Lukaso Opublikowano 22 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2020 Chciałbym zapytać o porównanie kocha h8 z menzerną 400, działałem na menzernie i to jest spoko pasta pasowała mi, nie pyli jakoś mocno, fajnie wykańcza ale wiadomo trochę ciężko się dociera, myślę nad litrem i nie wiem czy wziąć menz czy może kocha? Jak wypada H8.02 w takim porównaniu? Działam na rotacji.
rafalk Opublikowano 22 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2020 @Lukaso nie miałem do czynienia z menzerną, ale pracuję na koch'u i H8 na futrze fioletowym LC super tnie i pozostawia mało bałaganu. jest tłusta i można dłużej pracować co do pylenia to nie ma tragedii.
Lukaso Opublikowano 22 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2020 @rafalk na rotacji oczywiście? Jak się dociera?
rafalk Opublikowano 22 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2020 @Lukaso tak na rotacji, dociera się bez większych problemów i tak musisz ją wymyć.
rafalk Opublikowano 23 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2020 Napisałem, że nie miałem porównania do menzerny, tylko moje odczucia pracy z Koch'em
Qub@ Opublikowano 23 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2020 Moje spostrzeżenie w pracy z ww pastami są nastepujące, koch lepiej tnie, pozwala usunąć wiecej niedoskonałości wchodząc na wyższe obroty, na pewno na twardszych lakierach szybciej ogarnie się nią bajzel niż menzerną, oczywiście nie twierdze, ze m400 to zła pasta, wprost przeciwnie, jednak z tych 2 wolałbym kocha. 1
Lukaso Opublikowano 23 Lipca 2020 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2020 @rafalk jasen, nie mówię że tak twierdzisz, to ja stwierdzam że jest podobnie skoro tak mówisz. @Qub@ dzięki za opinie
marcelus Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Szukam jakiejś mocnej kombinacji do cięcia na DA15mm, CarPro CC z niebieskim NAT-em w dwóch podejściach nie mógł sobie poradzić ze średnimi rysami. Zastanawiałem się nad zmianą pada na SuperShine żółta hybryda, ewentualnie futro z Flexipads, czy może powinienem też pomyśleć nad zmianą pasty, np Megs 101?
mlodziak22 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Szukam jakiejś mocnej kombinacji do cięcia na DA15mm, CarPro CC z niebieskim NAT-em w dwóch podejściach nie mógł sobie poradzić ze średnimi rysami. Zastanawiałem się nad zmianą pada na SuperShine żółta hybryda, ewentualnie futro z Flexipads, czy może powinienem też pomyśleć nad zmianą pasty, np Megs 101?Możesz też kupić ta białą neohybrid +. Podobno trochę mocniej tnie niż ta żółta. U mnie na xce miło się zaskoczyłem jak to fajnie tnie ;) Niebieski nat nie dawał w ogóle rady. Ja bym paste zostawił tylko dokupił tą hybrydę. Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Crasher Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Da 21 mm, twardy lakier audi a7, pasta ulubiona 3d aca plus pad niebieski sdo lc. Cięło lepiej niż clearcut przy praktycznie zerowym hologramie 1
marcelus Opublikowano 1 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2020 @Crasher ten pad jest sdo jest opisany jako light cut? Jakiej dokładnie maszyny używałeś w tym przypadku? Wydaje mi się że w moim przypadku Hamron 15mm DA dużo słabiej tnie niż 21mm jakieś markowej firmy, stąd trzeba kombinację "wzmocnić" padem. U Ciebie większość past dobrze wytnie, kwestia bałaganu. Próbowałem CP CC z niebieskim NAT-em - średnio, z białym NAT-em Swap - tutaj faktycznie lepiej szło, także Royal Pads Thin Hard Pad - tutaj dobre wykończenie. Ale żaden z tych padów nie wycinał jak trzeba, myślę nad tym Supershine Neohybrid, ewentualnie z Fleipads futro. Co do pasty opinie są takie że ACA500 gorzej tnie niż CP CC.
