etiv Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 Faktycznie zaopatrzę się w UC, abo Sholla, bo podobno też są do DA. sholla nie bierz, dostałem to w zestawie jak brałem DAS6 i nie byłem zadowolony, bardziej pasty też do rotacji, była nawet o tym kiedyś dyskusja na forum czy faktycznie te pasty EF ? nie znam za bardzo oznaczeń menzerny, ale takie nie mogę się doszukać, napisz o jaką pastę konkretnie chodzi.
SJake Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 No ja mam das-6 pro, ale to ze pro nie ma znaczenia Ma ! Jest mocniejsza i nie staje gdy nie trzeba
etiv Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2011 3M ExtraFine, tzw. żółty korek. UC podchodzi pod zielony korek, także żółty to taki odpowiednik nie dla UC lecz dla swirlxa.
Sucre Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2011 Panowie a takie zasadnicze pytanie, pasty menzerny mają rozpadające cząsteczki?? Czy można nimi pracować np. rozprowadzanie 900, darcie 1300-1500, wykończenie 900?? Obecnie poleruję megsem 105 i 205m które nie mają rozpadających się cząsteczek i jest to dla mnie bardzo wygodny system.
SJake Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2011 darcie 1300-1500, wykończenie 900? 900 i wjeżdzasz od razu nad 1500. Czytaj wyżej: 900- rozprowadzenie 1500 - jazda 1800 - jazda 2000 - jazda (1x lewa prawa) 1200 - ściągniecie
reez Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2011 punktem zenitu Przy Menzernie "technika Zenitu" wygląda tak. 900- rozprowadzenie 1500 - jazda 1800 - jazda 2000 - jazda (1x lewa prawa) 1200 - ściągniecie a przy 3m?
ulik87 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2011 punktem zenitu Przy Menzernie "technika Zenitu" wygląda tak. 900- rozprowadzenie 1500 - jazda 1800 - jazda 2000 - jazda (1x lewa prawa) 1200 - ściągniecie Z Menzerną jest impreza - nie ma zabawy [...] tak też robiłem mniej więcej. (dodawałem jeszcze na koniec parę delikatnych przejść na 900 obrotach) ale tylko z FF3000. z FG500 taki myk nie przejdzie, przynajmniej na lakierze, z którym pracowałem. (900 na rozprowadzenie i jazda na 2000) podejrzewam jednak, że i na innych samochodach będzie podobnie, patrząc po tym, co piszą pozostali koledzy.
Administrator AreK Opublikowano 30 Czerwca 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2011 Mnie zawsze uczyli ,że menzerna nie lubi zenitu.
Bio Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2011 Arekkaz, A co ze Slow Cutem w przypadku Menzerny ? Na butli jest właśnie 1500 - 2000..
SJake Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2011 Mnie zawsze uczyli ,że menzerna nie lubi zenitu. To co zaprezentowałem wyżej to żaden "zenit". Rozprowadzenie, yebniecie na 1500- a dalej to już zabawa miedzy 1500-2000 - kwestia lakieru, defektów, podatnosci na polerowanie itd. Przy Menzernie po prostu nie bawimy się w rozbijanie cząstek pasty jak w przypadku 3M. Ma to swoje plusy i minusy... Slow Cutem w przypadku Menzerny Slow Cut - jest - tyle, że zjawiskowo, a nie dosłownie. Tnie "slow", ale na wysokich prędkościach. Menzerną poniżej 1500 mało się zrobi. Na maszynach DA polecam LC Cuttung pod FG500 - daje radę.
lakikwap Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2011 przy takich dużych obrotach jak ok.2000 nie będzie się za mocno grzał lakier?
SJake Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2011 ok.2000 nie będzie się za mocno grzał lakier Będzie - dlatego unikamy takich wysokich prędkości i mocnego docisku przy owych. Można sobie pozwolic na jeden przejazd finishowym padem na finishowej pascie lub FG500 na futrze. (ale tylko na sprawdzonych uprzednio panelach)
Tomasz KRK Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2011 Gość wie co pisze Jest impreza, nie ma zabawy Dodam że FG500 ma ekstremalnie długie czasy pracy, i zupełnie nie ma problemu zasychania w trakcie polerowania.
