Marek Opublikowano 9 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2010 co masz w tych buteleczkach zastępczych?? Odpowiem za Maćka w żółtym - Tar&Adhesive do zmywania asfaltu i kleju to jasne - trochę słabszy Boody 02 Finish. Delikatny, usuwa drobne rysy (to na próbę na rdzawe plamki opisane wcześniej) Do Maćka. Napisz jak dałeś sobie radę z wspomnianymi rdzawymi plamkami . Czy masz już ten problem za sobą?
fernando Opublikowano 10 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2010 Wprawdzie minęły już dwa tygodnie od czasu, kiedy dostałem próbkę AG Rubber Cleaner Plus od Marka, ale nie miałem wcześniej czasu, żeby opisać wyniki mojego małego testu-porównania po użyciu tego produktu. Najpierw krótki opis środka: zarówno konsystencja, jak i kolor bardzo przypomina olej słonecznikowy Zapach jest chemiczny, ale niezbyt intensywny, więc nie jest ani nie drażniący, ani jakoś bardzo przyjemny. Teraz opis działania: zgodnie z opisem na etykiecie, środek powinno się nakładać bawełnianą szmatką na oponę. Zresztą już pod nazwą preparatu widnieje napis: "Preparat czyszczący i konserwujący..." Jak widać, jest to typowy AIO, jak wiele innych produktów AG. Nie mówię, że jest to złe, ale spodziewałem się czego innego, skoro w nazwie jest słowo cleaner... No cóż, jednak ja nie przekreśliłem tego produktu na samym początku i postanowiłem dać mu szansę jako cleaner, a więc nie stosować się do instrukcji Dla jasności wytłumaczę: po spłukaniu myjką, nakładałem produkt ta szczotkę i na oponę, czyściłem i spłukiwałem... Efekt był "taki sobie" bród niby schodził, ale fakt, że produkt jest tłusty, utrudniał, żeby nie powiedzieć uniemożliwiał, dokładne jego spłukanie (tak z opon, jak i ze szczotki) Po aplikacji, opony "czyszczone" tym siuwaksem, wyraźnie odpychały wodę. Do porównania wziąłem Megsa Tire Cleaner, który jest znacznie przyjemniejszy w pracy, ale gorzej czyści (opony były bardzo brudne i pomazane takim czymś do opisywania miejsca montażu kół). Na koniec użyłem metod mniej amatorskich i opony w końcu udało się doczyścić Zdaję sobie sprawę, że opis nie jest idealny, a zdjęcia niewiele poprawiają sytuację, ale chętnie odpowiem na pytania i uzupełnię opis zgodnie z Waszymi sugestiami
R0N1N Opublikowano 10 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2010 wziąłem Megsa Tire Cleaner, który jest znacznie przyjemniejszy w pracy, ale gorzej czyści Psikasz piankę na mokrą oponę, zostawiasz na minutę czy dwie, szorujesz szczotką do opon lub przynajmniej pędzelkiem (chociaż wówczas nie bardzo pasuje "szorujesz" ), spłukujesz myjką i masz czystą oponę.
Marek Opublikowano 10 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2010 "Oczyszcza, rozjaśnia i chroni wszystkie wewnętrzne i zewnętrzne gumy i tworzywa sztuczne, w tym opony, profile i wykładzin PCV. Może być również stosowany do czyszczenia i polerowania otworów drzwi, części w komorze silnik i oraz lakier bagażnika bez polerowania" To dosłowne tłumaczenie ze strony AUTOGLYM. A tu opinia Dave KG z DW o tym produkcie. Kilka słów wyjaśnienia. Rubber Cleaner Plus jest nie tylko do opon. Ale na nich daje najbardziej widoczne i długotrwałe efekty. Jeden warunek. Opony używane i brudne muszą być najpierw umyte. RCP nie wyczyści błota. Po osuszeniu aplikujemy najlepiej pędzlem. Natomiast pozostałe elementy bawełną Wystarczy przetrzeć np uszczelki i bawełna czarna w uszczelka odzyskuje kolor. Jest bardziej trwały ob Bumper Care. ( i zdecydowanie tańszy) Na oponach odrzuca wodę minimum 6 tygodni. I jedna rada. Na starszych gumach aplikacja dwukrotna zdecydowanie poprawia wygląd.
