i żółta gąbka to go głaszczą,a żeby usunąć rysy to zielony na zielonej gąbce i konkretny docisk,a co do przepalenia lakieru,to nie wiem jak trzeba się starać,żeby to zrobić,ale ponoć możliwe...Przy polerowaniu i mocnym docisku sprawdzam organoleptycznie temperature i ma być ciepłe,ale nie gorące... Mat
aro_77 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2011 art'ek na jesien poswiecilem Ci troche czasu gdy pytales o prace "reczne", przyjedziesz na wiosne to pogadamy o pracy maszynowej, pokaze ci maszyny - zobaczysz roznice w pracy itd bedzie
Marco Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ale to chyba nie jest krótkie pytanie na krotka odpowiedz co? Takie tematy były już poruszane.
Xkem Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2011 Czym czyścicie swoje skórzane kierownice? Ja myślę nad Gliptone GT12 i zabezpieczenie GT11 i tu pytanie czy kierownica nie zrobi się jakoś nadmiernie tłusta po tej odżywce?
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 3 Stycznia 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2011 Xkem, Jak aplikujesz odpowiednią ilość to będzie ok , jak dasz za dużo to przez pewien czas będzie się kleić.
Polit Opublikowano 4 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2011 Witajcie, Potrzebuję odświeżyć samochód mojego ojca. Astra G czarna. Lakier nie myty na automatach, ale niestety szczoty do śniegu itp oraz ciągła eksploatacja zrobiły swoje. Na aucie jest dużo rys w związku z tym czy warto zainwestować w testery? Chodzi o: Skład zestawu: Professional Polish 150ml SSR 1 150ml SSR 2 150ml SSR 3 150ml
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 4 Stycznia 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2011 Kopytko, Jeżeli lakier jest faktycznie mocno zajechany to moim zdaniem bez czegoś mocniejszego typu 3M FC będzie ciężko zacząć , wykończenie to już ssr poradzi sobie.
Polit Opublikowano 4 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2011 Ogólnie zarysowania widać pod światło. Chwilowo chciałbym zastosować korektę ręczną. Rozumiem, że zaczynam od SSR3 - oczywiście wcześniej wyglinkowany.
Tomasz KRK Opublikowano 4 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2011 SSR3 i 2,5 są tylko do użycia z maszyną. Ręcznie można używać SSR2 i SSR1.
Lukas G Opublikowano 4 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2011 Na szybko, czy colli 915 moze byc polozona na chromowane elementy dodtakowo narazone na dzialanie wysokiej temp. jak chocicazby wydech czy dekle silnika. Zastanawiam sie co polozyc na takie chromy zeby latwiej je czyscyc z ew zabrudzen.
Administrator Evo Opublikowano 4 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2011 Można położyć, ale musisz się liczyć z naprawdę niską trwałością takiego rozwiązania z racji temperatury.
Lukas G Opublikowano 4 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2011 Zawsze to lepiej niz nic, chcodzi mi to zeby sie nie okazalo ze taka warstewka wosku sie przypali albo bedzie zmieniala odcien pod wplywem temp, na wszelki wypadek poloze na jakas probke i nagrzeje ja do wiekszej temp. A co do trwalosci to przynajmniej do wiosny gdzie moto bedzie stalo w garazu zawsze nie bedzie sie tak wszystko do niego czepialo a i musze gowna bedzie latwiej czyscic Dzieki EVO
julian Opublikowano 4 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2011 Lukas G, jak chcesz zabezpieczać elementy na które działa wysoka temp. to rzuć okiem na briliant polishes. jest coś takiego jak hot enviroment;)
Lukas G Opublikowano 4 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2011 Lukas G, jak chcesz zabezpieczać elementy na które działa wysoka temp. to rzuć okiem na briliant polishes. jest coś takiego jak hot enviroment;) Znalazlem, ogolnie naczytalem sie dosc duzo opini o tych produktach i wsyzstkie pozytywne. Tyle ze ww produkt ulatwia czyszczenie elementow na ktore dziala wysoka temp typu przebrawienia itp. Na szczescie na motorynce na ktorej pracuje nie ma takowych, nie mniej jednak przyda sie na nastepne ktorym wiecznie odbarwiaja sie kolektory wydechowe Tak wiec dzieki za pomoc. A wracajac do coli 915 zrobilem maly test, wyczyscilem duuzy, chromowany, plasko-oczkowy kluczy (chyba 32) nalozylem coli, dopolerowalem. Nastepnie grzalem ow klucz opalarka ustawiona na 510st C. przez okolo 35min. Po tym zabiegu zadnych brzydkich objawow nie zauwazylem. Nic sie nie odbarwilo, zadnych pecherzykow itp. Gdy klucz wystygl sprawdzilem kropelkowanie, kropelkuje jak po swiezo nalozonym wosku wiec jak dla mnie no.915 test zdal
yukon Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2011 panowie autko przecierać bezpośrednio ipa czy jakoś rozcieńczać?
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 5 Stycznia 2011 Partner forum Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2011 yukon, Rozcieńcz 1:1 z woda destylowaną , lekko wolniej odparowuje więc praca wygodniejsza no i na dłużej starczy
Administrator AreK Opublikowano 5 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2011 Czym najlepiej zmyć stary przepracowany olej z silnika? Będę miał niedługo taka akcję. Walnięta uszczelka i cały motor zasyfiony olejem.
kuflik Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2011 Arekkaz, degreaser i mocne apc.
malkolm Opublikowano 6 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2011 w tesco możesz kupić środek do mycia silnika z autolandu za kilka zł, dość dobrze sobie radzi, ja myłem 30 letni brud na silniku ciągnika i dawało radę
Administrator Evo Opublikowano 6 Stycznia 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2011 Akra K2 również jest bardzo skuteczna.
Rekomendowane odpowiedzi