Skocz do zawartości

Polerowanie kloszy lamp


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 16.10.2022 o 19:33, jelinski17 napisał(a):

Ja już bez 320 nawet nie podchodzę do żadnych lamp, czy twardy klosz czy głębsze rysy i odpryski szybciej tak ogarniam, jak idzie opornie to papier zakładam na bok klocka tak żeby mniejszą powierzchnią pracować 

no i słusznie. Nie rozumiem tego strachu ludzi, że sie bałaganu narobi. Jak się kupuje sprawdzone papiery i technika jest odpowiednia, to niska gradacja tylko przyśpiesza pracę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Twardy zawodnik te volvo, papiery 320-600-800-1200-1500 plus czajnik, gratis kierunki w lusterkach którym zapomniałem zrobić zdjęcie po:) 20221109_105339.jpg.36ae4beeeeb7ff536bba7352d20e82b0.jpg20221109_105345.jpg.cb23c4fd2666fc9e7c02eba44d7e1a7c.jpg20221109_105349.jpg.b76c898dbe2a0ed68f50f54eadfe0336.jpg20221109_105351.jpg.e648ad0a8764d698c5bc9e5e247feacd.jpg20221109_105402.jpg.00c3df964a56fb3e9d105b2680b1555b.jpg20221109_133935.jpg.9f903bb875b75a0dcff9c09d87f9e234.jpg20221109_133937.jpg.95efb25caf32b01c7dbc6d0493a7fd0d.jpg20221109_133941.jpg.3c8588d9437d96e3198da1ba59ab227d.jpg20221109_133943.jpg.180fc6c7d77f9a19a730c5be5468f910.jpg20221109_134104.jpg.17d53c088a758f25f513bdc9d0f022bb.jpg20221109_134106.jpg.c973560c74bf8b02e44e9647653a638a.jpg20221109_134110.jpg.d5888754a2e9a7d3c0573138c05c81b3.jpg20221109_134112.jpg.f48ad1639861d6ab177f6fc0e89f9016.jpg

W lewej lampie podłużny zaciek w środku gdyby nie to lampy ideał 

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, audicoupe napisał(a):

@jelinski17 tu się nie zgodzę robilem  przedlift i aż tak nisko nie schodziłam tylko t co robiłem nie były tak jak twoje wypiaskowane. 

 

Robię 2-3 kpl lamp w tygodniu i powiem Ci ze bez 320 nie zaczynam żadnego klosza, poprostu tak jest najszybciej, a tutaj żałowałem że nie miałem przy sobie 240 bo w mniej utlenionych miejscach 320 podchodziłem na dwa trzy, razy. I te lampy o dziwo na całości miały jeszcze fabryczny lakier 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Santa Fe 2007,kawał lampy  miłej w obróbce,na obydwu jeszcze oryginalny lakier, z wad które ja widzę to w obydwu lampach widoczne wypalenia od soczewki na kloszach (w prawej bardziej ). 

Papiery 320-600-800-1200-1500 plus czajnik 

20221110_132612.jpg.ebd1e15d5b5cae872bd7d7e793063fec.jpg20221110_132615.jpg.e4cb09eceb0612b3897a251637eca934.jpg20221110_132619.jpg.d95a0cd2174ef1730eebd5e94504c934.jpg20221110_132622.jpg.5d332299bac669a3e8384a246dc0eeb7.jpg20221110_150349.jpg.7ccc75450672276bd1218ca75b526eca.jpg20221110_150351.jpg.b4d98bb04520cca0edd300caa5db3e46.jpg20221110_150359.jpg.1ddd376e673633c9e6f9fdd5750de704.jpg20221110_150401.jpg.5c260b9854ff93172661322fb810808e.jpg20221110_150423.jpg.4e31eec94284e72ae0711df501a20c1a.jpg20221110_150426.jpg.cf27b1a3c7f5ba9ea62c52a4bfb8ccf6.jpg20221110_150432.jpg.c54c2d01d2a860f5f06dc66cd18c3809.jpg20221110_150434.jpg.4a77e9b5c2b947060abba54ac2c83918.jpg

  • Lubię to 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volvo v50 które na pierwszy rzut oka nie wymagało interwencji w klosze (w cieniu wyglądały na prawdę spoko),a czar pryskał dopiero po zapaleniu świateł. Mikropęknięcia które na szczęście okazały się na lakierze a nie w strukturze plastiku udało się usunąć:) plus standardowo fabia 1 wpadła na odświeżenie kloszy