Crasher Opublikowano 1 Września 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Września 2020 Być może jako light cut, używam maszyny lare 21 mm z talerzem 125 mm. Być możne i Clearcut jest mocniejszy przy odpowiedniej pracy. Jednak ze ja chyba jestem z osób nie lubiących zbyt skomplikowanej pracy typu żonglowanie obrotami itp. Na aca500 rozprowadzam i ogien na 5 biegu dopóki pasta istnieje. Z tym ze co każde wypracowanie wydmuchuje porządnie pada 10 barami poza. Tym co 3 do 5 przejazdow myje pad. Lake country są na prawdę trwałe, nie dbam jakos o nie A jeden starczył mi już na trzecie auto. @marcelus
ShiningCar Opublikowano 1 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2020 Praca ACA 500 to większy bufor bezpieczeństwa (minimalnie grzeje lakier) usuwasz tyle ile potrzebujesz. Opcja dla miękkich/cienkich lakierów. Druga opcja to 'klasyczny' cutting, nie rozbijamy ziarna, tak jak wyżej opisał @Crasher. Rozprowadzamy pastę, wyższe obroty, jeśli trzeba lekko rozgrzewamy lakier/wolniejsze przejazdy i solidnie wycinamy defekty na większości lakierów. Kwestia czy Clearcut słabsza/mocniejsza jest subiektywna. Jeśli ktoś ma ochotę poznać się z systemem 3D, prawdopodobieństwo, że zostanie z nim na dłużej, jest wysokie 1
Crasher Opublikowano 1 Września 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Września 2020 @ShiningCar Mnie zastanawia ta druga ścieżka czyli aca 501, ciekawe czym się różni od 500. Trzeba spróbować.
Moderator Streat Opublikowano 1 Września 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 1 Września 2020 47 minut temu, ShiningCar napisał: Praca ACA 500 to większy bufor bezpieczeństwa (minimalnie grzeje lakier) usuwasz tyle ile potrzebujesz. Opcja dla miękkich/cienkich lakierów. rozwiń?
ShiningCar Opublikowano 1 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2020 @Crasher jesli masz na myśli AAT501, to ona może bardziej pylić niż ACA500 i zostawiać nieco gorsze wykonczenie. Moc ma trochę mniejszą, ale na rotacji i DA z większym skokiem też radzi sobie dobrze. System ACA 500/520 jest bardziej zaawansowany, dedykowany do DA ale działa rownież na rotacji, AAT odwrotnie
Crasher Opublikowano 1 Września 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Września 2020 54 minuty temu, ShiningCar napisał: @Crasher jesli masz na myśli AAT501, to ona może bardziej pylić niż ACA500 i zostawiać nieco gorsze wykonczenie. Moc ma trochę mniejszą, ale na rotacji i DA z większym skokiem też radzi sobie dobrze. System ACA 500/520 jest bardziej zaawansowany, dedykowany do DA ale działa rownież na rotacji, AAT odwrotnie Aha no to wszystko jasne. Ale przyznam, oczywiście bez przesady że zdziwiony byłem bardzo jak wycina 500 tka, jakas cześć auta zrobiłem cc i potem wrzuciłem 3d i mówię wow.
marcelus Opublikowano 1 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2020 Mi właśnie chodzi o twarde lakiery i większe rysy, tak żeby nie robić kilka podejść tylko machnąć to w dwóch maksymalnie. Ze średnimi rysami i na miękkim lakierze to praktycznie każda pasta tnąca i średnio twardy pad sobie poradzi. @ShiningCar wszystkie tutaj opinie są subiektywne, zwłaszcza te od partnerów forum Sam ostatnio mi odpowiadałeś w jednym z wątków, że CP CC ma minimalnie większą siłę cięcia od ACA500 @Crasher Pisałeś w pierwszym wątku że ulubiona kombinacja to Megs101 + żółta hybryda z Supershine, możesz jakoś porównać to do CP CC? Ja szukam jak najmocniejszej kombinacji do twardych lakierów, tak żebym nie musiał rotacji dokupywać. (póki co).
