Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem,

pytanie do zaczynających pracę z kloszem od maszyny typu delta:

jak radzicie sobie z brakiem gotowych papierków? Wycinanie z arkusza i taśma klejąca z rzepem według pomysłu @Manolito77? Czy brak otworów w papierze nie będzie problemem?

W ostateczności rozważam zakup szlifierki metabo, ale szczerze mówiąc wolałbym skorzystać z tego co mam. Dodatkowo kształt głowicy delty bardziej do mnie przemawia...

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Ja ostatnio na szybko przejechałem koledze Meguiar's Ultimate Compound na tricolorze jak na szybko to całkiem nieźle. Jednak nie to samo co polerka.

Opublikowano
@blazej jak recznie to tak jak @GrzechuKR pisze megs uc i tricolour  nie ma lepszego połączenia póki co  
Co to ten tricolour pewnie jakiś pad gąbka?

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Pikoko - tak, Flexipads Tricolour.

Dzięki za polecenia. Ostatecznie skusiłem się na zestaw Brayt i do tego gąbka Royal Remover Hand Pad. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Opublikowano

Taka tam "mała" przemiana oczu w Audi A3 - teraz jazda po zmroku będzie przyjemnością👌standardowo przy takim pacjencie, wjazd oscylacją na grubo p320 , wykończenie p800 na sucho, później tylko wodne i moja ulubiona kombinacja Flexipads Pro Wool + koch H8 - hologram usunięty 3D CarCare 502 + zabezpieczenie ceramiką w dwóch warstwach. Właścicielka chciała kupować nowe reflektory i byłby to duży błąd ✌

IMG_20220705_165330.jpg

IMG_20220705_165339.jpg

IMG_20220705_165354.jpg

IMG_20220705_165359.jpg

IMG_20220705_165402.jpg

IMG_20220705_165407.jpg

IMG_20220705_172444.jpg

IMG_20220705_172454.jpg

IMG_20220705_185227.jpg

IMG_20220705_185231.jpg

IMG_20220705_185235.jpg

IMG_20220705_185246.jpg

IMG_20220705_185249.jpg

IMG_20220705_185252.jpg

  • Lubię to 7
Opublikowano

Kia Picanto albo jak to mówi nasz placowy pan Jurek "picantno" w końcu się doczekała. To Pan Jurek zawsze był moim pierwszym krytykiem gdy robiłem lampy klientów, i słyszałem za plecami "k*rwa to magia " widział jakie auta przyjeżdżały a jak udawało się odmienić 🙂 w natłoku pracy nie ogarnąłem że trzeba zrobić zdjęcia z każdego etapu jak zawsze bo robiłem to w międzyczasie ogarniania spraw w sklepie. 

Ile taka usługa? Cytuję :"gratis to uczciwa cena" 🙂 czas operacyjny 40 minut plus sprzątanie warsztatu, ciekawostka że klosze przy szlifowaniu pienily się jakbym dodawał mydła do wody 20220706_120701.jpg.15973b0eaf4b962ea0c7ecb812bde970.jpg20220706_120705.jpg.305d5f9e8befabbf6168c5297e1124a3.jpg20220706_120708.jpg.23583224de057d7bde7a3eb68cd62499.jpg20220706_122243.jpg.fc6a47bfb819c6277f2f473788ede23c.jpg20220706_122246.jpg.0748a3f5cc21a556c9c17a6c165567c8.jpg20220706_122653.jpg.d2bfe923a8f4b40ef8333a8601744c96.jpg20220706_125047.jpg.0807617e89a347f9aaa67368771e0e62.jpg20220706_125050.jpg.494859fa9796b90ceec564b0b4d80942.jpg

 

20220706_122250.jpg

  • Lubię to 4
  • Super 3
  • Okay 1
  • Haha 1
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Z doświadczenia osob które zabezpieczały lampy różnymi środkami i przejeździły zimę, który z poniższych daje najlepszy efekt? Mam lampy które są cieżko dostępne na rynku wtórym, wiec nie chce eksperymentowac i co pół roku szlifowac papierem i kłaść inną powłokę.

  1. Powłoka? W domu mam dlux, UNRC, UNCR lite, czy któraś z nich sprawdzi sie lepiej od innych. I czy takie powłoki sprawdza sie lepiej od dedykowanych produktów jak SONAX Profiline Headlight Protection czy Meguiar's?
  2. Jak takie powłoki wypadają na tle czajniczka? Ktoś testował czajnik jak dlugo utrzymuje się efekt?
  3. A może lepiej polakierować je klarem po ostatniej gradacji papieru?