Puch Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2011 A to jaką mocną pastę polecalibyście do DA ? Tak w ramach podsumowania
aro_77 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ja robiłem nawet wełniakiem scholla z fareclą G3 ale tylko fragmenty nie całość za dużo syfu
bobas Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ja mam szybkie pytanie do tych którzy kupili FF3000. Jakie jest oznaczenie na dole butelki. Czy jest to PO85U czy PO85RD/RE. Menzerna chciała trochę ułatwić sprawę z nową numeracją ale z moich obserwacji wynika, że sprzedają różne produkty pod tą samą nazwą.
Tomasz KRK Opublikowano 1 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2011 Potwierdzam. U mnie to samo PO85U bobas masz chyba jakąś starszą pastę jeśli jest oznaczona inaczej Wcześniej z tymi numerami było straszne zamieszanie, ale już jest klarowniej.
bobas Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2011 ja mam stare IP 3.02 i 85rd ale jeszcze w starych butelkach. Czy teraz w nowych też można je kupić bo widzę, że menzerna stare 85rd/re sprzedaje raz jako FF3000 raz jako SF4000. IP 3.02 jest podobno sprzedawana pod PF2500 tak samo jak 203s.
Tomasz KRK Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2011 Tutaj jest tabelka z nowymi oznaczeniami i ich starymi odpowiednikami.
bobas Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2011 tabelkę znam ale nie ma w niej wzmianki o IP3.02 i PO85RD/RE co jest dla mnie dziwne bo wiem, że również i te pasty można zamówić.
m1chal Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2011 no wiec tak w polerowaniu jestem totalnie zielony... tyle co w pracy mialem jedno auto do robienia ale zupelnie innymi pastami no i tyle co z forum czytam a wiec tak: Maska w ojca audi a4 b5 - granat ciemny Das6 Pro Zwykła polerka Eurotec - bez stabilizacji rzecz jasna Fg500 FF3000 Wszystkie kolory flexipads + futro flexipads Zaczynam... biore das6, biały pad, 3 krople fg500, rozprowadzam na 4 biegu i zaraz jazda na 6... patrze wokół mnie pełno pyłu po jakims momencie i pasta znika z maski praktycznie (najgorsze ze nie da usunac tego strzepując z ciuchów, torby do dasa itd) no myśle, że coś źle robie, jeszcze raz i to samo... biore ff3000 i zółty pad i jest elegancko, pylenie nie wystepuje..ale dasem, za wiele nie zdziałałem z rysami na tym lakierze (i chyba nie da się za wiele zdziałać co?) Przypomnialo mi się, że mam polerke kupioną kiedyś eurotecka...mając nadzeje ze bedzie byle jaki ale pasujący pad, zaczynam szukac i oto to jest. pad zwykly twardy bez zadnej amortyzacji, grubości 2mm może. Przyczepiam, bialy pad, 3 krople fg500 i jazda ... coś tam sie dzieje ale to jednak nie to... przyczepiam wełniaka 1-2 bieg rozporwadzam, 3-4 jazda... lakier sie grzeje , rysy jakies poschodzily, jednak nie na tyle ile bym chcial... moze powinienem wiecej?? niestety nie mam doświadczenia i po całej operacji wyszlo mi takie coś, jak widać wieksze rysy zostały, tylko te takie zmatowenia, i koliste od mycia czy coś.. poschodziły zastanawia mnie dlaczego fg500 tak pyli na DA na białym padzie
spons Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2011 Na poczatek daj wiecej pasty zeby nasiaknal pad, moze tu jest probelm
m1chal Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2011 ale do DA czy do rotacji? myślisz ze mało pasty może byc problemem pylenia? no i czemu mi tak mało ścieło rys, może faktycznie na poczatek mało pasty... musialbym u kogos podpatrzec kto pracuje na menzernie i rotacji.. i wtedy bym wiedzial co robie źle nie wiem czy moge jeszcze katowac tą maske
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się