Skocz do zawartości

Kamill

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O Kamill

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Lokalizacja
    Wwa
  • Województwo
    Mazowieckie
  1. Żółta mikrofibra tenzi 40x40 w bricoman 4,6PLN
  2. Ktoś poleci coś innego w Warszawie, najlepiej południowe dzielnice?
  3. K7 i nilfisk 140 maja juz chyba te mosiężne pompy. Zastanawia mnie tylko na ile wygodny jest bęben. Na ile pomaga w pracy itp, czy rzeczywiście się bardzo przydaje czy to tylko zbędny gadżet.
  4. W Leroy jest promojac na k7 bez flcontroll i bez bebna 1499. https://www.leroymerlin.pl/porzadki-w-o ... 4,l90.html W zasadzie byłem zdecydowany na nilfiska 140 z bebnem za 1320 https://myjki.com/8-dom-i-ogrod/4430-x- ... 23767.html No i teraz sam nie wiem, co byscie polecili? Cena taka sama, decyzje musze podjąć do jutra czyli wtorku bo kończy sie promocja. Zastosowanie to mycie 2-3 osobówek w domu, raz na tydzień, plus czasami bus i laweta. Do tego od czasu do czasu jakieś czyszczenie betonu wokół domu. Fajnie jak by myjka była w miare odporna na uzytkowników, czasami bedzie uzywana przez pracowników.
  5. Kiedyś skrzypiał mi kokpit wiec złączenia prysnąłem silikonem w sprayu, troche wypłyną i zrobiły sie tluste plamy wokół złączeń. Deska jest miekka jak guma i bardzo chropowata jak gruby papier ścierny (ibiza 6L), ogolnie to ma taka srtukture że pruje jednorazowe husteczki do kokpitu, a mikrofibra przyczepia się jak rzep Czym mogę to zmyć ? Jakieś apc i pędzelek ? Akywna piana ? APC nie mam, a będę jutro kupował magifoam do karoserii, można to nakładać na plastiki ?
  6. Można też rozłożyć na noc szarą gazetę, porozkładać pojedyncze kartki w kilku miejscach w aucie, rano wyrzuca się namoknięte. Kupiłem ostatnio zestaw niewidzialna wycieraczka unique + antypara + plyn do szyb na allegro tej samej firmy. Jeszcze nie testowałem na aucie, ale w domu anypara na lustrze w łazience widać że działa, para osadza sie wolniej, szybciej odparowywuje jeżeli się juz osadzi to jest zbita w kulki i bardziej przejrzysta niż normalna. Testowałem też plyn do szyb i na prawdę efekt jest bdb, zero smug zero polerowania, wytarłem i tyle.
  7. A zagniatałeś glinke bez płukania z tego szamponu ? Bo to eweidentnie było przyczyną przy mojej glince. Jednym kawałkiem wyglinkowałem ibize która nawet nie miała dużo zabrudzeń i sie rozpadła, drugim kawałkiem juz z płukaniem glinki zrobiłem całego tourana(który miał sporo syfu na karoserii) i jeszcze ten kawałek jest ok.
  8. Ja miałem może nie identycznie, ale zaczęła mi sie kleić i rozlewać a pozniej kruszyć. Przy drugim kawałku i tym samym szamponie płukałem glinkę za każdym razem w czystej wodzie przed zagnieceniem, w ten sposób glinka pożyła ~40% dłużej niż poprzednia, którą zagniatałem w raz z szamponem który na niej pozostawał. Glinka biła temachem biała.
  9. Kamill

    Ibiza 6L FR - czarna

    G3 na maszynie nie pracowałem, tylko swirlx-em, g3 czyściłem końcówkę wydechu z rdzy ręcznie i przy klamkach. W Ibizie jest 1.9 tdi lekko ponad 170KM
  10. Kamill