Auto jest rekreacyjne, wiec im lepszy efekt wizualny tym lepiej, aktualnie lampy są w dobrym stanie, dopiero zaczynają dostawać delikatnego "mleka", nie mają tej kryształowej przejrzystości, a włąsnie ten efekt chce uzyskać (z samym papierem i polerowaniem sobie poradze, robilem to wielokrotnie)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 5.07.2022 o 21:02, Marcin1992 napisał:

Taka tam "mała" przemiana oczu w Audi A3 - teraz jazda po zmroku będzie przyjemnością👌standardowo przy takim pacjencie, wjazd oscylacją na grubo p320 , wykończenie p800 na sucho, później tylko wodne i moja ulubiona kombinacja Flexipads Pro Wool + koch H8 - hologram usunięty 3D CarCare 502 + zabezpieczenie ceramiką w dwóch warstwach. Właścicielka chciała kupować nowe reflektory i byłby to duży błąd ✌

Pochwalisz się jakiej oscylacji używasz? 

Co do pracy papierami - czy do pierwszych gradacji, gdzie poleca się pracę "na sucho" można użyć papierów wodnych, czy będzie miało to jakiś negatywny wpływ?

Opublikowano
7 godzin temu, rombinik napisał:

Pochwalisz się jakiej oscylacji używasz? 

Co do pracy papierami - czy do pierwszych gradacji, gdzie poleca się pracę "na sucho" można użyć papierów wodnych, czy będzie miało to jakiś negatywny wpływ?

Jeżeli chodzi o maszynę to bosch PEX 300 AE, można na początek użyć wodnych, ale jak jest mocno zajechana to niema sensu, daremna robota. Zwykle zaczynam od 320/360. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

@Marcin1992 źle sprecyzowałem pytanie. Kupiłem sobie cały zestaw papierów od gradacji 240 wzwyż. Wszystkie APP Matador wodne. Czy takim papierem mogę pracować na sucho na niższych gradacjach czy taki papier do pracy wyłącznie na sucho będzie lepiej mielił?

Opublikowano

Peugeot 307, lampy standardowa agonia przy takim kształcie który jest mocno narażony na promienie słoneczne 🙂

Papiery od 320 do 150020220915_085239.jpg.621f5989f312b2670fb26c4b219f0b2c.jpg20220915_085242.jpg.366154cc652fe1189b1e6651826dbe96.jpg20220915_085246.jpg.6ad9d658c1414aaa7b083889d74c51d2.jpg20220915_085249.jpg.3683177eee2b0e0867aba2feee92a319.jpg20220915_090522.jpg.61d1db6cc4f72069eb813695eb567b9e.jpg20220915_100724.jpg.6ae684b74fd653003652a399a46bb834.jpg20220915_100727.jpg.4bcb0d3292b6ead8ff6fb3f023d74e9e.jpg20220915_105207.jpg.eb3d466946514098833cfeeba1a3c0a7.jpg20220915_105209.jpg.dcba0f34654fe91e77df02cae680c770.jpg20220915_110310.jpg.fa6187e99f0ccda3f596ea0e0b613fb4.jpg20220915_110306.jpg.ace408abfd757826e1b8377a7ed4bf97.jpg20220915_110316.jpg.b991cdf21cf0d1736fbf662ecde9a54b.jpg20220915_110314.jpg.0f9042e0c4b0d7e8af50bf32fba550b1.jpg

Gdyby w lewej lampie nie było tyłu much i zacieków (brak dekielka ) to wyszłyby jak prawie nowe 😉

  • Lubię to 7
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Pastuchy w tdi mnie prześladują 😉 b5 poprawka po 5 latach a w b7 ogarnięcie lampy żeby nie odróżniała się od drugiej nowej która została wymieniona po spotkaniu z sarną 🙂

20221005_083000.jpg.1cb732ebd1f788aa72cbe708f9b0ccae.jpg20221005_083003.jpg.a095d745145380e5ea41415461344e00.jpg20221005_145037.jpg.5200264a660cbdebf36f866ec0d89f58.jpg20221005_145033.jpg.011fb7015680a485edf5cb2727687768.jpg20221005_113702.jpg.a3904215cc7e40a5dda8678b871459f9.jpg20221005_102858.jpg.544aa944fc47edefbee7dcfff26f8e6d.jpg20221005_102900.jpg.07e7b529a8a249e224c4a1e315811897.jpg20221005_111106.jpg.d440c82aee505648688d8b4ff6ac2ca3.jpg20221005_111109.jpg.25d66f7c579f38d8084cab114e010a6e.jpg

W b5 klosze porysowane od środka, kolega przy wymianie odbłyśników był trochę agresywny 😉

  • Lubię to 7
Opublikowano
44 minuty temu, audicoupe napisał:

@jelinski17 tez kiedyś robiłem w takim passate b7 tylko zwykle lampy  ale one twarde do matowienia u mnie również jedna strona była binduga nowa. 

Ja już bez 320 nawet nie podchodzę do żadnych lamp, czy twardy klosz czy głębsze rysy i odpryski szybciej tak ogarniam, jak idzie opornie to papier zakładam na bok klocka tak żeby mniejszą powierzchnią pracować 

  • Lubię to 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.