Skocz do zawartości

Gama kosmetyków Auto Glym


tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo dziekuje Marek za pomoc :) mam jeszcze dodatkowe pytanie patrzylem cene HD Cleanser-nie jest to tani wydatek.Troche i tak juz wydalem na kosmetyki AG (czego w 100% nie zaluje) moze znasz jakis tanszy sposob na usuniecie porzednich aplikacji? czytalem cos o jakies glince? Z gory dzieki.Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 529
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 4 tygodnie później...
ostrakosa, parę postów wyżej pisałem o tym, jak można usunąć poprzednie warstwy wosków.

 

 

 

Wszelkie polerki sciągają wszystkie poprzednie warstwy. Trzeba pamiętać, że nie zawsze polerowanie jest potrzebne. Częściej to proces założony z góry i przemyślany. Nie polecany tylko do ściągania starych wosków.

Glinka jest przygotowaniem pod wosk . Generalnie służy do zdejmowania zanieczyszczeń w postaci przywartych paprochów, pozostałości po odchodach czy pojedynczych plamek asfaltu.

Jedynie Clansery zapewnią pozbycie się starych warstw w100%. Trzeba się z tym pogodzić.

I tu masz dwie drogi : albo w dwóch krokach: SRP + wosk , albo w trzech: Cleanser + SRP (UDP) + wosk.

Wszystko zależy jakie środki posiadasz lub jakie chcesz zastosować:

jeśli masz ciemny lakier i chcecsz położyć Ultra Deep Shine(a na to HD Wax) to powinieneś użyć przed tym HD Cleanser. Jeśli masz lakier jasny to możesz od razu zastosować SRP a potem albo HD WAX albo Extra Gloss.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjcie0096al.th.jpg

 

dzisiaj wykukałem ciekawy zestaw autoglyma

 

ktoś wie jakie są środki w tym zestawie może?

 

i czy to normalna cena?

 

8 buteleczek jak widać wchodzi w skład zestawu (i nie wiem czy jednej nie brakuje bo widać puste miejsce)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to zestaw 10 produktów. Dwa są w kieszeni- to gąbka do mycia auta i ściereczki bawełniane do aplikacji. Cena jest dobra choć super okazją niekoniecznie. Natomiast kupując te produkty oddzielnie wychodzi ze torba jest gratiss.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca. Dokładnie dałeś zdjęcie zestawu 10 części - do smochodu. Ten drugi zestaw - 8 części do motocykli - jest podobny tylko z torby. Reszta to inne produkty. W linku który podajesz opis jest ok tylko zdjęcie jest nieodpowiednie. Przyznaję , że to ja sam pomieszałem. (już poprawione)

 

 

a wiesz jakie produkty dokladnie wchodza w sklad tego?

 

A w zestawie masz:

325ml Super Resin Polish - polerka

500ml Clean Wheels- czyszczenie kół

325ml Paint Renovator-likwidacja rys

Perfect Polishing Cloth - znakomita ściereczka

500ml Bodywork Shampoo Conditioner -szampon z odżywką

325ml Intensive Tar Remover- czyści wszystko

325ml Car Glass Polish - super środek do szyb

500ml Quick Clear Screenwash- wycieraczka,(do spryskiwacza rozcieńczać)

500 ml Instan Tyre Dressing konserwacja opon Jumbo Yellow Sponge- gąbka do mycia karoserii

36 str. przewodnik

 

 

Valet Bag- rewelacyjna torba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin ma rację. Dodam , że jeśli na SRP położysz jakiś wosk obojętnie czy syntetyk czy z przewaga Carnauby to nie zaleca sie kłaść na to kolejnych warstw SRP.

Można natomiast kłaść np 2-3warstwy SRP i na tym poprzestać. Po czasie , gdy zauważymy brak SRP na pewnych segmentach ( czy na całym aucie) aplikujemy ponownie produkt.

Jest większa gwarancja, ze warstwy zwiążą i będą trzymać przez czas jakiś.

Jeśli idzie o częstotliwość to tak często jak to jest potrzebne.Na trwałość warstwy wpływa jazda w deszczu, częstotliwość i jakość mycia oraz używane środki (chemia wstępna, pH szamponu itp) To sprawy oczywiste ale warto o nich wspomnieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgoda.SRP ma właściwośći Cleansera,polerki i wosku. Jeżeli "wypracujesz" go to zbiera stare tlenki, pozostałości wosków i jedncześnie pozostawia warstwe wosku (syntetyk). Przy kładzeniu kolejnej warstwy nie wcierasz go jak pierwaszą. Lekko i po wyschnięciu spolerowujesz.