    Ibiza 6L FR - czarna

    I tak miało być, nie za dużo środków na początek żeby każdy ogarnąć w 100% a nie miotać sie miedzy jednym a drugim preparatem czy gąbką i stracić dwa dni na same testy . Środki wg mnie wybrałem bardzo optymalne, z każdego z tych produktów jestem zadowolony w 100%, kiedyś już przetestowałem całą gamę innych środków, szczególnie z sonaxa i dlatego mleczko i wosk były z Megs'a bo sonax środkami do lakieru nie zachwyca. K2 tar remover tani i bardzo dobry. Jezeli chodzi o glinke urwałem jej tak 1/5 całości, po przetarciu całego auta zrobiła sie na koniec jak zużyta guma do żucia - bardzo miękka i lepka, wypłukałem ją z szamponu i schowałem do pojemnika, zobaczymy czy to jej pomoże, ale trochę zrobiła się twarda po tym płukaniu. Ręczniki wg mnie maja dobry stosunek jakosci do ceny, i tak po kilku użyciach wkoncu się zalepią woskiem i brudem nie do od prania, wiec nie ma co przesadzać. Plyn do felg narazie dla mnie obojetnę jakiej będzie firmy, ponieważ felgi były rok temu malowane proszkowo i jak narazie nie mam z nimi żadnych problemów nawet z myciem na BP. Mam tylko obawę co do #16, czy będzie w stanie wytrzymać dłużej niż woski sonaxa których używałem poprzednio, a które schodziły z karoserii miedzy 2gim a 3cim myciem. Co do maszyny jest to POWER UP by Toya, 2 lata gw, kupiony w Raszynie - hurtownio sklep, maja tez na allegro.
  11. Ibiza 2004 - cel odświeżenie lakieru po zimie, auto jeździło w wiekowość czasu po zasolonej Warszawie. Samochód myty raz na tydzień na bp, raz na kilka tygodni na posesji sonaxem i gąbką z mikrofibry. Kosmetyki - część miałem (autoland i sonax), cześć dokupiłem po przeczesaniu forum (maguiars farecla polerka ręczniki). Zakupy w temachem (nie wiedziałem ze forumowicze maja zniżkę zanim zamówiłem niestety) http://picasaweb.google.pl/lh/photo/RNcIZz58ZDkMqQrhI1n5-A?feat=directlink Kosmetyki które brały udział: Tar remover K2 sprawdził się świetnie, zostawiłem go na 30min, w międzyczasie przecierając go małą gąbka i uzupełniając braki na karoseri. 7sztuk z temachem Nie miałem jak sprawdzić do końca skuteczność płynu do felg, ponieważ mam idealnie czyste bez ciężkich do usunięcia pozostałości, wiem natomiast że smar który mi został po problemach z osłoną przegubu zszedł bardzo ładnie benzyną ekstrakcyjną. Przydały sie dwie sztuki, pierwsza wpadła mi od razu do piachu Ręczniki do szyb szt 2 Auto po umyciu 2x sonaxem, po umyciu tar remover, po glinkowaniu - po samym tar remover zrobiło sie bardzo gładkie, po glince jeszcze bardziej. Lakier przed z bliska Lakier po polerce Swirlxem + czarnym padem farecli Lampa tył przed polerką nie wyglądała na mleczną, była w miarę klarowna, z bliska wyglądało to trochę gorzej Po polerce widać różnice przed i po, głębokie rysy nie poschodziły, ale nie miałem zamiaru ich usuwać , widać je tylko z bliska i przy oświetleniu, a sa na tyle głębokie że musiał bym zdjęć sporo materiału z lampy Końcówka wydechu po zimie całkiem skorodowała, były ogniska rdzy wielkości 1gr, cała końcówka wyglądała jak by była ocynkowana a nie chromowana, zdjęć przed nie mam, tak wygląda po G3 + swirlx wcierane ręcznie, zostały wżery, ale różnica z normalnej odległości - stojąc jest nieporównywalna Przed myciem, po polerce: Efekt końcowy po 1 warstwie woku na całości i dwóch na dachu klapie i masce wyczyszczeniu plastików żelem sonaxa, umyciu i woskowaniu felg #16 (nic innego nie miałem pod ręką) Zaciski trochę przez zimę skorodowały, będą do poprawienia Na koniec nie przyjemny akcent, ptasie odchody zrobiły robotę w dwóch miejscach, są mikropęknięcia klaru chyba az do samej bazy, czuć pod reką chropowatość, mam tak w 2 miejscach na dachu, w tym jedno miejsce było narażone na działanie ok 12h, drugie nie za mojej kadencji. Przy polerowaniu usunąłem ok 60-70% zarysowań, głębsze rysy zostały. Na razie chciałem się oswoić z polerką - tym bardziej że wcześniej nie miałem z tym do czynienia. Następny etap to zakup Meguiars compound i użycie go z białym padem farecli, ale to już zadanie na wakacje. Czas to ok 15h, jednego dani mycie i czyszczenie lakieru - 4h, drugi dzien polerka i wosk Na ostatecznych zdjęciach które były robione na następny dzień powychodził wosk ale zdjęcia były robione w święta wiec zająłem się tym dopiero później. Jeżeli chodzi o samą maszynę kosztowała 180zł i bardo dobrze wg mnie sie sprawdziła, bardzo poręczna. Co do pasty, na początku gąbka były chyba nie wypracowana i trochę ją zwilżyłem w celu lepszego prowadzenia, za którymś razem prysnąłem więcej ochlapałem auto pasta z wodą - nie róbcie tego w domu , nie można tego później zmyć jak zaschnie. Po spolerowaniu klapy i drzwi gąbka sie ułożyła i nie dodawałem więcej wody.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

Obsługa graficzna

Magda Stępień

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.