strzema Opublikowano 11 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2010 Witam wszystkich po malej przerwie mojej nieobecnosci! Przedstawiam kolejny moj projekt auto detailingowy na VW Scirocco z 2009 roku. Lakier nie wymagal odemnie zbyt wiele pracy poniewaz autko mialo przejechane tylko 16 tys km. Zabiegl glownie mial sie skupic na doprowadzeniu samochodu do stanu jak z salonu (albo lepiej), a potem na zakonczenie zastosowalem na zyczenie klienta specjalny program Auto Glym Life Shine. Oto lista produktow AG, ktore uzyłem do ponizszego projektu: Na zewnatrz: Clean Wheels Powermax 3 Hi tech Water Blade Hi tech Microfibre Towel Hi tech Wheel Brush Intensive Tar Remover Surface Detailing Clay Kit O2B + Soft Pad HD Cleanse Super Resin Polish Fast Glass Bumper Care Instan Tyre Dressing Alloy Wheel Seal Instant Show Shine Bumper Black W srodku: High Foam Interior Shampoo Vinyl Rubber Care Fast Glass Na koniec program Life Shine: A- Mega trwaly Sealant B- Zabezpieczenie dla powierzchni materiałowych i skorzanych C- Zabezpieczenie dla szyb D- Specjalny srodek do spryskiwacza (usuwa film drogowy i zatłuszczenia z przedniej szyby) A oto kilka fotek:
MetalMagnes Opublikowano 15 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2010 Pytanie do Marka, Damiana - kiedy będzie dostępny u nas Autoglym Air-Con Sanitizer. http://www.autoglym.com/enGB/product-pr ... LH&Range=1 Możecie coś napisać o tym produkcie, instrukcję aplikacji/użycia, zastosowanie, działanie, itp. Jaka będzie u nas cena?
Marek Opublikowano 15 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2010 Możecie coś napisać o tym produkcie, instrukcję aplikacji/użycia, zastosowanie, działanie, itp. Jaka będzie u nas cena? Pierwsza partia już czeka na transport. Bardzo optymistycznie pod koniec przyszłego tygodnia. Ale pewnie coś się nie zgra i przyjedzie w kolejnym tygodniu. Cena troszkę wyższa niż w GB (bardzo podrożał transport) ok 70 zł Aplikacja prosta, i dość szybka: uruchamiamy silnik -5 minut praca na wolnych obrotach, w tyk czasie zamykamy okna, ustawiamy klimatyzację na max. chłodzenie wentylator na średni nadmuch i ustawiamy OBIEG WEWNĘTRZNY. Następnie pojemnik z preparatem ustawiamy na podłodze z przodu na miejscu pasażera. Zwalniamy zawór i zamykamy drzwi. Po 10-15 minutach otwieramy i wietrzymy auto. Zwalcza grzyby, pleśnie, bakterie i inne drobnoustroje w przewodach wentylacyjnych a także w tapicerce, dywanikach, wykładzinie itp materiałach. Ważna uwaga Aby efekt był wyraźnie odczuwalny powinno się stosować preparat przynajmniej 2 razy w roku. Jeżeli układ klimatyzacji nie był odgrzybiany albo było to kilka lat temu należy ponowić proces po ok 3 tygodniach.
MetalMagnes Opublikowano 16 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2010 Marek, powiem szczerze, że cena jest delikatnie mówiąć...zaporowa . Jest wiele tego typu preparatów na rynku, nie wnikam czy są gorsze, czy są lepsze w cenach praktycznie do 40 zł. A to jest tylko uzupełnienie konserwacji...wcześniej i tak powinno się wymienić filtr i zastosować ozonowanie a na końcu wspomóc się tego typu preparatem. Zainteresował mnie ten preparat, ponieważ Damian pisał, że będzie ,,zawierał dlugotrwale działajace ,,antybiotyki", które będą eliminować szkodliwe bakterie, drożdźe, pleśń i nieprzyjemny zapach wydobywajacy się z ukladu klimatyzacji", ale ta cena...po prostu odstrasza!
kupusso Opublikowano 16 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2010 zastosować ozonowanie Nie koniecznie trzeba stosowac ozonowanie, to jest jedna z form odgrzybiania klimatyzacji. Można także działać preparatem prosto na źródło smrodków czyli skraplacz.
Marek Opublikowano 16 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2010 Marek, powiem szczerze, że cena jest delikatnie mówiąć...zaporowa Nie wiem jak bronić ten produkt Nawet jeszcze go nie testowałem. Czy ta cena jest wysoka? W firmie która zrobi to samo zapłacimy więcej. Taka formuła daje nam komfort samodzielności. Robimy czyszczenie klimatyzacji w czasie kiedy chcemy. Nie musimy jechać do specjalistycznej firmy. Oszczędzamy czas i jednak pieniądze. Poza tym min. w GB to 12 funtów. ( ebay- 22$). Trzeba sprawdzić jego skuteczność. Jeśli jest ok wtedy cena się sama obroni. Trudno spodziewać, że produkty AUTOGLYM , marka naprawdę górna półka, będą najtańsze na rynku. AUTOGLYM ma swoje własne laboratoria,i nie można porównywać jego produktu z np. CarPlant ,( Ja na własny użytek zrobię taki test. a forum ma upust)
yesfan Opublikowano 20 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2010 Można także działać preparatem prosto na źródło smrodków czyli skraplacz. Tak naprawdę - parownik. Czasem trudno jest się do niego dostać, ale to najlepsza metoda dezynfekcji klimatyzacji.