marco80 Opublikowano 1 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2020 @marcelus Kup futro Brayt (żólte) i paste sonax ultimate ten nowy, mowa oczywiście o pracy na rotacji 1
Crasher Opublikowano 1 Września 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Września 2020 Godzinę temu, marcelus napisał: Mi właśnie chodzi o twarde lakiery i większe rysy, tak żeby nie robić kilka podejść tylko machnąć to w dwóch maksymalnie. Ze średnimi rysami i na miękkim lakierze to praktycznie każda pasta tnąca i średnio twardy pad sobie poradzi. @ShiningCar wszystkie tutaj opinie są subiektywne, zwłaszcza te od partnerów forum Sam ostatnio mi odpowiadałeś w jednym z wątków, że CP CC ma minimalnie większą siłę cięcia od ACA500 @Crasher Pisałeś w pierwszym wątku że ulubiona kombinacja to Megs101 + żółta hybryda z Supershine, możesz jakoś porównać to do CP CC? Ja szukam jak najmocniejszej kombinacji do twardych lakierów, tak żebym nie musiał rotacji dokupywać. (póki co). Dłużej to schodziło, w sensie to futro jest mocne ale robi duży bałagan to raz, dwa mam wrazenie że gdy nie pracujesz na lekkiej temperaturze rzędu 40 stopni i jakimś tam docisku większym niż dłoni to wydaje mi się że długo wypracowuje się pasta i trzeba wiele więcej czasu poświęcić żeby coś wyciąć. Dlatego przeszedłem na gąbki po szkoleniu m.in w @mx_nowicki, mikrofibra fajna ale trzeba wydaje mi się tym narobić. 1
Gozdziu23 Opublikowano 2 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2020 @marco80 W pełni się zgadzam u mnei jest to najmocniejsza kombinacja Brayt 150mm + 3d aca500 + rotacja wchodzi to już na konkretne szczury. Futro fakt zostawia po sobie takie długie okrągłe zarysowania ale są stosunkowo łatwe do wykończenia. Ostatnim razem wykończenie lakieru skody po takim cięciu zrobiłem na raz maszyną 21 gabką złotą ccs oraz Hyper Polish.@marcelus Pad blue sdo z lake country to pad tnący moze byc opisany jako light cutting ponieważ w systemie lake country, to najlżejsza opcja cięcia potem juz wchodza furtra i mikrofibry bodajże Blue sdo/hdo / żółty ccs -> mikrofibra Osp (onestepowa) -> mikrofibra Hdo -> futerko low lint -> futerko hybrid wool fioletowo na piance z krótkim włosiem. (to tak uproszczone co LC ma chyba z opna 60 padów) Jeżeli czujesz brak mocy cięcie to albo wybrałeś zła kombinacje, albo źle rozbijasz ziarno pasty której używasz to nie wystarczy rozprowadzić na 2-ce i włączyć 6-ke i mocno dociskać Przy CarPro CC im większy nacisk na początku tym gorzej bo rozbijasz od razu pastę i dalej nie tnie, co najwyżej działasz temperaturą. Zaczynasz rozprowadzać na 1-2 bez docisku i tak samo 3-4 jedynie przy ciężarze maszyny, możesz docisnąć praktycznie na samym końcu jak pasta się już kończy. Jak widzisz że to nie podziałało sięgasz po mocniejszą kombinacje z padów/futer. Spróbuj sobie padów bardzo twardych, jak lubisz grzać powierzchnie, takich jak biały Flexipad bądź szary force pad z lake country ewentualnie przeskocz na ostre mf/futerko coś jak flexi prowool,lc low lint lub meguiars cutting microfiber. Jeżeli chodzi o meg'sa 101 to raczej bym już nie wracał do takich past, duzo pylą, szybko zasychają nie z tym raczej przyjemności z pracy.@Crasherbo rotacją to trzeba umieć pracować pragne przypomnieć że ostatniego superba, który był aż szary od myjni automatycznych a dopiero pod tą szarością ukryte były swirle, udało się ukończyć w 11h właśnie dzieki rotacji i szybkiemu wykończeniu, wraz z wnękami klamek. 1
marcelus Opublikowano 2 Września 2020 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2020 @Gozdziu23 wielkie dzięki za konkretne wyjaśnienia, przede wszystkim jak pracować CP CC bo nie jest łatwo znaleźć takie informacje na forum. Rotacja wpadnie w swoim czasie, na razie jeszcze będę próbować z DA. Zostanę póki co przy paście CP CC i spróbuje z mocniejszymi padami. 1
AWESOmo Opublikowano 5 Października 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2020 Panowie Kończy mi się Koch H8 i zastanawiam się nad 3D ACA500. Jakie pady polecicie do tej pasty? Dotychczas pracowałem na padach NAT oraz MF od Flexi. Chyba boje się futra :) Pacjentem będzie moje BMW E61, maszyna to Krauss S15. Zostało mi jeszcze sporo Koch'a M2, którego chciałbym wykorzystać do ewentualnej korekty po cięciu. Myslicie, że będzie ok? Z góry dziękuję za pomoc.
focus87 Opublikowano 5 Października 2020 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2020 Jesli nie chcesz niepotrzebnie do sklepu jezdzic w trakcie pracy to lepiej miec pod reka pada mikrofibrowego czy futrzaka. Choc moze sie okazac ze np twarda gabka wystarczy. Ja akurat swoja wycinalem futrem a polish na twardej gabce robilem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się