Poprzednio nie wyraziłem sie dokładnie. Chodziło mi, że kładąc SRP na woski tzw inne trzeba go wypracować. Kładac go na poprzednie warstwy SRP nie trzeba używac go jako cleansera ale jak wosk.

Osobiście kładę UDS (mam czrny lakier), 2xHD Wax i co 2-3 mycia stosuje przy ostatecznym wycieraniu Express Wax. Uzupełnia ubytki wosku (ma w sobie kilka % rozpuszczonej Carnauby) i sprawia, że 6 miesięcy auto wygląda jakby co dopiero miało połozony nowy wosk. Po tym czsie od nowa- HD Cleanser itd. Robię to w zasadzie dwa razy w roku-marzec lub kwiecien i koniec pażdziernika. Czasami dokładam warstwę lub dwie HD Waxa w ciągu lata.

Wspominam tu o UDS ale w powiązaniu z HD Cleanserem (nie kładę nacisku na likwidację rys-UDP nie ma takich właściwości) to otrzymujemy efekt podobny jak samego SRP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgoda.SRP ma właściwośći Cleansera,polerki i wosku. Jeżeli "wypracujesz" go to zbiera stare tlenki, pozostałości wosków i jedncześnie pozostawia warstwe wosku (syntetyk). Przy kładzeniu kolejnej warstwy nie wcierasz go jak pierwaszą. Lekko i po wyschnięciu spolerowujesz.

Poprzednio nie wyraziłem sie dokładnie. Chodziło mi, że kładąc SRP na woski tzw inne trzeba go wypracować. Kładac go na poprzednie warstwy SRP nie trzeba używac go jako cleansera ale jak Wosk.

No w końcu doczekałem się na optymalny przepis nakładania SRP! ;) Dobrze, że czekałem z moim 100 ml opakowaniem! W tym roku rozpocznę sezon od SRP;-)

Marek, jaki odstęp powinien być między 1, a 2 i 3 warstwą. Ile powinno zejść środka przy nakładaniu 1 warstwy jako cleanera, a ile przy 2 i 3 warstwie jako wosku? Auto to Focus II.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MetalMagnes, na pewno Marek cos jeszcze doda. Moge napisac o SRP na podstawie wlasnych doswiadczen. Pierwsza warstwe nakladam dosyc mocno wpracowujac, korzystajac z aplikatora z fibry. Wpracowuje ruchami okreznymi a koncze prostymi. Przy nastepnych 2 warstwach nie uzywam juz tyle sily, raczej staram sie praktycznie bez docisku rozprowadzic rownomiernie srodek przy pomocy aplikatora gabkowego. Jesli chodzi o przerwy to miedzy warstwami staram sie robic 15-30 minutowy odpoczynek. Po ostatniej warstwie, przed LSP 2h i jesli mam tylko taka mozliwosc to stawiam auto na sloncu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro o SRP mowa, jak najlepiej go maszynowo nakładać zeby uzyskac najlepszy efekt wykonczenia ??

na finishu czy na czyms mocniejszym ?? ;-)) i na jakich obrotach najlepiej pracowac ;-)

 

zawsze nakładałem go recznie, i byłem bardzo zadowolony, ale czas sprobowac maszynowo ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SRP jest spoko, latwo sie naklada natomiast trzeba pilnowac sie ilosci i na tyle wpracowywac produkt by nie zostalo sporo do wycierania bo moze pylic. Ale nie jest to jakis specjalny problem, po prostu trzeba uwazac na ilosc tak jak w przypadku kazdego produktu. Z reszta nawet spora ilosc przyschnietego srodka nie jest jakos specjalnie oporna przy wycieraniu. Za to trzeba uwazac na plastiki bo SRP ciezko z nich sie usuwa. Zapomnialem dodac, ze nakladam na cale auto i dopiero wtedy wycieram. Pomysl z nakladaniem pierwszej warstwy tri color tez jest ciekawy - jak rozumiem twardsza strona. Bawelna jak najbardziej powinna byc ok. Sam musze dokupic taki aplikator wlasnie z mysla o cleanerach czy SRP.

Co do PB PP to na pewno jeszcze dam mu szanse, wyprobuje kilka pomyslow na to jak z nim pracowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysl z nakladaniem pierwszej warstwy tri color tez jest ciekawy - jak rozumiem twardsza strona.
Raczej myślałem o niebieskim lub czerwonym Lake Country, oba wykończeniowe. Mam też tri-Zaino. Ta biała wydaje się sztywna - polerująca, czarna jest miekka - wykończeniowa. I raczej o tych wykończeniowych stronach myślałem :o
Co do PB PP to na pewno jeszcze dam mu szanse, wyprobuje kilka pomyslow na to jak z nim pracowac.
Ja też;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.