kupusso Opublikowano 20 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2010 Skraplacz, parownik- nigdy nie mogę zapamietac które jest które, zawsze mi sie myli Najprościej jest się dostać od strony podwozia przez rurkę odprowadzajacą wodę.
meewash Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 Pytanie odnośnie Autoglym SRP: Ponieważ SPR jest cleanerem więc jego pierwsza aplikacja usunie obecnie nałożony NXT 2.0 (tudzież jego resztki), tak? Kiedy polerować SRP? Na opakowaniu jest napisane, że jak wyschnie? Jak to sprawdzić? 'Test palca'? Jaki czas pomiędzy dwoma warstwami SRP? I ile muszę odczekać zanim zaaplikuję na SRP NXT 2.0? Czy w tym wypadku jest w ogóle sens glinkować auto? Ostatni raz robiłem to na początku czerwca przed nałożeniem NXT 2.0 i teraz zastanawiam się czy glinkowanie przed SRP ma sens?
tomay Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 Jak to sprawdzić? 'Test palca'? widać, robi sie biały i pyli aki czas pomiędzy dwoma warstwami SRP? ja czekałem 1 godzinę ale stawiam, że można też dłużej
Marco Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 Ponieważ SPR jest cleanerem więc jego pierwsza aplikacja usunie obecnie nałożony NXT 2.0 (tudzież jego resztki), tak? TakKiedy polerować SRP? Na opakowaniu jest napisane, że jak wyschnie? Jak to sprawdzić? 'Test palca'?SRP wcierasz do zniknięcia,resztki polerujesz fibrąJaki czas pomiędzy dwoma warstwami SRP? I ile muszę odczekać zanim zaaplikuję na SRP NXT 2.0? Wosk można właściwie od razu ale nie zaszkodzi odczekać jakąś godzinkę. Miedzy warstwami to dłużej. Ja bym poczekał z drugą warstwą do następnego dnia. Czy w tym wypadku jest w ogóle sens glinkować auto? Ostatni raz robiłem to na początku czerwcaTrza by sprawdzić w jakim jest stanie. Powiem Ci ze ja tez robiłem jakoś w maju i już się nadaje do glinkowania.
Marek Opublikowano 21 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2010 glinkowanie przed SRP ma sens? Zawsze ma sens, Glinka ściągnie to czego SRP nie jest w stanie. ale jeśli robiłeś glinkę 6 tygodni temu to sprawdź na jakimś kawałku czy coś zbiera i zdecyduj.
tomay Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Czy na UDS można tak jak SRP pracować maszyną? czy lepiej ręcznie? Czy faktycznie jest tak jak pisza na AG, że EGP nie nadaje się na UDS. Może ktoś z Was próbował i nie było tak źle?!
strzema Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Tomay spokojnie mozesz pracowac z UDS maszyną na wysokich predkosciach i miekkim padzie, wtedy to przynosi najlepsze rezultaty. Odradzam stosowanie EGP na UDS, najlepej nalozyc na wierzch HD WAX.
uri90 Opublikowano 6 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2010 chciałem zapytać o produkty do pielegnacji skóry od AG. Myślałem o zakupie AG Leather Cleaner oraz AG Leather Care Balm. Jak je stosować?? jakiej szczotki użyć? i gdzie mogę dostać AG LCB?? bo na allegro nie widzę i w Marka sklepie tez nie widzę?? proszę o odpowiedź pozdr
Marek Opublikowano 6 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2010 LC to żel. Najlepiej zwilżyć bawełniany tampon i wycierać czyszczoną powierzchnię, miejsce w miejsce zaczynając od tylnych siedzeń.(najpierw oparcia potem siedzenia) pow ok 30x30 są odpowiednie. Nie przesadzaj z ilością. środek jest skuteczny i tylko w miejscach szczególnie brudnych trzeba zrobić poprawkę. Po wyschnięciu aplikujemy Balm. Też przez bawełnianą ściereczkę. Na pow 30x30 wystarczy taka ilość wielkości czereśni. Teraz jest dostępny Leather/trim Profesjonalny środek z serii Profesional w poj 1 litr.
wojciechch Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2010 AutoGlym Polska Nareszcie, maja też Profi Range. No i ceny znośne.
uri90 Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2010 Marek, a kiedy bedzie dostepny LCB?? lub Leather/ Trim... w pojemności mniejszej niż 1l?? jest na to szansa? lub co mógłbyś polecić innego do zastosowania po LC?? może coś z serii tych produktów rozlewanych w Polsce?? bo nic nie widzę właśnie oprócz tego Leather/ Trim
Marek Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2010 Łukasz Dostawa w czwartek 23.09 ale daję info na PW
uri90 Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2010 Marek, dzieki za PW spisuje i bede zamawiał chce sie tylko jeszcze dowiedziec jakie wykonczenie zostawia Leather Cream Balm?? jeśli skóra jest matowa to pozaotawi wykonczenie takie jak było przed jego nałożeniem?? chciałbym żeby skóra została odżywiona ale na stała się jakaś śliska i świecąca... jak z tym jest??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się