IMG20221117112352.jpg.b6f034b878bf0576a0a4c7fb40d0f664.jpgIMG20221117112358.jpg.a33142f043120ae29f640d49a8adfd58.jpgIMG20221117121829.jpg.7935bf19dd4f3e192507ef08c632dc30.jpgIMG20221117121834.jpg.498847c75c357d9f18ecececb5458fc0.jpgIMG20221117121855.jpg.b95f6657497b45c23259980473b0a4f1.jpgIMG20221117121904.jpg.cc8e3789985a2b7d44ae7ad2c0e81283.jpgIMG20221117130323.jpg.67ff2fafecce99a4aa03687f8ba9a1e9.jpgIMG20221117130325.jpg.7786f1d56e26468ceaa099ae0bc794e6.jpgIMG20221117130330.jpg.7e3a917d75bfeba7c6744fd4038687f5.jpgIMG20221117130332.jpg.d080257178c6340744ad76fc03801c71.jpgIMG20221117130746.jpg.e47c8b4fcf73036da20e1ef63655ef47.jpgIMG20221117143442.jpg.680e50cdd183bb93cae30879a9d4ea05.jpgIMG20221117143724.jpg.75cbda85871796befa584d0c7b60a84c.jpgIMG20221117143727.jpg.9b83458483158b7a02ea091835494335.jpgIMG20221117143731.jpg.e7266e69ba2ced9fa7585f1b21efc886.jpgIMG20221117143733.jpg.63c0f2d165c329b747c10a9925242a7d.jpgIMG20221117143757.jpg.ef029f467ca7995021bdf5329b5e0e82.jpgIMG20221117143807.jpg.c89ab220899b3a906122ed991f4b82c6.jpg

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile czasu Ci schodzi na lampy np: w astrze, raz takie robiłem i to była dosyć ciężka robota na jakieś 6h na obie mi zeszło. Większość lamp udaje mi się zrobić w 4h. Zaczynam od p800 a jak idzie ciężko to p600 później p1200 albo p1000 następnie p1500 a potem cutting na futrze i polish na żółtej, czasami ku mojemu zaskoczeniu wychodzą rysy po najgrubszych papierach(3m, mirka, kovax).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MTfoto

18 minut temu, MTfoto napisał(a):

Ile czasu Ci schodzi na lampy np: w astrze, 

Cześć,astra h zależy jak głęboko są zjechane klosze ale max to godzina i jakieś 20 minut,takie Volvo gdzie muszę długo walczyć z pierwsza warstwą to jakaś godzina i 40 minut,ale np astra 2 ,bora,lub fabia to 40-50 minut. Papiery to jest kilka scenariuszy zależy od stanu klosza, najczęściej 320-600-800-1200-1500 gdzie pierwszy papier robię na klocku a reszta na mokro na maszynie. Jak jest masakra to zamiast 320 daje 240. A papiery tylko i wyłącznie sunmight 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.11.2022 o 21:36, MTfoto napisał(a):

Ile czasu Ci schodzi na lampy np: w astrze, raz takie robiłem i to była dosyć ciężka robota na jakieś 6h na obie mi zeszło. Większość lamp udaje mi się zrobić w 4h. Zaczynam od p800 a jak idzie ciężko to p600 później p1200 albo p1000 następnie p1500 a potem cutting na futrze i polish na żółtej, czasami ku mojemu zaskoczeniu wychodzą rysy po najgrubszych papierach(3m, mirka, kovax).

schodzi ci długo, bo zaczynasz zbyt wysoką gradacją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pytanko do tych co uzywają czajniczka. Często w zestawie jest ładowarka samochodowa. Ona ma jakies standardowe napięcie? Potrzebowałbym do czajniczka ( którego jeszcze nie mam 😛 ) normlane 230V.

I czy aceton techniczny używacie jako płyn czy coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, penkus5 napisał(a):

@grechut Miłośnicy detailingu sprawdzali jak to działa z acetonem.  Możesz sobie u nich zerknąć 🙂

P.S. napięcie w gniazdku wynosi 230V 🤪

Zwykła literówka, dzieki poprawiłem 🙂

Tak wiem, oglądałem właśnie i stąd moje pytanie , bo chce czajniczek na prezent i mój Mikołaj się pyta 😄 A chciałbym prąd z gniazka tyko nie wiem jakie tam napięcie jest potrzebne, bo jesli to zwykły zasilacz to nie problem, chyba, że będzie potrzebował jakiś specjalistycznych paramterów to wtedy warto bardziej kupić komplet.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@grechut Z tego co pamiętam to po czasie miłośnicy sami też mówili że sam aceton to nie bardzo się spisuje...

serio,  jeśli już to lepiej zainwestować w coś innego. 

Poza tym czajniczek to nie cudotwórczy produkt,  po roku znów trzeba poprawiać 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.