Skocz do zawartości

Zestaw pod wosk do srebrnego volvo


Imotheb

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Od niedawna interesuję się autodetailingiem i chciałbym dobrać swój pierwszy zestaw pod wosk do srebrnego volvo s60. Niektóre produkty już posiadam, ale większość będę dokupował na wiosnę. Poza tym mam również parę pytań co do mojej myjki ciśnieniowej. Prosiłbym o ocenę zestawu.

  • Piana aktywna: Eco Shine Car Cleaner (niebieska)
  • Szampon: ADBL Snowball
  • Rękawica: Work Stuff
  • Deironizer: Fx Protect Iron Remover ( 1l lub 0,5l )
  • Wosk: House of Wax Sapphire 
  • QD: Prostaff CC Water Gold lub House of Wax Carbon Quick Detailer (pierwszy to pewniak, a o HOW nie ma zbyt wielu opinii) 
  • Aplikator do wosku: Nie wiem, może ten od HoW albo Work Stuff ?
  • Cleaner: Nie wiem czy jest mi w ogóle potrzebny, skoro jestem początkujący.

Poza tym, mam myjkę Parkside 135 c2 kupioną za 200 zł w Lidlu 😛 Niedługo będę kupował pianownicę PA i zdążyłem gdzieś wyczytać, że przy takiej myjce jak moja warto wyposażyć się w dyszę 1,1. Zamówić od razu taką dyszę, czy nie ma to większego sensu ? Zależy mi na bardzo dobrym myciu wstępnym. Proszę o opinię, krytykę i wskazanie właściwej drogi 😄 Dodam, że taki zestaw skomponowałem głownie na podstawie testów u @DZIADZIA także przy okazji chciałem podziękować 😄 

 

volvo s60.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cleaner zdecydowanie, też mam srebrny lakier i dopiero po jego użyciu zaczęło to jakoś wyglądać.

Świetnie sprawdza się cleaner od Soft99 - Micro Liquid Compound lub Meguair's Ultimate Compound, do tego aplikator tri-color. Na Twoim miejscu bym to koniecznie dorzucił do zestawu.

A cała reszta też nieźle dobrana. Piany nie znam, zamiennie możesz spróbować FX PROTECT Active Foam, która też ma super wydajność w stosunku do ceny.

Aplikator to kwestia indywidualna ale biorąc pod uwagę, że chcesz kłaść Sapphire'a to sprawdzi się przy nim każdy 🙂 Podsumowując, bierz Work Stuffa.